myszka napisał/a: |
Od 19.22 wieczorem do 4.22 rano żadnej TLK-i z Wrocławia w kierunku Opola / Katowic!!! Masakra. |
myszka napisał/a: |
Wrocław znowu bez bezpośredniego pociągu do Zakopanego. Porażka...
Od 19.22 wieczorem do 4.22 rano żadnej TLK-i z Wrocławia w kierunku Opola / Katowic!!! Masakra. |
witia napisał/a: |
niesamowite: na Rzeszów-Kraków nawet jakiś takt się udało zrobić... |
Cytat: |
Z tego co widzę, to Neptun i Kaszub będą jako EIC, blee. |
Szczerzak napisał/a: |
EIC GÓRNIK skrócony do Gliwic z Warszawy |
Cytat: |
Miejmy nadzieje że puste EICe pare lat temu i deklasacja do TLK czegos ich nauczyła i bedzie na te pociagi jakas taryfa relacyjna. 130 zl za 4,5 godziny z Gdanska do Warszawy - no nie ma głupich żeby to przeszło, sorry. |
Cytat: |
Jakie wydmy? |
Virakocha napisał/a: |
Widzę, że masz blade pojęcie Heniu. Wydmy od początku kursowały magistralą węglową, więc takie bajki zostaw dla oszołomów z SSC. |
Lil_Peter napisał/a: | ||
A po co do Wrocławia, jak Wrocław będzie mieć "swoje" pociągi do Warszawy przez Lubliniec? |
Virakocha napisał/a: | ||
TLK Wydmy Racibórz-Łeba amigo. Twierdzisz, że zabrano je z trasy Warszawa-Łódź. |
NTomysl napisał/a: |
Wycięto w pierony TLK Lubuszanin ? Nie mogę nigdzie znaleźć ? |
NTomysl napisał/a: |
Aha, rozumiem że będzie się zatrzymywał na stacjach pośrednich ? I będzie kosztował tyle samo co TLK ? |
Kuba MK napisał/a: |
Widzę że Hetman z Zamościa pojedzie do Poznania. Szkoda że PKP IC nie wpadło na pomysł wydłużenia go do Gorzowa Wlkp. Brakuje tak krótkiego odcinka, aby przywrócić dawnego "Gorzowiaka" i aby miasto wojewódzkie miało połączenie z południową częścią kraju.... |
NTomysl napisał/a: |
Wycięto w pierony TLK Lubuszanin ? Nie mogę nigdzie znaleźć ? |
kulejorz napisał/a: |
Zabrali "Pogórze" całkowicie. Ciekawe, co dadzą w zamian za zlikwidowany pociąg łączący Wrocław z Zakopanem. |
lolingpl napisał/a: | ||
|
andrey napisał/a: |
2. EIC GÓRNIK skrócony do Gliwic - Mam nadzieję, że przedłużą go do Wrocławia. Jedyny porządny EIC, który jeździ z Wrocławia po E30, przez Śląsk i CMK. |
BARUK552 napisał/a: |
Górnik z Wrocławia zawsze startuje prawie pusty z pojedynczymi osobami tak jak i Pogórze, zapełnienie robi się dopiero od Katowic. Za to EIC Panorama przez Poznań ma dobrą frekwencję od Wrocławia. 4:11 z Wrocławia w obecnym RJ dla Górnika to za wcześnie, jechałem nim w czerwcu i zastanawiałem się czy tylko ja jestem podróżnym tego pociągu od Wrocławia i drużyna konduktorska, ale nie...kilka osób było. W obecnej sytuacji, wystarczyłaby "Panorama" ok.5:30, po 14tej "Fredro", a ok. 17tej Odra(oprócz sobót). RJ lepiej ułożyliby sami MK i zwykli pasażerowie z wiedzą na temat frekwencji w pociągach i zapotrzebowania na nie, niż IC. |
krzychu napisał/a: |
Tak gwoli ścisłości: O 4.11 startuje "Fredro" przez Poznań, a o 5.06 "Górnik" przez Katowice. Nie wiem jak z "Górnikiem" ale jechałem w dniu 14.08 "Fredrem" do Poznania. Na odc. Wrocław - Poznań frekwencja ok. 30%. W Lesznie pojedyncze osoby się dosiadały. I w Poznaniu nawet trochę osób wysiadało, co mnie trochę zaskoczyło. |
Cytat: |
Ja bym jeszcze wyciął TLK Wrocławianin, Baczyński ok.5tej, Pogoń ok.10tej, Śnieżka ok.16tej i tyle by wystarczyło na linii przez Łódź. Pogoń i tak jedzie od Wrocławia z nieciekawą frekwencją, w ostatnich wagonach nikogo nie ma nawet. |
Cytat: |
