erwin1960 napisał/a: |
Z tego co pisza na sieci to podobno narazie brakuje peronow w Kato |
pinokio napisał/a: | ||
Dziwne, że brakuje jedynie dla tego połączenia ..... |
jackii napisał/a: |
... Brakuje dla _jakiegoś_ połączenia. Logiczne więc, że akurat to połączenie tam nie dojeżdża, bo do Sosnowca z Katowic sporo pociągów jeździ. A w zamian za to połączenie, to niby jakie by mogli wyciąć? W stronę Oświęcimia, a może Lublińca? |
jackii napisał/a: |
by pojechać do Bukowna trzeba mieć zgodę małopolskiego UM. |
jackii napisał/a: |
wydawało mi się, że te autobusy kursują właśnie w urealnionych godzinach? Są skomunikowane z pociągami PR? |
jackii napisał/a: |
pinokio, nie bardzo rozumiem - proponujesz skrócenie relacji z Oświęcimia do Mysłowic i dalej przesiadka na KKA, czy likwidację tego połączenia całkowicie?
|
jackii napisał/a: |
Jeśli o brak skomunikowania chodzi - powtarzam, w takim przypadku należy każdorazowo składać reklamację do KŚ i UTK. Z tego co wiem, gdzie indziej potrafią utrzymać skomunikowania, więc tutaj coś nie zagrało. Niech ponoszą konsekwencje.
|
Leniwiec napisał/a: |
Co do skomunikowań to nie chce mi się wierzyć że gdzie indziej działają tylko w Sosnowcu nie, .... |
Leniwiec napisał/a: |
Pociągi do Katowic nie dojeżdżają bo są tylko 3 perony (no w sumie 4 licząc z magicznym peronem nr 5). |
Leniwiec napisał/a: |
Kolejne "magiczne" relacje |
sympatyk napisał/a: | ||
No to KONIEC ŚWIATA!!! To dlaczego nikt nie wpadnie na pomysł pociągów w relacjach Sławków-Kłobuck Sławków-Lubliniec Sławków-Gliwice Sławków-Racibórz Sławków-Zwardoń. Wszystko pomieściłoby się tak jak jest obecnie. Za ten BRAK DOBREJ WOLI wszyscy decydenci będą smażyć się kiedyś w piekle! |
jackii napisał/a: |
kiedyś dawało się dwa pociągi na jednej krawędzi zatrzymać - teraz jest to niemożliwe... |
jackii napisał/a: |
sympatyk Jako mieszkaniec tamtych okolic możesz powiedzieć, czemu małopolskie nie chce się zgodzić na pociągi do Bukowna? O Olkuszu nie wspomnę |
Leniwiec napisał/a: |
.... myślisz że 10 sekund po wyjeździe pociągu wjedzie tam drugi? .... |
jackii napisał/a: |
... Skoro PLK twierdzi, że się nie da, to się nie da.... |
leslaw napisał/a: |
Kiedyś w Katowicach zatrzymywały się po 2 pociągi na 1 krawędzi, długość peronów jest odpowiednia, to o co chodzi. |
pinokio napisał/a: |
Proszę o rozwinięcie tematu 10 sekund przy 20 wjazdach na 6 krawędzi peronowych. + wolny peron 5 |
Leniwiec napisał/a: |
... Te podane 10 sekund było oczywiście ironią, ale tobie trudno to zauważyć.. |
Leniwiec napisał/a: |
... 1. Niektóre pociągi po prostu mają przypisany peron bo w takim układzie układ torowy jest wolniejszy, np pociąg w kierunku Tychów zazwyczaj odjeżdżają z peronu 1 bo pokonują wtedy krótszy odcinek żeby zjechać w stronę Ligoty.. |
Leniwiec napisał/a: |
... 2. Przy obecnie dostępnym układzie torowym pociąg do Sławkowa by blokował inne pociągi przez co musiały by czekać albo musiały by mieć zmienioną godzinę odjazdu. Popsuło by to wszystkie skomunikowania.. |
Leniwiec napisał/a: |
... 3. 5 peron nie jest zbytnio peronem z którego powinny odjeżdżać pociągi pasażerskie, utrudnia to przesiadkę i wywołuje niezadowolenie wśród ludzi przez co KŚ będą jeszcze bardziej opluwane. |
