INFO KOLEJ - forum kolejowe

woj. małopolskie - Korekta czerwcowa w Małopolsce

Anonymous - 03-05-2011, 10:22
Temat postu: Korekta czerwcowa w Małopolsce
Widzieliście to? Korekta na Kryniczance...


Nowy Sącz 04:13 619
Nowy Sącz Biegonice 04:17 04:17
Stary Sącz 04:21 04:21
Barcice 04:25 04:25
Rytro 04:31 04:31
Młodów 04:35 04:35
Piwniczna Zdrój 04:40 04:40
Piwniczna 04:43 04:43
Łomnica Zdrój 04:46 04:46
Wierchomla Wielka 04:51 04:51
Zubrzyk 04:54 04:54
Żegiestów 05:01 05:01
Żegiestów Zdrój 05:05 05:05
Andrzejówka 05:10 05:10
Milik 05:13 05:13
Muszyna 05:20 05:25
Muszyna Zdrój 05:29 05:29
Powroźnik 05:34 05:34
Krynica 05:42
Dalsze informacje:
tylko 2 kl.
Przewozy Regionalne


http://rozklad.sitkol.pl/bin/traininfo.exe/pn/581769/401398/496578/54366/51?ld=hw1&seqnr=2&ident=1e.0136712.1304413400&date=01.06.11&station_evaId=5100042&station_type=dep&journeyStartIdx=0&journeyEndIdx=18&backLink=tp&



Brak słów by to podsumować kto o tej godzinie jeżdzi? W niedzielę widziałem ten pociąg około 10 osób w Piwnicznej. Teraz są następujące pytania bo mamy następującą sytuację
- Skład z tego pociągu 619 przechodził na 6026 do Tarnowa
- Czy czasem nie będzie tak że skład z 619 przejdzie na 6024 z Krynicy do Tarnowa odj. 5.50? 8 minut więc starczy.
- W zamian mogą zniknąć dwa pociągi 629 z Tarnowa do Krynicy którego skład przechodził na 6024 i 6026 z Krynicy do Tarnowa na którego właśnie skład przechodził z 619.
- No chyba że jest to zmiana obiegów 629 przechodzący na 6026 to wtedy nic się nie zmienia poza nadzwyczaj szkodliwą godziną odjazdu.
kris123 - 04-05-2011, 10:20
Temat postu:
A wiadomo coś na temat Jaworzyny i 66131/66122?
hurricane - 04-05-2011, 20:40
Temat postu:
IR WOŚP na stałe w tej wcześniejszej godzinie, również na stałe Rzeszowianin przesunięty i w Tarnowie będzie WOŚPa przepuszczał rano...
Anonymous - 04-05-2011, 21:00
Temat postu:
Bez zmian reszta? Rzeszowianin dalej jako osobowka ?
Anonymous - 05-05-2011, 15:01
Temat postu:
Zgadnijcie o której godzinie ma odjazd z Nowego Sącza "Dunajec" od 1 czerwca w wersji pociąg do Stróż i dalej KKA do Tarnowa i od Tarnowa pociąg?

