INFO KOLEJ - forum kolejowe

PKP Intercity - Dobrze zestawione TLK w nowym RJ

Ninio - 01-01-2014, 22:36
Temat postu: Dobrze zestawione TLK w nowym RJ
Witam,
może wrzucimy na forum listę TLK, które są zestawione nowszymi wagonami?

Od siebie dam:
TLK Zielonogórzanin (111A, 141A, 140A)

Na minus niestety Goplana, która jeździ aktualnie na starych mechpomach Rolling Eyes
winograd - 02-01-2014, 02:40
Temat postu:
A skoro Goplana na minus to także i Cegielski - nadal mają wspólny obieg
sebek - 02-01-2014, 07:28
Temat postu:
TLK Karlik, 140A, 141A, 111Arow
wszystkie wagony zmodernizowane, nie widziałem TLK Wisła, ale domyślam się że jest wspólny obieg
Nebbud - 02-01-2014, 08:27
Temat postu:
Obecnie z wagonów 141A i 140A
TLK Karlik
TLK Wisła
TLK Zielonogórzanin
TLK Kinga
TLK Esperanto
TLK Śnieżka 3 wagony do Wrocławia
TLK Wrocławianin 3 wag. do Wrocławia.
xMICHCIOx - 03-01-2014, 00:47
Temat postu:
Wagony 140A/141A:

TLK 15111 "Bydgoszczanin" (Warszawa Wsch. - Bydgoszcz Gł.)
TLK 51110 "Bydgoszczanin" (Bydgoszcz Gł. - Warszawa Wsch.)

TLK 10101 "Esperanto" (Warszawa Zach. - Białystok)
TLK 10110 "Esperanto" (Białystok - Warszawa Zach.)

TLK 33105 "Józef Chełmoński (Kraków Gł. - Przemyśl Gł.) - tylko (1) - (5), (7)

TLK 14105 "Karlik" ("Warszawa Wsch. - Katowice)
TLK 41104 "Karlik" ("Katowice - Warszawa Wsch.)

TLK 13107 "Kinga ("Warszawa Zach. - Kraków Gł.)
TLK 31106 "Kinga ("Kraków Gł. - Warszawa Zach.)

TLK 10102 "Konopnicka" (Warszawa Zach. - Białystok)
TLK 10112 "Konopnicka" (Białystok - Warszawa Zach.)

TLK 33110 "Lubomirski (Przemyśl Gł. - Kraków Gł.) - (1) - (6)

TLK 12109 "Nida" (Warszawa Zach. - Kielce)
TLK 21108 "Nida" (Kielce - Warszawa Zach.)

TLK 12111 "Sienkiewicz" (Warszawa Zach. - Kielce)
TLK 21110 "Sienkiewicz" (Kielce - Warszawa Zach.)

TLK 16101 "Śnieżka" (Warszawa Wsch. - Jelenia Góra[/i]) - wagony do Wrocławia
TLK 61100 "Śnieżka" (Jelenia Góra - Warszawa Wsch.[/i]) - wagony z Wrocławia

TLK 14153 "Wisła" (Warszawa Wsch. - Wisła Głębce)
TLK 41152 "Wisła" (Wisła Głębce - Warszawa Wsch.)

TLK 16111 "Wrocławianin" (Warszawa Wsch. - Wrocław Gł.)
TLK 61110 "Wrocławianin" (Wrocław Gł. - Warszawa Wsch.)

TLK 17101 "Zielonogórzanin" (Warszawa Wsch. - Zielona Góra)
TLK 71100 "Zielonogórzanin" (Zielona Góra - Warszawa Wsch.)

Myślę że nigdzie się nie pomyliłem.
Ninio - 07-01-2014, 16:56
Temat postu:
Ok, mamy pudła przedziałowe Smile
Teraz może 111A. W tym przypadku, trochę się pozmieniały obiegi...
calsberg - 07-01-2014, 17:40
Temat postu:
Kossak
Szkuner
xMICHCIOx - 07-01-2014, 18:50
Temat postu:
111A to znaczy? Możesz sprecyzować? Chodzi Ci o zwykłe B10ou/nou/nouz czy może arowy?
maciekp - 07-01-2014, 20:48
Temat postu:
Wagony 140A/141A latają jeszcze na Łodzianinie
Ninio - 07-01-2014, 23:11
Temat postu:
Arowy (rowerówki) Smile . Przepraszam za nieścisłość.
xMICHCIOx - 08-01-2014, 07:24
Temat postu:
111Arow (zmodernizowane):

TLK 78102 "Barnim" (Poznań Gł. - Szczecin Gł.) - od 9.III
TLK 86110 "Barnim" (Szczecin Gł. - Poznań Gł.) - od 9.III

TLK 36100 "Dolnoślązak" (Kraków Gł. - Wrocław Gł.)
TLK 63100 "Dolnoślązak" (Wrocław Gł. - Kraków Gł.)