Leniwiec napisał/a: |
... Pozostaje jeszcze sławetny 5 peron ale na miejscu KŚ i PLK nie przenosił bym tam zbytnio ruchu . |
Leniwiec napisał/a: |
Co do przedłużeń to nie wiem zbytnio, może chodzi po prostu o to że na Sławków trzeba jechać mniej pojemnym taborem a wszystko w okolicy jeździ na większym raczej. Jak też poprzednio napisano, mogą kumulować się opóźnienia. Niech ogarną to wszystko a potem kombinują. |
pinokio napisał/a: | ||
Rozkład jazdy trasy S2 twierdzi, iż połączenia Katowice - Sławków na stacji Sosnowiec Gł., są skomunikowane a tak nie jest. |
pinokio napisał/a: | ||
Coraz bardziej stwierdzam się w przekonaniu, że trzeba było znaleźć wymowke przed dopuszczeniem bezpośredniego połączenia PR z woj. Świętokrzyskiego. Tylko to połączenie miedzywojewodzkie nie zostało po grudniowym kryzysie przejęte przez PR. Oczywiście, mogę się mylić. |
jackii napisał/a: |
.... Bzdura. Może warto zadać pytanie PLK? Jakoś nikt z PLK nie zaprotestował, gdy KŚ i świętokrzyski UM obciążyły je odpowiedzialnością za tą sytuację. Weź pod uwagę, że w interesie KŚ jest jeżdżenie do Katowic, to dodatkowe kilometry, za które UM by im zapłacił |
jackii napisał/a: |
... problemy wynikają z braków taborowych, nie konstrukcji rozkładu...
..... |
pinokio napisał/a: | ||
Planując rozkład jazdy, planista wiedział czym dysponuje. |
conen napisał/a: |
PLK mówi, że się nie da to może powie co należy zrobić aby się dało i dlaczego do tej pory niczego w tej kwestii nie uczyniła? |
pinokio napisał/a: |
Szanowny Kolego @Leniwiec
Rozkład jazdy został źle skonstruowany przez ekipę, jak to wielokrotnie podkreślano aż do dnia premiery KŚ pana Biegi - najlepszego fachowca w kraju od rozkładów jazdy. Gdzie on teraz jest i co on robi? Z tego co pamiętam, to już 10 grudnia został odsumięty od pracy. KŚ borykają się do dziś z jego efektami pracy. Zmiany od 10 lutego są jedynie kosmetyczne. |
Leniwiec napisał/a: |
... .... Pan Biega po prostu wykonał to co miał w założeniach, jakoś w innych województwach potrafił zrobić dobry rozkład. ..... |
Cytat: |
.....w dniu 16 stycznia br. w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego odbyło się spotkanie z przedstawicielami Urzędów Marszałkowskich Województw Małopolskiego i Świętokrzyskiego oraz Przewozów regionalnych i Kolei Śląskich. Uzgodniono wówczas, że od 14 kwietnia 2013 r. na linii 62 zostaną wprowadzone bezpośrednie relacje pociągów z Katowic do Sędziszowa, Kielc i Olkusza (przy zachowani obecnej ilości 8 par pociągów), przy uwzględnieniu podziału pracy eksploatacyjnej pomiędzy Przewozy Regionalne i Koleje Śląskie. Tym samym wycofana zostałaby uzupełniająca komunikacja autobusowa i zlikwidowałoby konieczność przesiadania się pasażerów na stacjach Sosnowiec Główny i Sławków. Ostatecznie na takie rozwiązanie nie zgodziło się Województwo Małopolskie, |
Cytat: |
pinokio, wypowiadasz się jakbyś miał długoletnie doświadczenie i wiedział że tam pociągi jeszcze się zmieszczą i wszystko by ładnie śmigało ale PLK ma pewnie ludzi bardziej doświadczonych niż ty. Dlatego gadasz pierdoły, "skoro mówią że się nie da to się nie da" i tyle na ten temat. |
