Rodriges napisał/a: |
Z etyki zawodowej to wynika. Jeśli ktoś otrzymuje kilka dni w roku wolnego od jednego pracodawcy, to nie po to żeby pracować u innego pracodawcy a po to żeby odpoczywać. |
Cytat: |
Sorry, ale jedynym rozwiązaniem jest to, że jeżeli maszynista będzie pracował u innego przewoźnika w swoim wolnym czasie, to utraci możliwość wykonywania tego zawodu. |
Cytat: |
nie ma optymalnego systemu, |
Cytat: |
w czasie mojej pracy, dalej tak jest, nie raz, nie dwa gdy byłem zatrudniany za dyspozytora otrzymywałem telefony od masz. aby go przesunąć w grafiku bo nie zdąży na "plan". najbardziej śmieszne były telefony gdy dzwoni maszynista do dyspozytora tylko, że nie do tego do którego chciał. i raportuje ze pociąg zdany w stacji X a tymczasem u mnie ma dopiero zacząć za godz. |
Cytat: |
Zawsze znajdzie się ktoś, kto stwierdzi po 24 godzinach pracy, że jeszcze mogę pojechać 300 km. |
Cytat: |
Tak było w transporcie drogowym, dopóki nie pojawiła się ustawa o czasie pracy kierowców i ITD. |
Cytat: |
Nie jestem maszynistą, ale wymóg UTK uważam za socjalistyczny absurd, ingerujący w prywatne życie kolejarzy. Socjaliści mają chorobliwą potrzebę wpierdzielania się w życie każdego człowieka i urzędowego regulowania każdego aspektu naszego życia. |