TLK 33105 "Józef Chełmoński ("Kraków Gł. - Przemyśl Gł.) - tylko w (6)
TLK 33114 "Józef Chełmoński ("Przemyśl Gł. - Kraków Gł.)

TLK 38100 "Kossak" (Przemyśl Gł. - Szczecin Gł.)
TLK 83100 "Kossak" (Szczecin Gł. - Przemyśl Gł.)

TLK 33101 "Lubomirski" (Kraków Gł. - Przemyśl Gł.)

TLK 46101 "Morcinek" (Katowice - Wrocław Gł.)
TLK 64100 "Morcinek" (Wrocław Gł. - Katowice)

TLK 67111 "Przemysław (Wrocław Gł. - Poznań Gł.) - od 9.III

TLK 68101 "Szkuner" (Wrocław Gł. - Szczecin Gł.) - do 27.VI i od 1.IX
TLK 86100 "Szkuner" (Szczecin Gł. - Wrocław Gł.) - do 27.VI i od 1.IX

TLK 36102 "Wyspiański" (Kraków Gł. - Wrocław Gł.)
TLK 63102 "Wyspiański" (Wrocław Gł. - Kraków Gł.)
Nebbud - 08-01-2014, 10:46
Temat postu:
xMICHCIOx napisał/a:
Wagony 140A/141A:



TLK 12111 "Sienkiewicz" (Warszawa Zach. - Kielce)
TLK 21110 "Sienkiewicz" (Kielce - Warszawa Zach.)


Myślę że nigdzie się nie pomyliłem.


Pomyliłeś się. TLK Sienkiewicz ma tylko jeden wagon 2 klasy 141A, reszta to zwykłe wagony.
audrin - 08-01-2014, 13:27
Temat postu:
xMICHCIOx napisał/a:
TLK 67111 "Przemysław (Wrocław Gł. - Poznań Gł.) - od 9.III


Ło masz, z czym to cudo będzie miało obieg?
xMICHCIOx - 08-01-2014, 20:01
Temat postu:
Cytat:
Pomyliłeś się. TLK Sienkiewicz ma tylko jeden wagon 2 klasy 141A, reszta to zwykłe wagony.

Czym różni się Twój 141A od mojego? Domyślam się że niczym. Temat zakładał spis pociągów prowadzących wagony typu 141A, nie ważne w jakiej ilości.
Ale mimo wszystko mówisz nieprawdę. Grochów zestawia Sienkiewicza z dwóch wagonów 141A oraz dwóch 112At.

audrin, oczywiście, bo piszę tylko potwierdzone informację Wink

TLK 63102 "Wyspiański" (Wrocław Gł. 15:39 - Kraków Gł. 20:42) - (1) - (5) i (7)
TLK 36102 "Wyspiański" ([i]Kraków Gł. 08:50 - Wrocław Gł. 13:44) - (1) - (6)
TLK 67111 "Przemysław" ([i]Wrocław Gł. 20:00 - Poznań Gł. 22:46
) - (1) - (5) i (7)
TLK 78102 "Barnim" (Poznań Gł. 5:40 - Szczecin Gł. 8:17) - (1) - (6)
-> Szczecin Zaleskie Łęgi 8:25
<-Szczecin Zaleskie Łęgi 9:22
TLK 86110 "Barnim" (Szczecin Gł. 09:40 - Wrocław Gł. 15:00) - (1) - (6)
TLK 64100 "Morcinek" (Wrocław Gł. 19:27 - Katowice 22:05)
TLK 46101 "Morcinek" (Katowice 06:35 - Wrocław Gł. 09:26)

Reasumując: Wyspiański -> Wyspiański -> Przemysław -> Barnim -> Barnim -> Morcinek -> Morcinek -> ...
BryTomWi - 09-01-2014, 14:21
Temat postu:
xMICHCIOx napisał/a:


TLK 63102 "Wyspiański" (Wrocław Gł. 15:39 - Kraków Gł. 20:42) - (1) - (5) i (7)
TLK 36102 "Wyspiański" ([i]Kraków Gł. 08:50 - Wrocław Gł. 13:44) - (1) - (6)
TLK 67111 "Przemysław" ([i]Wrocław Gł. 20:00 - Poznań Gł. 22:46
) - (1) - (5) i (7)
TLK 78102 "Barnim" (Poznań Gł. 5:40 - Szczecin Gł. 8:17) - (1) - (6)
-> Szczecin Zaleskie Łęgi 8:25
<-Szczecin Zaleskie Łęgi 9:22
TLK 86110 "Barnim" (Szczecin Gł. 09:40 - Wrocław Gł. 15:00) - (1) - (6)
TLK 64100 "Morcinek" (Wrocław Gł. 19:27 - Katowice 22:05)
TLK 46101 "Morcinek" (Katowice 06:35 - Wrocław Gł. 09:26)

Reasumując: Wyspiański -> Wyspiański -> Przemysław -> Barnim -> Barnim -> Morcinek -> Morcinek -> ...


Sam sobie ten obieg wymyśliłeś? Przecież Przemysław będzie jechał z Przemyśla ze Ślązakiem i we Wrocławiu będzie odłączany na Poznań. Barnim w jedną stronę jedzie u Ciebie z Poznania a w drugą już do Wrocławia. No więc się pochwal, skąd to wziąłeś?
xMICHCIOx - 09-01-2014, 16:57
Temat postu:
O to widzę że nieźle się pozmieniało na kolei, skoro okręg przemyski dostał identyfikator "6". Najbardziej mnie interesuje skąd wziąłeś Przemyśl(?!), pewnie z plakatowych PLKi, gratulację jeśli wierzysz w to co jest tam napisane.

W tym widzisz niejasność Barnima? Jest przecież Wrocław - Szczecin - Wrocław, tylko że na odcinku Wrocław - Poznań jedzie jako Przemysław. Analogiczna sytuacja była w PRach z obiegiem Szczelińca.

Obieg nie wymyśliłem tylko wyczarowałem z kryształowej kuli którą dostałem od Małysza... Oczywiście że jest to dodatek b. Ale skoro Ty masz jeszcze lepsze rewelacje z okręgu przemyskiego to czekam na źródło Smile

P.S.: Poznań nadal będzie "siódemką" czy może np. "dwójką"?

Obieg nr 7255
Zestawienie Beskid
BryTomWi - 10-01-2014, 02:30
Temat postu:
Chłopie, szóstkę ma grupa wagonów jadąca z Wrocławia, bo w drodze do Wrocławia ta właśnie grupa jest pociągiem 37100...
Bartuś - 10-01-2014, 10:50
Temat postu:
xMichciox ma rację. Przemysław będzie samodzielnym pociągiem Wrocław-Poznań (rozkładowo 7 zmodernizowanych wagonów w tym barowy) tylko skomunikowanym ze "Ślązakiem" zaś Ślązak Przemyśl-Zielona Góra również jako samodzielny pociąg. (rozkładowo 2-2-1-2) Zauważ że w drugą stronę (do Przemyśla) nic ze strony Poznania nie jedzie co by mogło być łącznikiem do 73100.
xMICHCIOx - 10-01-2014, 14:02
Temat postu:
BryTomWi, grupa wagonów łączonych/rozłączanych mimo wszystko ma numer dla całej trasy a nie jej części.
kububu - 21-01-2014, 16:50
Temat postu:
Od 9 lutego TLK Cegielski i TLK Goplana będą miał wagony z 6-miejscowymi przedziałami, zestawiać pociągi będzie Warszawa Grochów.
Ninio - 21-01-2014, 23:16
Temat postu:
kububu napisał/a:
Od 9 lutego TLK Cegielski i TLK Goplana będą miał wagony z 6-miejscowymi przedziałami, zestawiać pociągi będzie Warszawa Grochów.


Daj Boże, bo aktualnie lekka bida na E20 się zrobiła...
Nebbud - 22-01-2014, 10:41
Temat postu:
Dziś widziałem TLK "Sienkiewicz" Kielce - Warszawa Zach. skład to: 141A + 112A/B + 112A/B + 141A.
Casanova - 20-02-2014, 14:14
Temat postu:
Witam.

