Cytat: |
Ale to jest taka sztuka dla sztuki. Nic z tego nie wynika. |
Rafał napisał/a: |
IR Szczecin Główny - Szczecin Dąbie - Stargard Szczeciński - Koszalin - Słupsk - Gdynia - Gdańsk Główny i powrotny. |
Cytat: |
Czy stoi coś na przeszkodzie, aby ED74 wjechał na ,,zakopiankę''? |
Cytat: |
Urbi, kto Ci tak powiedział? |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
RE "Odrodzenie" Zamość-Lublin-Nałęczów-Puławy M.-Radom-Skarżysko Kam.-Kielce-Włoszczowa-Zawiercie-Katowice-Opole Gł.-Wrocław GŁ a w weekendy do Jeleniej Góry. |
Cytat: |
REGIO: Łódź Kaliska (8.40) - Ostrów Wlkp. - Poznań (12.35) - Piła - Kołobrzeg. |
Wielkopolanin napisał/a: |
IR "Trójmiasto": Hel (7.00) - Gdynia - Bydgoszcz - Inowrocław - Gniezno - Września - Jarocin - Ostrów Wlkp. - Oleśnica Rataje - Wrocław - Wałbrzych Miasto - Jelenia Góra - Szklarska Poręba. (Na odcinku Hel - Gdynia jako osobowy). Kursuje codziennie. |
Cytat: |
przez Łowicz Przedmieście i Sochaczew.
|
Cytat: |
bo większosc z nich nie była nigdy w Polsce |
Gagusiek napisał/a: |
IR ,, Miedzianka" relacji Legnica-Świnoujście przez Zieloną Górę (tylko w okresie wakacji )
IR ,,Ślązak " relacji Zielona Góra-Kraków Gł przez Legnice |
Cytat: |
przywrócic sezonowy pociąg Bielsko Biała - Kołobrzeg |
pawelu napisał/a: |
A może by tak pomyśleć o bezpośrednim pociągu z Białegostoku do Lublina p. Warszawę Wsch. Na odcinku Białystok-Warszawa Wsch. dołączyć wagony do innego dalekobieżnego pociągu, który by jechał dalej a co za tym idzie przejeżdżał przez dworce centralny i zachodni. np. Wrocław, Kraków, Katowice, Poznań, etc. Składy te byłyby dzielone na wschodnim, plus doczepienie lokomotywy do cześci lubelskiej to 10 minut by spokojnie wystarczyło. Miasta te o ile pamiętam nigdy nie miały bezpośredniego połączenia a na pewno by się przydało. |
Gagusiek napisał/a: | ||
Moim zdaniem to był by dobry pomysł puścić ten skład przez Legnicę Jeszcze z 2 połączenia REGIO w relacji Głogów-Legnica (Głogów) Wyjazd z Głogowa 6:15 i 14:45 (dobre poranne połaczenie do Lubina do szkół i pracy) Oraz jakiś dla studentów pociąg puścić przez Lubin w niedziele |
Cytat: |
Na całość mojego pomysłu będą potrzebne 4 jednostki (2 z Jeleniej Góry [WŁÓKNIARZ (PR Łódź) + POMORZE (PR Gdynia lub PR Bydgoszcz)], 1 z Węglińca [WŁÓKNIARZ (PR Wrocław)], 1 z Międzylesia [POMORZE (PR Wrocław)]), tak aby po rozłączeniu/połączeniu we Wrocławiu i do Warszawy, i do Gdyni pojechały po 2 jednostki. Najlepiej by były to SPOT-y. A Twój pomysł też ciekawy. |
Gagusiek napisał/a: |
Co do TLK Strwiąż to Rudna Gwizdnów zamienił bym na Rudna Miasto i dodał postoje w Ścinawie, Wołowie i Brzegu Dolnym |
EU07-469 napisał/a: |
Beton KD urwie mi głowę, ale oto konkret ostatniej mojej propozycji:
----- WROCŁAW GŁ. 06:35 Jaworzyna Śl. 07:30 Wałbrzych Miasto 07:59 Wałbrzych Gł. 08:10/11 Marciszów 09:12 JELENIA GÓRA 09:40 ----- WROCŁAW GŁ. 09:48 Środa Śl. 10:24 Legnica 10:49/50 Chojnów 11:06 BOLESŁAWIEC 11:30 |
leewy1994 napisał/a: |
z Katowic do Tarnowskich Gór/z Tarnowskich Gór do Katowic:
- "Sztolnia" (z Katowic odj: 11:40, do Tarnowskich Gór przyj: 12:25) (z Tarnowskich Gór odj: 12:00; do Katowic przyj: 12:45), - "Chechło" (z Katowic odj: 17:40, do Tarnowskich Gór przyj: 18:25) (z TG odj: 19:00; do Katowic przyj: 19:45), |
Cytat: |
ja bym proponował IR "Wanda" z Wrocławia do Rzeszowa a w sezonie do Zagórza |
sebek napisał/a: |
Oczywiście odezwą głosy, że nie możemy omijać Torunia czy Włocławka, ale jeśli jeden pociąg pojedzie inną, krótszą trasą, to chyba kolej nie zawali, a większość pasażerów jednak doceni oszczędnośc czasu, bo jednak Dokerem sporo osób jedzie z Trójmiasta do Łodzi, Częstochowy, Katowic. Jest wiele pociągów z Torunia do Kutna p. Włocławek, uważam, zmiana relacji Dokera wyszła by na plus temu pociągowi.
