mkfilmykolejowe napisał/a: |
Wg zarysu Lubuszanin wyleci, ale Zielonogórzanin zostaje bez zmian. Ciekawa propozycja w zarysie: nocny TLK Szczecinianin będzie mieć grupę wagonów do Kostrzyna. |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
- wszystkie obecne TLK "Kaszub", "Neptun", "Artus" jako EIC, |
kolejfan napisał/a: |
w takim Lesznie |
Cytat: |
Konin pomimo tego że nie jest małym miastem to NIE JEST stacją węzłową. |
sympatyk napisał/a: | ||
Pewnie dlatego że
|
kolejfan napisał/a: |
Z resztą Leszno niestety czeka kolejne cięcię kursów od strony ostrowa i Wolsztyna, więc powoli Leszno traci na znaczeniu... |
Cytat: |
A jak ma wyglądać oferta IR i RE na CMK? |
Cytat: |
A czym IR/RE są gorsze od IC ? |
Cytat: |
Odpowiem pytaniem: A czym różni się autostrada od drogi lokalnej? |
Virakocha napisał/a: | ||
Z tranzytowych: Liczyrzepa, Wojak Szwejk, Bolko |
calsberg napisał/a: |
swoją drogą toczą się rozmowy, aby "Lech" miał swoje tory postojowe w Poznaniu...więc tu jeszcze jest duży znak zapytania... |
Lil_Peter napisał/a: | ||||
W jakich relacjach są planowane Liczyrzepa i Wojak Szwejk (to jakiś żart z tą nazwą?!) |
Ramirez napisał/a: |
Lil_Peter, Przewozy Regionalne to firma ktora nie dostaje dotacji na przewozy międzywojewódzkie to nie wiem dlaczego narzekasz. Ich sprawa czym jezdzą. |
Ramirez napisał/a: |
Wole jechac en57 niz byc zmuszony do monopolu IC z jednym pociagiem na dobe na tej trasie.. |
Ramirez napisał/a: |
Powinieneś raczej narzekać na PKP IC za to że nie wykonuje swoich zadań czyli zorganizowanie porządnej siatki połączeń TLK za ktore dostaje co roku z naszych podatków chyba ze 300 mln zł. |
Ramirez napisał/a: |
Jakos sobie nie przypominam aby przed wejściem IR na tej trasie było więcej TLK. |
Ramirez napisał/a: |
A co do narzekających to najwięcej płakali ci co jechali pociągiem raz na 5 lat a wbrew pozorom jakoś ludzi nim często jeździli. |
Ramirez napisał/a: |
Oczywiście fajnie jakby były dobre warunki ale PR to firma na wykończeniu i wole jechać en57 niż żeby nie było nic. |
Ramirez napisał/a: |
Widać RE Bolko na wagonach nie zarabia na siebie. Często nim jeżdżę i poza tymi szczytami czyli jakiś piątek itp to jakiejś powalającej frekwencji to wcale nie ma. Jedynie może w Katowicach jest nieźle pod tym względem. |
sympatyk napisał/a: |
Ja też mam kilka pytań (jeśli wolno):
1. Czy planowany jest nocny (choćby sezonowy) pociąg Białystok-Olsztyn-Trójmiasto-Szczecin? 2. Czy jest planowany jakiś dalekobieżny pociąg z południa na północ "WĘGLÓWKĄ"? 3. Czy jest planowany (choćby sezonowy) pociąg z gór przez Bielsko Białą, Rybnik do Wrocławia albo i dalej? 4. Czy któryś z międzynarodowych pociągów jadących przez Zebrzydowice będzie wydłużony z Gdyni? 5. Czy będzie pociąg z Kotliny Kłodzkiej przez Jelenią Górę do Niemiec? 6. Czy będzie pociąg z Krakowa do Niemiec? 7. Czy będzie jakiś dalekobieżny pociąg przez Chojnice? 8. Czy będzie jakiś dalekobieżny pociąg "podsudecką"? Uff!.. |
Cytat: |
3. Czy jest planowany (choćby sezonowy) pociąg z gór przez Bielsko Białą, Rybnik do Wrocławia albo i dalej? |
Virakocha napisał/a: |
8) Absolutnie nie |
danio napisał/a: |
Jak był bezpośredni to też stał w Lublinie, więc jaka różnica ? Że trzeba 4 litery za przeproszeniem ruszyć ?