4.40
a przyjazd do Sącza?
20.40
chybieic - 05-05-2011, 15:10
Temat postu:
kryniczanin, Czy są już dostępne rozkłady po 1 czerwca?
Anonymous - 05-05-2011, 15:13
Temat postu:
Ciekawi mnie szczególnie działanie Dunajca od Tarnowa.
Castaway - 05-05-2011, 15:15
Temat postu:
Godzina odjazdu Dunajca z Sącza jest i tak bez znaczenia w okresie KKA. Powód prosty - teraz to już zupełnie nikt nie pojedzie pociągiem z Sącza do Krakowa.
Anonymous - 05-05-2011, 15:18
Temat postu:
Oj ma znaczenie bo lecą wszelkie skomunikowania.
kris123 - 08-05-2011, 17:36
Temat postu:
Tylko odejdą ludzie ktorzy przesiadek nie tolerują Wybiorą pksy
Anonymous - 08-05-2011, 18:11
Temat postu:
kris123, Skończ bo na pewno bardziej się "ucieszą" jak za 2-3 lata bez ruszenia linii ze Sącza do Tarnowa będzie się jechać 3h.
kris123 - 09-05-2011, 12:13
Temat postu:
Tylko zauważ , że jeszcze ze 2 razy zamkną linię i nie będzie w ogóle chętnych. Bo szczerze mówiąc dla 7 minut zamykanie linii na 3 miesiące to przesada wg mnie.
Anonymous - 09-05-2011, 12:33
Temat postu:
Doskonale wiesz że dla 21 minut. Bo 7 minut to zysk a 14 minut to obniżenie szlakowej jak nie będą grzebać.
dyżurny - 09-05-2011, 13:09
Temat postu:
kryniczanin, nie ma co.. krisowi i tak nie przegadasz, on ma swój swiat..
Anonymous - 09-05-2011, 13:50
Temat postu:
Kris mówi przeciez ze według niego to przesada Very Happy

A że Forumowiczów wie i rozumie że remont jest niezbędny... to chyba nie ma sensu dyskutowania na ten temat.
kris123 - 09-05-2011, 17:13
Temat postu:
Pewnie tak, bo bez remontu za chwilę by się jechało ze 4 godziny. Bynajmniej ja stoje na stanowisku, że można to bylo robić w zeszłym roku. Bo jak nie w wakacje zarabiać to kiedy...
Anonymous - 09-05-2011, 17:31
Temat postu:
@kris123, powiedz mi taką rzecz. Co ci da to, że będziesz dzisiaj rozpaczał nad tym, że remont można było zrobić rok temu? Nic ci to nie da, a tylko bijesz pianę na forum i nabijasz sobie w ten sposób licznik bezsensownymi postami. Dyskusje z tobą są jałowe i bezcelowe, a ja otrzymuję na PW coraz więcej skarg na twoją osobę. Jeśli w dalszym ciągu masz zamiar denerwować małopolską społeczność (i nie tylko) na tym forum swoimi pustymi i nic nie wnoszącymi do dyskusji postami, to twoja kariera niedługo dobiegnie tutaj końca, a ty będziesz mógł sobie albo znaleźć inne forum, gdzie też prędzej czy później zostaniesz stamtąd wywalony, albo założyć własne, na którym będziesz mógł się do woli wyżywać za brak kas w pipidówach sprzedających maksymalnie 30 biletów w ciągu doby.

Z mojej strony EOT. Proszę nie odpowiadać na ten post (@kris123!) i radzę również nie odpowiadać na tę wiadomość na PW, bo będzie źle (@kris123!).
kris123 - 09-05-2011, 17:55
Temat postu:
Groźić możesz sobie . Mam Cię MK daleko gdzieś, a grośby są karalne!!

Chyba nikt nie ma wątpliwości, że za tę wiadomość należy Ci się odpowiednia nagroda. Zdecyduj się - albo masz mnie gdzieś, albo wyciągasz "rękę na zgodę" na PW.
@mk1992.

sheva17 - 09-05-2011, 18:34
Temat postu:
Kris to taki nasz forumowy Lepper. Koleś tylko potrafi narzekać, nic konstruktywnego sam przez lata obecności tym na forum nie zaproponował. Pytam jakie propozycje konkretnie ma Kris poza tym, że pełne pociągi z/do stolicy go wkurzają a należy preferować składy a la Biecz? Czas wreszcie ukrócić męki Krisa. Zachowanie w stosunku do moderatora jest skandaliczne i czas je wreszcie publicznie potępić. Myślę, że wszyscy co do tego się zgodzą.
kris123 - 09-05-2011, 18:44
Temat postu:
Ok nawet ja się zgadzam z tym, że łamię punkt regulaminu, że mod ma zawsze rację. Ale co poradzić wolny kraj. Pytasz mnie co konstruktywnego? To Ci powiem na przykład rozwój aglomeracji krakowskiej poprzez wprowadzenie pociągów w mieście i w obszarze stref w taktach 30 min. Wspólny bilet na MPK i PKP. R$ozwoj automatów tam gdzie nie ma kas a ruch jest spory: Rabka, Bieżanow, Prokocim, Zabłocie. Postoje TLK w Grybowie, na przykład pociągu do Gdynii. Wprowadzanie szynobusow tam, gdzie kible generują spore toki podróżnych. Szynobusy w zamian za ZKA, ktora napycha kasę innym firmom. Wprowadzenie odpowiedniego opisu biletów poprzez formułę XXXXX/YYYYY. Gdzie X to nr poc, Y nr identyfik. oczywiście w przypadku wpisu długopisem.
Walka o pociagi międzynarodowe, przyspieszone, regio +