|
Rafaello1973 napisał/a: |
nie mogę się zgodzić z tym ze na trasie Poznań - Ostrów Wlkp - Bytom Katowice jest mały potok podróżnych. |
Cytat: |
Ostatnie 4 wagony do/z Poznania. I w sumie wtedy SP32 może targać skład do Tczewa, i dalej jechać do Piły przez Chojnice, a potem na Poznań. Ciekawie by to wyglądało Smile |
Cytat: |
Niegocin" rel. Ełk - Giżycko-Toruń - Wrocław (kursy w okresie ferii i od 1 maja do 31 września) |
Pabianiczanin napisał/a: | ||
Ale ma się rozumieć że tu proponujesz przez.Łódź |
EU07-469 napisał/a: |
Ja zaś mam kilka propozycji:
IR BOLKO Jelenia Góra 05:45 - Wrocław Gł. 08:15 - Częstochowa Str. 10:33 - Lublin 15:45 - Chełm 16:45 Chełm 10:50 - Lublin 11:50 - Częstochowa Str. 17:02 - Wrocław Gł. 19:45 - Jelenia Góra 22:35 Na odcinku Jelenia Góra - Wrocław Główny - Jelenia taryfa REGIO, skład złożony z jednostek elektrycznych (super by było ED72, a minimum to EN71) |
Cytat: |
Tu PKP Intercity powinno wejść z promocjami, atrakcyjną taryfą, programami lojalnościowymi itp. itd. |
sebek napisał/a: |
Kamieniec Ząbk.- Nysa |
enstone napisał/a: |
Moja propozycja na dalekobieżny na Ostbhanie.
iR KOPERNIK rel. Toruń Główny-Kostrzyn/Szczecin Rozkład na trasie Toruń Główny-Kostrzyn Toruń Główny odjazd: 8:10 Bydgoszcz 9:13 Piła 10:39 Krzyż 11:34 Gorzów 12:29 Kostrzyn 13:11 Podałem tutaj tylko największe miasta/stacje ponieważ nie znam czasu przejazdy między mniejszymi takie połaczenie sie nie przyjmie no ale rzeczywiście szczecin nie ma żadnego połaczenia z toruniem i bydgoszczą takze coś powinno być ale do torunia włącznie bo do wawy nikt przez toruń by nie jeździł skoro jest szybkie połączenie przez poznań Rozkład na trasie Krzyż-Szczecin Krzyż 11:40 Dobiegniew 11:55 Choszczno 12:15 Stargard Szczeciński 12:37 Szczecin Główny 12:56 Jak myślicie zdałoby egzamin takie połączenie.?? |
enstone napisał/a: |
Moja propozycja na dalekobieżny na Ostbhanie.