Na pewno do Chełma stał około 20 minut, nie wiem jak powrotny. |
calsberg napisał/a: |
...łącznik spowoduje tyle że Zielona Góra utraci tanie połączenie z Warszawą i stanie się jeszcze większą prowincją niż jest do tej pory....być może IC co wymyśli dla podróżujących w relacji ZG-Poznań, ale przejazd z ZG do Warszawy zdrożeje o 100%... |
dyżurny napisał/a: |
wybacz, ale z pewnych względów nie mogę udostępniać całości rozpisek do wiadomości publicznej. Podaję tylko to co mogę. |
Lil_Peter napisał/a: |
A można prosić o informacje odnośnie IR Łużyce i IR Galicja? |
TomekM napisał/a: |
Czy są jakieś informacje nt połączeń Lublin - Warszawa ( Kochanowski, Kiev, Wieniawski)? Byłbym wdzięczny za informacje. |
Cytat: |
Miejmy nadzieję, że wcale nie będzie wyglądać. Dla tych pociągów jest linia nr 8, ewentualnie nr 1. |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
10:32 Hetman Zamość - Poznań Główny 12:32 Ślązak Przemyśl - Zielona Góra |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
16:32 Uznam Przemyśl - Wrocław Główny (grupa wagonów) |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
20:32 Przemyślanin Przemyśl - Świnoujście |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
Odjazd z Zamościa 5:19, przyjazd do Zamościa 21:45. |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
Odjazd z Zamościa 5:19, przyjazd do Zamościa 21:45. |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
w kierunku Zamościa przyjazd do Gliwic 11:34, do Krakowa Gł. 14:18. |
pawelu napisał/a: |
Mnie pozytywnie zaskakuje w tym zarysie który przedstawa kolega mkfilmykolejowe 3 dzienny pociąg relacji Wrocław-Gdynia. Mam na myśli "Heweliusza". Ale czy ten czas przejazdu nie jest zbyt optymistyczny, biorąc pod uwagę, że z Poznania do Wrocławia jedzie się około 3 godzin, to z Poznania do Gdyni musiałby jechać max. około 3h40 minut. Biorąc pod uwagę remont na E-65 od Tczewa to raczej ten czas ulegnie wydłużeniu. |
kamil_krk napisał/a: |
"Edyta" w dawnej części będącej 1 klasą jest zdecydowanie najwygodniejszym miejscem siedzącym w pociągach pasażerskich w Polsce i nikt mi nie wmówi, że z podkurczonymi nogami w klimatyzowanych dwójkach EIC jedzie się wygodniej... |
sheva17 napisał/a: |
Co do RE Bolko może jakimś rozwiązaniem byłoby uruchamianie tego pociągu na ED 72. PR powinny taki skład przekazać z innych zakładów, standard podróży w takim składzie jest co najmniej przyzwoity. |
Cytat: |
ED72 obsługiwały połączenia przyspieszone najwyżej i to nie na relacjach przemierzających całą Polskę. |
kububu napisał/a: |
Nie ma go w zarysie. |
Urbi napisał/a: | ||
Dziękujemy w imieniu spółki PolskiBus, szczególnie że, pociąg TLK Żeglarz od wielu, wielu lat, były znany jako pośpieszny Asnyk, więc jednocześnie jako pierwszy oraz dzienny pociąg z Łodzi do Trójmiasta powinien się utrzymywał się przez lata.. Paranoją jest, że pierwsze połączenie z Łodzi do Trójmiasta będzie po godzinie 11 (Doker), oraz ostatnim z Trójmiasta do Łodzi po godzinie 12 (też Doker)... Wystarczy przeanalizować rozkład PolskiegoBusa w relacji Łódź - Gdańsk, aby dojść do wniosku, że PKP IC dosłownie oddało pole do popisu dla tej autobusowej spółki, która jest tańsza, komfortowa i zdecydowanie szybsza... |
Cytat: |
Od grudnia EIC Odra i Ślęża zostaną przekierowane na trase Częstochowa-Lubliniec-Opole.
|
calsberg napisał/a: |
Mam mieszane uczucia co do łącznika TLK Szczecinian do Gorzowa...owszem są dni że w Krzyżu wysiada sporo osób ze Szczecinianina na przesiadkę w kierunku Gorzowa, ale są dni gdy nie ma zupełnie nikogo...podobnie jest w drugą stronę choć tu wytłumaczeniem może być brak skomunikowania w Krzyżu...łącznik spowoduje tyle że Zielona Góra utraci tanie połączenie z Warszawą i stanie się jeszcze większą prowincją niż jest do tej pory....być może IC co wymyśli dla podróżujących w relacji ZG-Poznań, ale przejazd z ZG do Warszawy zdrożeje o 100%....dodać należy że "Lech" z ZG był już przerabiany i jak szybko się pojawił tak szybko znikł....swoją drogą toczą się rozmowy, aby "Lech" miał swoje tory postojowe w Poznaniu...więc tu jeszcze jest duży znak zapytania...kiedyś Lubuszanin był dobrym ekspresem, ale było to w innej sytuacji gospodarczej, innej sytuacji IC...
