INFO KOLEJ - forum kolejowe

woj. wielkopolskie - Pociągi na trasie Wrocław-Ostrów Wlkp.

QbaOSW - 05-01-2010, 17:17
Temat postu: Pociągi na trasie Wrocław-Ostrów Wlkp.
Witam wszystkich użytkowników
Mam taki problem, myślę że i wy go zauważycie.
Uważam, że ostatni pociąg z Wrocławia do Ostrowa Wielkopolskiego wyjeżdżający z Wrocławia o 16:05 to zdecydowanie za wcześnie.

Jakie jest wasze zdanie ???
pitagoras23 - 05-01-2010, 17:39
Temat postu:
Ostatnie pociągi z dużych miast pokroju Wrocławia czy Poznania do takich miast jak Ostrów, moim zdaniem powinny odjeżdżać jako codzienne pomiędzy godzinami 19-20, a w sezonie letnim nawet później, bo wtedy ludzie mogą bardziej korzystać z atrakcji dużych miast. Niech za przykład posłuży inicjatywa uruchomienia nowego nocnego pociąu na trasie Łódź - Warszawa.
QbaOSW - 07-01-2010, 15:27
Temat postu:
Nie chodzi o to, bo skład w 5 i 7 mógłby jechać również dalej do Kalisza, bo do Łodzi już jest tak skład w 5 i 7 wiec po co dubel
DawidCzerwiensk - 07-01-2010, 15:30
Temat postu:
ostatni minimum o 19 powinien być.
QbaOSW - 07-01-2010, 15:38
Temat postu:
No wiem przecież jak ostatni pociąg jest o 16 to chyba coś nie halo. Ja napisałem do PR wnioskując o skład wyjeżdżający z Wrocławia o 19.02 w Ostrowie był o 21.03
DawidCzerwiensk - 07-01-2010, 18:24
Temat postu:
No a nawet można by było dać na 20 ostatni skład.
milek88 - 07-01-2010, 18:25
Temat postu:
Witam wszystkich. Mieszkam na tej trasie i jak jezdze to jestem swiadkiem ilu podroznych ubylo przez to ze jest jak jest z godzinami kursowania tych skladow...ten problem byl juz rok i 2 lata temu...chociaz nie twierdze ze niema podroznych bo sa. Moim zdaniem dobrym rozwiazaniem byloby puszczanie 2 EZT o 19.50 i rozlaczanie ich w Olesnicy...oczywiscie kursujacy codziennie[/code]
DawidCzerwiensk - 07-01-2010, 18:39
Temat postu:
Najlepszym rozwiązaniem było by puszczanie EU07-2-2-2

Precz z EN57..
milek88 - 07-01-2010, 18:54
Temat postu:
Napewno EU07-2-2-2 byloby fajnzm rozwiazaniem ale jak sie niema co sie lubi to sie lubi co sie ma...dlatego lepiej zeby jechalo chociaz EN57 ani zeby byla pustka...
Tak wogole sprostowujac jestem za skladem osobowym a nie przyspieszonym
DawidCzerwiensk - 07-01-2010, 18:59
Temat postu:
Mogło by być osobowe i przyspieszone. Ale EU07 można pożyczyć a wagony są.
milek88 - 07-01-2010, 19:04
Temat postu:
Niby tak. Ale Ja i tak juz stracilem nadzieje ze na tej lini moze byc dobrze...chociaz ja i tak niemam najgorzej bo wysiadam w Grabownie Wielkim wiec jak nie sklad na Ostrow to na Krotoszyn
QbaOSW - 07-01-2010, 20:23
Temat postu:
Myślę, że z wagonami nie byłoby problemu do tego składu. Może ktoś w końcu pomyśli. Napisałem już pismo do PR podobno moja propozycja została skierowana do UM woj. Dolnośląskiego.
DawidCzerwiensk - 07-01-2010, 20:40
Temat postu:
Z Ostrowa jest też połączenie na Leszno, które Cieszy się niestety frekwencją 3 osoby na szynobus. Frekwencje liczyłem w Krobi. Gdyby z tego dnia odjąć jedno połączenie i tak jak by przyłączyć do Ostrowa jako przyspieszony do Wrocławia zamiast busika to dać wagony. To by mogło być to połączenie późniejsze

