Aaalisha napisał/a: |
SU45-10 - jest to obecnie najniższy numer inwentarzowy pośród wszystkich lokomotyw serii SU45. Lokomotywa stoi w Lublinie (o ile nie została przetransportowana na Grochów) |
Aaalisha napisał/a: |
Z tego co widzę w ogłoszeniu to przetarg skończył się 18 listopada, mój informator z IC miał się odezwać kto kupił tą lokomotywę - ale niestety milczy jak zaklęty. Spróbuje się jeszcze skontaktować z informatorem z Grochowa - może coś będzie wiedział... |
maciuch106 napisał/a: |
A może byś spisał jakie odstawione siódemki stoją? I wrzucił na forum. |
maciuch106 napisał/a: |
Jeszcze raz dziękuję za informcję. Widzę, że byłe lubelskie loki które przez parę lat stały na bocznych torach w Lublinie,teraz zostały przepchane na Grochów 071 teraz już PR, (441,453,467,484,399,455) jeszcze w PKP Intercity nie jeździły.Może doczekają się napraw. |
maciuch106 napisał/a: |
(441,453,467,484,399,455) jeszcze w PKP Intercity nie jeździły. |
Aaalisha napisał/a: |
http://rail.phototrans.eu/14,60273,2.html |
Aaalisha napisał/a: |
No to się PESA zarąbie |
Artur napisał/a: |
która jest w stanie najbardziej kompletnym? Może uda się którąś z tych maszyn pozyskać do skansenu. |
danek88 napisał/a: |
Dziś o poranku między 6 a 7 w oczekiwaniu na kolegę mechanika(który jest równocześnie informatorem) przeglądałem odstawione loki w celu odnalezienia SU45-010.. Aaalisha, jak narazie możesz spać spokojnie bo ten lok podobnie jak jej koleżanki stoją jeszcze na Olszynce.. nadal nie uzyskałem ważnej informacji kto kupił tą lokomotywę.. |
Cytat: |
Na 297 siódemek jakie IC ma na stanie prawie 130 sztuk czeka na NR lub NG. |
Cytat: |
PR potrzebuje ok. 50 loków elektrycznych w sumie, nie tylko IR, ale sporo osobówek wagonowych by się przydało - jazda bohunem jest przyjemniejsza niż jednostką, zwłaszcza full-plastic... |
Cytat: |
Swoją droga ciekawe ile złociszów kosztuje ta przeróbka jednej siódemki na dostosowanie do prędkości 140 lub 160km/h ,ze się w IC z niej wycofali. |
EU07-469 napisał/a: |
Ale 74 budynie czy ile ich tam było pewnie zostaną w PIC-u. Na sprzedaż pójdą raczej te odstawione m.in. na krakowskim Prokocimiu (w tym ta z mojego nicka) i poznańskim Franowie. |
Cytat: |
Ale skąd ma to wiedzieć, tak sobie plecie tylko. |
Cytat: |
nie uprawnia cię do takiej treści posta. |
Cytat: |
Na sprzedaż pójdą raczej te odstawione m.in. na krakowskim Prokocimiu (w tym ta z mojego nicka) |
EU07-469 napisał/a: |
pospieszny, Licz się, proszę, ze słowami.
To, że pomyliło mi się z inną poznańską stacją (bo na którejś ZTCW stoją odstawione siódemki PIC-u, w tym dawna jeleniogórska - EU07-461), nie uprawnia cię do takiej treści posta. |
grzesik56 napisał/a: |
jeszcze by rewizje przeszły i spokojnie wyjeździły swoje kilometry. |
LoloPendolo napisał/a: |
I dobrze. Gdy czytam komentarze typu: "sprzedają, a od Czechów wypożyczają" to nóż mi się w kieszeni otwiera. Wiadomo. Mają problemy z taborem, ale te wagony, które chcą zezłomować do NICZEGO się nie nadają. Sam osobiście widziałem te wagony i one naprawdę nie nadają się do modernizacji... |