 mam nadzieje ze to nie kolejna ściema
 mam nadzieje ze to nie kolejna ściema      ale jak tego dokonac skoro wymyślają problemy na lini JG-Zebrzydowa.. A gdyby wykonac te remąty to tyle połączeń mogło by powstac , ważnych połączeń..
 ale jak tego dokonac skoro wymyślają problemy na lini JG-Zebrzydowa.. A gdyby wykonac te remąty to tyle połączeń mogło by powstac , ważnych połączeń..     | Cytat: | 
| [quote="Jerry"]niech mieszkańcy zbierają pieniądze na podkłady tak jak w Lwówku Śl. ŻAL | 
 czas przejazdu między oboma miastami skrócił się o aż godzinę ...
 czas przejazdu między oboma miastami skrócił się o aż godzinę ...   
      A w następnym roku na następny rok
 A w następnym roku na następny rok  i tak ciągle słyszałem już różne terminy ... raz że nie ma kasy w programie na 2007-2013 i że będzie po 2012r a inne że niby będzie kosmetyka żeby podnieśc szlakową na niektórych odcinkach i to w dodatku na tych na których już i tak jest większa a inne że chcą wydac ok 5 do 6 milionów zł na ten remąt w tym roku a więc mało bardzo a wszystko zwalili na kryzys..A co do Rudna-Legnica to dziwne bardzo dla mnie jerry że tak długo ten błędny rozkład w zeszłym roku funkcjonował..Eh a już miałem nadzeję mam nadzeję tylko że ten obieceny remont polegający na stopniowym zamykaniu i naprawianiu poszczególnych szlaków między stacjami w tym roku się odbędzie,bardzo na to liczę i w to wieżę.
 i tak ciągle słyszałem już różne terminy ... raz że nie ma kasy w programie na 2007-2013 i że będzie po 2012r a inne że niby będzie kosmetyka żeby podnieśc szlakową na niektórych odcinkach i to w dodatku na tych na których już i tak jest większa a inne że chcą wydac ok 5 do 6 milionów zł na ten remąt w tym roku a więc mało bardzo a wszystko zwalili na kryzys..A co do Rudna-Legnica to dziwne bardzo dla mnie jerry że tak długo ten błędny rozkład w zeszłym roku funkcjonował..Eh a już miałem nadzeję mam nadzeję tylko że ten obieceny remont polegający na stopniowym zamykaniu i naprawianiu poszczególnych szlaków między stacjami w tym roku się odbędzie,bardzo na to liczę i w to wieżę.
| Cytat: | 
| W 2009 roku miało być zrobionych pare odcinków a tym czasem robią już 3 miesiące 1,5 km odcinek dwutorowy na stacji Wch Szczawienko i skończyć nie mogą. | 
 .
 .
 . Nadal wszystkie pociągi jadą z V-20km/h.  Dlaczego
 . Nadal wszystkie pociągi jadą z V-20km/h.  Dlaczego  . Ponoć tor po remoncie musi się "uleżeć". Zobaczymy co będzie dalej.
 . Ponoć tor po remoncie musi się "uleżeć". Zobaczymy co będzie dalej.     | pawelW napisał/a: | 
| Ciekaw jesem ogólnie co do tego remątu i samej stacji w Świdnicy bo obiecano tyle i tyle planów było a jak narazie nic.. Ale myśle że to wypali tylko się spóznia ze względu na problemy techniczne i kase . | 
| tomasi.fi napisał/a: | 
| Wiem że na tłumaczowskiej coś już grzebali jeszcze przed śniegami, wycinali krzaki i zerwali troche toru. Nie mam pojecia co tam się teraz dzieje. Może ktoś coś wie? | 
| Cytat: | 
| Idzie pełną parą (zakończenie maj / czerwiec)- natomiast trzeba pamiętać, że będzie to w sumie tylko bocznica (bez SRK) a nawet nie koniecznie mogą powstać tory dodatkowe czy mijanki. | 
 