Ja napisałem pismo w sprawie Leszno - Zielona Góra i narazie nic nie dostałem.
QbaOSW - 07-01-2010, 21:27
Temat postu:
Ale o którym połączeniu szynobusowym mówisz!?
A szynobus będzie pewnie jeździł gdyż one mają napięty obieg w strukturze PR więc się Go nie da nie puścić na trase bo to zaburzy cały ład
Bartini - 07-01-2010, 21:49
Temat postu:
Cytat:
Najlepszym rozwiązaniem było by puszczanie EU07-2-2-2

A zapłacisz za to?

Cytat:
Z Ostrowa jest też połączenie na Leszno, które Cieszy się niestety frekwencją 3 osoby na szynobus.

Bo nie ma żadnych sensownych skomunikowań.

Cytat:
Moim zdaniem dobrym rozwiazaniem byloby puszczanie 2 EZT o 19.50 i rozlaczanie ich w Olesnicy

Z pewnością spodoba się to tym, którzy będą mieli jechać do Ostrowa, minimum 20 minut jazdy ekstra, świetny pomysł.

Rozkład osobówek na Wrocław - Ostrów jest po prostu żenujący, 5 par osobówek (z czego jedna przyspieszona) w beznadziejnych godzinach - to już nawet na uwalonej linii Jasło - Zagórz był lepszy rozkład. W dodatku ten kretyński ogryzek z Międzyborza (przez Oleśnicę, ze zmianą kierunku Shocked ), który jest podsyłany pierwszym kursem z Wrocławia.
QbaOSW - 07-01-2010, 21:53
Temat postu:
Sam więc widzisz jak kiepsko jest u Nas z tymi połączeniami z Wrocławia
Fakt że linia do Grabowna ma tylko 1 tor!!!
Można powiedzieć, że po części odniosłem sukces pisząc do PR
Dostałem odp iż skład Widawy przy najbliższej korekcie RJ zostanie przesunięty z 14.14 na 18.14
DawidCzerwiensk - 07-01-2010, 22:00
Temat postu:
Cytat:
A zapłacisz za to?

Nie, bo od tego jest kolej.

A nad tym by było warto pomyśleć EU07 i wagoniki
QbaOSW - 08-01-2010, 07:51
Temat postu:
Na odcinku Ostrów Wlkp.-Poznań Gł lata taki skład: ET22+Bdhpumn+Bdhpumn+Bdnu. Do tego stoją 2xBonanza, które w niedziele jeżdżą na trasie Ostrów Wlkp,-Poznań. Z tych wszystkich wagonów na bocznicach można by utworzyć spokojnie skład do Wrocławia, gdyż Ostrów nie obsługuje już pociągu ,,Ostrowianin" który był obsługiwany przez EU07+5xBdnu. Więc są wagony tylko nie ma chęci
Bartini - 08-01-2010, 12:57
Temat postu:
Cytat:
Nie, bo od tego jest kolej.

A nad tym by było warto pomyśleć EU07 i wagoniki

Ta "kolej" nie służy do spełniania marzeń MKoli, tylko do zarabiania pieniędzy. Dla przeciętnego pasażera nie ma różnicy czy to będzie kibel czy skład - pociąg ma kursować.

Cytat:
Na odcinku Ostrów Wlkp.-Poznań Gł lata taki skład: ET22+Bdhpumn+Bdhpumn+Bdnu.

Tylko z powodu tego że Poznań w ogóle nie dba o ezety i stąd wagonowe osobówki na liniach zelektryfikowanych.

Cytat:
gdyż Ostrów nie obsługuje już pociągu ,,Ostrowianin" który był obsługiwany przez EU07+5xBdnu.