1. KARKONOSZE przez Ostrów Wlkp. to jest porażka. Ten pociąg powinien jeździć przez Katowice, Piotrków Tryb, Koluszki i to jest jedyna sensowna trasa dla tego pociągu (żeby ludzie mogli się wyspać). Wyjazdu z Wrocławia po północy już nie skomentuję ;| |
Cytat: |
4. Fajnie, że chcą przywrócić nocnego PRZEMYŚLANINA, relacji Przemyśl - Szczecin, tylko dlaczego po takiej "dzikiej" trasie... |
kulejorz napisał/a: | ||
Po co? Przecież to są pociągi, które umożliwiają osobom ze stacji pośrednich w miarę ludzki dojazd do Wrocławia i Warszawy. Bzdury wyssane z palca. |
Cytat: |
Zabrali "Pogórze" całkowicie. Ciekawe, co dadzą w zamian za zlikwidowany pociąg łączący Wrocław z Zakopanem. |
hanys napisał/a: |
Co do Karkonoszy to dla mnie powinny jak najszybciej wrócić na swoją macierzystą trase czyli powinny jechac od Wrocławia przez Opole, Lubliniec, Czestochowę, i mam nadzieje ze po zakonczeniu rewitalizacji tej linii Karkonosze wrócią na tę trase. |
BARUK552 napisał/a: |
PKP IC w kolejnych latach ogólnie musi szykować się na ostrą konkurencję dla przewoźników autobusowych i dla własnego auta. Po zbudowaniu S-3 do Szczecina z Wrocławia zajedziemy w ok. 4 godziny, po otwarciu S-8 w przyszłym roku do Warszawy będziemy mogli pojechać w również ok. 4 godziny lub nawet mniej po otwarciu A-1(ok.3,5h). Po zbudowaniu ekspresowej Wrocław-Poznań pojawi się również konkurencja dla IC, zarówno do Poznania jak i Trójmiasta. Moim zdaniem wtedy nie pomoże już nawet połączenie co godzinę. tylko mocne obniżenie cen biletów. |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
Jakim cudem Ślązak pojedzie przez Staszów? Od Poznania na Częstochowę, Kielce i dalej na Staszów? |
buuuuum napisał/a: |
Co wy z tym Pogórzem. Wcale nie wozi 15 osób. Luzy może są w 1 klasie i sypialnym, ale poza tym, nie widziałem tam słabej frekwencji. |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
Jakim cudem Ślązak pojedzie przez Staszów? Od Poznania na Częstochowę, Kielce i dalej na Staszów? |
krzychu12231 napisał/a: |
Rozkład Pogórza jak dla mnie to na sezon do Zakopanego jest jak najbardziej OK, nie wiem czemu nie ma frekwencji. |
krzychu12231 napisał/a: |
Lil_Peter szkoda że całego posta nie przeczytałeś. Ewentualnie mógłby wyjeżdżać z Wrocławia ciut wcześniej, ale czas jady jak na noc nie jest zły. Wnioskuję że wolałbyś żeby wyjechał o 23 i był na miejscu o 4. Jak lubisz docierać do celu w środku nocy to Twoja sprawa, ja nie lubię. |
Tomek-Gliwice napisał/a: |
Apropo wywołanej Zielonej Góry, to pociąg TLK-a jak przyjeżdża tam po 22 giej, to dalej nigdzie się i tak nie dotrze ani PKS-em a ni też innymi pociągami.. |
hanys napisał/a: |
Może i nie ale sama Zielona Góra zapełniała jeszcze rok temu Ślązaka. Wielu zielonogórzan podrożowało z Krakowa, Śląska i Wrocławia, tym pociagiem docelowo do Zielonej Góry |
krzychu12231 napisał/a: |
Wnioskuję że wolałbyś żeby wyjechał o 23 i był na miejscu o 4. Jak lubisz docierać do celu w środku nocy to Twoja sprawa, ja nie lubię. |
Lil_Peter napisał/a: |
Nikt z Wrocławia nie jeździ do ZG tą TLKą. Czas jazdy jest identyczny jak REGIO, więc po co ktoś ma przepłacać?
|
hanys napisał/a: |
Co do Barnim to napewno nie pojedzie tak jak teraz p. Wieluń bo na tej trasie został tylko sezonowo Podhalanin (przynajmniej tak jest na dzień dzisiejszy). IR Pirania również powróci na swoją właściwą trase czyli Katowice-Zabrze-Gliwice-Lubliniec-Poznań. Myślicie, że któredy pojedzie Barnim między Katowicami a Poznaniem ? |
Bartuś napisał/a: |
Nie kłam !