[ Dodano: 09-05-2011, 19:47 ]
Popieranie idei przywrócenia pociągów Żywiec-Sucha. Propozycje pociągów do Gorlic dla studentów, czy ratowanie czegoś co było kiedyś. Na przykład pociąg do Marcinkowic, dla odkorkowania miasta, zamiast pociągu Stróże-Biecz pociąg Nowy Sącz-Gorlice-Biecz.
reklama i marketing, bo nie może być tak, że uruchamiane są pociągi, o ktorych nikt nie wie, czy nie wieszanie rozkładów

[ Dodano: 09-05-2011, 19:52 ]
Dalsze propozycje pociągi międzynarodowe które zostały skasowane powinny być przywrócone. Skoro linia warszawa-Kraków dla poc IR okazała się dochodowa powinno się pomyśleć o sukcesywnym wzbogacaniu oferty. dalej pociagi typu Wrocław-Zakopane, czy Warszawa-Zakopane latem cały rok, jako wzbogacenie oferty.
Szukanie oszczędności w dublowaniu stanowisk, w administracji. na przyklad nie musi być 3 zastępów kontrolujących w 1 pociagu regionalnym. Starczy 1, ale rzetelna. Nie może być tak, że pół trasy kontroli nie ma.
kraina_solvati - 09-05-2011, 19:10
Temat postu:
Panowie, nie młóćmy słomy. Remont się przyda każdej linii, nawet, jeżeli ma być prowadzony w wakacje. I tak, moim zdaniem, przyjdzie czas, że nasze społeczeństwo dojrzeje do kolei. Natomiast, co do pociągu do Biecza, to niechże on dojeżdża do Jasła, jak tam jest trakcja! A jeżeli nie, to niech podkarpackie zwinie trakcję do Biecza i będzie po kłopocie.
kris123 - 09-05-2011, 19:14
Temat postu:
A niech tam remontują. Co do Biecza to tak od 6 lat dopóki pociąg kursował prosiło się, aby jechał do Jasła, trakcja jest, ale jak to bywa u nas jest granica . Województwa. I stąd konczono bieg w Bieczu, stąd znikome nim zainteresowanie. Oczywiście żeby u nas wladze były inne można bylo dać go od Sącza i mieć 2 spore miasta/ Sącz, Grybów, czy Gorlice/, ale komu by się chciało. Kolejna korekta i praktycznie zmian na plus nie ma. Że już nie wspomne o czystym idiotyźnie uwalania m/narodowych pociągó a w zamian nic nie ma.

