Cytat: |
Rzeczniczka przeprasza pasażerów i obiecuje, że już w piątek serwisowane niskopodłogowce wrócą na tory. |
Torreador napisał/a: |
Tak Henryku powinna się zmienić ale cena biletów na pociągi pospieszne/TLK na linii Łódź - Warszawa, (są przesadnie tanie w porównaniu z innymi). Może wtedy byłoby luźniej i bardziej komfortowo. |
Cytat: |
Po Twoich wypowiedziach wywnioskować można iż byłbyś fanatykiem likwidacji wszystkich linii, wsadzenia 4 torów na Łódź-Warszawa o szlakowej 160, pociągów co 15 minut u Was i 12 wagonów w każdym. |
Henryk napisał/a: |
Nie rozumiem - cena biletu jest naliczana wg liczby kilometrów pomiędzy stacjami, i chyba jest taka sama w całej Polsce.
sasho33 - mylisz się. 11 wagonów? Nigdy tylu nie widziałem. W ten poniedziałek było np. 7. |
Cytat: |
ED 74 które są be i to badziewie wciska się innym a zabiera się składy wagonowe z relacji Kraków - Kołobrzeg, EP 08 na Łodzianinie i teraz moderna do Skierniewic gdzie jest 130km/h...Nie za dużo? A czym jest Łódz? Nie jest pępkiem świata. |
Cytat: |
Ad. 2. A Ty za to powiedz mi, skąd u Was SPOT-y? Zabrane z innych pociągów! Światowid jeszcze rok temu jeździł na 9-11 wagonach SPOT-owych, teraz jeździ na 5-6! Przecież dla Was nie było SPOT-ów, tylko ED74. Przekazują Wam te dobrej jakości wagony, wsadzając mechpomy na inne równie obłożone składy w pozostałej części kraju, jadące przez 800 czy 1000 km. A Wy tylko narzekać umiecie. Wiesz ile dałbym za TLK co pół godziny do Poznania? Za miesięczny nawet 250 bym dał, obecnie płacę 140.
|
Cytat: |
Naprawdę mamy po dziurki w nosie narzekań rozkapryszonych Łodzian dojeżdżających do Stolicy. |
Damian Łódź napisał/a: |
Towarzystwo podążające z biletami miesiecznymi na trasie Łódź-Wwa jest nie do zniesienia, niech potwierdzą to koledzy z forum którzy są kier/kond., przeszkadza im tłok, otwarte okno w korytarzu, nadmierne ogrzewanie,wózek barowy chodzacy po korytarzu czy chocby 7 minut po planie na wyjezdzie z WZach. |
Henryk napisał/a: |
A KM to sam sobie jeździj. Nie każdy ma czas jechać godzinę w jedną stronę złomem. |
Henryk napisał/a: |
Warszawa-Żyrardów w godzinę to zdecydowanie za długo. |
Henryk napisał/a: |
Sasho, ale dla Was to normalne. Przyzwyczailiście się już. Ja nie mam nic przeciwko opóźnieniom, były, są i będą. Chcę tylko podróżować w ludzkich warunkach, a nie stać w podwójnym rzędzie na korytarzu. |
Cytat: |
To po prostu najbardziej opłacalna linia, która niestety musi utrzymywać inne, nierentowne. |
Cytat: |
Dyktat to prowadzi Warszawa, nie Łódź. |
Cytat: |
Przykro mi... Czas, aby inne zakątki kraju poczuły moc ED74. Twoje podejście co do tych maszyn, leczy mnie... Łodzianie się takimi samymi ludźmi jak reszta, i też zasługuje na składy wagonowe. W dodatku nadchodzi remont. |
Cytat: |
Czepiasz się EP08 na Łodzianinie? Przecież trasa jest częściowo przystosowana do prędkości 140km/h... Kolejne zazdrosne podejście. |
Henryk napisał/a: |
Płacę=wymagam. |
Cytat: |
Leże i kwiczę ze śmiechu. Pośpiech np. dawny Łodzianin jest bardziej dochodowy niż Chrobry. Taryfa D jest wyższa od E? |
Cytat: |
