hurricane napisał/a: |
o żeby zmodernizować linię przez Chrzanów trzeba o wiele więcej środków finansowych, stąd pewnie logika zrobimy tam, gdzie starczy pieniędzy... choć według mnie kretyńska logika... bo kolejność remontów powinna się opierać o zainteresowanie daną linią, |
bartik napisał/a: |
A jak wygląda frekwencja na linii ze skawiny do oświęcimia?? |
hurricane napisał/a: |
Cieszę się, bo wreszcie do Tarnowa pojadę czymś nowoczesnym Smile |
kris123 napisał/a: |
Co do nowych składów jak nie Kielce i Rzeszów to ciekawem gdzie? Może Tarnów. |
hurricane napisał/a: |
Wyobiegować to trzeba tak, żeby jeździły dużo, np. przyjeżdża z Oświęcimia jako osobówka 30 minut przerwy i jako osobówka na Tarnów... |
Cytat: |
Mają byc w 5 kwartale |
cezary1 napisał/a: |
Mają byc w 5 kwartale |
Cytat: |
Ile trwa produkcja nowego taboru |
Cytat: |
bo Traxx dla KM już jeż jedzie |
Cytat: |
Szkoda, że dopiero po modernizacji wyciśnie swoje 160 km/h. |
Cytat: |
Podobnie jak inne szynobusy których konstruktorzy nie mieli pojęcia o tym, że w naszym wesołym kraju są zimy. |
Cytat: |
Akurat 19WE w stołecznej SKM spisuje się bardzo przyzwoicie, nie słyszałem narzekań. |
Cytat: |
Nikt nie wspominał o 14WE... |
przewoz napisał/a: |
. Taki tabor nie ma prawa być bardzo dobry, co pokazaly szynobusy 220/221M, w których błędy wyszły jak zaczęły jeździć. Jakby miały 2 miesiące na próby ciągłe, to by może nie doszło do tego, co teraz mamy na Pomorzu. |
przewoz napisał/a: |
I chwała Bogu, bo te akurat z nwoczesnym pojazdem mają niewiele wspólnego. |
Cytat: |
Akurat nawet mniej jak 2 miesiące wystarczą co pokazał SA137 dla opolskiego, co prawda jeździ dopiero drugi tydzień, ale najpoważniejszą usterką były zacinające się drzwi do WC... |
snajper napisał/a: |
Skoro do moich preferencji się odwołujesz to ja tam uważam że najlepsze są (...) wagony z przedziałami typu 111A i 112A takie jak na TLK. Od dziecka takimi jeźdźę i one stanowią dla mnie synonim słowa pociąg. I należało by np. modernizować PR-om stonki by mniej paliły i robić składy wagonowe zamiast szynobusów. |
snajper napisał/a: |
Co do bip skoro o nich piszesz to jak dla mnie mogła by być odnowiona wedle rumuńskiego pomysłu Bipa: http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car/local/double_deck/16-05%2B26-05/pix.html, czyśiutka i pachnąca. Wcale nie piszę że pociągi mają być brudne i zardzewiałe. Ale złomować tabor w całej polsce żeby kupować jakieś Szynobusy lub Acatusy ?? Bez sensu. |
snajper napisał/a: |
Co do opływowości to nie pisz mi że są lekko opływowe, szczególnie ELF by Pesa jest przesadnie i nie wiadomo poco wyciągnięty do przodu, przez co bardzo podobno jest słaba widoczność dla maszynisty. Po co ta opływowość. Tramwaj NTG-6 jest klasyczny i jest ok: http://galeria.pestka.info/details.php?image_id=8798&mode=search&sessionid=ca0a814e7c89040578c2eb7270796556 |
przewoz napisał/a: |
Znaczy bardziej luty niż styczeń, w końcu ELF nie ma dopuszczeń jeszcze, Acatus też raczej ich nie zdobędzie szybciej. |
urban2604 napisał/a: |
dzisiejszy kurs na Acatusie do Oświęcimia z Chrzanowa z 11 48 opózniony 30 minut ![]() ![]() |
MK_Rabka napisał/a: |
(...) Papieski (też nowoczesny skład) Kraków - Zakopane. |
Radek napisał/a: |
Jeden z Acatusow ma chyba codziennie ten sam obieg:
R-30410/1 z Krakowa do Oświęcimia (Kraków Gł. 4:45) R-30220/1 z Oświęcimia do Wieliczki (Kraków Gł. 9:20) R-30122/3 z Wieliczki do Oświęcimia (Kraków Gł. 10:40) R-30232/3 z Oświęcimia do Wieliczki (Kraków Gł. 15:20) R-30134/5 z Wieliczki do Oświęcimia (Kraków Gł. 16:40) R-30244/5 z Oświęcimia do Krakowa (Kraków Gł. 21:19) (...) |
Cytat: |
Plusem jest to, że pociąg składa się z 4 członów, a nie np. 3 jak EN57.
|
mozambikpl napisał/a: |
dziś dunajec do Sącza był nowy ezt nie trzęsie w nim tak jak w en 57 czy 71 i delikatniej hamuje i przyspiesza i zegar się zatrzymał na 15:26 i mogłoby być więcej informacji na wyświetlaczach ale ogólnie wrażenia całkiem pozytywne w końcu to pierwsza moja podróż pociągiem z wózkami na łączeniach:) |
Cytat: |
Kiedy ostatni raz widziałeś skład papieski? W tym rozkładzie trzy razy jechałem "Kasprowym" i zawsze był zwykły EZT (EN57, z 1 klasą). |
Cytat: |
czyli one pobierają więcej prądu niż en57 i en71 razem? Oo |
Cytat: |
Jak można wydawać tyle kasy na takie coś, co już jest kupą złomu w chwili zakupu |
Cytat: |
PESA, zamiast wymyślać cuda, mogłaby zastosować sprawdzone standardy EN57 |
Cytat: |
czyli te pociągi jechały z pełną mocą? |
Cytat: |
rozumiem, że moc przy Vmax mają większą |
Cytat: |
Czyi z czterech jednostek nie wyczarowali jednej. A drugi obieg? |
kryniczanin napisał/a: |
Pułtuś, Myślisz że oni się tam przejmują? |
MK_Rabka napisał/a: |
Podsumowując
001 być może stoi w Płaszowie przed halą (001 lub 003) 002 stoi w Płaszowie przed halą 003 być może stoi w Płaszowie przed halą (001 lub 003) 004 jeździł na Wieliczka - Oświęcim, bez żadnych problemów, jechałem nim dziś. . |
sheva17 napisał/a: |
Cóż kupujmy dalej złom z PESY to wkrótce nie będzie czym jeździć. NEWAG ma dobry sprzęt, ale wiadomo bez wtyków przetargów ze złomem z Bydgoszczy się nie wygra. |
urban2604 napisał/a: |
jak byście je nazwali ![]() |
Cytat: |
Dziś już 2 |
Cytat: |
Ale zapytajcie turystów z bagażami wracających z urlopów czy ludzi którzy wsiadają rozgrzani na małych przystankach co sądzą. |
Cytat: |
że mogę sobie przedział |
Cytat: |
A o ilości miejsca na nogi nie wspomne bo jest to żenujace. |
Cytat: |
smigajace EN77 |