Rafał napisał/a: |
Drugi tor rozebrali Rosjanie jako łup wojenny. Wiemy jak działali podczas wojny i zaraz po niej, to był dziki czas. Drugi tor sięgał od strony Stargardu do Białogardu, dalej trwały dopiero przygotowania pod drugi tor. |
Bartek1981 napisał/a: |
Co z modernizacją na odcinku POdborsko-Wielanowo. Ogólnie do Piły jedzie się całkiem dobrze, a na tym odcinku od kilku lat jezdzi się 60-70 km/h. A i od Piły w kierunku Poznania nie widac zeby coś robili a tam jazda pociągiem jest tragiczna. Trochę to dziwne, bo to trasa nad morze i może w końcu ktoś z PKP pomyslał o tej trasie. |
lukien213 napisał/a: |
Niestety nie jestem w stanie powiedzieć gdzie to czytałem, ale były przedstawione plany na nową perspektywę budżetową, w których mówiło się o modernizacji m.in. linii Kołobrzeg - Szczecinek i Runowo Pomorskie - Szczecinek. Ile w tym prawdy? Zobaczymy za rok, 2 lata. |
Rafał napisał/a: |
A ja pochwalę PLK Szczecin... W nowiutkim Wykazie Ostrzeżeń Stałych dla IZ Szczecin bardzo poważnie zmalała liczba ograniczeń na 202. Idzie ku lepszemu! |
Cytat: |
Drugi tor był także na odcinku Słupsk - Lębork. |
Bartek1981 napisał/a: |
Co takiego będzie naprawiane na odcinku Grzmiąca - Szczecinek, ze we wrzesniu i październiku nastapi całkowite zamkniecie ruchu na tym odcinku? Jesli o te linie chodzi to bardziej przydałoby się pogrzebać na odcinku Podborsko-Wielanowo bo tam chyba jedzie się teraz 50-60km/h. |
Rafał napisał/a: |
Tak się zastanawiam patrząc na nowe WOSy od 1. marca i na linię 202, co robi IZ Szczecin. Doszło nowe ograniczenie w Czarnowęsach do 50 km/h przez zły stan rozjazdu, a dokładniej uszkodzoną iglicę. Powinno to być naprawione od ręki, ale u nas oczywiście już wpisuje się do WOSu i sprawa załatwiona.
. |
Bartek1981 napisał/a: |
Zadne szast prast, tylko juz od jakiegos czasu wiadomo, ze cos tam sie dzieje z tą półzwrotnicą. Chyba jest jakis zakład w kraju, który to produkuje. Trzeba było zamówic wczesniej i wymienić. Na takie rzeczy kasa powinna sie znalezc a zeby pozniej nie bylo takich wypadków jak we Wronkach. |
lukien213 napisał/a: |
Tak jeszcze o zarządcach infrastruktury. Ostatnio w RK przeczytałem: mamy 39,8 tys. pracowników w PLK na 19,3 tys. km eksploatowanych linii kolejowych. Dla porównania we Francji jest 33,6 tys. pracowników na 29,4 tys. km linii, a u niemców 39,8 tys. pracowników na 37,9 tys. km linii kolejowych. Myślę, że każdy wyciągnie z tego wnioski, porównując przy okazji stan infrastruktury, a i stawki dostępu do niej. Zaznaczam, że nie mówię, żeby zwolnić wszystkich pracowników od razu. |
Stoker napisał/a: |
Więc dajcie już spokój (dróżnik i rail_user) z tymi teoriami, bo i tak nikogo nie przekonacie. |
Stoker napisał/a: |
W IZ Gdynia taka sytuacja byłaby niedopuszczalna (no chyba że byłoby to pęknięcie ze zmęczenia materiału lub jego wady). |
rail_user napisał/a: |
Więc polecam prześledzić aktualny WOS (np. IZ Poznań) dla linii 003. A na początku masz daty wprowadzenia ograniczeń doraźnych , które przechodzą do WOS-u. A jeszcze lepiej widać to w "historycznych" WOS-ach kiedy ograniczenia na głównej magistrali w Polsce (np. w Kostrzynie , Palędziu , Kramsku czy Nowym Tomyślu ) "wisiały" we WOS-ach po 6-9 miesięcy. Więc nie są to żadne teorie tyko samo "życie" [ Dodano: 01-03-2013, 14:37 ] Poczekamy- zobaczymy jak się rozbuja E65. I tak za 3-4 lata - kiedy nagle większość cz. rozjazdowych zacznie się sypać. Wtedy nawet dyr. Lewiński ( z całym szacunkiem do jego osoby ) nie poradzi , gdy na jednej linii będzie musiał "włożyć" 30 do 50 elementów. Z własnej kieszeni przecież nie wyłoży. |
Droznik napisał/a: |
Rail_User odpuść sobie, bo człowiek który robi za biurkiem nie poczuje tego co ludzie czują na torach i mają styczność z tym cały czas.
Tylko po co jechać więcej niż 100 dla EN57?? Żeby przy 104 człowiek zaczął trzymać się fotela bo zaczynają szyby wypadać. Co do WOS polecam policzyć ile jest V = 20 na przejeździe z powodu złego oddziaływania szynobusu na czujniki, jakby UM nie mógł napisać klauzuli że tabor musi współpracować z obecnymi systemami kolejowymi ;p |
Droznik napisał/a: |
Hmm ale o co chodzi??
Chcesz popierasz S6 twoje zdanie, nie chcesz nie musisz. Walczyć o linie 202?? Proszę Cię!! Po co o nią walczyć, skoro tylko ona daję szybkiego przemieszczenia się ze Szczecina do 3 Miasta. Podaj jakiś konkretne argumenty żeby walczyć o nią i jaką ona ma być linią?? Magistralna 4 torową?? Z ECTS systemu 2?? Co za fikcja |
Rafał napisał/a: |
27. lutego pisałem o uszkodzonej iglicy rozjazdu w Czarnowęsach Pomorskich. Zostałem skrytykowany, że w ogóle śmiem poruszać ten temat, że takie elementy nie leżą na kupce w magazynie. |
Stoker napisał/a: |
Reszta tej linii w ogóle nie jest brana pod uwagę w kontekście elektryfikacji, bo i po co, skoro obsługuje ją dobry tabor spalinowy |