INFO KOLEJ - forum kolejowe

woj. podkarpackie - Elektryfikacja na linii 71

Sandmann - 28-05-2011, 19:36
Temat postu: Elektryfikacja na linii 71
W tym artykule: http://www.rynek-kolejowy.pl/24401/Drugie_zycie_linii_Skarzysko__Sandomierz.htm
jest wzmianka na temat przyszłorocznej elektryfikacji linii 71. Czy to jest już pewne, są jakieś konkretne plany ? Ma ktoś informacje na ten temat, które pochodziłyby z jakiegoś wiarygodnego źródła ?
pospieszny - 28-05-2011, 20:20
Temat postu:
Nic więcej od tego co powiedział pan prezes PLK-i. Istnieje plan, plan a wykonanie to już niestety nie zawsze to samo.
kris123 - 04-07-2011, 18:21
Temat postu:
To jest taka reklama przedwyborcza. Niestety obietnice i nic poza tym.
sebg85 - 09-07-2011, 12:46
Temat postu:
Kiedy rozpocznie sie na dobre remont odcinka Rzeszów-Kraków, czas jazdy koleją z Rzeszowa do Warszawy przez CMK urośnie do ponad 5 godzin. Zastanawiam się czy wtedy nie powróci pomysł skierowania TLK na linię 71, przez łącznicę w Pilchowie i Lublin do Wawy. A to jest przesłanka do szybkiej elektryfikacji linii, która staje sie coraz ważniejsza w ruchu międzymiastowym. Może też powróci normalna prędkość....
Anonymous - 09-07-2011, 12:55
Temat postu:
sebg85, Optymista z ciebie Very Happy Około 2h Czas będzie blisko 4h z Krakowa do Rzeszowa jak rozgrzebią na maksa i 3h CMK więc 7h przez CMK.
sebg85 - 13-01-2012, 20:11
Temat postu:
Podobno jest już ogłoszony przetarg na plan modernizacji linii 71 na odcinku Rzeszów- Ocice? Jak daleko od wykonania dokumentacji do rzeczywistych prac?
pospieszny - 13-01-2012, 20:14
Temat postu:
Podobnie jak planowanie i fizyczna modernizacja E30 na odcinku Gliwice - Kraków Sad
DarekP - 17-01-2012, 01:07
Temat postu:
Założenia były takie - projekt 2012, realizacja - 2013 ze środków własnych PLK.
sebg85 - 17-01-2012, 18:10
Temat postu:
Interesuje mnie jeszcze, czy elekktryfikacja podniesie prędkość maksymalną na linii? Czy cały odcinek Rzeszów-Tarnobrzeg będzie miał 120 km/h?
pospieszny - 27-03-2012, 12:24
Temat postu:
Garść szczegółów na temat Smile w interpelacji poselskiej.
sebg85 - 31-03-2012, 12:35
Temat postu:
Na rok 2012 przewidziano opracowanie dokumentacji na elektryfikację odcinka linii kolejowej nr 71 Ocice – Rzeszów. Elektryfikacja linii planowana jest na rok 2013. Zatem realnym terminem zakończenia modernizacji połączenia kolejowego Rzeszów – Warszawa jest koniec 2013 roku – napisał Andrzej Massel w odpowiedzi na interpelację posła Pluty.
Pytanie kolejne to czy w rozkładzie 2013/2014 pojawi się połączenie Rzeszów-Warszawa przez Tarnobrzeg i Skarżysko Kamienna?
Jak wynika z przedstawionego planu przez całe wakacje (od 7 lipca do 15 wrzesnia) czeka nas komunikacja zastępcza na trasie linii 71 i pozbawienie jedynego pociągu TLK, który pojedzie objazdem.
Bardi78 - 31-03-2012, 14:35
Temat postu:
Takie połączenie Rzeszów-Wawa...zastanawiam się czy pociąg będzie wjeżdżał do Skarżyska i zmieniał czoło czy na przykład pojedzie wschodnią łącznicą i zatrzyma sie powiedzmy na przystanku Skarżysko Kościelne lub Skarżysko Północ oszczędzając czas i pieniądze...?
ET05 - 31-03-2012, 14:54
Temat postu:
Takie pociągi jeździły bez zatrzymania i z zatrzymaniem w Sk-ku Kościelnym, ale traciły przez to pasażerów i postanowiono zmieniać czoło. Np. Łódź - Zagórz jeździł długo przez Wolanów i Skarżysko (dołączanie grupy wag. z Kielc, potem łącznik zlikwidowany), a potem jeździł także zmienić czoło w Radomiu (gdzie na koniec dołączano grupę wagonów z Warszawy). Pociagi od strony Łodzi jeździły wcześniej p. Końskie, nawet na początku lat 90-ych był na zarządzenie taki pociąg Łódź - Przemyśl, ale ztcp to nie pojechał. Jeśli ambitne plany moderny 25-ki będą zrealizowane całkowicie (modernizacja 2 toru ze Skarżyska w stronę Sandomierza oraz elektryfikacja Tomaszów - Skarżysko) to pewnie pociągi z Warszawy ominą raczej Skarżysko.
Bardi78 - 31-03-2012, 15:39
Temat postu:
a ET 05 jak uważasz czy na przykład jakby TLK zatrzymywał sie i na Koscielnym i na Północy to może jednak nie zniechęciło by to pasażerów i korzystaliby z tego połączenia?
W końcu z Kościelnego do Skarżyska głównego jest tylko około 2km...
sebg85 - 31-03-2012, 19:07
Temat postu:
Jeśli będzie to tylko zmiana czoła w Skarżysku, więc ok 15 min, nie będzie to miało większego znaczenia dla czasu przejazdu, biorąc pod uwagę dobre prędkości na szlaku. Jednak roszady z doczepianiem i odczepianiem wagonów, kombinowanie z relacjami łączonymi wydłużą postój przynajmniej do 30-40 min i skutecznie zmniejszą konkurencyjność połączenia.
Z drugiej strony może pomysł by TLKi zmieniały kierunek, a jakiś Ex jechał łącznicą.
ET05 - 03-06-2012, 21:45
Temat postu:
Jak puszczą ED74 to może zmiana czoła być i w 5 minut. Ale niech dokończą remont do Sandomierza i powieszą drut na 71. Teraz to co najwyżej można pogdybać. Przypominam, że za kilka lat zacznie się remont ósemki i pociągi do Przemyśla raczej pojadą przez Kraków albo co najwyżej p. Lublin.
lubelak195 - 04-06-2012, 07:18
Temat postu:
ET05, dzięki obecnym durnym przepisom PKP PLK od czerwca na zmianę czoła potrzeba aż 10 minut.
pospieszny - 04-06-2012, 07:55
Temat postu:
Potrzeba tyle ile jest to konieczne w zależności od kategorii linii, trakcji i przewoźnika.
Czasy więc są różne i póki co nie mają nic z tematu elektryfikacji która w obecnej dekadzie fizycznie nam niestety na tej linii nie "grozi".
sympatyk - 29-08-2014, 18:15
Temat postu:
Linia kolejowa Ocice – Rzeszów wciąż bez prądu.

