Cytat: |
Moze sie skonczy na tym, ze do Tarnowa bedziemy mieli 8-9 par, kto wie. |
Castaway napisał/a: | ||
Gratuluję optymizmu. Bawmy się dalej w KDP, kosmetyczne podnoszenie prędkości na CMK ze 160 do 200 km/h, wywalajmy miliony na linie do Lotniska Chopina i aktualizacje aktualizacji studium wykonalności Piekiełka, a o reszcie linii w całym kraju po prostu zapomnijmy i je zaorajmy! |
Pułtuś napisał/a: |
Tutaj winne nie są złe PRy ale rozklady zamknieciowe i sposob prowadzenia modernizacji. Priorytetem powinno byc takie poprowadzenie modernizacji, by utrudnienia byly jak najmniejsze. Nikomu w PKP PLK na tym nie zależy. |
Arek napisał/a: |
Ciekawy artykuł:
http://www.dziennikpolski24.pl/pl/aktualnosci/kraj/1277166-5-godzin-meki-na-torach.html |
pp napisał/a: | ||
Tak. I jak zwykle błyskotliwa wypowiedź pani rzecznik Małopolskiego ZPR: "Kolejarze pobili kolejny rekord. Tym razem jest to rekord prędkości. Tak wolno pociągi z Krakowa do Rzeszowa nie jeździły jeszcze nigdy. Niektóre składy tę 150-kilometrową trasę pokonują w... ponad 5 godzin. (...) Kolejarze nie pomyśleli jednak o tym, aby w związku z tą sytuacją obniżyć ceny biletów. - Na razie nie mamy tego w planach - tłumaczy Węgrzynek." To jest Q beton! Nikt nie widzi problemu. |
Cytat: |
na tych głównych jak Częstochowa - Katowice - Gliwice i Katowice - Bielsko - Zwardoń jeździ naprawdę dużo ludzi i pociągi sa wypełnione po brzegi |