No, skoro już wyżaliłeś się co do Łodzi. Odwal się od nas, i lepiej skup się na swoim regionie. Naprawdę, twoja arogancja jest niesamowita, Ty byś chciał aby najlepiej zaorać całą Łódź... |
Cytat: |
Jesteś boski... Linia najbardziej dochodowa pod względem wszystkich pociągów... Ale, arogancja u Ciebie rządzi. |
Cytat: |
Odwalta się od nas, i zajmijcie się swoimi regionami, zamiast robić wywody Łodzi... |
yusek napisał/a: |
. Jedno jest pewne brakuje u nas sprawnych wagonów. Przydałby się ktoś kto zrobiłby porządek i dał jeden wagon wam jeden nam i było by fanie tylko gdzie takiego znaleźć. |
Cytat: |
Przepraszam, po co tu porównywać EIC i TLK ? |
Cytat: |
dajmy same REGIO Łódź-Warszawa |
Cytat: |
żadne inne miasto nie został tak zjechane... |
Pułtuś napisał/a: |
@Kryniczanin- nie wchodze w meandry waszego sporu, jako ze uwazam ze kazde miasto zasluguje na maksymalnie wygodny tabor, ale uwierz mi, ze bardziej oplaca sie sprzedac 300 biletow na pociag TLK niz 100 biletow na EIC, wiec wiedz ze Łodzianin moze byc bardziej rentowny niz Chrobry |
Damian Łódź napisał/a: |
TKMaxx, w ktorym miejscu powielilem wypowiedzi PNeya |
Damian Łódź napisał/a: |
Wymagaj od Marszałka zwiększenia ilości taboru w KM, a nie psiocz na innych |
Damian Łódź napisał/a: |
a gdzie są KMy które powinny spełniać rolę komunikacji podmiejskiej? |
Damian Łódź napisał/a: |
definicja pociągu dalekobieznego sama w sobie brzmi, że dla ruchu dalekobieznego, miedzywojewodzkiego itp., a KM-to Koleje Mazowieckie które swiadcza usługi dla pasażerów w większości dla osób z regionu |
EP07Budyn napisał/a: |
I wszelkie skargi które dostajemy są w 80% od mieszkańców z Żyrardowa. |
Henryk napisał/a: | ||
Bo PKP daje dupy na tej trasie. Ponadto ciągle nie wiem, o jakich skargach mówisz. To są jakieś jednostkowe przypadki. Dziś rano (6:29) do Żyrardowa przyjechał podwójny tramwaj. Mam nadzieję, że mieszkańcy innych rejonów Polski jak najszybciej przekonają się co do polskiej myśli technicznej na kolei. |
TKMaxx napisał/a: |
Będzie klika TLK, które będą obsługiwane tymi składami. Natomiast reszta składów będzie obsługiwana tzw. SPOTAMI (wagonami), które mają zostać zebrane z całej Polski, właśnie do obsługi tylko i wyłącznie tej jednej linii. |
kryniczanin napisał/a: |
Taaa a może Kołobrzeg jest satelitą Krakowa? Nie to Łódz jest satelitą Warszawy i LINIĄ PODMIEJSKĄ. |
Urbi napisał/a: |
Skończmy tą kłótnie, bo nie którzy naprawdę nie potrafią przełknąć tego co nastąpi od nowego RJ. |
Cytat: |
Pomiędzy Łodzią a Warszawą jest prawie 140km. Takie coś nie kwalifikuje się na linię podmiejską w Europie. |
yusek napisał/a: |
Jedno jest pewne brakuje u nas sprawnych wagonów. |
yusek napisał/a: |
Jedno jest pewne brakuje u nas sprawnych wagonów. |
Cytat: |
Takie coś nie kwalifikuje się na linię podmiejską w Europie |
yusek napisał/a: | ||
Dobra jeszcze raz
|
kryniczanin napisał/a: |
A u nas być może będzie Regio na Wagonach...Co serce pęka z zazdrości... |
Cytat: |
Przewozy Regionalne są przewoźnikiem niezależnym od PKP |
Noema napisał/a: |