Podsumowując obecne sytuacja z Lubuszaninem jest optymalna, ZG ma swoje wagony, Gorzów swoje....i godzinę przyjazdu do stacji docelowej też nie najgorszą od 9 czerwca Lubuszanin melduje się 22.53. |
railman93 napisał/a: |
a z Wrocławia do Łodzi w jakich godzinach będą odjeżdżać TLK? |
Cytat: |
Projekt dla Dolnego Śląska i Wielkopolski jeżeli chodzi o połączenia dalekobieżne uległ diametralnym zmianom. Z informacji, które uzyskaliśmy dzisiaj z PR i PKP IC nie ma w przyszłym rozkładzie już IR STAROSTA, SZCZELINIEC (zostały zablokowane przez PKP PLK), PIAST (również blokada) i wielu innych. |
tomaszw22 napisał/a: |
IR Łużyce do likwidacji , gdzieś już było o tym na forum. |
tomaszw22 napisał/a: |
Mam nadzieję, że jednak KODLK uda się uratować Szczelinca, bo pociąg z znakomitą frekwencją na całym odcinku, aż do Międzylesia generalnie. |
Cytat: |
Kiedyś legendarny Ślązak odjeżdżał z Zielonej Góry o 6.00 i był we Wrocławiu o 8.25. |
Tomek-Gliwice napisał/a: |
RE Bolko i Łysica z Wrocławia do Lublina i Chełma oraz Przemyśla zostają w Nowym Rozkładzie???? Jest już jakieś info? |
Modliszka napisał/a: | ||
Z zadziwiającą lekkością niektórzy z was szafują przymiotnikiem "legendarny" w odniesieniu do pociągów. Legenda sama w sobie ma coś niezwykłego, cudownego. Natomiast legendarny to inaczej fikcyjny (pochodzący z legend), albo rzeczywisty, ale tak sławny, cudowny, wspaniały, że aż krążą o nim legendy. Czy jakiś pociąg pospieszny jest legendarny? Legendą może być owiany co najwyżej słynny Orient Express niegdyś kursujący na trasie Paryż - Stambuł, bohater filmów i powieści kryminalnych. Do słowników języka polskiego szanowna młodzieży! Nie kaleczcie ojczystej mowy! |
hanys napisał/a: |
Czy na dzien dzisiejszy Comenius jeździ w rel. Katowice-Warszawa? I jest to EIC ? |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
Kristofer27, ile razy już to było pisane...
- Comenius wyleci z rozkładu, ale za to są dwa warianty albo w godz. Comeniusa EIC Sobieski, albo EIC Korfanty (Katowice - Warszawa Wsch.) |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
Tak to prawda. Wagony do Gorzowa będą w nocnym TLK Szczecinianin. |
Garro napisał/a: |
Dzięki za info! Swoją drogą, ciekawe kto będzie prowadzić przewozy osobowymi na trasie Częstochowa-Opole: KŚ czy PR... |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
Kristofer27, ile razy już to było pisane...