Mam pytanie odnośnie składu TLK Kinga z Warszawy do Krakowa. Czy ten pociąg nadal posiada wagony w dobrym standardzie (wyróżniającym inne TLK-i) czy posiada zwykłe, przeciętne wagony? Pytam, ponieważ widziałem filmik z stycznia 2014 r. i wtedy posiadał dobre wagony, dlatego ciekawi mnie, czy obecnie utrzymuje dobry standard.
Anonymous - 20-02-2014, 14:31
Temat postu:
Tak, wciąż ma wagony o bardzo dobrym standardzie.
Nebbud - 20-02-2014, 15:41
Temat postu:
Na jednym obiegu tak a na drugim nie.
Darthlol - 20-02-2014, 18:18
Temat postu:
Dlaczego TLK Zielonogórzanin od jakiegoś czasu nie jest w całości zestawiony z wagonów 141A lub 111Arrow(po modernizacji) ?
Nebbud - 20-02-2014, 20:17
Temat postu:
Tak Zielonogórzanin w całości zestawiony w standardzie bardzo dobrego EX. Co do Kingi: jeden obieg następujący: 111Arow + 141A + 140A + 141A + 111Arow dzisiaj ten skład pojechał do Warszawy a jutro pojedzie Krakowa, drugi obieg: zwykłe wagony, bez rewelacji i dziś pojechał do Krakowa a jutro do Warszawy i tak na zmianę.
Casanova - 21-02-2014, 17:51
Temat postu:
Dziękuję za info odnośnie "Kingi". Planowałem nią jechać jutro do Krakowa, ale z racji tego, że ma być zwykły przeciętny skład, to sobie odpuszczę.
Anonymous - 21-02-2014, 18:15
Temat postu:
Obieg Kingi jest bez sensu - wagony jeżdżą 5 godzin, a 19 godzin w dobie stoją.
kububu - 23-02-2014, 20:32
Temat postu:
Przecież TLK Kinga ma obieg z TLK Chełmoński do Przemyśla powrót TLK Lubomirski.
pawelu - 23-02-2014, 23:00
Temat postu:
"Kingę" widziałem w ubiegłą sobotę w Krakowie jak odjeżdżała do Warszawy. 2 klasa to 141A dwa wagony i dwa to zwykłe zielone z przedziałami 8-miejscowymi.
Natomiast dzień później wracałem tym pociągiem z Pionek, i zamiast tych zielonych były 111Arow z wyświetlaczami, zaokrąglonymi oknami i granatowymi siedzeniami.
Także na to wygląda, że są dwa różne obiegi, i pomieszane na dodatek, bo raz są wagony bezprzedziałowe, raz ich nie ma.
MisQ - 24-02-2014, 10:31
Temat postu:
pawelu napisał/a:
"Kingę" widziałem w ubiegłą sobotę w Krakowie jak odjeżdżała do Warszawy. 2 klasa to 141A dwa wagony i dwa to zwykłe zielone z przedziałami 8-miejscowymi.
Natomiast dzień później wracałem tym pociągiem z Pionek, i zamiast tych zielonych były 111Arow z wyświetlaczami, zaokrąglonymi oknami i granatowymi siedzeniami.
Także na to wygląda, że są dwa różne obiegi, i pomieszane na dodatek, bo raz są wagony bezprzedziałowe, raz ich nie ma.


A nie pomyliły Ci się pociągi albo dni?Razz

W sobotę jechałem Kingą z Krakowa do W-wy w bezprzedziałowym, zestawiona była jak EIC:

2x bezprzedziałowe 2 kl
1x bezprzedziałowy 1 kl
1x przedziałowy 1 kl.
1 (albo 2, już nie pamiętam) przedziałowe 2kl. 6 osobowe Smile
pendolino - 06-06-2014, 10:55
Temat postu:
Od 15 czerwca kinga zostaje "zdegradowana" do ED74. Ze standardu EIC do taboretów Rolling Eyes
Nebbud - 06-06-2014, 11:05
Temat postu:
Co?! Nie możliwe Sad eh...
Anonymous - 06-06-2014, 11:36
Temat postu:
Gdzieś te badziewia ED74 muszą jeździć....... IC lansuje je jako super nowoczesne pojazdy, szkoda że maja tak fatalne siedzenia... szkoda, że na tak długiej trasie. Ale z drugiej strony Kingą prawie nikt w całej relacji nie jeździ, wiec moze nie bedzie tak zle.
dyżurny - 06-06-2014, 11:51
Temat postu:
Ciekawe czy będzie w dalszym ciągu przechodziła w Krakowie na Lubomirskiego do Przemyśla, czy jednak podzielą te obiegi.
buuuuum - 06-06-2014, 12:24
Temat postu:
Z innej strony.
Dlaczego w modernizowanych wagonach i nowych EZT wstawiane są tak
niewygodne, twarde fotele? Bardziej niewygodne niż w zwykłej starej dwójce. Nie wspominając
o jedynkach z grubymi fotelami... gdzie tyłek się zapada i można tak jechać kilkanaście
godzin i nie odczuwa się dyskomfortu.

Czy nie można tego zmienić? Bo nowe wagony PiCu to totalna porażka, praktycznie się nie
odsuwają i są twarde straszliwe. Do tego wąskie zagłówki, uniemożliwiają dowolne ułożenie głowy. (kl.1 - te niebieskie fotele na pociągach na E-30)
Nie da się zrobić foteli wygodnych? Takich jakich są w starszych wagonach?

http://i.ytimg.com/vi/c9dyEOfAUKI/0.jpg -> tutaj te niewygodne

http://s3.flog.pl/media/foto/5260169_przedzial-1-klasy-w-tlk.jpg - > tutaj takie jakie powinny być.
Nebbud - 06-06-2014, 13:26
Temat postu:
Może i na całej trasie z Krakowa do Warszawy mało kto jedzie, bo większość wybiera "Norwida", który jedzie 3 h a nie "Kingę", która jedzie 5 h, ale dużo ludzi korzysta z Sędziszowa, Kielc, Skarżyska, Dęblina... więc to, że nikt nie pojedzie 5 h z Krakowa do Warszawy to nie znaczy, że z pozostałych miast nikt nie pojedzie!

[ Dodano: 06-06-2014, 14:28 ]
buuuuum, 141A przecież to są bardzo wygodne wagony takie jak na "Kindze", "Zielonogórzaninie" itp. a jeśli chodzi o te najnowsze w "Mieszku" wiesz są zrobione za tanie pieniądze dla TLK, więc nie oczekuj cudów.
Anonymous - 06-06-2014, 13:45
Temat postu:
dyżurny napisał/a:
Ciekawe czy będzie w dalszym ciągu przechodziła w Krakowie na Lubomirskiego do Przemyśla, czy jednak podzielą te obiegi.



Juz nie bedzie takiej mozliwosci przejscia - Kinga od czerwcowej korekty przyjezdzac bedzie mniej wiecej tak jak przyjezdza teraz, ale Lubomirski pojedzie wczesniej - o 16:46 (godzine wczesniej niz obecnie).

Cytat:
Może i na całej trasie z Krakowa do Warszawy mało kto jedzie, bo większość wybiera "Norwida", który jedzie 3 h a nie "Kingę", która jedzie 5 h, ale dużo ludzi korzysta z Sędziszowa, Kielc, Skarżyska, Dęblina... więc to, że nikt nie pojedzie 5 h z Krakowa do Warszawy to nie znaczy, że z pozostałych miast nikt nie pojedzie!