Henryk, niby jesteś studentem, jak wynika z twojego podpisu, więc teoretycznie jesteś osobą inteligentną i w miarę wykształconą (po maturze, przyszły magister). Teoretycznie, bo wypisujesz bzdury. Z twoich wypowiedzi wynika, że nie masz żadnego pojęcia o polskich kolejach, więc albo dokształć się w tym temacie i potem zabieraj głos, albo daruj sobie kolejne komentarze na tym forum, bo doigrasz się bana. Na trolowanie i oszołomienie nie ma tu miejsca. |
Noema napisał/a: |
wypisujesz bzdury |
Henryk napisał/a: |
Do kogo należą Przewozy Regionalne? Do samorządów województw. A czym są województwa? Podstawowymi jednostkami administacyjnymi PAŃSTWA. Tak więc PR są kolejami państwowymi. Jeżeli się mylę - uświadom mnie. |
_kamil_ napisał/a: |
Złotym środkiem jest likwidacja postoju w Żyrardowie. |
Cytat: |
Ty masz maturę? Łomatko... |
innocenty3 napisał/a: |
Poza tym możesz jeżdzić pierwszym KM-em jest luzny i miejsce siedzące będziesz miał. |
EP07Budyn napisał/a: |
Ale to przecież ta "łódzka stonka" ten tłok robi prawda @Henryku? |
Cytat: |
I Ci ludzie zwyczajnie maja dosc uzalania sie nad sytuacja _generalnie_ ponadprzecietnie dobrą. |
sasho33 napisał/a: |
Te SPOT-y będą zabrane z pociągów, na które pójdą ED74 (Krakowianka, Słowiniec, Barbakan - na Barbim też jeżdżą te wagony obecnie), i kilku innych na które te ED74 nie pójdą. |
Damian Łódź napisał/a: |
Ludzie Kochani, z Żyrardowa i nie tylko. Zrozumcie że nie ma technicznej mozliwości zwiększenia ilości wagonów w TLK z Łodzi do Warszawy, perony st. Łódź Fab. nie zmieszczą więcej niż 11-12 wagonów. Nawet chyba nie te 12. Więcej pociągów nie da rady uruchomic bo nie ma ich po prostu gdzie zmiescic w średnicowym, ani tym bardziej że będzie remont Skierniewice-Warszawa.
Mam nadzieje ze dobrze wytlumaczylem. |
Cytat: |
Dobrze by też było by pociągi Ww-Ł powydłużać. Z jednej strony : Białystok, Terespol, Lublin, Olsztyn, a z drugiej Wrocław, Jelenia Góra |
Damian Łódź napisał/a: |
yusek, myslę,że oni mają ważniejsze wydatki teraz,chociaz ich nie bronie za grosz. |
Cytat: |
Tacy co nie okazuja biletow z powodu buntu do kontroli powinni miec nalozone mandaty i zostac wyproszeni z pociagu. |
Cytat: |
Pasażerowie PKP Intercity skarżą się, że od miesiąca muszą się tłoczyć w drodze z Łodzi do Warszawy w jednym składzie. Przewoźnik twierdzi, że zdarza się to sporadycznie |
Henryk napisał/a: |
brak pociągu TLK od 10 do 13 |
Henryk napisał/a: |
brak pociągu nocnego - o 2, 3 w nocy |
Cytat: |
A nie jest to przypadkiem spowodowane pracami modernizacyjnymi na tej linii? |
Cytat: |
Były nocne InterRegio, sprawdziły się? |
Henryk napisał/a: |
Tego nie wiem. |
Cytat: |
A Twój opis to co? |
Cytat: |
żyrardowianom w zupełności zapewnią Koleje Mazowieckie |
ET40 napisał/a: |
Wszystko w temacie, proponuję zamknąć do ochłonięcia głównego prowokatora. |
Cytat: |
ale rozkład układają idioci i teraz 5 min stoi na Zachodniej... |
Cytat: |
Bo rok czy dwa lata temu nie jeździło tyle pociągów co w tym rozkładzie |
Cytat: |
średnicowa podmiejska zamknięta |
Henryk napisał/a: |
Tak, o 7 i 8 rano jest mnóstwo pociągów... |
Henryk napisał/a: |
Od tygodnia... |
Cytat: |
A co, może nie? |
Cytat: |
Ale takie zamknięcia uwzględnia się w całym rocznym RJ! |
Cytat: |
ośmieszasz się już twierdząc, że o 7-8 rano nie ma mnóstwa pociągów, kiedy to jest największy szczyt dojazdowy |