[ Dodano: 09-05-2011, 20:15 ]
Pozdrawiam Kraina Solvati
sheva17 - 09-05-2011, 19:20
Temat postu:
Modernizacja linii jest niezbędna. Lepiej by to zrobiono raz a dobrze niż gdyby miało to trwać latami. Przykład linii ze stolicy do 3miasta, gdzie linię przez Iławę można było zamknąć na rok i jeździć przez Kutno robiąc wszystko za jednym zamachem niż miałoby to trwać latami i takim sposobem stracono już większość pasażerów.@kraina_solvati, tematu Biecza nie znasz chyba za dobrze, polecam prześledzisz całą dyskusję i dziecinne wywody Krisa w jej trakcie. Kris Twoje zachowanie ewidentnie prowokuje do kłótni i sporów i tym jest cały problem a Twoje propozycje są no cóż rodem z innej planety, nie uwzględniają podstawowego czynnika tj. popytu.Jak możesz proponować rozwiązania odnośnie Krakowa i aglomeracji skoro nawet tego miasta i jego okolic nie znasz, zresztą Kris Ciebie nawet temat Biecza przerósł.
kris123 - 09-05-2011, 19:29
Temat postu:
Zamiast atakować poczytaj, bo niektóre propozycje są godne zauważenia. Bo co masz na przykład do transportu wokół Krakowa co 30 minut. Przypominam, że Kraków nie tylko ma Wieliczkę, Zabierzów, czy Balice, ale na przykald Skawinę, czy Słomniki.
Bilet zintegrowany. Po co stać osobno w automacie bo MPK i PR skoro w 1 kupić możesz oba. Oszczędność czasu.
Po co bawić się w ZKA, albo jest popyt, albo nie ma. ZKA jest sztucznym tworem, ktory pomaga zarabiać ościennym firmom.
Skoro samorządy walczą o przywrocenie ruchu na Żywcu to niech PR nie bedzie jak pies ogrodnika i odda im przewóz.
Skoro nie mkożna się dogadać z sąsiednim województwem wykorzystajmy tory w swoim
Rozszerzajmy ofertę o popularne IR czy R+

[ Dodano: 09-05-2011, 20:31 ]
PS Shewa jak chcesz możemy pogadać na GG czy Kraina Solvati. Tu nie możemy robić bałaganu a tam może dojdziemy do jakiś kompromisów. Czas Shewa toporek zakopać.
hurricane - 09-05-2011, 20:20
Temat postu:
Kris, ale z całym szacunkiem piszesz te swoje oczywistości n-ty raz i po prostu to jest wybitnie irytujące. Jak chcesz to idź jak katarynka nawijaj pod drzwiami Rębilasa, to może Cię usłyszy i więcej z tego pożytku będzie...
chybieic - 14-05-2011, 08:05
Temat postu:
Na rozkład-pkp.pl znajduję się rozkład zamknięciowy dla kryniczanki - jednym słowem MASAKRA
Anonymous - 14-05-2011, 09:58
Temat postu:
chybieic, Kilka zmian jest jednak in plus w stosunku do rocznego i chciałbym żeby były one dłużej.
Anonymous - 14-05-2011, 17:59
Temat postu:
Czy moglibyscie pokazac te zmiany, bo mowicie ze cos jest in plus a ja nie wiem o czym mowicie....
hurricane - 15-05-2011, 08:44
Temat postu:
Autobus ma jechać 6 minut z Kłokowej do Łowczówka Pleśnej, haha samochodem taki czas jest osiągnięcial, ale nie autobusem, droga jest wąska i kręta... Razz

Poza tym na DW977 w Ciężkowicach i w Chojniku niedługo zaczną robić mostki i autobus będzie miał dłuuugi objazd...
Castaway - 15-05-2011, 09:45
Temat postu:
Czas przejazdu NS-Muszyna osiąga już 1:18h, kolej już zupełnie nie ma szans konkurowania z busami na tej trasie.
Anonymous - 15-05-2011, 10:00
Temat postu:
Przecież jeżdzą 1:06 do 1:13, skąd Ci sie wzielo 1:18 ?? Czyzby od 1 czerwca cos sie zmienialo ? Czyzby predkosc gdzies spadała? Shocked Shocked Shocked
Castaway - 15-05-2011, 12:51
Temat postu:
Cytat:
Czyzby od 1 czerwca cos sie zmienialo ?

http://rozklad-pkp.pl/traininfo.php/pn/794841/456989/623578/46842/4095/?q=pl/node/146&ld=pkp&seqnr=4&ident=kn.01935129.1305460172&

