Krzysztof21 napisał/a: |
Ja mam wrażenie, że jest prowadzona totalna wojna z Przewozami Regionalnymi. Wojna i walka na wszystkich możliwych frontach. Walka wszelkimi możliwymi metodami i sposobami. Od góry, od dołu, z prawa, z lewa, wertykalnie, horyzontalnie. Każdy sposób dobry. |
Iktorn napisał/a: |
z założenia przewoźnicy nie mają mieć swoich kas |
szomiz napisał/a: |
Mnie fascynuje jednak inne zjawisko - w czasach podległości Grupie systematyczne zadłużanie Regionalnych było oczywistą oczywistością. A najweselsze jest to, że Wasiak i Wach kluczowe stanowiska w - za przeproszeniem - organach TEJ SPÓŁKI zajmowali. Z czego pierwsza - jak fatum jakieś - zarówno na początku jak i na końcu historii trzech literek przed obecną nazwą |
Cytat: |
Plan wachoidów przedstawia się następująco:
- uwalenie interREGIO, - wywołanie w PR strajku związkowców (bo likwidacja kas oznacza redukcję etatów), - doprowadzenie do odwołania prezesa Moraczewskiego, - podzielenie PR na mniejsze spółki (tak, by koszmar pt. "interREGIO" już się nie powtórzył więcej). |
Cytat: |
PRy w zeszłym roku borykały się ze znacznie poważniejszymi trudnościami, niemniej jednak uważam, że mogą wykorzystać okazję, pozamykać kasy, wysłać kasjerki w teren, wzmocnić w ten sposób drużyny, by uporały się ze sprzedażą w pociągach |
Cytat: |
2. Przewozy Regionalne, mimo wielokrotnych apeli PKP S.A. nie wywiązują się z zawartych z PKP S.A. umów najmu i dzierżawy kas na dworcach i nie płacą umownego czynszu od ponad pół roku. |
Cytat: |
PRy w zeszłym roku borykały się ze znacznie poważniejszymi trudnościami, niemniej jednak uważam, że mogą wykorzystać okazję, pozamykać kasy, wysłać kasjerki w teren, wzmocnić w ten sposób drużyny, by uporały się ze sprzedażą w pociągach |
sheva17 napisał/a: |
Konduktor z terminala nie wydrukuje 300 biletów w 2 godziny. |
Iktorn napisał/a: |
Jedynie problemem będą okresowe, miesięczne i inne. Wtedy trzeba będzie w większych miastach postawić automaty no i w tych większych miastach utrzymywać kasy biletowe. |
Cytat: |
Przewozy Regionalne, jako jedyny z ośmiu kolejowych przewoźników pasażerskich, nie regulują stawek czynszu za najem i dzierżawę wykorzystywanych przez siebie powierzchni (kasy, pomieszczenia techniczne, socjalne itp.) na dworcach kolejowych zarządzanych przez PKP S.A.
|
Cytat: |
Jak twierdzi, PKP SA zaproponuje także tym marszałkom, którzy zdecydowali się na utworzenie własnych spółek pasażerskich, podpisanie umów agencyjnych na wynajem kas. - Wolimy współpracować z nimi, niż z PR, które nie są wiarygodnym partnerem - twierdzi Jacek Prześluga, członek zarządu PKP SA.
|
Cytat: |
Jak twierdzi, PKP SA zaproponuje także tym marszałkom, którzy zdecydowali się na utworzenie własnych spółek pasażerskich, podpisanie umów agencyjnych na wynajem kas. - Wolimy współpracować z nimi, niż z PR, które nie są wiarygodnym partnerem - twierdzi Jacek Prześluga, członek zarządu PKP SA. |
Cytat: |
Jak informuje członek zarzadu PKP SA, spółka ma z Przewozami Regionalnymi podpisane dwie umowy - z 28 września 2001 r. i 4 września 2007 r. Na ich mocy PR zobowiązały się do płacenia PKP SA za wynajem wspomnianych powierzchni 2 mln 569 tys. zł miesięcznie, plus waloryzacja o stawkę inflacji. Obecnie daje to ok. 3 mln zł co miesiąc. |
Cytat: |
Jak twierdzi, PKP SA zaproponuje także tym marszałkom, którzy zdecydowali się na utworzenie własnych spółek pasażerskich, podpisanie umów agencyjnych na wynajem kas. - Wolimy współpracować z nimi, niż z PR, które nie są wiarygodnym partnerem - twierdzi Jacek Prześluga, członek zarządu PKP SA. |
Cytat: |
- 25 lutego tymczasem dostaliśmy pismo o potrąceniu wzajemnych wierzytelności za bezbiletowe przejazdy. Przewozy Regionalne stwierdziły, że należy im się 35,6 mln zł wraz z odsetkami od 1 października 2001 r. Wymyślili sobie, że mamy im zapłacić za to, że w latach 90. pociągami regionalnymi jeździli pasażerowie bez biletu - twierdzi Prześluga. - Wczoraj prezes Moraczewski podtrzymał to stanowisko - mówi.