Ten tabor jest własnością PKP Intercity, więc kursuje już w składach innych pociągów.

Zresztą - wytłumaczcie mi jaki większy sens mają mieć te składy wagonowe, poza tym że "ja tak chcę i już"?
DawidCzerwiensk - 08-01-2010, 13:26
Temat postu:
Cytat:
Dla przeciętnego pasażera nie ma różnicy czy to będzie kibel czy skład - pociąg ma kursować.

Może dla Ciebie nie jest.
Cytat:
Tylko z powodu tego że Poznań w ogóle nie dba o ezety i stąd wagonowe osobówki na liniach zelektryfikowanych.

A EZT powinny obsługiwać połączenia lokalne, a nie 400-500 km. Skład wagonowy na Poznań- Ostrów spokojnie mógł by być.
QbaOSW - 08-01-2010, 15:11
Temat postu:
Bartini nie wiem czego ty sie co po chwila czepiasz. Na ten przykład mojego tate szlaq chce trafić jak na pociąg osobowy podstawia mu się EN57 z tym swoim jakże miłym dźwiękiem przed zamknięcie drzwi i łagodnym odjazdem. PR mają wagony tak jak IC tylko większość nie ma przeglądów okresowych i nie może kursować
Bartini - 08-01-2010, 16:47
Temat postu:
Cytat:
Bartini nie wiem czego ty sie co po chwila czepiasz

Nie czepiam się, tylko próbuję wam wytłumaczyć, że na wasze zachcianki szkoda pieniędzy podatników.

Cytat:
mojego tate szlaq chce trafić jak na pociąg osobowy podstawia mu się EN57

Straszne.

Cytat:
PR mają wagony tak jak IC tylko większość nie ma przeglądów okresowych i nie może kursować

PR sobie może mieć wagony, tylko co z tego, skoro nie posiadają żadnych lokomotyw elektrycznych (nawet TRAXX nie jest ich, tylko z leasingu). Nie warto wydawać pieniędzy na wynajem loka, kiedy można spokojnie obsłużyć te osobówki kiblami.
QbaOSW - 08-01-2010, 19:06
Temat postu:
Tylko my w Polsce nie mamy nieskończonej ilości kibli którymi wszystko obsłużymy. Bardzo wiele pociagów IR jest obsługiwanych przez lokomotywy Cargo. Podróż składem wagonowym jest bardziej komfortowa niż kiblem i daje więcej prywatności. Jeśli dla Ciebie frajdą jest podróżowanie czymś takim (EN57) to powodzenia! Nie zapominajmy, że to PR było górą na polskich torach, aż do momentu gdy otrzymali wagony i loki od PR. IC nie umie gospodarować taką ilością pociągów jaką obecnie uruchamiają. Najlepiej gdyby IC miało tylko pociągi kategorii IC
Bartini - 08-01-2010, 19:13
Temat postu:
Cytat:
Bardzo wiele pociagów IR jest obsługiwanych przez lokomotywy Cargo.

Chętnie dowiem się które to.

Cytat:
Podróż składem wagonowym jest bardziej komfortowa niż kiblem

Szczególnie kiedy ten wagon to bonanza albo bohun, o które to PRy tak fantastycznie dbają.
QbaOSW - 08-01-2010, 20:20
Temat postu:
Odsyłam na strony YouTube i poszukaj sobie, że jest kilka składów na przykład SZCZELINIEC.
A wolę podróż bohunem niż kiblem, ale widzę, że Tobie do szczęścia potrzebny jest tylko kibel na polskich torach więc nie gadajmy już o tym
Bartini - 08-01-2010, 21:26
Temat postu:
Cytat:
Odsyłam na strony YouTube i poszukaj sobie, że jest kilka składów na przykład SZCZELINIEC.

Który jeździ na wagonach tylko dlatego, że do Szklarskiej kibel nie może jechać ze względu zbyt niską szlakową.

