robciuw napisał/a: |
czy przepisy nie reguluja ,ze druzyna
ma zajac pierwszy przedzial w pierwszym wagonie 2 klasy za lokomotywa ? PAN KIEROWNIK siedzi sobie gdzie a ja z wywieszonym jezorem biegam z paczka po peronie , wiedzac, ze postoj rozkladowy to jedna minuta ... |
Cytat: |
grymaszeniem gdy trzeba wypisac trzy kwitki . Gdzie slysze,ze mi sie łaskę robi bo przeciez nikt PANA
KIEROWNIKA nie moze zmusic aby mi przesylki przyjal. Tym bardziej, ze kiedsy mielii 5 PLN od przesylki a teraz 0 , to prawda ? |
robciuw napisał/a: |
Punkty przyjec to za komuny na dworcach chyba byly, ale to teraz za droga bajka . |
Iktorn napisał/a: |
Ale nie w takiej cenie za 25zł. Za tyle lepiej nadać kurierem, który dostarczy przesyłkę do domu i nie trzeba iść na dworzec.. |
Henryk napisał/a: |
mateuszpiszcz, kanarzy niech się lepiej wezmą za sprawdzanie biletów, a nie pilnowanie paczek - ostatnio coraz rzadziej widuję kontrole... |
mateusz123 napisał/a: |
Ale tak między nami mówić jak jest kumaty kierownik to pozwoli w parę sekund dopisać dane i już. |
Szymek napisał/a: |
calsberg, Ale jeszcze nie dawno mieliśmy 4 pary w obsłudze... a szkoda... bo ja lubię Szczeciny jeździć ) |
Brajdak napisał/a: |
Kierownik nie może opóżnić pociągu z powodu przyjmowania przesyłki konduktorskiej. Ma prawo odmówić przyjęcia w przypadku gdy nie jest opisana, a więc musi zawierać: adresy nadawcy i odbiorcy; stacja nadania i odbioru; numer telefonu nadawcy i odbiorcy oraz wyliczona kwota opłaty, która jest stała i obecnie opiewa na 26,00 PLN. Reguluje to odpowiedni przepis, może natomiast opóżnić z powodu wydania takowej z pociągu. I tyle, w temacie. |