mkfilmykolejowe napisał/a: |
A, co z IR "Koziołek" Skarżysko Kamienna - Ostrów Wlkp.? |
REGIOchłopak napisał/a: |
Jest to czas zapasowy na wypadek opóźnienia. |
Kolejorz91 napisał/a: |
Prawdopodobnie do i z Ełku w grudniu br. będzie jeździł IR MAMRY rel. Ełk/Olsztyn-Jelenia Góra-Olsztyn/Ełk. Do i z Ełku tylko przez wakacje i to jeszcze podobno zależy od frekwencji na IR MAMRY do i z Ełku. |
Cytat: |
Zarówno IR do Jeleniej Góry i Międzylesia od Wrocławia kursują jako REGIO a zatem są finansowane przez Samorząd Dolnośląski , który de facto na pociągi REGIO podejmuje decyzje o odjazdach składów. |
Cytat: |
Miejmy nadzieję, że chociaż na E20 ostaną się "Portowiec" i "Mewa" i że na lubelskiej linii "Cisy" i "Bystrzyca". |
Victoria napisał/a: |
Tomek-Gliwice, na forum "RK" napisałeś, że PR-y powinny uruchomić zwykłe Regio o maksymalnie wydłużonych relacjach. Pełna zgoda. Zresztą takie pociągi już jeździły (np. Wrocław - Zielona Góra - Szczecin) i jeżdżą (Poznań - Szklarska Poręba, Łódź - Wrocław). Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby połączyć kilka relacji w jedną (np. Opole - Wrocław - Poznań - Szczecin) - to tylko kwestia ułożenia obiegów składów. Takie Regio mogłyby być przyspieszone. |
rail_user napisał/a: |
Gdyby udało sie juz dogadać z UM i podzielic relacje na Opole - Wroclaw , Wroclaw - Poznan, Poznań - Szczecin za chwilę bedzie interwencja uteku bo skargi podroznych ze np. pociagu nie ma w pełnej relacji. A jak już bedzie to zaraz go wykasuja bo okaze sie , ze to międzywojewodzki. I kółko sie zamyka. |
Cytat: |
Czasto widuje Bosmana i akurta on w szwach na pewno nie pęka, podobnie zresztą jak Warta. |
Cytat: |
Parę razy widziałem we Wrocławiu IR "Piast" do Warszawy, tuż przed odjazdem. Frekwencja w tym pociągu mizerna, na poziomie 5-10 proc. Wagony piętrowe dosłownie puste. |
sheva17 napisał/a: |
A co położyło IR Bolko? |
Tomek-Gliwice napisał/a: |
Ciekawe kiedy przyjdzie ochota na likwidację IR Busów buhahahaha?
Puste dworce w typie Tarnów Główny będą straszyć tabliczkami z dotacjami z UE...większymi niż rozkład jazdy... |
Wiśniowy napisał/a: |
Wielka szkoda, że wszystkie IR zostają zlikwidowane, miejmy nadzieję że wrócą....
Ciekawe co zrobią z lokomotywami i wagonami które są sprawne i jeżdżą teraz na IR. W krzaki czy pójdą na REGIO? |
Cytat: |
Sprawnych wagonów jest obecnie jak na lekarstwo, PR nie mają kasy na na rewizje. |
Cytat: |
Wszystkie Regio mają docelowo jeździć na EZT. |
Cytat: |
Ciekawe co stanie się z siódemkami gnijącymi w Toruniu, czy zostaną wysłane na złom czy będzie jednak próba reanimacji? Na ich zakup poszły przecież duże pieniądze. |
Cytat: |
następnie od grudnia rzeź dalekobieżnych Regio. |
Cytat: |
o zgrozo IR Busy na odcinku Katowice-Rzeszów !! |
Cytat: |
Busy, które jeżdżą pełne i których koszty są niewielkie. Coraz więcej przemawia za pilną koniecznością odwołania prezesa PR. Dziwi mnie tylko, że związki milczą. Teraz gdy podkopywane są podstawy działania spółki jakoś ich nie słychać. To jeszcze raz potwierdza oczywistą oczywistość, że losy spółki Ci Panowie mają w głębokim poważaniu.
