Dzulikiewicz napisał/a: |
Słabo szukałeś |
Ufo napisał/a: |
Oczywiście muszą zmieniać kabiny na te ze spotów, choć w Edytach (jak i 57-1900) są IMHO bardzo dobre. |
Cytat: |
Ciekawostka - w trakcie napraw rewizyjnych maja być montowane systemu informujące o zamknięciu każdej pary drzwi. Ciekawe co tym razem wymyślą. |
domdom napisał/a: |
Wynalazek z ZNTK M-M sterowanie drzwiami za pomoca magistrali CAN. Zrobiono to w kolmazowskich naprawach glownych. Na pulpicie maszynisty jest podglad ktora para drzwi jest otwarta jak znajde zdjecie to wrzuce. |
Maks napisał/a: |
...Warto wspomnieć, że modernizację opracowali i wykonali chłopaki z warsztatów śląskiego ZPR... |
Ufo napisał/a: | ||
O, nie widziałem tego jeszcze. Chętnie zdjęcie zobacze. ps. Wymiana kabiny wc, czy zamontowanie wyświetlacza, to również modernizacja - tak więc PR-owe EN71 też je przeszły |
Cytat: |
Pan, jako były pracownik Biura Projektów dobrze wie, że PR Katowice nie mogło "ruszyć dupy", jak pan to ładnie ujął, aby opracować własny projekt , bo zwyczajnie nie mają do tego upoważnienia. Upoważnioną instytucją do wprowadzania zmian konstrukcyjnych na taborze jest Biuro Projektów, w którym pan pracował. Czyż nie tak |
Cytat: |
Dysponował pan także pomiarami sieci 1-wire na taborze, z których jasno wynikało, że istota problemu leżała poza okablowaniem położonym na ezt. |
Cytat: |
Nie wspomina pan też na forum, o czym wspomniał pan pracownikom PR K-ce, że swoje urządzenia z wykorzystaniem magistrali 1-wire oparł pan na innym pomyśle, który zaczerpnął pan z pisma PRAKTYCZNA ELEKTRONIKA, wykorzystując przy tym fragmenty kodu programu, też z tego opracowania |
Cytat: |
Ponieważ nadal nie potrafił pan doprowadzić do stanu używalności swoich urządzeń, przy ostatniej wizycie, sam pan dał wyraźnie do zrozumienia, że do Katowic już więcej pan nie przyjedzie |
Cytat: |
...gdy do spełnienia ultimatum Czechów na jego realizację pozostało raptem 30 dni |
Cytat: |
W tej sytuacji nie pozostało nic innego, jak opracować inne urządzenie wykonawcze, które w niczym pańskiego nie przypomina, co zresztą widać na zdjęciu @Maksa |
Cytat: |
pracownicy harowalii dzień w dzień po 12-14 godzin/służbę |
Cytat: |
Chciałbym wyraźnie podkreślić, że przez te 30 dni mógł pan udowodnić wszystkim, że pana urządzenia nadają się do eksploatacji, ale żadnej inicjatywy w tym zakresie z pana strony nie było. |
Cytat: |
Wszelki kontakt z panem się urwał |
Cytat: |
To ja się teraz zapytam pana, czy miałby pan odwagę spojrzeć temu pracownikowi PR prosto w oczy i przyznać się do błędu? |
Cytat: |
Nikt nie kwestionuje pańskich praw i pomysłów. Nie przeszkadza mi też, że lansuje pan swoją osobę właśnie na tym forum, ale proszę pamiętać, że nie może pan nadal, po tak długim czasie, bezkarnie pomawiać pracowników PR Katowice, o coś, czego nie zrobili, o czym doskonale pan wie. |
Cytat: |
Czy zarzucali panu, że SOD1,2 to ich pomysł ?. Czy wypisywali pod pana adresem kłamliwe komentarze ?. Czy zarzucał ktoś panu brak wiedzy ? |
Cytat: |
modernizację opracowali ... chłopaki z warsztatów śląskiego ZPR |
Cytat: |
I tak w końcu osiągnąłeś to, co chciałeś. Nikt tego nie kwestionuje. |
Cytat: |
przy okazji wpakowałeś ludzi w niezłe kłopoty swoimi pomysłami |
Cytat: |
... jeżeli moje działania były dla Was krzywdzące trzeba było się bronić i rozwiązać je kilka lat temu. |
Cytat: |
To czemu rozkład na 2 jest napisany pod rozpędzanie się do 100km/h. |
Cytat: |
do nadrabiania opóźnień, ale wtedy mechanicy potrafią i zdezelowanym kiblem lecieć 100km/h |
Cytat: |
AKMy mają dwa połączenia na 120km/h. Chodzi o pociąg Warszawa - Łuków (18 z WZ) i poranny Łuków - Warszawa (przyspieszony). A teraz będą miały sochaczewskie obiegi obsługiwać i tam też będzie 120 dla nich (gdzie można). |
Cytat: |
Reszta tłucze się stówą, a Flirty 130km/h (jeden 160 w niedzielę). |
Cytat: |
Szkoda, że nie przerobili go na AKM... |
Rynek Kolejowy napisał/a: |
Kto złożył oferty na modernizację 72 ezetów Przewozów Regionalnych?