Leniwiec napisał/a: |
Ja bazuję na opinii PLK która przy problemie z przepustowością stacji przeniosła część pociągów na 5 peron (np. te w stronę Imielina). |
Leniwiec napisał/a: |
Jakoś w tym spotkaniu nie uczestniczył zarządca infrastruktury, KŚ, PR, UMWM i UMWŚ mogą sobie marzyć nawet o 600 pociągach z Katowic dziennie... PLK nie potwierdziła że dodatkowe pociągi by się na tej stacji zmieściły. |
Leniwiec napisał/a: |
Nawet jak UMWM by się zgodził to pozostała by kwestia zgody PLK na wytrasowanie pociągów z Katowic, nie wiem czy na 5 peron dało by się upchać bo ekspertem nie jestem. |
Leniwiec napisał/a: |
Z wielu informacji wyczytałem że stacja Katowice nawet przy 4 peronach jest bardzo obciążoną stacją, zatrzymywanie się dwóch pociągów przy 1 krawędzi to przeszłość do której PLK raczej nie powróci. Szukasz na siłę argumentów tam gdzie ich nie ma. |
Leniwiec napisał/a: |
PS. Nie wiem czemu ale chyba za punkt honoru ustawiłeś sobie że na 100% się mylę, dochodzi już nawet do tego że piszesz PW tylko o tym że znalazłeś na mnie nowy argument. W mojej opinii to troszkę żałosne no ale cóż... Wiadomo że w przypadku KD i KŚ na tym forum obowiązuje jedyny dogmat i trzeba być z nim zgodnym bo inaczej wychodzi kłótnia. |
Leniwiec napisał/a: |
Cytat: |
Najlepiej powiedzieć "nie da się". Przypomnę w 1974 r, kiedy peronów było tyle co dziś dało się wyprawić od godz. 15:00 do 16:00 |
eu07-223 napisał/a: |
Najlepiej powiedzieć "nie da się". Przypomnę w 1974 r, kiedy peronów było tyle co dziś dało się wyprawić od godz. 15:00 do 16:00
godz. poc. do 15:06 70017 Wisła Głębce 15:08 133 Gliwice 15:10 2032 Oświęcim 15:15 41202 Warszawa Wsch. 15:15 725 Żywiec 15:20 3323 Pyskowice M. 15:23 132 Zawiercie 15:23 9929 Bieruń Stary 15:25 625 Kluczbork 15:27 2018 Ząbkowice Będz. 15:31 7719 Bielsko B. Gł. 15:39 3423 Gliwice 15:40 134 Zawiercie 15:42 925 Tychy Miasto 15:45 1427 Gliwice 15:48 835 Chałupki 15:50 4711 Poznań Główny 15:52 20 Częstochowa a dziś odjeżdża w tej samej godz. 12 pociągów i stacja jest przeciążona. |
Cytat: |
Nie dalej jak w poniedziałek lub we wtorek przed godziną 16, byłem świadkiem jak do stojącego przy peronie nr 2 składu dwóch wagonów przepinano lokomotywę. Wagony stały przy krawędzi peronowej co najmniej 20 minut a lokomotywa kręciła się po różnych torach jak mucha w żyrandolu. Opóźnień innych pociągów związanych z tą operacją nie było. Przynajmniej nie słyszałem jakiejkolwiek zapowiedzi o opóźnieniu. |
pinokio napisał/a: |
Kolego @Leniwiec możliwości zwiększenia przepustowości na stacji Katowice są. Przeszkodą jest tylko beztroska*, niekompetencja*, nonszalancja*, chęć pójścia na łatwiznę*
*) odpowiednie podkreślić I przede wszystkim – powtarzane przez Kolegę jak mantrę – NIE DA SIĘ. |
roman_bukowno napisał/a: |
Kolega aso, w tym momencie pokazał, jakim jest ekspertem
Tutaj się dyskutuje na temat Kolei. Jeśli masz do niego jakieś pretensje to pisz na PW |
Cytat: |
By uniknąć zajęcia peronu przez pociągi z Tychów skierowano je aż do Sosnowca, gdzie zmiana kierunku jazdy we Flircie lub Elfie zajmuje zdecydowanie mniej czasu. |
aso napisał/a: | ||
...