|
Cytat: |
PR są quasi-bankrutem - twierdzi członek zarządu PKP SA |
Cytat: |
- PR są quasi-bankrutem - twierdzi członek zarządu PKP SA. |
Cytat: |
- PR są quasi-bankrutem - twierdzi członek zarządu PKP SA. - W pierwszej kolejności wyprowadzimy dłużnika z dużych dworców, gdzie pasażerowie będą mogli skorzystać z kas PKP Intercity, by kupić bilety na przejazd PR - mówi Prześluga. - Tymczasem PR systematycznie zamykają kasy na małych dworcach. De facto zamykają więc nam nasze dworce. Co mamy robić z pustymi obiektami? Informuję prezesa Moraczewskiego, że jeżeli nie chce pozostać na małych dworcach, to nie będziemy współpracować z nim na dużych obiektach - tłumaczy. |
Cytat: |
Jak twierdzi, PKP SA zaproponuje także tym marszałkom, którzy zdecydowali się na utworzenie własnych spółek pasażerskich, podpisanie umów agencyjnych na wynajem kas. - Wolimy współpracować z nimi, niż z PR, które nie są wiarygodnym partnerem - twierdzi Jacek Prześluga, członek zarządu PKP SA. |
Cytat: |
Chodzi o obiekty m.in. w Warszawie, Krakowie, Kielcach, Gdańsku i Rzeszowie. Razem to kilkadziesiąt kas i przylegających do nich pomieszczeń. |
Krzysztof21 napisał/a: |
No ale widocznie w POlitycznym śnie Donalda Tuska nie ma miejsca na kolej. Bo do tego to wszystko zmierza. Do zagłady kolei w Polsce. Cóż, komuś musi na tym bardzo zależeć. |
siwiutki91 napisał/a: |
to co na tym dworcu ma być? |
Cytat: |
Lokalne spółki samorządowe i rozparcelowanie PR, oznaczające upadek tej spółki i w konsekwencji likwidację pociągów IR, to największe marzenie wrogów interREGIO. |
siwiutki91 napisał/a: |
dziś sie dowiedziałem że PR Białystok mają przenieść spory kawałek za dworzec, decyzja ostateczna ma zapaść w poniedziałek. IC w Białymstoku przenieśli kawałek od dworca teraz PRy to co na tym dworcu ma być? |
iga1 napisał/a: |
Gdzie ta Wagonówka? |
Wojtek napisał/a: |
Koleje Dolnośląskie, przez wielu stawiane za wzór do naśladowania są skrajnie nieefektywne i najprawdopodobniej pojeżdżą tylko do najbliższych wyborów samorządowych. |
Cytat: |
Polskie Koleje Państwowe S.A. kierując się interesem pasażerów na dworcach proponują Przewozom Regionalnym prowadzenie kas przez PKP S.A. bądź innych przewoźników. |
Cytat: |
Tylko w ostatnich miesiącach PKP zlikwidowało w naszym województwie kasy biletowe w kilku miastach. Dziś na 138 przystanków kolejowych, które podlegają Zakładowi Aglomeracyjnych Przewozów Pasażerskich w Katowicach, kas nie ma już na 75. I na tym nie koniec... |
Krzysztof21 napisał/a: |
Prócz głównego dworca w Katowicach na "czarnej liście" znalazły się jeszcze Gliwice, Częstochowa Osobowa, Zawiercie, Tarnowskie Góry, Myszków, Żywiec, Czechowice-Dziedzice, Tychy, Rybnik, Zabrze oraz główny dworzec w Bielsku-Białej. |
Cytat: |
Jeśli na danym dworcu jest kasa PR, wówczas pasażerowie muszą uiścić opłatę manipulacyjną. Jeżeli jej nie ma - wówczas nie muszą płacić więcej za zakup biletu u konduktora. |
Cytat: |
Mamy gotowe moduły do sprzedaży internetowej. Testy potrwają do wakacji - stwierdził Moraczewski. |
Achib napisał/a: |
andrzej_sz, koszty SMS-owej prowizji dla operatorów komórkowych byłyby dużo niższe od prowizji jaka przysługuje konduktorom |
Cytat: |
kasjerzy na pociągi jako konduktorzy i na każdym poc.około trzech do czterech z kasami mobilnymi wtedy podróżni nie staliby w kolejkach a PR byłyby wreszcie zadowolone.Co myślicie o tym ? |
