woj. małopolskie - Małopolski tabor wojewódzki ss123 - 07-01-2015, 11:58 Temat postu: Małopolski tabor wojewódzki
Temat jest o wykorzystaniu w pełni nowoczesnego Taboru kupowanego za środki Unijne tudzież podatnicze.
Mamy na stanie 5 Acatusów (2011). 1-2 sztuki jeżdzą na Dunajcu 1 sztuka Kraków Oświęcim. Co z resztą ? Gdzie stacjonują
Sprawa nr 2.
5 Sztuk En 81
2 Sztuki na BB-Kraków i to nie zawsze
co z resztą??
Sprawa nr 3
Autobusy szynowe spalinowe wojewódzkie. Niby spalinowe ale nowoczesnym ten tabor jest nazywanym.
Dlaczego tez nie są maksymalnie wykorzystane ?
Sprawa nr 4
Pociąg Papieski ? Dlaczegóz to już ponad rok Gnije w Suchej?
Biorąc przykład z Krakowskiego mpk (tylko 24 sztuki nowych bombardierów jeźzi na 3-5 Liniach 13, 50, 14 a sporadycznie nawet 9) dlaczego nowoczesny tabor w Woj małopolskim niszczeje zamiast jeździć maksymalnie wykorzystany? danio - 07-01-2015, 12:58 Temat postu:
Ja papieskim jechałem w 2014 roku w Listopadzie. ss123 - 07-01-2015, 14:58 Temat postu:
do Wadowic ? Kappa - 07-01-2015, 15:07 Temat postu:
Papieski jeździł w ubiegłym roku do Wadowic jako kursowe połączenie, ale i tak z licznymi przestojami. Raz jeździł cały tydzień, później znowu znikał na parę miesięcy. danio - 07-01-2015, 20:40 Temat postu:
Tak, to były Wadowice. ss123 - 07-01-2015, 23:12 Temat postu:
a acatusy ? danio - 08-01-2015, 08:34 Temat postu:
Jednego na pewno na Wieliczce widziałem. To był Listopad 2014.
Impulsy wchodziły powoli do użytku. turystka - 09-01-2015, 20:32 Temat postu:
Z pewnością to co nie jeździ jest rezerwą. Ważne żeby rozkład jazdy realizować. ss123 - 27-03-2015, 15:26 Temat postu:
ktos wie kiedy rewizja stojących en 81 ?
dwie sztuki bodajze
ciekaw jestem co z szynobusami spalinowymi czy dalej na pomorzu stacjonują ? dyżurny - 05-04-2015, 21:46 Temat postu:
Małopolskie SA nadal kręcą się na Pomorzu (chyba do końca wakacji obowiązuje aneksowana umowa), Acatusy oprócz Dunajca obstawiaja na przemian z Impulsami Jaworzynę, często pojawiają się na REGIO (Kraków) - Tarnów - Rzeszów. Do Zakopanego również często można złapać Impulsa/Acatusa. EN81 ostatnio zaczynają się również pojawiać w obsłudze weekendowych REGIO Sucha Besk. - Żywiec. Do tego jeden małopolski Impuls ogarnia parę REGIO do/z Rybnika. Desiro2 - 05-04-2015, 23:09 Temat postu:
@dyżurny, a czemu ciągle w Tarnowie widać najgorszy szrot kiblowy, gdzie się podziały EDki /te w malowaniu IR i te bez/ gdzie acatusy, impulsy, acatusy-plusy??? dyżurny - 06-04-2015, 13:23 Temat postu: Desiro2, to chyba Ty masz jakiegoś pecha jeżeli chodzi o ten nówki. Acatusy tak jak pisałem obskakują Dunajca, plus często na Jaworzynie (chociaż ostatnio wiewiórki z Nowego Sącza doniosły że Impulsy zaczynają tam jeździć). Rzeszów również często jeździ na Impulsach, często podkarpackie, ale małopolskie też czasem tam rzucają. A EDki stoją na Trypolisie i w Suchej. ss123 - 06-04-2015, 20:39 Temat postu:
hmm czyli widze ze w 100 procentach wykorzystany tabor..Troche tego przybyło Czy z tej okazji planowana jest jakas wieksza kasacja kibli ? dyżurny - 07-04-2015, 00:37 Temat postu: ss123, czy ja wiem, czy 100% wykorzystania. To że jeżdża, nie znaczy że jeżdżą wszystkie i wszędzie. Po za tym jest tego za mało, żeby obstawić całe województwo i pozbyć się kibli. Planowane przeglądy i inne cyrki są normą, i tabor zastępczy się przyda. Bo lepiej żeby było tak jak w Zach-Pom, gdzie po wypadkach SA136 jeździł skład wagonowy, niż tak jak na Podkarpaciu gdzie po awariach po prostu wprowadzano KKA, która doprowadziła do agonii większość linii spalinowych w tym woj. ET05 - 07-04-2015, 15:53 Temat postu:
Kasacji kibli nie będzie, bo wszystkie acatusy+ pojadą do Rębilasa. Co do składów wagonowych, to nawet jak się jeszcze ostały jakieś wagony, to nie ma ich co pociągnąć. Chyba że jakiś zakibel będzie w zestawieniu EN81+bohun... dyżurny - 09-04-2015, 00:41 Temat postu: ET05, bardziej chodziło mi o porównanie sytuacji, niż o to żeby jechał skład wagonowy. Obecnie PR Kraków posiada na swoim stanie tylko jednostki. Loków i wagonów w stanie czynnym brak. ss123 - 09-06-2015, 18:54 Temat postu:
en 81 o numerze 001 i 002 stoja juz rok czy mi se wydaje ? a tak dobrze sprawuja sie na lini do bielska białej od wakacji czas zmiany czoła dla tego szynobsa wynosi 6 minut dla en57 15.... szkoda ze wszystkie nie są sprawne
narnotrstwo milionów sympatyk - 24-03-2020, 18:55 Temat postu:
Koleje Małopolskie: Powtórzony przetarg na dzierżawę dwóch EZT.
Małopolski przewoźnik poszukuje taboru do wynajęcia na trzy kwartały bieżącego roku. Dwa EZT muszą rozwijać prędkość 120 km/h i być przystosowane do łączenia w trakcji podwójnej. Przewoźnik wymaga też ich wyposażenia w klimatyzację i udogodnienia dla pasażerów o ograniczonej mobilności.