W jaki sposób zmiana kierunku jazdy na Sosnowcu zajmuje mniej czasu, niż w Katowicach, jeżeli do wykonania przez obsługę pociągu są te same czynności, a regulamin PLK i tak określa minimalne wartości czasów przejścia dla EZT? |
pinokio napisał/a: |
Sprawdziłem w rozkładach jazdy. Przepinanie składu na peronie jest czynnością przewidzianą w rozkładzie jazdy. Pociąg z Rybnika - przyjazd na peron II tor 1 o godz. 15,41 czeka przy krawędzi peronowej całe 20 minut do godz. 16,01, by następnie po przepięciu lokomotywy, która podczas swoich manewrów zajmuje tory przy innych peronach i rozjazdach, pojechać do Bielska Białej. Ile takich bezsensownych "zajęć krawędzi peronowych" jest w tym rozkładzie jazdy? By uniknąć zajęcia peronu przez pociągi z Tychów skierowano je aż do Sosnowca, gdzie zmiana kierunku jazdy we Flircie lub Elfie zajmuje zdecydowanie mniej czasu. Czy nie można, by postąpić podobnie w omówionym wyżej i kto wie ilu jeszcze innych przypadkach podobnie? Niekoniecznie musiało by to mieć miejsce w Sosnowcu. Kolego @Leniwiec możliwości zwiększenia przepustowości na stacji Katowice są. Przeszkodą jest tylko beztroska*, niekompetencja*, nonszalancja*, chęć pójścia na łatwiznę* *) odpowiednie podkreślić I przede wszystkim – powtarzane przez Kolegę jak mantrę – NIE DA SIĘ. |
Cytat: |
Uważaj bo od "paczenia" w rozkład Ci oczy się zmęczą. Twoim zdaniem tabor ma kursować 100% czasu, bez zmiany obsługi, bez chwili przerwy? Już tak ułożono poprzedni rozkład i popatrz jak wyszło? Popisałeś się już swoją wiedzą chociaż twój upór i chęć dążenia do wmówienia mi że się mylę jest imponująca. Jednakże, jak zapewne wiesz, te forum nie jest od pokazywania swojej determinacji. |
Cytat: |
Wszyscy mówili, że TEGO nie da się zrobić. Wszyscy uwierzyli, iż Tego nie da się zrobić. Aż kiedyś pojawił się człowiek, który nie wiedział, iż TEGO nie da się zrobić i TO zrobił. |
Cytat: |
Z treści i logiki mojej wypowiedzi wynikało, iż zmiana kierunku jazdy w pociagu typu Flirt lub Elf zajmuje zdecydowanie mniej czasu niż w pociagu skłądającym się z dwóch wagonów i lokomotywy, co miało miejsce w opisanym w poscie przypadku zmiany kierunku pociągu do BielskaBiałej na peronie II katowickiego dworca. To, czy to nastąpi w Katowicach, Sosnowcu, na Muchowcu, czy gdziekolwiek indziej nie ma znaczenia szanowny kolego. |
Cytat: |
Twierdzisz, że skierowanie pociągów SKR (Szybkiej Kolei Regionalnej - przyp.) do Sosnowca jest uniknięciem zajmowania krawędzi peronowych w stacji Katowice ...... |
Cytat: |
Z treści i logiki Twojej wypowiedzi wynika, że nie potrafisz pisać tekstów, które będą jednoznacznie interpretowane. |
diego napisał/a: |
Nie wiedziałem, że specjalistami w zakresie infrastruktury kolejowej są wysoko postawieni pracownicy Urzędu Marszałkowskiego. Do tej pory myślałem, że tą kwestią zajmuje się PLK.
|
Leniwiec napisał/a: |
..... prosiłem żebyś potwierdził chociaż jedną swoją hipotezę wypowiedzią kogoś z PLK a ty podajesz tylko wypowiedzi przewoźników i urzędasów którzy o kolei nie mają pojęcia. .... |
Leniwiec napisał/a: |
Pinokio, twoje malkontenctwo osiąga poziom szczytowy, tylko narzekasz.
