Areczek napisał/a: |
Co to takiego „Wspólny przejazd”?
Oferta „Wspólny Przejazd” obowiązuje od 18 października 2006 r. na mocy porozumienia czterech przewoźników pasażerskich wchodzących wówczas w skład Grupy PKP. Celem tej oferty było zrekompensowanie podróżnym kosztów związanych z koniecznością nabywania odrębnych biletów na przejazd pociągami różnych przewoźników Oferta została stworzona z myślą o podróżnych korzystających z przejazdu pociągami co najmniej 2, maksymalnie trzech przewoźników – uzupełnia Beata Czemerajda z Biura Komunikacji i Promocji PKP Intercity S.A. - W przypadku PKP Intercity, z oferty można skorzystać we wszystkich pociągach uruchamianych w komunikacji krajowej, zarówno w klasie 1, jak i 2 – dodaje. Co ma zrobić podróżny, kiedy mimo wyraźnego życzenia nie otrzymał promocyjnego biletu? Przedstawiciele biur prasowych przewoźników (Przewozów Regionalnych, PKP Intercity i Kolei Mazowieckich) informują, że można złożyć reklamacje bądź skargę, wskazując datę i miejsce problematycznej sytuacji. Zobowiązują się przy tym do wyjaśnienia sprawy. ] |
Cytat: |
A poziom pan w kasach jest bardzo często żenujący. |
Cytat: |
na nowej stronie Intercity dalej jest to w ofertach to nie widzę powodu dlaczego by miało to nie obowiązywać |