Nie mówie, ze nikt Kinga nie jezdzi bo frekwencje ma przyzwoitą, a w weekendy wrecz znakomitą, mowie tylko ze w CAŁEJ relacji malo kto jezdzi.
krzychu12231 - 06-06-2014, 14:26
Temat postu:
buuuuum, ja się w pełni zgodzę, jeśli chodzi o 1 klasę to jak dotąd nie trafiłem lepszego wagonu niż 112A z fotelami z Twojego zdjęcia.
A jak chodzi o 2 klasę to też uważam, że 141A z Newagu są takie jak być powinny (mi osobiście jeździ się nimi lepiej niż wagonami standardu Z za wyjątkiem 136A-IC4-FPS), ale tylko one. Jak się trafia 111A 6-cio miejscowy albo 141A sześciomiejscowy ale inny niż te Newagi z wyświetlaczami (chodzi o wersję z takim fotelami http://polskakolej.com.pl/photogallery.php?photo_id=1478 ) to już wolę zwykłe, 8 miejscowe.
Nebbud - 06-06-2014, 14:53
Temat postu:
Jeśli chodzi o 1 kl. dla mnie najwygodniejsza jest 112A-Lux oraz Z1A Hesnchell no i 156A ale taki jak w Panoramie i Górniku.
kububu - 06-06-2014, 18:26
Temat postu:
Od 15 czerwca TLK przedziałowe 2kl. 6 osobowe będzie można spotkać m.in. na TLK: Bydgoszczanin, Cegielski, Esperanto, Goplana, Karlik, Nida, Sienkiewicz, Śnieżka, Wisła, Zielonogórzanin i jakieś Łodzie, a zmodernizowane na Dolnoślązak, Kossak, Mieszko, Morcinek, Ślązak, Wyspiański.
Hapek - 06-06-2014, 19:04
Temat postu:
A na Korsarzu pewnie kiszonka w 8-osobówce ....
Nebbud - 06-06-2014, 19:49
Temat postu:
kububu napisał/a:
Od 15 czerwca TLK przedziałowe 2kl. 6 osobowe będzie można spotkać m.in. na TLK: Bydgoszczanin, Cegielski, Esperanto, Goplana, Karlik, Nida, Sienkiewicz, Śnieżka, Wisła, Zielonogórzanin i jakieś Łodzie, a zmodernizowane na Dolnoślązak, Kossak, Mieszko, Morcinek, Ślązak, Wyspiański.


Przecież te wagony jeżdżą od samego początku nowego RJ, więc żadna nowość. W "Śnieżce" tylko trzy wagony w relacji: Warszawa - Wrocław - Warszawa, bo do Szklarskiej Poręby jeżdżą zwykłe wagony.

[ Dodano: 06-06-2014, 20:49 ]
Hapek, Nie wiem jak w tym sezonie, ale w zeszłym w "Korsarzu" jeździła jedynka 140A z ciemnymi oknami taka jak w EIC "Warmia"
Hapek - 06-06-2014, 20:10
Temat postu:
Nebbud napisał/a:

Hapek, Nie wiem jak w tym sezonie, ale w zeszłym w "Korsarzu" jeździła jedynka 140A z ciemnymi oknami taka jak w EIC "Warmia"


a pamiętasz może zestawienie dwójek ? Smile
Nebbud - 06-06-2014, 20:41
Temat postu:
Dwójki bez szału, jak w typowej TLK.
Viljar - 09-06-2014, 06:27
Temat postu:
Właśnie w czwartek widziałem wjeżdżające na wrocławski Dworzec Główny pociągi EIC "Fredro" i TLK "Mieszko". Gdyby nie dodatek szrotów z Olsztyna u tego ostatniego, to pomyliłbym pociągi - "Mieszko" miał lepsze wagony.
sebek - 09-06-2014, 08:10
Temat postu:
Właśnie, dlaczego na EIC Fredro tak słabe zestawienia są. Miesiąc temu byłem w szoku widząc na Centralnym Fredro do Wrocławia, gdzie w składzie były 4 dwójki w tym - 2 x 144a, 136A i 111arrow bez klimy, ludzie od razu uciekli z tego arrowa, bo sauna w środku i konduktor kazał przejść do innych wagonów. Faktycznie wiele pociągów TLK ma nowsze i lepsze wagony, a Fredro to jakaś zbieranina. Wrzucanie 111arrow bez klimatyzacji to już przesada przy tej cenie.
xMICHCIOx - 09-06-2014, 22:23
Temat postu:
Viljar, pewnie chodzi Ci o 112A, był to wagon dodatkowy.

sebek, są trzy powody:
* Fredro ma obieg sam ze sobą co daje tygodniowo tylko 10 kursów,
* Fredre zestawia Wrocław,
* Fredro nie jest objęty żadnym planem modernizacji taboru.


Cytat:
Wrzucanie 111arrow bez klimatyzacji to już przesada przy tej cenie.

Napewno na Fredre nie wrzucili wagonów B9nopuv więc jeśli był to rzeczywiście 111Arow to musiał mieć klimatyzację, obojętnie z jakiego projektu przebudowy by był.
kububu - 10-06-2014, 17:13
Temat postu:
EIC Fredro zestawia Warszawa Grochów na początku rozkładu zestawiał Wrocław.
Nebbud - 10-06-2014, 18:48
Temat postu:
sebek napisał/a:
Wrzucanie 111arrow bez klimatyzacji to już przesada przy tej cenie.