|
Leniwiec napisał/a: |
.... Problemem może tu być to, że wydłużona SKR nie będzie przyjeżdżać do Katowic w dogodnych godzinach (np o 7:30 żeby na 8 spokojnie do zakładu/szkoły się dostać), rozkład może się rozjechać i będzie bubel. ...... |
Leniwiec napisał/a: |
.... Boję się jednak że nie wyjdzie, o ile pamiętam to Tychy dopłacają do tego połączenia i mogą się kłócić że taka Dąbrowa Górnicza czy Sławków jadą za ich pieniądze bezpośrednio,..... |
Cytat: |
, zauważ że wydłużenie relacji spowoduje że z Katowic będzie odprawiana 2x większa ilość pociągów |
roman_bukowno napisał/a: | ||
Jak Cię lubie... Chłopie nie gadaj głupot... Przyjazd pociągu. gotów do odjazdu i odjazd. MINUTA! i Nie każdy pociąg stoi w Katowicach po 3-4 minuty, choć takie się zdarzają. |
Cytat: |
Chodzi mi o to że gdy wydłuyżysz relację to wtedy odjeżdża pociąg w jedną stronę i drugą stronę, efektem końcowym jest DWUKROTNA ilość odjazdów dla danego połączenia, pomyśl i przeczytaj ze zrozumieniem zanim coś palniesz. |
Cytat: |
W przypadku innych przelotowych pociągów takich jak te w relacji Częstochowa-Gliwice zdarzają się postoje jednominutowe |
Cytat: |
A co do postojów w Katowicach to widać że nie rozeznałeś się w rozkładzie, średni postój pociągów SKR to 3 minuty |
Cytat: |
puszczenie pociągu "dalej" nie skróci czasu zajęcia krawędzi peronowej bo dwukrotny postój na stacji wyniesie podobną ilość czasu co pojedynczy postój ze zmianą czoła i przejściem na inny pociąg. |
Cytat: |
A tak przy okazji, nie było mowy o łączeniu relacji tylko jej wydłużeniu, znowu popisałeś się niedoczytaniem posta. |
Leniwiec napisał/a: |
...zauważ że wydłużenie relacji spowoduje że z Katowic będzie odprawiana 2x większa ilość pociągów ..... |
Leniwiec napisał/a: |
... Chodzi mi o to że gdy wydłuyżysz relację to wtedy odjeżdża pociąg w jedną stronę i drugą stronę, efektem końcowym jest DWUKROTNA ilość odjazdów dla danego ..... |
Cytat: |
co do tego że na peronie 5 pociągi wejdą to nie mam wątpliwości jednak odjeżdżają one głównie w stronę Oświęcimia, patrząc na schematy stacji to przy takim wyjeździe układ torowy nie jest obciążony, jakby z peronu 5 miały wyjeżdżać pociągi w stronę Sosnowca to zajmowały by połowę rozjazdów, nie wiadomo czy panowie z PLK by się na to zgodzili. |
dddbb napisał/a: | ||
Pomijając sens tej Waszej dyskusji, w poprzednim rozkładzie z peronu 5 odjeżdżały także TLK - raczej nie do Oświęcimia |
Leniwiec napisał/a: |
.... A to że (ponoć) mają przywrócić pociągi do Sławkowa dopiero w kwietniu potwierdza moją teorię że tych pociągów nie ma ze względu na przepustowość stacji, wtedy już raczej 4 peron będzie gotowy. |
Leniwiec napisał/a: |
... . A to że tory do Szopienic biegną równolegle to się zgodzę chociaż nie wiem co to ma do rzeczy, są to oddzielne linie i zjazd z jednej na drugą za stacją Katowice nie jest możliwy. .. |
dyżurny napisał/a: |
pinokio, teoretycznie układ stacji Katowice Zawodzie pozwala na przejście z torów linii 138 Katowice - Oświęcim na tory linii 1 Katowice - Warszawa. Tyle teoria - w praktyce, jak znam życie to PLK znajdzie sobie jakiś powód, dla którego nie można tego zrobić |