| pawelW napisał/a: | 
| Krzysiu proponuję to przedstawic na forum w takiej formie aby każdy mugł przeczytac zamiast domysłów | 
| pawelW napisał/a: | 
| Myślę Jerry, że po modermie tej trasy można by tam kombinowac z naprawde potrzebnymi i ciekawymi połączeniami dalekobierznymi oraz regionalnymi nie tylko typu Głogów-Legnica ale przede wszystkim połączenia bardzo potrzebnego Zielonej Góry z Legnicą o czym wielokrotnie już pisaliśmy | 
| Cytat: | 
| http://www.plk-sa.pl/wydarzenia/archiwum-komunikatow/article/916/1.html Będzie szybciej między Wrocławiem a Wałbrzychem - podpisanie umowy na modernizację linii 274 22 czerwca 2010 r. zawarto we Wrocławiu umowę na modernizację linii 274 Wrocław – Zgorzelec na odcinku Wrocław - Jelenia Góra. Prace będą prowadzone na dwóch odcinkach toru nr 2: * dziewięciokilometrowym między Imbramowicami i Żarowem, * pięciokilometrowy między Żarowem i Jaworzyną Śląską. W ramach umowy zostaną wykonane następujące zadania: * wymiana nawierzchni na długości prawie 15 km * naprawa wiaduktu stalowego, mostu, przebudowa przepustu kolejowego * naprawa przejścia pod torami w Jaworzynie Śląskiej oraz roboty podtorzowe wraz z odtworzeniem odwodnienia, prace w zakresie modernizacji urządzeń sterowania ruchem kolejowym, urządzeń energetycznych i inne. Dotychczas ze względu na zły stan techniczny prędkość rozkładowa na odcinku, który będzie modernizowany wynosi 40 km/h, z lokalnymi ograniczeniami do 20km/h. Po ukończeniu prac zostanie przywrócona prędkość konstrukcyjna do 100 km/h. Obecnie czas przejazdu pociągiem osobowym między Jaworzyną Śląską, a Ibramowicami wynosi 24 minuty, zaś po remoncie wyniesie 13 minut. Kontrakt o wartości 27,19 mln zł netto zrealizuje Konsorcjum VTS-Linia. Umowę w tej sprawie podpisali: Jerzy Dul - Dyrektor Oddziału PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji we Wrocławiu i Zbigniew Gzik - Z-ca Dyrektora Oddziału, zaś ze strony konsorcjum Jordan Świerczewski Prezes VolkerRail Polska Sp. z o.o. Zadanie finansowane ze środków budżetowych zostanie wykonane w okresie 5 miesięcy. | 
 
      
    
 
| Cytat: | 
| Remontu szlaku Marciszów - Janowice w tym roku nie będzie. | 
 
 
 
     | ET87 napisał/a: | 
| Kto coś wie o rozebranym wiadukcie i moście nad Ścinawką na l.k. 291 w Kowalowej? | 
 
 
      
      
   Przecież kopalnia na ten czas wydobycia bazaltu nie wstrzyma.
 Przecież kopalnia na ten czas wydobycia bazaltu nie wstrzyma.      
     | pjoter napisał/a: | 
| Szkoda że w peronach Lubina już ósmy wagon się nie mieści  | 
 
     | Rafi napisał/a: | 
| Czy doczekamy się kiedyś remontu tych odcinków? ...odcinek z Lubania do Gierałtowa jest w opłakanym stanie. Od ponad 20 lat pociągi wleką się max 40/50 km/h. Dlaczego nie można wyremontować tego krótkiego odcinka i usprawnić tym bezpośrednie połączenie pociągów Lubań-Wrocław? Odcinek z Lubania do Gryfowa Śląskiego jest również od lat zaniedbany, a szynobusy jeżdżą bardzo wolno. Obecnie rewitalizuje się linię z Gryfowa Śląskiego do Mirska-Świeradowa-Zdroju, ale nie pomyślano o remontach linii kolejowych, które doprowadzają do rewitalizowanych tras | 
