INFO KOLEJ - forum kolejowe

Przewozy Regionalne - IR (Szklarska Poręba) Jelenia Góra - Świnoujście

skubi - 28-03-2011, 20:57
Temat postu: IR (Szklarska Poręba) Jelenia Góra - Świnoujście
Moim zdaniem IR Świnoujście-Jelenia Góra powinien kursować do Szklarskiej Poręby Górnej z wielu względów m in. dlatego że ze Szklarskiej P.G nie dojedzie się do Jeleniej Góry na 6 rano i z Jeleniej nie dojedzie się do Szklarskiej o 21.38, a poza tym mieszkańcy województw zachodniopomorskie i wielkopolskie stanowią największy procent turystów odwiedzających Szklarską Porębę, lub ostatecznie PR powinny uruchomić Szynobus z Jeleniej Góry o 21.50 i ze Szklarskiej P.G. o 4.45, nocowanie w Szklarskiej , co wy na to ??
Tomasz K. - 28-03-2011, 21:07
Temat postu:
A czy ET22 ma wjazd do Szklarskiej Poręby ?
Światowid - 28-03-2011, 21:10
Temat postu:
Świnoujście prawdopodobnie pojedzie do Szklarskiej. Na pewno do Jeleniej a czy do Szklarskiej to się okaże, bo są takie przymiarki.
tomaszw22 - 28-03-2011, 21:19
Temat postu:
A czy ktoś sie orintuje czy są jakieś przymiarki dla Kłodzka i Kudowy?
EU07-469 - 28-03-2011, 21:49
Temat postu:
Jeżeli Świnoujście ma jechać do Szklarskiej, to albo PR musi wynająć jakąś EU07, albo po staremu zmienić w Jeleniej byka na polsat, albo puścić EN71. Do Szklarskiej nie mogą wjeżdżać lokomotywy o wózkach trzyosiowych ze względu na ciasne łuki (chyba wyjątkiem jest tu ET21- jeżeli się mylę, to proszę poprawić).
Anonymous - 28-03-2011, 22:58
Temat postu:
Cytat:
zmienić w Jeleniej byka na polsat

Co to jest polsat? Shocked
Anonymous - 28-03-2011, 23:04
Temat postu:
SU42.
odol - 28-03-2011, 23:08
Temat postu:
norbert

Polsat to taka telewizja Wink
Albo lokomotywa SU42 wygladajaca wlasnie tak:

Swoja droga mam w swoich zbiorach gdzies zdjecie SU42 z wyklejonym napisem Polsat. Wszystkie taki mialy czy tylko ta jedna?

Usunąłem link. Proszę o zamieszczanie mniejszego zdjęcia, tak aby forum się nie rozjeżdżało.
@mk1992.

Anonymous - 29-03-2011, 07:18
Temat postu:
No i jeszcze trakcja spalinowa lok+ wagony przy obecnej cenie ropy no bez jaj.... Załatwiajcie ET21 od Jeleniej/Szklarskiej do Ostrowa to jest najrozsądniejsze rozwiązanie. No chyba że pojedzie byk 20XX ale w to wątpie wszak na IR/RE nie widziałem nigdy zbyt świeżego byka... A ET21 wjedzie wszędzie z tym że mogą być małe przesunięciea w rozkładzie na Oleśnica Rataje - Ostrów bo tam są fragmenty v max 120km/h a wiadomo ET21 v max 100km/h.
Bonifas - 29-03-2011, 07:38
Temat postu:
Cytat:
Załatwiajcie ET21 od Jeleniej/Szklarskiej do Ostrowa

Co przecież ona jest trzy osiowa a jak mówi WOS - Linia 311: Zakaz jazdy lokomotyw z wózkami trzyosiowymi. Zostaje więc EU 07 made in Cargo o które wiadomo że było by trudno lub też ET 41 co wyglądało by bardzo dziwnie.
Anonymous - 29-03-2011, 08:11
Temat postu:
No to faktycznie jeszcze weselej. Gorzej niż na Zakopiance i Kryniczance gdzie ET 21 może śmigać bez problemów. Więc zostaje 07 od Cargo moim zdaniem nie wykonalne albo ET41 ciekawe jaka stawka za najem domyślam się że na pewno wyższa niż ET22...ale wtedy bardzo trzeba uważać żebyy 300 ton masy nie przekroczyć bo znów taryfa w górę. A co do ET41 to nie takie cuda były 8-9 lat temu ET 41 na osobowym Plavec - Krynica w składzie jedna bonazna(!) wjeżdza do Krynicy i problem...Nie da się oblecieć wagonu gdyż ET41 jest za długa.....
EU07-469 - 29-03-2011, 08:34
Temat postu:
Jeżeli max 300 ton, to przy ET41 zostawałoby około 130 ton na skład- czyli 3 wagony. Pamiętajmy jednak, że do Szklarskiej Poręby ze względu na długość peronów nie wjedzie więcej niż 5 wagonów (tyle zabierze EU07- zarówno 4E, jak i 303E). Oczywiście zdecydowanie najlżejszy będzie tu EN71- cały skład będzie ważył 182 tony, tyle że komfort jazdy będzie mniejszy.
Scotty - 29-03-2011, 10:40
Temat postu:
EU07-469, a swego czasu 9 wagonowy skład Hotelowo-osobowy w relacji Szklarska P.G.-Gdynia Gł./Warszawa Wsch./Gdynia Gł. (WL-Bc/Bc-WL/B-B-B-B-A) od Jeleniej Góry jako 2 odrębne składy 65700 i 65200
EU07-469 - 29-03-2011, 10:52
Temat postu:
Na pewno wjeżdżał cały na górę? Bo coś mi się wydaje, że część musiała zostać w Jeleniej. Tak się dzieje ze wszystkimi pociągami w Karkonosze- duża część składu zostaje w Jeleniej Górze, a 4 lub 5 wagonów wjeżdża do Szklarskiej.
Anonymous - 29-03-2011, 11:59
Temat postu:
Z racji, że temat dotyczy IR, przeniosłem go z działu "woj. dolnośląskie", do "interREGIO"
Krix - 29-03-2011, 20:53
Temat postu:
a jakby tak znów EM10?