Od 1 czerwca jeżdzą od 1:04 do 1:18 - 1:18 wprawdzie tylko jeden kurs, ale rzutuje to na całość linii
Anonymous - 15-05-2011, 12:57
Temat postu:
Nigdzie nie spada prędkość nie siać plotek.
dyżurny - 15-05-2011, 13:19
Temat postu:
Castaway, zauważ że ma dwa dłuższe postoje. 4 minutowy w Żegiestowie i 7 minutowy Piwnicznej celem mijanek. Taki urok jednotoru.
Anonymous - 15-05-2011, 13:43
Temat postu:
Mijanki mozna mądrzej rozplanować- po co ma pociag w jakims miejscu czekac na inny 7 minut, skoro moze na przyklad z Sacza wyjechac 6 minut pozniej i czekac tylko minute? Zawsze to szybsza podroz! Niestety, Polska to wciaz nie zachód Europy, gdzie dostrzega się ważność każdej zaoszczedzonej minuty- czas to pieniadz~!
hurricane - 15-05-2011, 15:23
Temat postu:
Pułtuś, zatrudnij się u rozkładowców w PLK i spróbuj, nie da się tak łatwo... Jak się rozpoczną większe zamknięcia na E30 to dopiero zobaczycie jaka będzie masakra, jak będą odwoływać osobówki Kraków - Tarnów itp., żeby przepchnąć cały ruch... Rozkładów tymczasowych nie da się tak łatwo ułożyć na szybko, tym bardziej, że Muszyna będzie nadal obsługiwała zdecydowaną większość swojego ruchu towarowego, rozkład tutaj będzie determinowany przez słabą przepustowość linii Rzeszów - Jasło i Jasło - Stróże.
Castaway - 15-05-2011, 15:59
Temat postu:
Ale zwykłego pasażera nie interesują problemy towarów przewożonych przez Jasło. Różnica 16 minut w czasie przejazdu na jednej i to krótkiej trasie to stanowczo zbyt długo.
kris123 - 15-05-2011, 17:32
Temat postu:
Ale ich to mało obchodzi. W każdym razie czego się łatwo domyślić to i dworce zamkną na te miesiące. Pytanie tylko czemu podróż na przykład do Grybowa potrwa ponad 3.5 godziny
dyżurny - 15-05-2011, 18:14
Temat postu:
kris123, a skad będziesz jechał te 3,5 godziny? Z Krakowa?
Anonymous - 15-05-2011, 18:25
Temat postu:
dyżurny, Z KKA na Tarnów - Stróże wychodzi z Krakowa do Grybowa.
kris123 - 15-05-2011, 18:51
Temat postu:
dokladnie tak. y krakowa 1.5 godziny zka 2 razem 3.5 do krynicy chyba 6
dyżurny - 15-05-2011, 19:12
Temat postu:
kris123, kryniczanin, Panowie.. a rozkład tymczasowy na magistrali? a remonty na drogach po których będa jechać autobusy ZKA?
Anonymous - 15-05-2011, 19:40
Temat postu:
dyżurny, 3,5h do Grybowa powinno wystarczyć poza szczytem. W szczycie faktycznie może być problem.
sheva17 - 16-05-2011, 12:09
Temat postu:
Dość tego biadolenia remont być musi.
Anonymous - 16-05-2011, 13:05
Temat postu:
hurricane napisał/a:
Pułtuś, zatrudnij się u rozkładowców w PLK i spróbuj, nie da się tak łatwo... Jak się rozpoczną większe zamknięcia na E30 .


