| Cytat: |
| A postój w Brzegu byłby nieopłacalny. |
| Cytat: |
| Tak długi postój we Wrocławiu związany jest tylko i wyłącznie z przepięciem loka z EP09 na siódemke. |
| Cytat: |
| Właściwie w Lublińcu też nie wiem po co te pociągi się nie zatrzymują. Prędzej bym wykasował postoje w Lublińcu a nie w Brzegu. Jeśli to mają być "ekspresy" to na całego panie. |
| Cytat: |
| A przez Brzeg 160 przejedziesz. Strata czasu mniejsza |
| Cytat: |
| W Lublincu i tak musza zwolnic przez uklad torowy i luk na Czestochowe do chyba 50km/h |
| Cytat: |
| [Lubliniec] poza tym to bardzo duży węzeł kolejowy. |
| Cytat: |
| Brzeg jak wiadomo jest przelotową stacyjką która mozna przejechac z V ponad 140km/h |
| Cytat: |
| Postój w Lublińcu być musi, |
| Cytat: |
| Jeśli chcą być konkurencyjni to przez proteze koniecpolską muszą przeciągnać skład na epoce. |
| Cytat: |
| Jakie pociągi Wrocław-Kraków nie zatrzymywały sie w Lublińcu w poprzednim RJ?? |
| Cytat: |
| Przeciez w poprzednim rozkładzie pociągi Wrocław-Kraków przez Lubliniec nie jeździły to niby jak sie tam miały zatrzymac skoro ich tam w ogóle nie było ? |
| Cytat: |
| Brzeg węzłem? A co do za węzeł, trzy kierunki wylotowe, prosze cie..... |
| Cytat: |
| Wracając do Brzegu - przeciez te IC-ki które tam sie nie zatrzymują to nie wszystko co jeździ p. Brzeg, są jeszcze TLK, połączenie jest i tak dobre. |