Cytat:
A wolę podróż bohunem niż kiblem

Ja też, ale po prostu kibel wychodzi taniej. Też bym chciał, żeby zamiast 40-letnich brzeszczotów jeździły nowe ezety, ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.
DawidCzerwiensk - 09-01-2010, 05:57
Temat postu:
Jak się nie ma co sie lubi to sie walczy
asatuk - 09-01-2010, 12:52
Temat postu:
witam!!!
moje uwagi co do tej lini to szkoda, że nie ma już wrocławskiego łacznika Włokniarza, taki pociąg po 17 miał duża frekwencję, często korzystałem z niego w piątki, a co do zmian to wg mnie lepiej, żeby pociąg z Wrocławia do Ostrowa jeździł po 17, a nie po 18 jak niektórzy proponują, ponieważ ten po 17 byłby w Ostrowie po 19 i byłaby możliwość przesiadki na ostatni osobowy do Poznania, gdy jeszcze był łacznik Włokniarza wielu przesiadało się w Ostrowie własnie na ten pociąg czasami nawet 20 30 osób
Rafaello1973 - 16-01-2010, 13:36
Temat postu:
ja bym byl za jakimś połączeniem ,już nie wnikam czy wagonowym czy klopem,bo koń jaki jest czyli tabor każdy widzie..,relacji Gniezno - Września - Ostrów - Wrocław. Jeden skład by mógł jechać zarówno od strony Wrocka czy Gniezna rano ,a drugi popołudniu, może nawet by warto pomyśleć o wydłużeniu relacji np.Bydgoszczy,albo do Torunia.
QbaOSW - 17-01-2010, 14:25
Temat postu:
Warto by było nad tym pomyśleć, lecz skład w stronę Bydgoszczy musiałby odjeżdżać koło 18, aby dowlec się do Bydgoszczy o normalnej godzinie
DawidCzerwiensk - 22-01-2010, 10:19
Temat postu:
To może być to do Bydgoszczy wcześniejsze, a potem do Ostrowa to późniejsze o którym tu rozmowa się toczy.
QbaOSW - 27-02-2010, 21:15
Temat postu:
WIDAWA pojedzie później

W ramach I korekty rozkładu jazdy 2009/10 spółka Przewozy Regionalne wprowadza zmiany w kursowaniu pociągów. W większości korekta dotyczyć będzie kilkunastominutowych zmian godzin kursowania, znacznie poważniejszą zmianę przewoźnik samorządowy wprowadził dla pociągu WIDAWA Wrocław- Łódź Kaliska, który będzie wyjeżdżał o ponad 4 godziny później. Poniżej zamieszczamy listę zmian:

poc. 6122/3 „Widawa” Wrocław - Łódź Kaliska ze stacji Wrocław będzie wyjeżdżał o 18.23 ( dotychczas 14.14), na stacjach w naszym regionie zatrzyma się: Odolanów 20.19, Ostrów Wlkp. 20.32/20.41, Nowe Skalmierzyce 20.54, Kalisz 21.01/21.01, Opatówek 21.14, Błaszki 21.28, Sieradz 21.42/21.42, Zduńska Wola 21.55/21.55, Łask 22.08/09, Kolumna 22.16, do Łodzi dotrze na 22.47
pitagoras23 - 28-02-2010, 08:29
Temat postu:
Pozostaje pogratulować sukcesu w walce o pociąg. Szkoda, że nie dali go we wszystkie dni tygodnia, ale dobre chociaż i to.
Z drugiej strony, tzn. z kierunku Łodzi też puszczono dodatkowo jeden pociąg w takich właśnie godzinach. Teraz już z każdego z 3 dużych miast oddalonych od Ostrowa o ok. 120 km da radę dojechać się do nas po godzinie 18 - 18.30.
railman93 - 28-02-2010, 13:00
Temat postu:
W końcu da się w rozsądnych godzinach wrócić z Wrocławia Smile szkoda, ze tylko w piątek. Może PR na zrobią go codziennie na wakacje?
szymkalisz - 18-06-2010, 17:47
Temat postu:
Ja chciałbym, żeby weekendowe pociągi dojeżdżające tylko do Ostrowa były przedłużone od Kalisza. Może naświetlę trochę sytuację:

Wracam pociągiem w niedzielę 6.06 z Wrocka do Kalisza. Pociąg z Głównego na Centralny. Wsiadając na Nadodrzu już całe korytarze były przepełnione (z resztą potem tylko gorzej). W każdym bądź razie mnóstwo osób stało (mnie trafiło się świetne miejsce koło drzwi oddzielających wejście do korytarza z wejściami do przedziałów, a toaletą). Jak to nauczony propagandą niektórych naszych sąsiadów - pomyślałem sobie, oby tylko do Ostrowa. Jak tylko ludzie powysiadają i przesiądą się na inny pociąg to będzie dobrze. Okazało się jednak, że byłem w ogromnym błędzie. Nie dość, że mało kto wysiadł na stacji w Ostrowie, to jeszcze do pociągu wsiadło maksymalnie 15 osób.
Zdziwiłem się w Kaliszu. Okazało się, że wysiadała ogromna ilość podróżnych, to jeszcze peron był pełen wsiadających. Czy to jest normalne? Czy przedłużenie 3 par pociągów o 20 km na stacje na której odnotowuje się większy przepływ pasażerów jest głupie i niepoważne?

Dlaczego pociągi te mają kończyć tylko w Ostrowie? Przecież przedłużenie ich o 20 km nie bedzie wiele kosztowało, ale pozwoli na odżycie zapomnianej (niedawno jeszcze dworca, kiedy odjeżdżał od nas o 5 z minutami do Poznania) stacji, która obecnie jest jeszcze bardziej traktowana po macoszemu niż dworzec w Ostrowie.
pitagoras23 - 18-06-2010, 18:43
Temat postu:
Odpowiem Ci może prosto i brutalnie dlaczego tak się nie da. W Kaliszu nie masz miejsca gdzie te pociągi mogłyby oczekiwać na następny kurs. Możliwością byłoby zrobienie czegoś takiego, że pociąg jedzie do Kalisza tam czeka 15-20 minut i wraca jednak ja pisałem pisma do PR żeby wydłużyli skład szynobusu z Leszna do Kalisza i odpisali mi że nie będzie chętnych ze względu na umiejscowienie stacji w Kaliszu. To samo tyczy się pociągów elektrycznych. Bywa jednak, że nie zawsze tak wiele osób wysiada w Kaliszu. Z ponad dwuletnich obserwacji wiem, że taka sytuacja występuje wtedy, gdy najczęściej studenci wracają z Wrocławia czy Poznania zatem Twój pomysł byłby wtedy dobry, ale nie można proponować całotygodniowych przedłużeń.
szymkalisz - 18-06-2010, 19:05
Temat postu:
Ale weekendowe i owszem. Poznań ma niestety klapki na oczach. Wydaje im się, że w przypadku kolei Wielkopolskie kończy się zaraz za Jarocinem.Dworzec kolejowy w Kaliszu znajduje się przecież 1,8 km od ścisłego centrum, ale koło dworca autobusowego i przystanków bus. na których zatrzymują się aż 22 linie autobusowe (średnio co 2-3 minuty). Jeżeli kilka lat temu dało się zakończyć bieg pociągu w Kaliszu to i teraz się da. Przecież żadnych torów nie zlikwidowano.
pitagoras23 - 18-06-2010, 19:23
Temat postu:
Może nie kończy się za Jarocinem bo to by była lekka przesada, ale po prostu układ torów w mieście nie pozwala lepiej wykorzystać dworca. Sam piszesz prawie 2 km to dla wielu ludzi kawał drogi i nikomu nie będzie się chciało tak wiele drogi iść. Gdyby to autobusy zatrzymywały się zaraz na przeciwko dworca to co innego, ludzie by pewnie korzystali. Nie szkodzi, że są to 22 linie może być ich z 50, ale niech będę rozsądnie rozłożone.
Kilka lat temu było to opłacalne bo ludzie korzystali, ale wtedy też autobusy 19e i M obniżyły ceny a PKP zaczęły wycofywać pociągi i dlatego teraz lepiej jest dojechać autobusem do Ostrowa i tam zaczynać podróż.
sympatyk - 29-08-2013, 14:09
Temat postu:
UTK nakazuje ograniczyć ruch na linii nr 355.