Czyje one teraz są i co z nimi?
EU07-469 - 29-03-2011, 21:02
Temat postu:
EM10 marnują się na stacji Poznań Franowo i niewiele wskazuje na to, żeby znów zawitały do Jeleniej Góry. A na dłuższe trasy to nie bardzo, bo są jeszcze wolniejsze niż ET21, ich prędkość maksymalna to 80 km/h. Na sam odcinek Jelenia Góra - Szklarska Poręba albo nawet Wrocław Główny - Szklarska Poręba ok, bo na 274+311 strata czasowa nie będzie zbyt odczuwalna. Najpierw jednak trzeba by było wynająć je od karguli.
sasho33 - 29-03-2011, 21:41
Temat postu:
EU07-469 napisał/a:
Jeżeli Świnoujście ma jechać do Szklarskiej, to albo PR musi wynająć jakąś EU07, albo po staremu zmienić w Jeleniej byka na polsat, albo puścić EN71.


EU07 - jak najbardziej wykonalne. Swego czasu na RE Mewa jeździła przez około miesiąc, grudzień - styczeń. Wystarczy pogadać z Cargo.
Byk na polsat - też nie najgorsze posunięcie.
EN71 - a jak chcesz to zrobić, jak ten pociąg jest tylko wakacyjnym łącznikiem do całorocznego IR Barbakan, rozłączanym w Ostrowie? Puścisz 2xEN71 i skażesz podróżnych Barbakana na gorszy standard niż skład wagonowy, który jeździ w ciągu roku normalnie?
EU07-469 - 29-03-2011, 21:54
Temat postu:
Przepraszam, mój błąd. Nie spojrzałem, że ma to być łącznik do Barbakana. Ciekawe tylko, kto zapewni wagony do Jeleniej Góry, bo jak możesz sprawdzić w temacie o Galicji (Przewozy w Regionach>woj. dolnośląskie) PR Wrocław nie ma na stanie sprawnych wagonów.
sasho33 - 29-03-2011, 22:06
Temat postu:
Z tego co mi wiadomo to PR Szczecin ma wolne wagony, no i PR Poznań przede wszystkim. Tym bardziej, że co najmniej jedna-dwie pary z każdej linii, na której wprowadzono kolej aglomeracyjną w tym roku w WLKP, nie kursuje od 18.06. do 31.08., więc taboru na połączenia w WLKP wystarczy.
Scotty - 30-03-2011, 09:20
Temat postu:
Czy DZPR posiada w krzakach wagony zdatne do użytku w liczbie 3-4 wagonów, mogą być do odświeżenia zewnętrznego.
Marecki241 - 30-03-2011, 10:30
Temat postu:
A co maja uruchomic pociąg ze Szklarskiej do Świnoujscia przez Wałbrzych Gł. Wrocław \Gl. kiedy? nic o tym nie wiem jak mozecie to napiszcie Pozdrawiam
dyżurny - 30-03-2011, 10:38
Temat postu:
Scotty, DZPR nie posiada żadnych wagonów z ważna rewizja.
Światowid - 30-03-2011, 12:36
Temat postu:
Marecki
Tu wszystko jest:

KODLK
Scotty - 30-03-2011, 13:55
Temat postu:
dyżurny, a jeżeli nie posiada rewizji to nie da rady ich przetransportować do Jeleniej Góry? i jaki jest koszt utrzymania na torach postojowych PR
dyżurny - 30-03-2011, 14:07
Temat postu:
Scotty, ale w jakim celu je transportować do JG?
Scotty - 30-03-2011, 14:37
Temat postu:
dla celów informacyjnych, dla mojej wiadomości (jestem zainteresowany wagonami PR mogą być Bonanzy)

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group