sebek napisał/a: |
SKM pewnie wytłumaczy się tradycyjnie tekstem o mniejszej przepustowości, dzieleniu się torami z innymi przewożnikami, budową nowych peronów, czyli remontami które potrwają jeszcze kilka lat.
Zrobią tory dalekobieżne, to zaczną remonty przystanków SKM i tak bez końca problemy na trasach SKM. Jeszcze kilka lat temu zapowiadano powrót SKM do Malborka, czy zwiększenie ilości składów do Tczewa. Dziś jest obawa, że każdy nowy rozkład ograniczy ilość składów na tradycyjnych trasach, szczególnie z Gdańska do Wejherowa. |
Pawel_15 napisał/a: |
Źle to wygląda, chcą uwalić połączenia na 3 liniach, na pozostałych ograniczyć ilość par, czyżby chęci na Koleje Pomorskie ? Przecież Marszałek Struk - z tego co się piszę i mówi - jest człowiekiem bardzo pro-kolejowym. Skąd taka zmiana taktyki w najbogatszym województwie ?
|
kowal331 napisał/a: |
Urząd Marszałkowski dąży do ograniczenia maksymalnie oferty przewozowej jak tylko się da,gdyby mogli to zostawiliby tylko po dwie pary pociągów kursujących tylko w dni nauki szkolnej. |
Cytat: |
A właściwie to dlaczego na odcinku Kościerzyna - Czersk nagle zmienił się przewoźnik z Arrivy na PR? |
Cytat: |
Zamiast likwidować połączenia z Kościerzyny na południe,powinny wg mnie być uruchomione ze dwie pary do samej Bydgoszczy,niechyby to nawet Arriva była |
Pawel_15 napisał/a: |
Usamorządowienie infrastruktury, podziękowanie PKP PLK... |
Mateusz44 napisał/a: |
Od kilku tygodni po zamknięciu linii helskiej , w chojnicach na TURZ-E tradycją się stał NEWAG , ale dla mnie to on za mały jest jak na kurs o takim popycie. |