W wyniku przeprowadzonej kontroli stwierdzającej zagrożenie bezpieczeństwa ruchu kolejowego na linii kolejowej nr 355 Ostrów Wielkopolski – Grabowno Wielkie, prezes UTK zobowiązał PKP PLK do wprowadzenia ograniczeń eksploatacyjnych na linii, zapewniających bezpieczne prowadzenie ruchu kolejowego.Decyzja podlegała natychmiastowej wykonalności.
Naruszenie przepisów polegało na eksploatowaniu przez PKP Polskie Linie Kolejowe odcinków torów oraz rozjazdów będących w złym stanie technicznym oraz eksploatowaniu linii przy nieczytelnych, niewidocznych i niekompletnych sygnałach i wskaźnikach – stosowanych w obowiązującym systemie sygnalizacji na liniach kolejowych.
Jednocześnie w dniu 23 sierpnia 2013 roku Prezes Urzędu Transportu Kolejowego wszczął wobec PKP Polskie Linie Kolejowe postępowanie administracyjne w sprawie nieprawidłowości związanych z niespełnieniem warunków technicznych, których celem jest utrzymanie elementów infrastruktury kolejowej.

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/15674/UTK-nakazuje-ograniczyc-ruch-na-linii-nr-355.html
rail_user - 29-08-2013, 16:50
Temat postu:
To na Śląsku Utek powinien zamknąć większość linii.
Nareszcie jakieś "światełko" w tunelu w działaniach UTK. Może teraz PKP PLK nie będzie robiła PR, tylko wreszcie zajmie się konkretnymi usterkami a nie bzdurami typu polityka samochodowa.
pp - 12-09-2013, 12:00
Temat postu:
Rzecz Krotoszyńska, nr 35/958, 3 września 2013 r.

Chcą likwidować połączenia

Agnieszka Marciniak, 04 wrzesień 2013, 10:30


Jeżeli nic się nie zmieni, od połowy grudnia krotoszynianie mogą mieć problemy z dojazdem do Wrocławia. Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego likwiduje prawie wszystkie połączenia kolejowe na trasie Krotoszyn – Wrocław.

W nowym rozkładzie jazdy, który wejdzie w życie 15 grudnia tego roku, ma zabraknąć porannego kursu z Krotoszyna do Wrocławia. Pociąg wyjeżdżał z Krotoszyna codziennie od poniedziałku do piątku o 4.43. Poza tym zlikwidowane mają zostać dwa popołudniowe połączenia z Wrocławia do Krotoszyna. Jeden startował stamtąd od poniedziałku do soboty o 14.52, a drugi codziennie o 17.28. – Wszystkie pociągi relacji Krotoszyn – Wrocław zostaną zlikwidowane, wszystkie oprócz jednego, który kursuje z Poznania do Wrocławia. W tej chwili jednak kursuje on codziennie, ale od grudnia będzie jeździł tylko w piątki i niedziele - informuje rzecznik prasowy Przewozów Regionalnych w Poznaniu, Norbert Wełyczko. Według niego za likwidację połączeń odpowiedzialny jest dolnośląski urząd marszałkowski. – Urząd postanowił zaprzestać finansowania tych kursów. Wielkopolski Urząd Marszałkowski byłby gotowy dokładać do tych połączeń, ale ponieważ z Krotoszyna do granicy województwa jest tylko kilka kilometrów, dofinansowanie byłoby niewielkie. Zdecydowaną większość kosztów ponosi województwo dolnośląskie, dlatego ono ma moc decyzyjną w tej sprawie – mówi rzecznik.