Cytat: |
Ostatecznie skierowano tu jedynie osiem pociągów Tanich Linii Kolejowych należących do spółki PKP InterCity. Z Katowic do Krakowa o godz. 6.52, do Warszawy Wschodniej o 8.08 i 11.52, do Bydgoszczy o 15.02 i do Białegostoku o 16.51. Będą tu też przyjeżdżały pociągi z Białegostoku o 11.08 i Warszawy Wschodniej o 16.07 i 18.38. |
Cytat: |
Remont zakończył się w połowie stycznia i od tego momentu peron czekał na włączenie do rozkładu. Pasażerowie spekulowali, czy bez problemu zdążą na swój pociąg. Sami podczas redakcyjnego eksperymentu ustaliliśmy, że droga z dworca zajmie 7-8 minut. Właśnie dlatego kolejowe spółki nie kwapiły się, żeby wysyłać tu swoje pociągi. |
dyżurny napisał/a: |
pinokio, tak, ale te pociągi w kierunku Częstochowy już od Katowic jechały po torach wiedenki. |
pinokio napisał/a: |
Kolego, na odcinku 6 kilometrów tory biegnące kilka metrów obok siebie. W dodatku ze stacją Katowice Zawodzie po drodze, nie maja rozjazdu? |
Leniwiec napisał/a: | ||
Widać że się nie znasz, może i jest jakieś połączenie ale pewnie niewykorzystywane, tam już tak po prostu jest. Tak samo jak w przypadku braku połączenia Szopienic Północnych z Południowymi, to po prostu dwie różne linie i nie było chyba potrzeby ich łączenia co kilka km. |
dyżurny napisał/a: |
pinokio, tak, ale te pociągi w kierunku Częstochowy już od Katowic jechały po torach wiedenki. |
Cytat: |
to oczywistym i pożądanym jest dodanie kilku kursów na trasie Sławków (Olkusz?) - Katowice, realizowanych siłami KŚ. |
Cytat: |
A powiedz mi, kto będzie jeździł tymi kursami ze Sławkowa, gdzie największe obożenie osób wsiadających na tej linii jest od Wolbromia do Olkusza i Bukowna? Nikt. Każdy przy zdrowych zmysłach wybierze KZK GOP. |
Leniwiec napisał/a: |
dddbb, w pełni się zgadzam, do tego czasu będzie będzie 4 peron więc sprawa "zapchania" 4 peronu się rozwiąże. Słyszałem też że w czerwcu KŚ też mają uniknąć cięć, zobaczymy jak to będzie. |
Cytat: |
Jak informuje Witold Trólka, Przewozy Regionalne przejmą całe połączenie już w maju.
- Wtedy znikną uciążliwe przesiadki. Udało się tak przeorganizować rozkład jazdy i obiegi, że Przewozy Regionalne będą, tak jak w poprzednim rozkładzie jazdy, wjeżdżać bezpośrednio do Katowic - informuje Witold Trólka. |
Leniwiec napisał/a: |
W niektórych miejscach kraju realizowane jest po 5 par połączeń i ludzie skaczą z radości że w ogóle coś jeździ, 6 połączeń bezpośrednich to nie jest tragedia. ...... |
pinokio napisał/a: |
z usług KZKGOP, mając do dyspozycji bezpośrednie połączenie kolejowe z Katowicami, raczej nie skorzysta nikt mieszkający w Sławkowie, Strzemieszycach, Sosnowcu Kazimierzu, Porąbce, Dańdówce a nawet na potężnym osiedlu w Sosnowcu przy ul. Naftowej. Innymi słowy- nie skorzysta prawie nikt mieszkający na całej trasie aż do Sosnowca Południowego.
Powód? Brak bezpośredniego połączenia KZKGOP z Katowicami. Każdorazowo należałoby najpierw dojechać jednym autobusem do Centrum Dąbrowy Górniczej lub Sosnowca, a następnie przesiąść się do kolejnego autobusu w kierunku Katowic. |
mike_sc3 napisał/a: |
....