W 2012 roku PKP PLK ogłosiły przetarg na opracowanie projektu elektryfikacji linii kolejowej nr 71 Ocice – Rzeszów. Do końca 2013 r. miał być zakończony cały proces modernizacji. Mamy rok 2014, a sieci trakcyjnej jak nie było, tak nie ma.
– Prowadzimy procedury uzyskania decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, związanych z elektryfikacją linii kolejowej Ocice – Rzeszów, w tym również uzgodnienia z podmiotami zewnętrznymi i właścicielami działek prywatnych. Czas trwania procedur uzgodnień jest uzależniony w dużej mierze od instytucji podmiotów zewnętrznych – informuje Maciej Dutkiewicz z PKP PLK.
– W tym roku zaplanowaliśmy podpisanie umowy przyłączeniowej z PKP Energetyką, w ramach której zostanie zaprojektowane zasilanie sieci trakcyjnej z linii przesyłowych. Konieczne będzie również uzyskanie decyzji środowiskowej i opracowanie raportu oddziaływania na środowisko.
PKP PLK planuje zakończyć prace związane z elektryfikacją linii kolejowej nr 71 Ocice – Rzeszów do 2017 roku.

Więcej:

http://www.rynek-kolejowy.pl/53739/linia_kolejowa_ocice_rzeszow_wciaz_bez_pradu.html
Maykin - 30-08-2014, 21:09
Temat postu:
Pitu pitu,nie ma szans na drut na 71 do 2017 roku!!!!!!
ET05 - 14-02-2016, 18:11
Temat postu:
Popatrzcie na harmonogramy zamknięć PLK-i. W tym roku przewidzieli od maja do września. Palowanie. Ciekawe czy zaczną? Wink
Zouave - 14-02-2016, 23:24
Temat postu:
W zeszłym roku też tak było, tylko nie wiem czy dokładnie ten sam okres. A ile to słupów nastawiali ;-)
ET05 - 15-02-2016, 21:30
Temat postu:
I pewnie za rok będzie to samo. A mogli przynajmniej zapalować podczas moderny...

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group