Mało atrakcyjne
Zastępczyni dyrektora departamentu infrastruktury w dolnośląskim urzędzie marszałkowskim, Agnieszka Zakęś, twierdzi, że przyczyną likwidacji połączeń jest ich mała atrakcyjność. Jak informuje dalej, zarządca infrastruktury kolejowej, Polskie Linie Kolejowe, planuje w najbliższej przyszłości zmniejszyć dozwoloną prędkość na odcinku Grabowno Wielkie (powiat oleśnicki) - Krotoszyn, co spowoduje znaczne wydłużenie czasu jazdy. - W porównaniu do obecnego rozkładu, od połowy grudnia pociągi pojadą o około 20 minut dłużej. Oznacza to, że odcinek 46,3 km pomiędzy Grabownem Wielkim a Krotoszynem będzie pokonywany w 1h 32 min., co daje średnią prędkość zaledwie 30 km na godzinę. Natomiast czas jazdy na trasie Krotoszyn - Wrocław wyniesie około 3 godzin, a więc będzie zdecydowanie nieatrakcyjny - mówi A. Zakęś.
Tak więc urząd, biorąc pod uwagę pogorszenie się warunków infrastrukturalnych oraz, jak twierdzi dyrektor, niewielką frekwencję, zdecydował się ograniczyć połączenia.

(więcej przeczytasz w gazecie)

Rzecz Krotoszyńska
sympatyk - 17-09-2013, 18:17
Temat postu:
PLK muszą naprawić tory na linii nr 355.

W wyniku kontroli przeprowadzonej na linii 355 Ostrów Wielkopolski – Grabowno Wielkie prezes Urzędu Transportu Kolejowego stwierdził naruszenie przez PKP Polskie Linie Kolejowe przepisów z zakresie bezpieczeństwa.
Jednocześnie prezes Urzędu Transportu Kolejowego decyzją z 12 września nakazał zarządcy infrastruktury do 14 grudnia 2013 r., usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości dotyczących m.in. niedostatecznego stanu technicznego nawierzchni kolejowej oraz podtorza torów i rozjazdów, niedostatecznego stanu technicznego nawierzchni kolejowej i drogowej na przejazdach kolejowych, niezgodnego z wymaganym - stanem technicznym wskaźników, niedostatecznego stanu nawierzchni tj. uszkodzeń powierzchni tocznej główek szyn, uszkodzonych podkładów, nierówności i deformacji toru oraz usterek w infrastrukturze sieci trakcyjnej. Decyzji nadano rygor natychmiastowej wykonalności.

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/15922/PLK-musza-naprawic-tory-na-linii-nr-355.html
MultiKolej - 06-01-2014, 08:49
Temat postu:
2014r. To dopiero kicha Regio jadących z Wrocka p. Kalisz do Łodzi
http://www.youtube.com/watch?v=-yUd-8ca7oY&feature=c4-overview&list=UUvzsVDl8XT2j1DV-mj8DbvQ
sympatyk - 04-02-2019, 20:51
Temat postu:
Łódź – Wrocław: Dwa miesiące objazdów przez Krotoszyn.

PKP PLK planują rozpocząć prace na linii 355. Spowoduje to znaczące utrudnienia w podróżowaniu z Łodzi i Ostrowa Wielkopolskiego do Wrocławia. Pociągi regionalne zostaną zastąpione autobusami, a kursy dalekobieżne z Warszawy i miast północnej Polski skierowane zostaną na otwartą linię 281.
Pasażerowie korzystający z pociągów TLK i InterCity łączących Warszawę z Wrocławiem przez Łódź już dziś muszą być przygotowani na utrudnienia związane z pracami infrastrukturalnymi. Roboty prowadzone przez PKP PLK na odcinku Łódź Kaliska – Zduńska Wola wydłużają czas przejazdu niektórych kursów.

Więcej:

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/lodz--wroclaw-dwa-miesiace-objazdow-przez-krotoszyn-90464.html

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group