|
Cytat: |
Pójdą na złom, to już pewne. |
Cytat: |
Tej pierwszej - tańszej dla pasażera - możliwości za miesiąc już nie będzie. |
Cytat: |
kawa na ławę bo tego twojego bełkotu nie da się czytać....pracujesz w PR? Chyba za pisanie takich farmazonów jak powyżej Tobie płacą ? |
Cytat: |
Sheva ma rację, co w niesmak betonowi PKP. Carlsberg musisz być ślepy żeby nie zauważać demolki połączeń ekonomicznych. Potem likwidacja połowy TLK-a ... |
Cytat: |
a dla pierdzielących głupoty że pasażerowie IR i Regio do TLK-a przejdą i grzecznie będą jeździć z IC, życzę powodzenia,...pójdą do bla bla cara albo Polskiego Busa... |
Cytat: |
Nie sieję przynajmniej teorii spiskowych i nie jestem pracownikiem żadnej że spółek kolejowych i nie tworzą opowieści byle tylko wybielić swoje środowisko. |
Cytat: |
Na "mojej" trasie Poznań-Szczecin poradzę sobie bez dwóch IR z czego jeden to istna profanacja kolei....każdy wagon z innej parafii. |
Cytat: |
W normalnym kraju była by jedna kolej! w normalnym ale nie w Polsce gdzie każde województwo tworzy swoją spółkę....kolej regionalna powinna wspierać kolej dalekobieżną i odwrotnie....tworzenie IR w stosunku do IC jako konkurencję jest śmieszne....żdanej konkurencji nie ma, bo ludzie zwyczajnie odchodzą od kolejowych przewoźników. |
Cytat: |
O ile jeśli ktoś jedzie grupą to skorzysta z IR (oferta ty i raz dwa, trzy) ale jeśli jedzie sam to jest mu obojętnie czy zapłaci za bilet 60 zł w IC czy 55.80 zł w IR liczy się dla niego optymalny czas odjazdu z konkretnej stacji. Mewa np. ma super frekwe głównie dlatego że odjeżdża z Warszawy po 14. Gdyby o tej porze jechała TLK też była by pełna. |
Cytat: |
Sytuacja spółek kolejowych jest fatalna.... |
Cytat: |
Niektóre Twoje teorie są zwyczajnie śmieszne. |
Cytat: |
Wolę informację w kasie że nie ma już miejsc niż szok na peronie że nie ma gdzie siedzieć....tak wolę jedno miejsce siedzące dla dziecko niż stanie 300 km w zdewastowanym "kiblu" |
Cytat: |
Ile razy mam pisać że IR to dobra oferta....ale to praktycznie żadna konkurencja dla IC, tak samo jak IC dla IR. Próbujesz przekonać wszystkich że to jakaś konkurencji....konkurencja może być wtedy jak za jakiś czas na nasze tory "wjadą" Niemcy lub Czesi. |
Cytat: |
Student który w piątki wraca do domu niech ruszy makówką i kupi bilet już w poniedziałek (wielu moich kolegów i koleżanek ze studiów tak robi) |
Cytat: |
R+R oczywiście jest taniej niż IC+R....ale taniej jest również IC+IC kwestia skomunikowań |
Cytat: |
tu rola PR aby dowieźć podróżnych do mniejscowości w których IC się nie zatrzymuje. |
Cytat: |
Co to za persony nauczyciele aby dawać im zniżkę ? może również dajmy zniżkę górnikom, piekarzom i leśnikom. Większość nauczycieli zarabia godziwie więc stać ich na bilety, a jak dojeżdżają do pracy to niech kupią sobie "miesięczny" |
Cytat: |
Najlepszy argument PB skorzysta Póki co na "kolej" wróciło sporo podróżnych! Więc nie siej fermentu |