 
      Przecież w interesie tak miasta jak i kolei jest aby pociągami jak najmniej ludzi jeździło i na pewno tak to zostanie zrobione, by przypływ pasażerów nie był zbyt duży.
 Przecież w interesie tak miasta jak i kolei jest aby pociągami jak najmniej ludzi jeździło i na pewno tak to zostanie zrobione, by przypływ pasażerów nie był zbyt duży.
 
| Juzef napisał/a: | 
| Ale nie przeczę, że dla ludzi choćby z Leśnicy dojazd koleją to dużo atrakcyjniejsza propozycja. | 
 
 Jest to oczywiste i chyba jedyne sensowne rozwiązanie - o ile faktycznie ta wrocławska kolej dojazdowa ma spełniać swoją funkcję.
 Jest to oczywiste i chyba jedyne sensowne rozwiązanie - o ile faktycznie ta wrocławska kolej dojazdowa ma spełniać swoją funkcję.      
      
 
 
      
     | Cytat: | 
| Po mieście pojazd porusza się, pobierając prąd z sieci trakcji, a gdy wjeżdża na tory kolejowe, składa pantograf i uruchamia dodatkowy napęd, np. akumulatory lub silniki Diesla. | 
 Ale jak potrzebuje WKA, to niech z własnych środków w nią inwestuje. Poza tym trzeba poprawić to co jest, np. poprzez kasowniki - jak nie w pojazdach, to na peronach, żeby można było normalnie z biletów korzystać z Leśnicy i innych przystanków...
 Ale jak potrzebuje WKA, to niech z własnych środków w nią inwestuje. Poza tym trzeba poprawić to co jest, np. poprzez kasowniki - jak nie w pojazdach, to na peronach, żeby można było normalnie z biletów korzystać z Leśnicy i innych przystanków...     | Cytat: | 
| Można zdecydowanie korzystać z zaplecza Kd i wspólnie tworzyć zintegrowaną sieć. | 
 
      zamiast przebudować układ komunikacyjny mamy  miejską ...... kolej . Zwracam uwagę na ten piekny kozioł oporowy na czynnej linii .... perełka.
 zamiast przebudować układ komunikacyjny mamy  miejską ...... kolej . Zwracam uwagę na ten piekny kozioł oporowy na czynnej linii .... perełka.     | wlodek1956 napisał/a: | 
| Zwracam uwagę na ten piekny kozioł oporowy na czynnej linii .... perełka. | 
| mateusz123 napisał/a: | 
| Dla mnie takie określanie tej krótkiej linii jest nadużyciem i grubą przesadą. | 
| bystrzak2000 napisał/a: | 
| Natomiast na przyszły rozkład poszedłbym krok dalej i do Wojnowa powydłużał pociągi z Jelcza kończące dzisiaj bieg na Głównym. | 
| Cytat: | 
| A jakby pociąg jechał z Psiego Pola, albo Leśnicy to nie byłoby już nadużycie? Kolej miejska to tylko taka nazwa na potrzeby prasy i opinii publicznej. | 
 
     | mateusz123 napisał/a: | 
| Bardziej mi chodzi o to, że przy aktualnym rozwoju przestrzennym Wrocławia i jego wzroście zasięgu funkcjonalnym [patrz: suburbanizacja, rozrost przedmieść itd.] należy przejść ze skali miejskiej na skalę aglomeracyjną, tj. obsługę miast satelickich przy wykorzystaniu kolei aglomeracyjnej. | 
 
     | mateusz123 napisał/a: | 
| Tylko czy wtedy byłby chętny do płacenia za te kilometry "wrocławskie"? | 
| Cytat: | 
| Gmina Wrocław dołoży 952 tys. zł Marszałkowi Dolnośląskiemu – jako dotację celową – w ramach przewozów w granicach administracyjnych miasta. | 
| bystrzak2000 napisał/a: | 
| Tabor to jedno. Kto miałby zapłacić za dodatkowe kursy? | 
| Noema napisał/a: | 
| Ponad setka korposzczurów jechała na „Mordor” (Muchobór). Ot, z pociągu sobie tramwaj zrobili... | 
| bystrzak2000 napisał/a: | 
| Odpowiem tak: na pewno nie znajdzie się głupi, który oparłby kolej aglomeracyjną na rozlatującym się 50-letnim złomie. To byłby wizerunkowy strzał w stopę i na dzień dobry zniechęciłoby to większość pasażerów. Mamy już koniec drugiej dekady XXI wieku i w transporcie powinny już obowiązywać jakieś standardy, a EN57 spełnia standardy sprzed 50 lat. | 
 
 
     | Ralny napisał/a: | 
| Kto zapłaci za pociągi Kolei Dolnośląskich kursujące na terenie Wrocławia? – Skoro jeżdżą nimi wrocławianie, płacić powinien wrocławski magistrat – przekonują władze województwa dolnośląskiego, które finansują kolejową spółkę. | 
| Cytat: | 
| I to nie tak dalekiej. Tunel, o którym mówi Wild, mógłby powstać w ciągu 10-15 lat. | 
 
  
| Ralny napisał/a: | 
| Tunel kolejowy pod Wrocławiem to utopia. Zapytałbym Patryka o źródło finansowania budowy tego tunelu, ale mógłby się zapowietrzyć i udusić, a nie chcę narażać jego zdrowia i życia. | 
 
| Ralny napisał/a: | 
| Jedyne co przez ostatnie 20 lat urzędnicy z Ratusza i UMWD potrafili zrobić w kwestii kolei aglomeracyjnej poza pustym gadaniem to upchnąć mieszkańców Wrocławia w przepełnionych pociągach regionalnych, co jest bardzo źle odbierane przez pasażerów spoza Wrocławia. | 
 
| Cytat: | 
| Nie będzie na razie większej liczby pociągów z Leśnicy do centrum Wrocławia | 
 
      
     | Noema napisał/a: | 
| Prawda jest taka, że Wrocław chce mieć kolejkę miejską praktycznie za friko. A konkretnie na koszt UMWD i pasażerów KD/PR spoza Wrocławia, którzy kupują bilety kolejowe. | 
| Cytat: | 
| Po Wrocławiu znów będziemy jeździć MPK i pociągami na jednym bilecie! Koleje Dolnośląskie porozumiały się z miastem | 
 
     | Cytat: | 
| I tak oto już zatłoczone pociągi (...) będą jeszcze bardziej zatłoczone. W takich warunkach nie widzę fizycznej możliwości kontroli biletów wszystkich pasażerów jeżdżących między wrocławskimi stacjami. | 
