Cytat: |
Inna sprawa to taka, że marszałek struzik płąkał z powodu Janosikowego a na ekskluzywne zakupy pieniądze znalazł. |
Borys_q napisał/a: |
W Ic maszynista dostaje rozkład papierowy na dany dzień, drukowany wieczorem dnia poprzedniego, wg mnie to jest dobre rozwiązanie, w razie co jest podkładka jak jest jakiś problem(jeszcze wczoraj się tu zatrzymywał albo odjeżdżał 5 minut później) . Z elektronicznymi może być tak, że ten się już zaktualizował tamten właśnie się aktualizuje a inny dopiero będzie się aktualizował, może być bardak. Masz papier z pieczątka odpowiedniej osoby jesteś pewien że dobrze jedziesz. |
dyżurny napisał/a: |
Swego czasu, któryś z prywatnych przewoźników chciał wprowadzić laptopy dla maszynistów z rozkładami, ale wtedy PLK powiedziała "nie" bo rzekomo, nie będzie podkładki papierowej odnośnie przejazdu, oraz że elektronika lubi płatać figle, i rozkład może po prostu się nie dać odczytać.. |
Cytat: |
Złe podejście. I bardzo kossztowne. |
Cytat: |
Jeśli maszynista potrafi odczytać godziny odjazdów z kierunku wiatru to nikt mu nie powie, |
snajper napisał/a: |
To problem jakiś wbudować na stałe tablety w pulpit maszynisty?? Metalowa ramka, kilka śrubek i gotowe. Podłączyć to oczywiście do zasilania w loku na stałe. Odpowiedzialność maszynisty taka sama jak za reszte w kabinie. |
klimeu44 napisał/a: |
Gacek, a który maszynista nosi ze sobą książki i instrukcje? |
Cytat: |
No wiesz- w razie wątpliwości to mógłby je sobie od razu wyjaśnić a tak musi polegać na zawodnej pamięci. |
Borys_q napisał/a: | ||
A skąd kolega wie jakie będą koszty utrzymania kilkudziesięciu tabletów pewnie z podłączeniem do internetu zakup oprogramowania i prawdopodobnie wsparcie producenta przez parę lat. Myślę z że wcale nie będzie taniej niż kilka kartonów papieru i toneru. |