W lipcu Przewozy Regionalne ogłosiły przetarg na modernizację 72 elektrycznych zespołów trakcyjnych. 9 sierpnia upłynął termin składania ofert. Postępowanie przetargowe nie zostało jednak jeszcze zakończone. W ramach zamówienia mają być zrealizowane poszczególne jego części: część pierwsza - naprawa rewizyjna z modernizacją 9 EZT serii ED 72, druga - naprawa rewizyjna z modernizacją 9 EZT, trzecia – naprawa rewizyjna z modernizacją 12 elektrycznych zespołów trakcyjnych EN57 oraz 1 EZT serii EN71, czwarta - naprawa rewizyjna z modernizacją 11 EZT serii EN57 i 1 EZT serii EN71, piąta - naprawa rewizyjna z modernizacją 11 EZT serii EN57 i 1 EZT serii EN71, szósta - naprawa z modernizacją 12 EZT serii EN57 i 1 EZT serii EN71. Jak dowiedział się „Rynek Kolejowy”, wpłynęły dwie oferty przetargowe. Ofertę złożyła firma Newag SA oraz konsorcjum firm ZNTK Mińsk Mazowiecki SA, Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz SA, Tabor Szynowy Opole SA oraz ZNTK Oleśnica SA. Rzecznik prasowy Przewozów Regionalnych Piotr Olszewski poinformował „Rynek Kolejowy”, że wciąż trwa procedura przetargowa. Na wybór najkorzystniejszej oferty przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać. |
mikiyee napisał/a: |
Na forum skyscrapera znalazłem kilka fotek en57-1128 po rewizji z listopada. Całkiem ciekawe malowanie, nie jest krzykliwe jak te łódzkie.,zwróćcie uwagę na kolor dachu Całkiem, całkiem, choć wolę czerwono srebrne.
http://eu07.pl/imageshack.us/other/1.jpg http://eu07.pl/imageshack.us/other/2.jpg http://eu07.pl/imageshack.us/other/3.jpg źródło: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=68156839&posted=1#post68156839 |
BvL napisał/a: |
Już wkrótce na torach zobaczymy EN57 kolei lubuskich w NOWYM MALOWANIU. |
BvL napisał/a: |
Rewizji doczekały się również EN71-041 PR Wrocław i EN71-043 PR Wrocław. |
Cytat: |
Pewnie. Te, które tu wstawiają z resztą też są zmodyfikowane. |
przewoz napisał/a: |
To może jakieś jednostki (i to dosłownie sztuka-dwie) z Tłuszcza jak już |
BvL napisał/a: |
Wkrótce z hali zakładu naprawczego wyjadą dwa kolejne EZT pomalowane w barwy woj. lubuskiego. Będą to EN57-119 oraz EN57-857 i dołączą do dwóch EZT pomalowanych w ten sposób (EN57-891 oraz EN57-1265) |
Cytat: |
modernizacja czoła jednostki - zamontowanie czoła z laminatu o nowocześniejszym, opływowym kształcie na stalowej ramie z szybą czołową panoramiczną projekt w u zgodnieniu z Zamawiającym |
Cytat: |
Wszystko byłoby fajnie gdyby nie te czarne oczka..
_________________ |
amadeoen57. napisał/a: | ||
Tabor ma jeździć a nie wyglądać! Co może powinni konsultować kolorystykę z jakimiś nawiedzonymi mikolami? |
Jarul napisał/a: |
. Również grzanie jest takie, jakie jest, ale to może z nastawy wynikało. Obniża to moim zdaniem bardzo pozytywny obraz tych EZT. |
ET05 napisał/a: |
Elektronika na poziomie szkoły średniej? I co z tego? Kiedyś układy był na kilku tranzystorach i działały latami. Dziś ładuje się nie wiadomo po co mikroprocesor i smarka go lutem RoHS. Efekt - to nie ma prawa działać. |
ET05 napisał/a: |
To czy układ jest profesjonalny czy amatorski nie zależny od ceny, złożoności tylko od pomysłu, solidnego wykonania i testów. Poza tym niejeden układ "amatorski" zrobiony w piwnicy działa lepiej niż najdroższy sprzęt. Komuś, kto ma pojęcie o elektronice tłumaczyć tego nie trzeba, laik i tak tego nie zrozumie. |