Drogi Hurricane, ja nie mowie o E30, tylko o Kryniczance ! Miedzy Krynica a Saczem jezdzi PIĘĆ par pociagów a mimo to panowie z PLK układają rozkład tak, by pociagu czekały na siebie po 7 minut! Co do E30, to doskonale zdaje sobie sprawe, jak to bedzie wygladalo... Juz teraz zamkniecie odcinka Brzesko-Bochnia powoduje opoznienia i 15-minutowe postoje...
hurricane - 16-05-2011, 13:52
Temat postu:
Rozkład towarowych musi być bardzo precyzyjnie rozplanowany, bo cały odcinek Jasło - Rzeszów będzie jednym wielkim wąskim gardłem. Tu jest też kwestia skomunikowań z KKA, albo zrobimy pasażerom po przesiadce dodatkowe minuty postoju, albo w Sączu martwy postój kilka minut... Albo inni pasażerowie na przesiadkę będą oczekiwać kilka minut... itd.
Rozkłady zamknięciowe to nie taka prosta sprawa, nawet przy 5 parach, i tak mamy szczęście, bo MZPR mógł pójść na łatwiznę i na całej kryniczance w swoim stylu zrobić KKA, a tak sobie dołożyli jeszcze kłopotu na przeciąganie kibli do Suchej na przeglądy przez Limanową...

A jeśli na E30 wyleci z rozkładu 1/3 pociągów, a czas Kraków - Tarnów będzie wynosił > 2 godz. to co będzie?

Sheva17 ma rację, oba remonty mają być i koniec, trzeba to przeczekać...
MK_Rabka - 16-05-2011, 14:18
Temat postu:
Cytat:
a tak sobie dołożyli jeszcze kłopotu na przeciąganie kibli do Suchej na przeglądy przez Limanową...

Ma być tak, że jednego dnia ma jechać pociąg w obie strony.
alojz - 16-05-2011, 17:04
Temat postu:
Mogliby to wpisać w rozkład Mr. Green
MK_Rabka - 16-05-2011, 17:48
Temat postu:
IR Nowy Sącz - Sucha xD
Anonymous - 16-05-2011, 18:12
Temat postu:
Nie Nowy Sącz a Powroźnik - Sucha Beskidzka. Tutaj przejazd okresowy a i będa podsyły z Powroźnika do Sącza.
kris123 - 17-05-2011, 19:02
Temat postu:
Jak by nie patrzeć może się okazać, ze po remoncie nikt jezdzic nie bedzie. Ludziska sie od pociągów odzwyczają
kemi73 - 23-05-2011, 12:09
Temat postu:
hurricane napisał/a:
Rozkład towarowych musi być bardzo precyzyjnie rozplanowany, bo cały odcinek Jasło - Rzeszów będzie jednym wielkim wąskim gardłem.

Największym wąskim gardłem jest PLK Smile, jak się cofniesz 25 lat wstecz to można mówić o problemach obecnie to linia jest może wykorzystana w 15%. Czytam te wasze posty o planowanym remoncie narzekacie na czas i planujecie nierealistyczne czasy przejazdu. Jeśli uważacie że czas przejazdu znacznie się skróci to jesteście w błędzie. Obecnie co tydzień pokonuje trasę Gorlice - Kraków w 2:20 samochodem i to przy cenie porównywalnej z ceną biletu i nie ma szans by PLK tak skróciło czas przejazdu Dunajcem by mnie z powrotem przyciągnąć do kolei. PKP przegrało walkę o klienta i zobaczycie jak spadnie ruch na trasie Tarnów - Kraków po oddaniu autostrady.
Anonymous - 17-06-2011, 11:27
Temat postu:
Czy ktoś się z Forumowiczów orientuje, czy jakiekolwiek roboty rozpoczęly sie juz na E30 na odc. Rzeszow-Tarnow-Krakow ? Bo czasy przejazdow poszly mocno w gore, a jakichkolwiek prac brak.... Niektore TLK z KRakowa do Tarnowa jada już 1:30, osobowe 1:50, a JAKICHKOLWIEK ZAMKNIEC BRAK ! Twisted Evil

No to jest ten wielki remont czy go kurka wodna nie ma?
przewoz - 17-06-2011, 12:46
Temat postu:
Zamknięcia mogą być, ale prędzej przez budowę A4 i okoliczne budowle drogowe.
Wielki remont nie rozpoczyna się ot tak.

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group