Cytat: |
To okropna firma. U mnie nakupowali Pesy zamiast Newagu i są awarie. |
Cytat: |
karol22, Ty jesteś okropny bo trollujesz na każdych forach... |
Cytat: |
Co prawda KW da sobie rade [co najwyżej pożyczą kibla] |
Pawel_15 napisał/a: |
Co do PESY to niestety produkują tani szajs i potem są tego efekty, jak Marszałek nie chce dać milion więcej za porządny sprzęt z NEWAGu to niech cierpi z ciągle psującym się GW'nem made by pesa... |
Cytat: |
woda w chłodnicy, jazda na łysych kołach |
Cytat: |
Tak samo wagony które PESA modernizowała dla IC , również są bardzo dobrze wykonane. |
soad napisał/a: |
czasami obsługa wykazuje braki w wyszkoleniu i obsłudze nowego sprzętu. |
danio napisał/a: |
Wystarczyło zwiększyć przed świętami wielkanocnymi zestawienie IC Ondraszek z 1 EZT na 2 EZT i na zachodniej było +60. To samo było bodajże z IC Wisła jak jechałem. Usterki są dość częste w dartach i wszystkie kończą się najczęściej resetowaniem komputera. Jak złapie - to jedzie dalej, jak nie - to stoi 20 minut i po tym czasie rusza. Tak też miałem jadąc do Białegostoku. Bardzo awaryjne te darty, szczęśliwy ten kto nie trafił na awarię darta na trasie |
Cytat: |
Bardzo awaryjne te darty, szczęśliwy ten kto nie trafił na awarię darta na trasie |
Cytat: |
Dart to udany produkt, kolejne zamówienie pewnie wyeliminuje i te drobne potknięcia, skład godny polecenia |
Cytat: |
Co do linii lubelskiej to mój znajomy jeździ nią często i z jedenastu podróży
w ośmiu przyjeżdżał na stację docelową z opóźnieniami spowodowanymi usterkami Dartów. |
Cytat: |
No i do tego smród z toalet |
Cytat: |
trzeszczące panele |
Cytat: |
GAMY 008 i 009 stacjonujące w Krzyżu jakoś po okolicy jeżdżą bez problemu, chociaż na początku też były problemy. |
Pet5 napisał/a: |
Rotfl. Pogadaj z tymi, którzy je obsługują i utrzymują to poznasz jak jest naprawdę. Co do linii lubelskiej to mój znajomy jeździ nią często i z jedenastu podróży w ośmiu przyjeżdżał na stację docelową z opóźnieniami spowodowanymi usterkami Dartów. No i do tego smród z toalet, trzeszczące panele, hałas od klimy i wentylatorów chłodzenia silników, ciągłe problemy z drzwiami zewnętrznymi itd. Jednym słowem całkowita porażka. |
Pet5 napisał/a: |
Jednym słwiem całkowita nie porażka a przesada autora cytatu powyżej. |
siwiutki91 napisał/a: |
Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Sprzęt nie jest idealny ale to co napisałeś jest grubą przesadą.
Na temat konopnickiej z dnia 12.10 i darta 001 nie będę się wypowiadał. Przemilczę to co tam się stało. Dodatkowy problem to były drzwi, tak jak pisałem u góry drzwi to największy problem w tym pojeździe. Ja na ten sprzęt nie narzekam a jeżdże nim praktycznie co służba... Np. wczoraj miałem problem z pierwszą przetwornicą ale to wszystko da się opanować, dychnęła trochę i zaskoczyła (bez żadnego zbędnego resetu bateriami). Dalasz jazda bez problemu. Jeszcze raz napiszę SPRZĘT NIE JEST IDEALNY - bo i takich sprzętów nie ma. Ale to co Ty piszesz to jest GRUBA PRZESADA. |
Pet5 napisał/a: |
Imho nie masz wiedzy ogólnej nt. defektów/usterek w całej flocie ed161 a jedynie cząstkową. Znajdź odpowiedź na pytanie ile pociągów pojechało do chwili obecnej na wagonach z powodu defektu (lub zostało rozwiązanych) ed161 a ile ed160. Możesz się także dowiedzieć ile w danym miesiącu opóźnień spowodowały darty a ile inny tabor. O komforcie jazdy pasażerów widzę, ze nic nie wiesz i nie widziałeś ich skarg; no ale skoro jedziesz w kabinie to skąd możesz wiedzieć co się dzieje z tyłu |
Rozkładowiec napisał/a: |
Co do Konopnickiej, to w kierunku Lublina była wymiana Dartów w Warszawie Wschodniej. IC nawet nie zadbało o to, żeby się to odbywało na jednym peronie, tylko ludzie z bagażami musieli się przemieszczać dwa perony dalej. |
enstone napisał/a: |
GAMY 008 i 009 stacjonujące w Krzyżu jakoś po okolicy jeżdżą bez problemu, chociaż na początku też były problemy. |
sheva17 napisał/a: |
Ciekawa sprawa. Te lubelskie psują się regularnie? O co tutaj chodzi? Może też kwestia obsługi tego taboru? |
Cytat: |
PESA o niemieckich Linkach po publikacji jednego z dzienników
W związku z publikacją jednego z niemieckich dzienników dotyczącą niemiekich Linków PESA przesłała pełną informację o eksploatacji tych pojazdów przez niemieckich przewoźników. |