iR KOPERNIK rel. Toruń Główny-Kostrzyn/Szczecin Rozkład na trasie Toruń Główny-Kostrzyn Toruń Główny odjazd: 8:10 Bydgoszcz 9:13 Piła 10:39 Krzyż 11:34 Gorzów 12:29 Kostrzyn 13:11 Podałem tutaj tylko największe miasta/stacje ponieważ nie znam czasu przejazdy między mniejszymi watpie zeby takie połączenie powstało trzeba w krzyzu loka zmienić na spalinówke a w pile powrót do elektrycznej za długo to będzie trwało,no ale rzeczywiście nie ma żadnego pociagu z szczecina do torunia az wstyd Rozkład na trasie Krzyż-Szczecin Krzyż 11:40 Dobiegniew 11:55 Choszczno 12:15 Stargard Szczeciński 12:37 Szczecin Główny 12:56 Jak myślicie zdałoby egzamin takie połączenie.?? |
thassos napisał/a: |
WARTE nalezy przdłużyć do CHEŁMA i dać w relacji Poznań-Warszawa-Lublin-Chełm i z powrotem |
nenson18 napisał/a: |
Połączenie kolejowe z Raciborza do Bielska Białej przez Rybnik Katowice
oraz z Bielska -Białej do Pragi przez Katowice ,Rybnik , Racibórz połączenie Racibórz -Poznań główny przez Koźle,Opole ,Brzeg,Wrocław połączenie Katowice - Hel Warszawa Paryż oraz Warszawa -Londyn |
roman_bukowno napisał/a: |
TLK
KATOWICE - KIELCE Katowice 4.10 Mysłowice 4.25 Jaworzno Szczakowa 4.48 Bukowno 5.03 Olkusz 5.09 Kozłów 5.51 Jędrzejów 6.14 KIELCE 6.44 kurs w (D) Można go pociągnąć dalej na Północ (Dawna trasa Kordeckiego). Jeśli nie to proponuje IR zamiast TLK |
Cytat: |
A może chodzi o to by ktoś z Bukowna dojechał do Kielc przed 7 ? |
bmwm5thebest napisał/a: |
Ponoć od DB coś szykuje ponieważ chce zelektrifikowac i zmodernizować linie z Horki dalej do Berlina. Po tej modernizacji mogłaby pojechać dwu-systemowa lokomotywa elektryczna która by wykorzystywała v - maks 160 km/h z Wrocławia aż do Berlina. |
roman_bukowno napisał/a: |
TLK
KATOWICE - KIELCE Katowice 4.10 Mysłowice 4.25 Jaworzno Szczakowa 4.48 Bukowno 5.03 Olkusz 5.09 Kozłów 5.51 Jędrzejów 6.14 KIELCE 6.44 kurs w (D) Można go pociągnąć dalej na Północ (Dawna trasa Kordeckiego). Jeśli nie to proponuje IR zamiast TLK |
pawelu napisał/a: |
koki161: kiedyś nocnym pociągiem jeszcze w sumie 3-4- lata temu był "Szczecinianin" ale względu na bardzo niską frekwencję został on zlikwidowany. Także wątpię aby PIC na coś takiego poszło. |
Cytat: |
Co do Morcinka - nie sądzę, żeby jakikolwiek kwalifikowany jechał z takiej stacji jak Gliwice. Prędzej Kato, lub Wrocław. |
cidra napisał/a: | ||
Dlaczego? Przecież jeszcze do niedawna niektóre ekspresy zaczynały bieg w Gliwicach. |
Max998 napisał/a: |
Jakieś kilka lat temu kursował pociąg TLK ????? z Przemyśla do Gdyni Głównej przez Rzeszów - Kraków - Katowice - Opole - Wrocław - Leszno - Poznań - Piła - Jastrowie - Szczecinek - Koszalin - Słupsk - Lębork -Wejherowo. I wtedy dalekobieżny pociąg miał jakieś około 1100 kilometrów jazdy. |
Patryck napisał/a: |
Przydałyby się pociągi z Gniezna - Wrześnie do Jarocina, sporo osób w weekend musi jeździć przez Poznan. W weekend nie ma żadnego połączenia.
Być może to połączenie byłoby mało rentowne, ale gdyby stworzyć połączenie Bygdoszcz - Inowrocław - Gniezno - Września - Jarocin - Krotoszyn - Wrocław, miałoby to jakiś sens, oczywiście problemem byłoby dogadanie się marszałków trzech województw. Czasowo przejazd wyglądałby podobnie, tymbardziej, że do czerwca mały remont będzie na lini Gniezno - Pn, no i Wrocław - Poznan bodaj do 2014. |
leewy1994 napisał/a: | ||
Ten pociąg jeździ dalej, to jest obecny "Słowiniec", teraz jeździ skróconą trasą z Krakowa do Gdyni Wie ktoś może, ile godzin zajęła cała podróż z Przemyśla do Gdyni ? |
Bartek1981 napisał/a: | ||||
ok. 19 godzin. Z Gdyni wyjeżdżał o 3.51 a w Przemyslu był o 22.50, chociaż czas przejazdu się zmieniał. W odwrotną stronę było podobnie w Gdyni pociag meldował się o 23.20 |