Markuson napisał/a: |
Witam, fajna sprawa z kamerkami. Tylko bez sensu że będą nagrywać głos z kabiny... Głupio teraz się pilnować w czasie luźnej rozmowy w kabinie by potem nie mieć kłopotów... W sumie od dwóch miesięcy sam mam zamontowaną taką samochodową kamerę co nagrywa mi cały przebieg jazdy. Tak sam dla swojego bezpieczeństwa... |
Markuson napisał/a: |
Pomyśl... Wypadek w Babach i gdyby maszynista miał taką kamerę to by udowodnił że wskazania semaforów były błędne... Oczywiście jeżeli tak było faktycznie.
Ogólnie jako bezpieczeństwo mam na myśli udowodnienie swoich prawidłowych zachowań wobec anomalii na torach (usterki w działaniu srk, przejazdów i wypadki...). |
Cytat: |
w końcu jest zapis, że spółki należące do grupy nie mogą o sobie źle mówić... |
Taurus napisał/a: |
Na razie jedynym wyjściem jest powoływanie komisji wypadkowych z niezależnym Przewodniczacym Komisji. |
Taurus napisał/a: |
Horror,
Zarządy wielu spółek mają uzależnione premie od statystyk wypadkowych, dlatego toczą się zacięte walki na gruncie podczas każdego z wypadku i wątpię aby PKP Cargo odpuściło. |
Cytat: |
W przypadku kamerek PKP IC to jakaś samowolka, dostęp będzie głównie dla ludzi z PKP IC i zapewne maszynista może włożyć swoją kartę pamięci i w razie czego podmienić albo na laptopie wyciąć interesującą kogoś część nagrania. Podobnie podczas komisji, pokażą to co będą chcieli. |
Cytat: |
Na razie jedynym wyjściem jest powoływanie komisji wypadkowych z niezależnym Przewodniczacym Komisji. |
Cytat: |
g. prawda. Żadnych premii nie mają- chyba, że PKP PLK. |
Cytat: |
3. Oczywiście, że na komisji pokażemy to, co obciąży zarządcę infrastrastruktury. |
Cytat: |
4. Montowanie kamer to zalecenie PKBWK. |
Cytat: |
PKBWK prowadzi jakiś 1% postępowań- utopia, utopia i fakt, ze nie masz zielonego pojęcia jak wygląda komisja wypadkowa i badanie ewentualnych przyczyn wypadków. |
Cytat: |
Chłopie, gdyby Maszynista miał kamerkę, to by nie spędził w pierdlu kilkunastu dni. Może dla Ciebie to nic nie znaczy, ale dla Niego, jego Rodziny bardzo wiele. |