(...) - tak będzie o 6:00 rano EIC Pilsko Warszawa - Katowice - ostatni EIC z Katowic do Warszawy będzie o 19:40 EIC Korfanty lub Pilsko są dwa warianty |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
janekp
EIC Odra i Ślęża nie mają postoju w Lublińcu, Wrocław Główny - Opole Główne - Lubliniec - Częstochowa Str. - Warszawa Zach. - Centr. Wsch. |
Pionier27 napisał/a: |
czyli LECH wyjedzie z Poznania o 7 rano jak do tej pory FREDRO? a z Warszawy do Poznania o 16.05? |
Pionier27 napisał/a: |
To się mylisz bo akurat 4 godz 20 min do stolicy staje się konkurencje dla lotów z Babimostu. Wilu ludzi domaga się takiego połączenia z Zielonej Góry do Warszawy. Nie wyleci po I korekcie. Po pierwsze akurat nasze osły-posły wzięły sobie za punkt honoru by było połączenie klasy EIC z Zielonej Góry, wiec stałą się to już sprawa bardziej polityczna niż merytoryczna by Lubuskie miało pociąg klasy EIC. Po drugie rano nie ma gdzie wcisnąć TLK na E-20 na trasie z Poznania do Warszawy - więc takie połączenie albo żadne. A po trzecie w poprzedniej wersji LECH odjeżdżał z Zielonej Góry o 4.20, co było nie do zaakceptowania przez wielu Lubuszan. Po czwarte po oddaniu łącznika w Czerwińsku koszty spadły i czas przejazdu skrócił. A co twojego wożenia much to zobacz co się dziej w EIC GÓRNIK, czy EIC ODRA. Jakoś że frekwencja nie przekracza 30% i sie PIC-owi opłaca. |
Pionier27 napisał/a: |
CO ty pie....szysz. Od kiedy wagoniki z Gorzowa są nabite? |
Cytat: |
Lubuszanin odjeżdża z Gorzowa o 4.42 i jest o 8.05 w Poznaniu. |
Pionier27 napisał/a: |
Zanim zaczniesz pisać sprawdź sobie rozkład i pytaj się konkretnych ludzi. Zresztą to jest "nieszczęście" Lubuszanina, że zarówno z Gorzowa jak i z Zielonej Góry do Poznania jadą zaraz po nim REGIO i to nieźle załadowane. Zresztą 5,31 dla przyszłego LECHA z Zielonej wyjdzie na plus. Potem po nim 7.07 REGIO. Co do standardu wagonów na przyszłym LECHU to jestem spokojny że nie zmienią składu. Zadba o to nasza caryca Bożenna B. |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
Virakocha, jesteś w błędzie EIC Lech będzie miał postój w Nowym Tomyślu, Zbąszynku i Sulechowie, bez postoju na st. Buk. I co Ty kolego pieprzysz na EIC Górnik nigdy nie było 8-miejscowego wagonu 2 klasy!!! Pionier27, z Poznania w kierunku Warszawy odjazd o 7:00, a z Warszawy Centr. do Zielonej Góry 16:30. |
kruk17 napisał/a: |
No to świetnie. Wyrzucają Lubuszanina, w miejsce jego dwa razy droższy Lech, no i bez postojów w Koninie i Kutnie. Dla mnie lekka dyskryminacja dwóch wymienionych miast i stracone połączenie bezposrednie z Zielona Górą. Niech PIC myśli też o miastach po drodze, a nie tylko o metropoliach. Wbrew pozorom, biznesmeni z Konina jeżdżą do Warszawy(TLK Goplaną), więc czemu nie dać postoju Lechowi w Koninie? |
andi1974 napisał/a: | ||
"LECH", jak to Lech - ekonomicznie "zdech". Zaczynają więc kombinować, aby go uratować, muszą więc "LUBUSZANINA" skasować. Tu chodzi wyłącznie o interes poznaniaków. Lubuszanin odbiera klientów Lechowi, bo jest tańszy. A że jedzie przez Poznań, to trzeba go uwalić, Zielonej Górze rzucić ochłapa "LECHA" - niech się cieszą, będzie "lepsza jakość" za odpowiednio wyższą cenę, a poznaniaki niech siedzą cicho, o Lubuszaninie niech zapomną, bo go nie będzie, to i wsiądą w poznańskiego Lecha, którego nikt w Zielonej Górze nie chce. Po jaką cholerę likwidowano pociągi klasy EX? Czas wrócić do podstaw.... Wtedy "LUBUSZANIN" jeździł z Zielonej Góry i Gorzowa, będąc łączonym w Zbąszynku. Miał również wagon restauracyjny - a nie barowy. Część "gorzowska" dawała możliwość dojazdu do Warszawy mieszkańcom Skwierzyny i Międzyrzecza. I do tego stanu politrucy powinni dążyć. I nikt mi nie powie, że brak miejsca na torach. Skoro "LECH" jest nieopłacalny, to won z Lechem!!! Bo gdyby był opłacalny, to nie byłby zawieszany na okres wakacji. Coś w tym jest. A skoro czasem widać, że Lubuszanin jest ciągnięty przez EP 08 / EP 09, to nie ma żadnych przeciwwskazań, aby do Warszawy nie poleciał 150 km/h w 4:30 - 4:45 wraz z postojami w Koninie i Kutnie. Tak samo mógłby być nocny skład do Warszawy lub Lublina / Białegostoku wspólny z Zielonej Góry i Gorzowa łączony w Zbąszynku. |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