loker napisał/a: |
Z drugiej strony - niech bilety sprzedaje jedna spółka na pociągi wszystkich przewoźników. |
Krakonos napisał/a: |
Jak widać Prezes zmierza duży krokami do likwidacji kas biletowych, których funkcję przejmą konduktorzy. |
Krakonos napisał/a: |
Podobna salonka pana prezesa krąży po kraju, a gdzie się pojawi tylko pożoga zostaje |
Cytat: |
Bo oczywiście utrzymywanie kas na jakichś pipidówach, które nie są w stanie zarobić nawet na rachunek z prąd, nie mówiąc już o absurdalnie wysokim czynszu dla PKP SA i o pensjach dla kilku kasjerek jest ekonomicznie uzasadnione? |
Cytat: |
Jak masz pisać głupoty na forum to lepiej wcale się nie odzywaj! |
Cytat: |
„Przewozy Regionalne” spółka z o.o. jest największym w Polsce przewoźnikiem kolejowym wykonującym przewozy pasażerskie w ramach obowiązku służby publicznej. |
Cytat: |
Będą sprzedawali bilety wszystkich przewoźników, a do tego będą mogli mieć dodatkowy zysk w postaci sprzedaży np. gazet czy coca-coli. Przynajmniej takiemu prywatnemu kioskarzowi będzie wszystko jedno czy sprzedaje bilet Przewozów Regionalnych, InterCity czy jeszcze innego przewoźnika, a może nawet będzie poważniej traktował swoją robotę i lepiej udzielał informacji, żeby mieć dobrą opinię i większy zysk. |
kruszyna napisał/a: |
Wojtek jakieś pipidówy już dawno nie istnieją,bo na prawdę się nie opłacały,ale nadal są likwidowane kasy ,które zarabiały na siebie,niestety trzeba pozbyć się ludzi więc najlepiej zamknąć kasy bo się nie opłaca |
kruszyna napisał/a: |
tak się dba o dobro podróżnego |
Cytat: |
Czy w momencie zlikwidowania czynnika kosztotwórczego (kasy biletowe PR), ceny na bilety zostaną obniżone. |
Cytat: |
Jak twierdzi, PKP SA zaproponuje także tym marszałkom, którzy zdecydowali się na utworzenie własnych spółek pasażerskich, podpisanie umów agencyjnych na wynajem kas. - Wolimy współpracować z nimi, niż z PR, które nie są wiarygodnym partnerem - twierdzi Jacek Prześluga, członek zarządu PKP SA. |
Cytat: |
- Już teraz w większości pociągów PR bez kłopotów można kupić bilet u konduktora, płacąc kartą, a nie gotówką. |
Dominik napisał/a: |
Marszałek dodaje również, że także nie do przyjęcia jest propozycja przejęcia sprzedaży biletów na przewozy regionalne przez PKP S.A., jako niezgodna z ustawowym celem powołania tej spółki. Dodatkowo rozwiązanie takie mogłoby naruszyć w dłuższej perspektywie warunki uczciwej konkurencji |
Noema napisał/a: |
Prześluga ma rozdwojenie jaźni. Nie chce PR-ów na dworcach i jednocześnie chce. Nie chce dlatego, żeby PR-om dowalić za interREGIO. Chce, żeby PR-y robiły za stróżów/ochroniarzy na małych dworcach należących do PKP S.A. To taka swoista schizofrenia, która nawet mnie nie dziwi, bo w PKP nic mnie nie dziwi. |
sheva17 napisał/a: |
PR-y na tych operacjach jeszcze zyskają, bo zdobędą pretekst by nierentowne kasy zamknąć, a na większych dworcach jakoś sobie poradzą. |
andrzej_sz napisał/a: |
Z cyklu - odrobina propagandy PKP przygotowana przez człowieka od PR-u (materiał z konferencji z 1 kwietnia)
http://www.youtube.com/watch?v=ZL1jpnbubWU Przy okazji - grupa PKP ma swój kanał na YouTube |
Cytat: |
Dotacja jaką dostają Przewozy Regionalne pochodzi z PANI, PANA portfela |
Cytat: |
Wbrew powszechnej opinii że Zarząd PKP SA działa na niekorzyść Przewozów Regionalnych muszę stwierdzić że jest to opinia bardzo krzywdząca i nieprawdziwa.
A o to dowody: |