Cytat: |
Na hel styknelyby zmodernizowane stonki, |
jubikej napisał/a: |
pesa z gama spalinowa pewnie wystartuje :] |
Borys_q napisał/a: |
Ale to miało by sens przy obsłudze pociągów co przez odcinek Ełk - Korsze przejeżdzają, w innych przypadkach nie sądzę. |
sphinx napisał/a: |
Nie przesadzał bym z tym obrzydzeniem, ostatnie przetargi były/są w porządku i krajowe firmy mają spore szanse. |
Cytat: |
1) Zmodernizowane stonki na manewrach - nie wiem czy się sprawdzą. Obecne, przynajmniej niektóre zmodernizowane stonki nie mają osobno sterowanego hamulca lokomotywy - jest system tramwajowy - do przodu jazda do tyły hamowanie hamulcem dodatkowym.
Efekt - problemy z dociskaniem. |
sphinx napisał/a: |
@danek
Ale ja wciąż nie widzę nic (może poza terminem) co by wskazywało na parcie w stronę wyrobó zagranicznych. |
danek88 napisał/a: |
Husarze nie są wcale złe.. to , że są czterosystemowe.. to ok.. ale największym minusem jest to, że są z aluminium.. |
Cytat: |
O władzę mi chodzi człowieku.. o władzę !!!!!! |
danek88 napisał/a: |
O władzę mi chodzi człowieku.. o władzę !!!!!! .. ech .. a Siemensy są tego przykładem.. nadal nie jarzysz ocb? |
jasiu napisał/a: |
hmm, biorąc pod uwagę "prawicową interpunkcję" kolegi danek88, zgaduję że chodzi o jakiś ciąg skojarzeń, że jak Tusk to Kaszuby, czyli Niemcy, a jak Niemcy to Siemens |
jasiu napisał/a: |
cieszę się że wyczułeś moją subtelną ironię, ale my nadal czekamy na wyjaśnienie o co chodzi z tą "władzą" |
danek88 napisał/a: |
Picki kupują zagraniczny tabor.. Lokomotywy z zagranicy.. składy zespolone (Pendolino i prawdopodobnie Pendolino II) również spoza RP .. a nie można byłoby popracować nad jakimś planem umożliwiającym pozostawienie funduszy w Polsce? chodzi mi tutaj o projekt umożliwiający (przy współpracy z Polskimi firmami) stworzenie taboru zbudowanego w Polsce .. nie za granicą .. Spójrzcie ile nam brakowało a bylibyśmy potentatami w budowie lokomotyw.. o co mi dokładnie chodzi? a chociażby o tą rzecz, że pierwszą polską Lokomotywą na obecnych standardach była EU11(złożona w Polsce, wraz z Polskimi inżynierami) .. można powiedzieć , że matka wszystkich obecnie.. dlaczego nie polscy inżynierowie Pafawag/ADTranz nie poszli po rozum do głowy by opatentować produkt i móc rozprowadzać go po całym świecie? . |
sphinx napisał/a: | ||
1. Jeszcze raz. Po czym wnosisz? Oprócz Pendolino PIC kupuje polskie wagony, a pozostałe przetargi są jeszcze w toku i krajowi producenci mają równie szanse jak zagraniczni. 2. EU11 to dzieło ADTranza i to on miał na to patent, nie Pafawag który zajmował się produkcją. Byśmy byli takimi potentatami jak teraz w motoryzacji. 3. Wciąż nie wytłumaczyłeś o co chodzi z tą władzą... |
Cytat: |
Sorry, ale skąd wiesz czy SU45 naprawdę się już do niczego nie nadają? |
snajper napisał/a: |
Newag&GE czyli ST40 (311d) ma prędkość maksymalną 100 km/h z racji posiadania wózków od lokomotywy ST44. Więc raczej nie to. I tak to wszystko nie potrzebne marnowanie kasy, bo można było zmodernizować SU45 takim systemem jak PKP Cargo zrobiło ST45 tylko zostawić kabel WN do ogrzewania. |
nastawnik napisał/a: |
@Bardi78- zmień żródła Twoich wiadomości. Nie wierze aby autorzy tych wielu publikacji z ,których czerpiesz wiedze mieli pojęcie o jakichkolwiek pojazdach trakcyjnych . Lekka ok 80-90 ton dwuosiowa lokomotywa ???????????
Jesteś już trochę na forum i nie powinieneś powtarzać takich głupot bo jakiś początkujący mikol w to będzie święcie przekonany. |
FranzMaurer napisał/a: |
To było pewne od początku, że przetarg zostanie odwołany.. PICKI teraz mają w głowie pendolino i marzenia o prędkości do 200 km/h a nie jakieś spalinóweczki.. |