Cytat: |
co z EP09, czy mają szansę na sensowną modernizację? |
Cytat: |
oraz 20 składów zespołowych (Pendolino – przyp. red.)– mówi Janusz Malinowski, prezes PKP Intercity. |
Borys_q napisał/a: |
A mnie cały czas uczą że Pendolino to EZT a nie skład zespolony:) |
snajper napisał/a: |
Mam nadzieję że Unia stwierdzi nieprawidłowość i nie będzie żadnego Pendolino a tradycyjne kolejowe wagony remontować a nie złomować. |
Cytat: |
Mam nadzieję że Unia stwierdzi nieprawidłowość i nie będzie żadnego Pendolino a tradycyjne kolejowe wagony remontować a nie złomować. |
Cytat: |
Szkoda, że nic nie wiadomo, co z EP09, czy mają szansę na sensowną modernizację? |
pospieszny napisał/a: |
Podaj więc jej przybliżony zakres (modernizacja EP09) Jaki miałaby spełnić cel i czemu maiłaby służyć ? Oczywiście poza wydatkowaniem środków których przewoźnik jeszcze nie posiada. |
pilot1123 napisał/a: |
lepiej modernizować 7 niż 9, stosunkowo przyrost prędkości jest większy, a i tras gdzie można je wykorzystać będzie więcej. |
DarekP napisał/a: |
EP09 są najmłodszymi polskimi lokomotywami Intercity, dlatego można popracować nad zwiększeniem ich niezawodności, prędkość niejako przy okazji. |
Cytat: |
EP09 są najmłodszymi polskimi lokomotywami Intercity, dlatego można popracować nad zwiększeniem ich niezawodności, prędkość niejako przy okazji. |
pospieszny napisał/a: |
" – Mamy świadomość, że nasz klient, PKP Intercity a także polscy pasażerowie czekają na Pendolino. |
Lord W napisał/a: |
No to niech puszczą ED 74. Mają chyba z 14 takich składów. Wszystkie są w ruchu. |
Cytat: |
Nowe EZT Stadler jak Darty PESY
Pod względem technicznym nowo powstające elektryczne pociągi mają być technicznie zbliżone do pojazdów typu Dart oraz Flirt³, które są na wyposażeniu taboru. |
Cytat: |
Przewoźnik nie wybrał PESY, a szwajcarską firmę Stadler
PKP Intercity zdecydowała się na firmę Stadler, bo "jako jedyna spełniała warunki cenowe przetargu". |