mk1992 napisał/a: |
Ok, w takim razie niech nie mydlą ludziom oczów o rzekomym podziale na 1 i 2 klasę w pociągu, gdzie ktoś kupi bilet na "dwójkę" i pojedzie "jedynką", a ktoś zapłaci więcej za "jedynkę" i też nią pojedzie pomimo tego, że śmiało mógł zakupić "dwójkę". To jest jawne złodziejstwo ze strony PKP IC. |
Cytat: |
Problem polega na tym, że 2 klasa jest zawsze zawalona ludźmi i jeżdżąc dwa razy na tydzień (przez około 4 miesiące) udało mi się usiąść dwa razy. A w 1 są trzy osoby na krzyż. I na tym polega różnica |
EU07-469 napisał/a: |
wszystkie wagony 26,25 m, a tu taki rodzynek 24,5 m |
Cytat: |
ktorn, pamiętaj że jesteśmy w Polsce, a nie w luksusowych Niemczech czy Francji. Nasze PKP ze względu na małe środki na remont taboru jeszcze przez długi czas będzie miało wagony z 8-miejscowymi przedziałami i to na pewno tak szybko się nie zmieni. |
Cytat: |
Tak samo 16111 Warszawa - Wrocław dziś także miał 3 wagony 1 klasy z 5 ogólnie, jakie ciągnął. |
Sebcio napisał/a: |
Jechałem kiedyś takim. Wagony z 6 miejscowymi przedziałami to 25% miejsc siedzących mniej. |
pitagoras23 napisał/a: |
Zresztą tak się zastanawiam po co komu pierwsza klasa, skoro i tak zazwyczaj są w połowie puste, jak nie całkowicie. Zamiast tego lepiej niech jeżdżą same dwójki, bądź przy modernizacji robią wagony 1/2 te słynne połówkowe. |
Cytat: |
Aktualne braki dwójek |