Cytat: |
Skromnym marzeniem jest ekspansja Arrivy w tym kierunku, ale o tym nic nie słyszałem. |
Cytat: |
Nie do końca wiadomo też czemu zostały zlikwidowane |
Cytat: |
po kontrolach okazało się że pociągi jeżdżą puste |
Cytat: |
chyba nie trzeba komentarza? |
Bartini napisał/a: |
konduktorzy na liniach "do wycięcia" nie wypisują biletów... |
Adam85 napisał/a: |
Osobiście pomysł uważam za rewelacyjny, aczkolwiek mało realny, może jedynie ARIVA pokusiłaby się jechać taką trasą. |
Adam85 napisał/a: |
Interesująca trasa prezjazdu, tylko odcinek: Kowalewo Pomorskie-Brodnica jest teoretycznie nieprzejezdny i usunięty z ewidencji PLK, ale z tego co pamiętam planowano tą właśnie trasą pociągi retro do Golubia Dobrzynia (może od Chełmży rozważyć trasę przez Grudziądz, Jabłonowo i Brodnicę?). |
Adam85 napisał/a: |
niepokojący jest również odcinek: Nidzica-Wielbark-Szczytno. Ogólnie pomysł ciekawy, warty dyskusji. |
adrian033 napisał/a: |
jest w jakiś sposób wykorzystywana?? |
TrainzN napisał/a: |
O przywróceniu przewozów przez PR na odcinku Działdowo-Brodnica nie ma co marzyć. Problemem są oczywiście władze woj. W-M. Skromnym marzeniem jest ekspansja Arrivy w tym kierunku, ale o tym nic nie słyszałem.
Szkoda szlaku na którym Vmax wynosi 80 km/h. Od Działdowa do Lidzbarka szlak się dziś całkowicie nie marnuje bo regularnie z Iłowa jeżdżą zdawki (czasem dość długie) do lidzbarskiego Prefabetu. |