Spójrz ile codziennie ludzi wysiada z Przemysława z Zielonej Góry we Wrocławiu. Połowa składu wypróżnia się w tym mieście, co świadczy o tym że jednak ludzie tą TLK-ą jeżdżą. W drugą stronę również ludzie wsiadają. Może nie takie tłumy jak do REGIO, ale jednak na pustki, ten pociąg narzekać nie morze. Do tego spójrz najpierw ile czasu z Wrocławia do Zielonej Góry jedzie TLK a ile kibel. Różnica jest. W dodatku ostatni kibel z Wrocławia do Zielonej Góry wyjeżdża około 16:50. |
Lil_Peter napisał/a: |
Gdy przyjeżdża część zielonogórska do Wrocławia wysiada z niego kilka osób. Dodaj do tego, że pociąg składa się z TRZECH wagonów i z reguły w każdym przedziale siedzi jedna lub zero osób. To rzeczywiście powalająca frekwencja. |
wiwix napisał/a: |
Kolego, skoro masz dostęp do nowego rozkładu, powiedz mi tylko, w jakim czasie pojadą pociągi Regio i TLK trasą Bydgoszcz Główna-Toruń Główny.
Pozdrawiam |
Pułtuś napisał/a: |
Jest napaćkane ale i tak wiele można z niego się dowiedzieć.
Patrzę na Kraków i: -likwidacja Barnima (boooooli...) w zamian Sukiennice o 7:30 czyli przejmą klientele z Barnima przynajmniej w teorii. Czestochowa zas traci połączenie ze Szczecinem i Poznaniem |
sebek napisał/a: |
Sporo zmian o których pisano na forum, czyli nowe relacje TLK min.
Wysocki, Częstochowa - Lublin |
dyżurny napisał/a: |
paweluChemik do Kudowy |
Pułtuś napisał/a: |
-wracaja bezposrednie TLKi Wroclaw-Przemysl |
Pułtuś napisał/a: |
Ogólnie mamy bardzo ciekawą sytuację - w sobotę popołudniu wiele EIC'ów jedzie jako TLK, np Kościuszko. To zapowiedź systemu jaki będzie w Pendolino. Więc jak widzicie raz Odre jako TLK, raz jako EIC to nie jest błąd. Tatry w sezonie jako EIC, poza sezonem jako TLK - mistrzostwo świata |
leewy1994 napisał/a: |
Faktycznie zwracam honor Jednak nie zapominajmy, że dopiero październik przed nami więc do grudnia zarówno PLK i PKP mogą to wszystko jeszcze 1000 razy zmienić |
lolingpl napisał/a: |
Ja się tylko boję żeby te składy "TLK" z numerami 4 liczbowymi nie okazały się pociągami EIC.
|
Elektronik napisał/a: |
TLK Pogórze pojedzie przez Skawinę, Spytkowice, Oświęcim OwC. |
Hugo napisał/a: |
Zauważyłem zmiany po kolejnej modyfikacji rozkładu jazdy 2013/2014
|
sebek napisał/a: |
TLK Nida to niewypał, a zobaczcie ile lat jeżdził EX Nida i czasy się zmieniały, rozkłady również a Ex Nida zawsze jakoś sie trzymał na trasie Kielce - Gdynia. Miałem okazję czasem jechać tym pociągiem i frekwencja z Trójmiasta do Warszawy była niezła przez dobrych kilka lat. Gorzej bywało na odc.Warszawa - Kielce, ale też w sezonie wakacyjnym Nida miała dobre zapełnienia.
Ciekawe gdyby po modernizacji trasy Kielce - Radom - Warszawa i gotowej E65, przywrócić taki Ex, tańszy od Pendolino, skład wagonowy, kat. EIC. Czy to miałoby szanse utrzymania się. |