Na odcinku Sławków-Kazimierz połączenie kolejowe z Katowicami nie konkuruje z KZK GOP, ale od Dańdówki można już dojechać 835, które potem przejeżdża także niedaleko Południowego przez Jagielońską. Rozkładowy czas jazdy zbliżony lub nawet nieco krótszy od obecnego z przesiadką na Głównym. |
Leniwiec napisał/a: |
Pokażcie mi w sitkolu czy na innym rozkładzie jazdy te pociągi, wtedy uwierzę. Na ten moment sitkol na maj wskazuje organizację przewozów taką jak teraz. |
Cytat: |
UWAGA! OD 13 MAJA LINIA OBSŁUGIWANA PRZEZ PRZEWOZY REGIONALNE SPÓŁKA Z O.O. PASAŻERÓW PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z ROZKŁADEM JAZDY ORAZ TARYFĄ PRZEWOŹNIKA. |
Leniwiec napisał/a: |
pinokio, no i o to mi chodzi, tydzień temu była tylko jedna wypowiedź "że będzie" i żadnych konkretów. |
Leniwiec napisał/a: |
... Peron IV jest już na ukończeniu co potwierdza moją teorię że połączenia prawdopodobnie powrócą po remoncie peronu IV. Powtarzam to w co 2 odpowiedzi ale kolega chyba już nawet nie umie czytać a co dopiero zrozumieć. ..... |
Cytat: |
Ostatnim etapem modernizacji stacji Katowice będzie budowa zadaszenia na peronie nr 1 i połączenie go z zadaszeniem peronu 2. Termin zakończenia inwestycji planowany jest do końca sierpnia 2013 roku. |
Cytat: |
zamilcz bo głupoty piszesz |
Cytat: |
twoje malkontenctwo osiąga poziom szczytowy |
Cytat: |
Pociągi do Katowic nie dojeżdżają bo są tylko 3 perony |
Cytat: |
"skoro mówią że się nie da to się nie da" i tyle na ten temat. |
pinokio napisał/a: |
Proponuję przy formułowaniu wypowiedzi na forum używać więcej intelektu. |
Leniwiec napisał/a: |
.... Pinokio wie lepiej, on jest najmondrzejszy, .......... |
ET05 napisał/a: |
Bez remontu nie ma mowy o sensownej ofercie. Na tej trasie powinny być 3 pary K-ce - Katowice i ze 4 pary uzupełniające Sędziszów - Katowice. Zwarzając na niekończący się remont w okolicach Tunelu (i obecnie samego Tunelu) można zawsze zrobić dwurelacyjne pociągi K-ce - Kraków/Katowice jako dwuklopy rozłączane/łączone w Tunelu. |
pinokio napisał/a: |
Zdjęta jest co prawda trakcja elektryczna lecz trasą tą wciąż jeżdżą (co prawda nieliczne) składy towarowe ciągnięte przez lokomotywy spalinowe. |
roman_bukowno napisał/a: |
Marzenia ściętej głowy
W czasie teraźniejszym masz jakieś przykłady, aby takie rozwiązanie było stosowane gdzieś na terenie naszego kraju? chyba nie. I na to nie licz niestety. |
sympatyk napisał/a: | ||
Z tego co mi wiadomo zdarza się na przykład w piątkowe wieczory na stacji Kielce gdy przyjeżdżająca z Wrocławia "Łysica" (źle opisana przez PLK we wszelkich dostępnych rozkładach jazdy dla podróżnych I NIE MA CH**A WE WSI ŻEBY OD MIESIĘCY TO POPRAWIĆ ) dzieli się na jedną część jadącą do Lublina i drugą część jadącą do Przemyśla. |
Cytat: |
Tych wszystkich pasażerów straciła kolej poprzez swoją nieudolność. |
Cytat: |
jeszcze w latach 90-tych na tej trasie kursowało powyżej 10 składów |
REGIOchłopak napisał/a: |
.... Zachęcam zatem do korzystania z oferty biletu olkuskiego, oraz świętokrzyskiego. |
mariano napisał/a: |
To może dokonaj jeszcze jednego porównania. Koszt uruchomienia autobusu za 1km to 2,5 zł, pociągu zaś to 29 zł. nie wliczając amortyzacji 20 letnich mercedesów z odzysku zza zachodniej granicy z wartościami taboru idącymi w miliony. Gdybyś nie zrozumiał tego co napisałem, to odpowiedz sobie na pytanie, czmu jeździsz starym golfiną z 2001r. za 1000 zł a nie BMW x6 za 308 000 . |
Cytat: |
Tylko komfort jazdy zatłoczonym, klaustrofobicznym i dusznym busem ma się nijak do komfortu jazdy przestronnym EN57 (z otwieranymi oknami i toaletami). Kibel jest 20 razy wygodniejszy od busa. |
Cytat: |
Wolę zapłacić więcej i jechać wygodnie, czyli pociągiem lub dużym autobusem, niż męczyć się w takiej duchocie jaką jest bus. |
Cytat: |
Za podróż busem bardzo dziękuję. Wolę iść pieszo. |