Tabor - LOTOS dostaje BR285 (diesel Traxx) ACR - 04-05-2011, 00:53 Temat postu: LOTOS dostaje BR285 (diesel Traxx)
moze nie jestem tutaj na najnowszych informacjach, jednak dzis dostalem dla mnie zadziwajace zdjecie ktore pokazuje na jazdach probnych fabrycznie nowa BR285 w niemczech. z tego co wiem lok po jazdach probnych znowu stoi w kassel u producenta. wiece cos wiecej na ten temat? fajnie sie prezentuje BR285 dla lotosa !
pozdrowienia ! Anonymous - 04-05-2011, 05:57 Temat postu:
1.06. do 31.08 jest zamknięcie Tarnów - Stróże w weekendy Lotos kursuje tutaj bardzo dużo do Gorlic i powinni jechać przez Rzeszów może do tego im potrzebna wersja diesel. Ostatnio widziałem na łącznicy Stróż piękny widok Traxx-Beczki-Popych Traxx Ładnie wygląda ten diesel! sphinx - 04-05-2011, 16:10 Temat postu:
Spalinowych Traxxów będzie w sumie 10, jeden już jest w Polsce, ten na zdjęciu to lotosowski numer 3. ACR - 05-05-2011, 00:13 Temat postu:
no extra ! w polsce coraz wiecej naprawde nowoczesnego taboru ! wiece czy to jest w leasing czy tez lotos kupuje te spalinowe traxxy? Anonymous - 05-05-2011, 06:44 Temat postu:
Jaką prędkość maksymalną ma wersja diesel? Tak jak elektryk 140km/h? railman93 - 05-05-2011, 08:04 Temat postu:
ACR napisał/a:
wiece czy to jest w leasing czy tez lotos kupuje te spalinowe traxxy?
kupił ACR - 05-05-2011, 12:51 Temat postu:
@railman dzieki za info !
@kryniczanin :dokladnie- v max jest 140. Bardi78 - 05-05-2011, 15:00 Temat postu:
v max 140:)
Super jest ten traxx nasze przewozy pasażerskie bardzo potrzebują nowego taboru bo wysłużone suczki choc piękne to jednak bardzo kosztowne i paliwożerne-a jako że jestem patriotą:)mam nadzieje że powstanie szybko jakaś nowoczesna polska spalinówka na wzór traxxa-w zasadzie już podstawy są:
buda,rama,wózki od elephanta
do tego silnik od któregoś z producentów po ostrej selekcji-tak jak to było w przypadku newagu 311...
[ Dodano: 05-05-2011, 16:10 ]
... a do czasu opracowania tej lokomotywy wziąść coś w leasing np jakże znane nam malowanie kótre pierw jeździło w PR a potem w IC od siemensa-wersja salinowa oczywiście:))))
http://fc06.deviantart.net/fs23/f/2009/255/9/e/NOB_ER_20_by_ZCochrane.jpgecavon - 05-05-2011, 17:02 Temat postu: Bardi78, Najpierw to musi przyjść nowa krew aby umieć obsługiwać takie maszyny. Bo siądzie Taki maszynista z xx doświadczeniem i nawali mu cos po drodze i co zrobi? Z resztą było omawiane na wypadzie do Krynicy ten wątek
Pozdrawiam sphinx - 05-05-2011, 21:20 Temat postu:
Najpierw to musiałyby przyjść wielkie pieniądze na zakup nowego taboru i pokrycie ogromnego deficytu generowanego przez takie pociągi. pawelW - 07-05-2011, 19:43 Temat postu: Bardi78, " DRAGON" mówi Ci to coś ? To pierwsza od lat całkowicie Polska lokomotywa. Z tym że jest to elektrowóz . sphinx - 07-05-2011, 20:21 Temat postu:
Newag pracuje nad spalinówką wspólnie z GE, ale w tym roku raczej jeszcze nie wyjedzie na tory. I raczej będzie to cięższy lok niż Traxx. Bardi78 - 07-05-2011, 23:13 Temat postu:
pawelW napisał/a:
Bardi78, " DRAGON" mówi Ci to coś ? To pierwsza od lat całkowicie Polska lokomotywa. Z tym że jest to elektrowóz .
No toż właśnie temat dotyczy spalinówek a Ty sie mnie pytasz czy Dragon mi coś mówi...)
Nie martw sie jestem dobrze pionformowany,wiem o Dragonie,wkrótce zaprezntowany zostanie Elephant i na jego podstawie sugeruję wybudować spalinówkę coś na wzór jak to zrobił Bombardier ze swoim traxxem-buda praktycznie ta sama tylko inne silniki ACR - 09-05-2011, 14:23 Temat postu:
bardi, tutaj robisz blad myslac ze po prostu wlosysz sobie spalinowy silnik i generator i zrobisz z elektrycznej lokomotywy fajna spalinowa. szczegolnie przy pradzie trojfazowym i silinikach asynchronicznych oraz silinkusterowanie generatora i silnika oraz falownikow na tym diesel traxxie jest beradziej skomplikowana niz na forum do wydyskutowania.
dla informacji : traxx napedzany jest 16 cylindrowym MTU 4000 R43 o mocy 2200KW also w najnowszej wersji
MTU 4000- R43L o mocy 2400 KW. obydwa maja system wtrysku comman rail. jest to szybkoobrotowy diesel (1800 u/min) yusek - 09-05-2011, 20:18 Temat postu:
Nie ma już normalnych dieseli lokomotywy są napędzane silnikami elektrycznymi tylko część pobiera prąd z sieci a inne wytwarzają go sobie same w agregacie. ACR - 09-05-2011, 20:23 Temat postu:
yusek, nie mow tego voithowi, bo pokaza ci maxime
http://de.wikipedia.org/wiki/Voith_Maximayusek - 09-05-2011, 20:35 Temat postu:
No dobra może by się kilka na świecie znalazło natomiast zdecydowana większość to jednak hybrydy. Bardi78 - 09-05-2011, 21:53 Temat postu:
[quote="ACR"]bardi, tutaj robisz blad myslac ze po prostu wlosysz sobie spalinowy silnik i generator i zrobisz z elektrycznej lokomotywy fajna spalinowa. szczegolnie przy pradzie trojfazowym i silinikach asynchronicznych oraz silinkusterowanie generatora i silnika oraz falownikow na tym diesel traxxie jest beradziej skomplikowana niz na forum do wydyskutowania.
...O Najwyższy widzisz i nie grzmisz...Ja wiem doskonale że nie jest to takie chop siup ale chciałem tylko wspomnieć że jest to jednak jakiś sposób działania do zbudowania rodzimej spalinówki-idąć wzorem bombardiera-zaporzyczyć JEDYNIE PEWNE ELEMENTY Z LOKOMOTYWY ELEKTRYCZNEJ JAK BUDA,KABINA,RAMA,WÓZKI i tyle...a ogromną większość opracować indywidualnie do potrzeb projektu...