Ostatni EIC z Warszawy do Katowic będzie 17:35 EIC Ondraszek, dalej 18:35 TLK Skarbek, 21:15 M Chopin. |
Cytat: |
Leszno wraz powiatem Leszczyńskim ma 116888 tysiecy mieszkańców
Konin wraz w powiatem Konińskim ma 205225 tysięcy mieszkańców. Zatem różnica nie mała, bo prawie 90 tys. mieszkańców. |
kruk17 napisał/a: |
Postaram się jak najszybciej napisać sensowną petycję internetową w sprawie tych postojów. Liczę, że forumowicze się dołączą. A wracając do tematu proszę zwrócić uwagę na fakt odcięcia Konina od Wrocławia w sensownych godzinach. Na dodatek pojawiają się plotki wycięcia Szczelińca/Rudaw. Bądź co bądź ja postaram się powalczyć o te krajowe EIC bo same BWE i Kiepura to za mało. |
maszynista_50 napisał/a: |
Doszły mnie słuchy, że Kaszub, Neptun, Artus a może i Ustronie wracają od grudnia na swoja starą trasę (przez Działdowo, Iławę). Czy ktoś to może zdementować ? |
Pionier27 napisał/a: |
TO twój kupel kit ci wciska. Lubuszanin odjeżdża z Gorzowa o 4.42 i jest o 8.05 w Poznaniu. Kto nm pojedzie jak zaraz za nim jedzie REGIO 6.11 i jest w Poznaniu o 8.31? Każdy kto zna się na rzeczy powie ci że te trzy pudła puste lecą do Pozka. |
kruk17 napisał/a: |
Gdy w listopadzie odpisał mi ktoś z ICC, że jeśli chcę pojechać rano z Konina do Szczecina to mam skorzystać z przesiadki, więc czemu ta zasada nie obowiązuje wobec Leszczynian, czy mieszkańców np. Sulechowa, lub Nowego Tomyśla?! |
kolejfan napisał/a: |
Takie gadanie typu: Leszno generowało więcej podróżnych niż Konin i Kutno, to myślę że można odstawić na bok, bo to jest bezsensowna paplanina.
To że Leszno jest stacją węzłową, o znaczeniu właściwie lokalnym, nie oznacza, że ma prawo do wszystkich postojów. BryTomWi, idąc Twoim tokiem myślenia o generowaniu podróżnych można powiedzieć też tak: Leszno wraz powiatem Leszczyńskim ma 116888 tysiecy mieszkańców Konin wraz w powiatem Konińskim ma 205225 tysięcy mieszkańców. Zatem różnica nie mała, bo prawie 90 tys. mieszkańców. Zatem nie rozumiem, dlaczego te pociągi nie mogłyby zatrzymywać się w Koninie, które oddziałuje nawet na jedno z największych powiatów-gnieźnieński (gro osób dojeżdża do Konina, by przesiąść się w pociągi EIC, gdyż we Wrześni się nie zatrzymują. |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
Niestety nie posiadam zarysu PR.
Przyjazd do Gorzowa: 5:19, odjazd z Gorzowa: 23:42. Z Częstochowy do Wrocławia: 15:36 TLK Kmicic Warszawa Wsch. - Wrocław Gł. Częstochowa Str. 9:04 EIC Odra Warszawa Wsch. - Wrocław Gł. 20.04 EIC Ślęża Warszawa Wsch. - Wrocław Gł Przyjazd do Częstochowy: 11:20 TLK Kmicic Częstochowa Str. 7:02 EIC Ślęża 19:02 EIC Odra |
Kuba MK napisał/a: |
andi1974 puszczanie TLK z Gorzowa do Warszawy przez Zbąszynek to obecnie idiotyzm, zważywszy na czas przejazdu Gorzów-Zbąszynek i spapraną rewitalizację tej linii sprzed 2 lat. Na linii Gorzów-Krzyż jest z wyjątkiem kilku ograniczeń 100 km/h, a może być i 120.
|
Victoria napisał/a: |
Mamy jeszcze wstępny projekt PR dotyczący pociągów IR/RE, ale już częściowo nieaktualny. Chcecie? |
kruk17 napisał/a: |
Victoria, Czemu nieaktualny? |
kruk17 napisał/a: |
Nebbud, uważasz, że RE są śmierdzące i brudne? Co do tych IR na E20, trzeba się podjąć walki, ale jak PLK się uprze to i tak ich nie wpuści na tory... |
sebek napisał/a: |
Ciekawe, RE Chemik o 6.00 z Katowic do Warszawy, już na 9 w Warszawie. Będzie szybciej w Warszawie od Górnika i Ondraszka, co może zwiększyć frekwencję i osłabić oba markowe EIC.
