| Cytat: |
|
Lepiej zawalczcie do spółki z Wrocławiem o realizację dawnej koncepcji z Bełchatowa do Wielunia/Wieruszowa i wtedy będziecie mieli normalną kolej. Te kilkadziesiąt km torów to żadne cudo inwestycyjne. Problem leży tylko w polityce, ale czy łódzki minister MI odmówiłby swoim krajanom? |
| jubikej napisał/a: |
| przystanek w Bełchatowie jest trochę na uboczu niestety :/ sam szynobus do Piotrkowa chyba niewiele by zmienił, kiedyś kursowały tam pracownicze składy do Elektrowni i tylko dlatego ta linia żyła |
| kryniczanin napisał/a: | ||
Łódź nigdy na to się nie zgodzi. |
| Cytat: |
| Moja wypowiedź była lekko szydercza, ale właśnie, dobry marketing ze strony Bełchatowa postawiłby Grabarza w bardzo nieciekawej (dla niego) pozycji. |
| Virakocha napisał/a: |
| Pociągi ztcw nie były tylko do Bełchatowa ale do stacji Biały Ług, co wiązało się z koniecznością dowozu pracowników do KWB Bełchatów i Elektrowni |
| Cytat: |
| a i sam szynobus powinien kursować nie tylko do Piotrkowa ale i do Łodzi, aby studenci UŁ mogli dojechać na zajęcia i z nich wrócić |
| jubikej napisał/a: |
|
W Bełchatowie, OIDP są dwa przystanki: Bełchatów i Bełchatów Miasto. |