Cytat: |
Ale przyznasz, że to trochę niezgodne z duchem czasu? Odkąd konduktorzy mają zawsze ze sobą elektroniczne terminale mobilne, trudno godzić się z koniecznością posiadania biletu wydrukowanego na kartce (a teoretycznie technologia umożliwia ci korzystanie z elektronicznych wersji biletów). |
Obywatel napisał/a: |
nie wierzę, żeby nie można było stworzyc technologii (zintegrowanej z czytnikiem), która zostawia jakiś trwały ślad na przykład na kodzie QR po skanowaniu. |
alf1923 napisał/a: |
ja zawszę wolę mieć bilet w ręce z kasy, nie ufam nowinkom typu e-bilet taka to ze mnie konserwa. |
Pirat napisał/a: |
A spółki kolejowe, gdzie tylko mogą, nadal prześcigają się w tym, jak utrudnić życie pasażerom.
Więcej: http://www.kolejoweabsurdy.pl/w-kolejowych-przepisach/kara-za-e-bilet/ |
Cytat: |
Od nałożonej kary nasz czytelnik się odwołał. Przewoźnik podjął decyzję o jej umorzeniu, ale pod warunkiem uiszczenia opłaty manipulacyjnej. Ta została nałożona za dokonane w tej sprawie czynności. A tych by nie było, gdyby ktokolwiek u przewoźnika pomyślał zanim wdrożył nieprzyjazne pasażerom przepisy. Sprawa będzie miała dalszy finał. Teraz zajmie się nią Urząd Transportu Kolejowego. |
Obywatel napisał/a: |
Od tej pory przed wsiadaniem do każdego pociągu będe czytal regulamin każdej spółki, bo w końcu pasażer jest od tego, żeby przewidywać, co gdzie może być zróżnicowane czy nie tak, prawda? |
Obywatel napisał/a: |
W tym przypadku, z tego co pamiętam, kasjerka powiedziała klientowi, że z drukowaniem "nie ma problemu" bo bilet można zczytać z telefonu. |