Powrót o 17 z Warszawy, przyjazd na 20 do Katowic, czyli też bardzo dobre godziny, konkurencyjne dla EIC. |
Cytat: |
iR Olsztyn - Warszawa na ELFie? |
Cytat: |
Ponadto EU07A |
Cytat: |
Czy wrócą TLK przez Warkę k. Radomia? |
dyżurny napisał/a: |
Powiem tak - z tą Kudową to nie jest taka fikcja do końca. Aczkolwiek sprawa nie rozbija się o Chemika co o Piasta, a konkretnie - PR złożyły dodatkowy wniosek o grupę wagonów do/z Piasta, odłączaną UWAGA! w Kędzierzynie Koźlu, i dalej na SU42 p. Nysę, Kamieniec do/z Kudowy Zdrój. Brutto planowane to 250t. Do Kudowy planowany w 6, powrót w 7. |
xMICHCIOx napisał/a: |
Wiem ale nie powiem, mam ale nie dam - tyle z tego wynika. |
Cytat: |
Wynika z tego tyle co mi przekazali w Centrali |
sheva17 napisał/a: |
Półki co wiemy, że oferta IR będzie wywrócona do góry nogami |
Maniek1012 napisał/a: |
Co z tymi połączeniami TLK na trasie Koluszki - Częstochowa? |
Nuter napisał/a: |
A tak na poważnie to wyślij do swojego UM wniosek o udostępnienie informacji publicznej z zakresu planowanej na przyszły rozkład jazdy oferty przewozowej w Twoim województwie, |
tomaszw22 napisał/a: |
Jak ktoś chce zarys IC to napewno jest już na forum gdzieś go widziałem, a nie wiem czy na stronie IC nie ma... |
hanys napisał/a: |
Trzy pudła Lubuszanina które startowały rano z Gorzowa jechały prawie puste, wydaje mi sie, że gorzowska część Szczecinianina będzie jeszcze bardziej świecić pustkami ze względu na niekorzystne godziny odjazdu i przyjazd do Gorzowa |
Kuba MK napisał/a: |
Moim zdaniem właśnie teraz jest szansa na lepszą frekwencję, ponieważ więcej osób z Gorzowa chce się dostać do Warszawy na rano, a nie na południe.
Również powrót wygląda dosyć dobrze, bo przynajmniej jest dużo czasu na załatwienie wszystkich spraw w Warszawie |
tomaszw22 napisał/a: |
Oj nie wszystkie - IR GALICJA ( Międzylesie- Kraków Gł-Międzylesie) jako IR
Ps. Odnośnie IR CHEMIK KUDOWA-WARSZAWA Nie będzie miał wspólnych wagonów z IR PIAST- ponieważ IR PIAST zgodnie z wolą PKP PLK WYLATUJE Z ROZKŁADU JAZDY... nie będzie już poł. IR Wrocław-Warszawa. Najprawdopodniej będzie wyglądało to tak... 1-5 KURSUJE JAKO RE CHEMIK KĘDZIERZYN-KOŹLE-WARSZAWA-KĘDZIERZYN KOŹLE 6 kuesuje JUŻ JAKO IR CHEMIK WARSZAWA -KĘDZIERZYN- NYSA-KLODZKO- KUDOWA ZDRÓJ 7 kursuje jako IR CHEMIK- KUDOWA ZDRÓJ - NYSA- WARSZAWA WSCHODNIA... Plus za codz. IR GALICJA Międzylesie-Kraków oby na ED72 |
Nebbud napisał/a: |
Oby na ED72? Widać, że z głową coś masz nie tak. Człowieku Ty żyjesz w średniowieczu? Ja pier... |
Nebbud napisał/a: | ||
Oby na ED72? Widać, że z głową coś masz nie tak. Człowieku Ty żyjesz w średniowieczu? Ja pier... |
danio napisał/a: |
Od KK nie ma trakcji, to jak EN57 pojedzie .....
Ludzie, myślcie trochę. |