Cytat: |
A Głogów - Leszno kolega zapomniał jeszcze wymienić |
pospieszny napisał/a: |
W planach jest jednak operowanie przewoźnika na kolejnych trasach Wielkopolski. – W roku 2012/13 planujemy chcemy prowadzić przewozy na linii Poznań-Gniezno, a w 2013/14 – Poznań- Zbąszynek. |
Cytat: |
likwidacja "Połączeń w dobrej cenie", "Ty i raz dwa trzy", dopłaty do regiokarnetów |
Cytat: |
skomplikowane i co chwilę zmieniane warunki honorowania biletów z PR |
Cytat: |
Możliwy jest też wariant Poznań-Września-Gniezno-Mogilno-Inowrocław-Bydgoszcz/Toruń. |
Cytat: |
likwidacja "Połączeń w dobrej cenie", "Ty i raz dwa trzy", dopłaty do regiokarnetów |
Virakocha napisał/a: |
mamy raptem 3 AKW plus dwa klasyki w barwach UMWW |
pospieszny napisał/a: | ||
W ofercie dla podróżnych KW nie posiadały nigdy:
To na koszt podatnika funduje pasażerom świetna zarządzana i nietnąca połączeń konkurencyjna spółka |
Cytat: |
Nowe sygnalizacje na przejazdach, na których obecnie pociągi zwalniają, mają powstać w przyszłym roku. |
Cytat: |
Kolorystyka płyt i płotów się zmieniła - tera robią wszystko na szaro. |
Cytat: |
Nowoczesny LCS a rozkladowcy nie potrafią wykorzystać jego zalet ( chodzi o czas oczekiwania na mijankach.). |
Cytat: |
Tak, krótkie perony. Rozporzadzenie mowi o min. 200 m. Na "wagrowieckiej" wszystkie stacje i przystanki przebudowane maja 100 m ( uzyskano odstępstwo). |
Cytat: |
Ale powstaną też dwa nowe przystanki więc wszystko się skompensuje niestety. A już są nieśmiałe głosy o następnych. |
Cytat: |
Może dojść do tego, że (...) znów jeździmy tyle co przed modernizacją. |
Cytat: |
No ale po co tam 200m?? Na 100m dwa szynobusy się mieszczą spokojnie... |
Cytat: |
O jakichś pojedynczych możliwych incydentach nie mówię, bo to zawsze i wszędzie się może zdarzyć - podobnie jak w ogóle nie zatrzymanie się na stacji "bo zapomniałem" |
Cytat: |
Wszak na Wągrowca zabudowany jest obecnie ETSC poziom 1LS. |
ET05 napisał/a: |
To po co się biorą za przewozy jak nie mają taboru? |
Cytat: |
ET05 napisał/a:
To po co się biorą za przewozy jak nie mają taboru? Święte słowa. SU45 + 3 Bohuny i byłoby po sprawie. Ale nie, muszą jeździć koniecznie KW..... |
wodkangazico napisał/a: |
No, ale zgodzisz się chyba, że do porównań trzeba by mieć równie porównywalne warunki "terenowe".
PR-y jeździły przed modernizacjąlinii, a kiedy ta wreszcie nastąpiła, byli zmuszeni oddać szynobusy KW. |
Cytat: |
Spójrzcie na podobne modernizacje w kraju - czy linia do Szklarskiej zrewolucjonizowała połączenia na tej linii??, albo moderna do Kudowy i Kłodzka? Albo nawet modernizacja Lublin-Parczew? |
Cytat: |
ezeli KKA mozna nazwać "pociagiem" to rzeczywiście jeździly ale po asfalcie. |
wodkangazico napisał/a: | ||
Ale dlaczego jeździły? Brak taboru, czy remontowane klepisko - nibytor, znaczy? |