111Arow nowszy i starszy typ posiadają klimatyzację, więc nie pieprz głupot.
atakan - 11-06-2014, 02:06
Temat postu:
Nebbud, Sam Gadasz głupoty. Wagon 111 arrow starszy z prostokątnymi szybami i zieloną tapicerką nie posiada klimy tylko tzw.nawiew.
sebek - 11-06-2014, 07:48
Temat postu:
@Nebbud, czy mógłbyś nie obrażać innych użytkowników forum, tutaj ludzie piszą, wypowiadają się, ale raczej nie pieprzą głupoty, naprawdę szanuj innych a nie obrażaj.
borsuk1977 - 11-06-2014, 11:34
Temat postu:
@Nebbud tak lubi sobie obrażać innych .... Smile
BryTomWi - 11-06-2014, 12:06
Temat postu:
Zwłaszcza jak coś mówi, ale nie do końca wie o czym. @atakan już to wyjaśnił, ale tylko po części ma rację. Część 111arow z prostokątnymi oknami wypuszczona na samym początku nie posiada klimatyzacji.
krzychu12231 - 11-06-2014, 15:12
Temat postu:
xMICHCIOx napisał/a:
* Fredro ma obieg sam ze sobą co daje tygodniowo tylko 10 kursów

Gdyby miał obieg z innym pociągiem to prawdopodobnie też miałby 10 kursów (ew. coś więcej gdyby ten drugi był codzienny) tyle że na 2 różnych pociągach.
Co do 111Arow to z tego co mi wiadomo to bez klimatyzacji jest pierwsze 10 sztuk.
Nebbud - 12-06-2014, 11:48
Temat postu:
Wczorajszy skład EIC "Fredro" http://www.youtube.com/watch?v=ZwA74cnBQFI
ja tu nigdzie nie widzę 111Arow
Hapek - 21-06-2014, 11:17
Temat postu:
Jest ktoś w stanie powiedzieć, czy Korsarz ma wagony kl. 2 z przedziałami 6-osobowymi?
kububu - 21-06-2014, 11:27
Temat postu:
Ma 8-miejscowe.
Ninio - 28-06-2014, 21:17
Temat postu:
Goplana cały czas ma g... pudła? Po 15 czerwca wróciła tragedia w postaci mechpomów.
bandi56 - 29-06-2014, 07:22
Temat postu:
A Cegielski na jakich wagonach kursuje i jakiej mogę się spodziewać frekwencji do Krakowa po zmianie trasy?
mezo23 - 29-06-2014, 08:04
Temat postu: TLK POJEZIERZE
Czy Tlk Pojezierze posiada zmodernizowane wagony klasy 2-giej??
pawelu - 29-06-2014, 08:40
Temat postu:
mezo23: TLK "Pojezierze" to wagony z przedziałami 8-miejscowymi, zazwyczaj w barwach IC + jeden 111Arow z wyświetlaczami i zaokrąglonymi szybami. Wagony z Gdyni, więc trzeba przyznać, że czyste i zadbane.
Nebbud - 29-06-2014, 09:01
Temat postu:
bandi56, o frekwencji nie wiem, ale skład nic się nie zmienił.
sympatyk - 19-03-2019, 15:05
Temat postu:
Wagony 174A po korekcie – w jakich pociągach?

Niezawodna w takich sytuacjach Baza Wagonów Kolejowych opublikowała listę pociągów, w których po korekcie rozkładu jazdy pasażerowie będą mogli podróżować w zmodernizowanych wagonach 174A.

Więcej:

http://inforail.pl/wagony-174a-po-korekcie-w-jakich-pociagach-_more_113036.html
pawelW - 17-07-2019, 13:06
Temat postu:
Nie wiem czy to dobry temat ale zapytam. Czy ktoś wie w jakim zestawieniu kursuje TLK Pirat w tym sezonie ? Coś słyszałem o wagonach 112a zmienionych na klasę2. I czy w tym roku jest jakiś bezprzedziałowy wagon. Jeśli tak to czy to czy ma on klimę i gniazdko 230V pod siedzeniem jak np wagony 159A . Nie jechałem nigdy w 111Arow więc pytam . Nie śpię nigdy w pociągach więc pytam bo może wezmę sobie lapka i książkę a taki wagon byłby idealny żeby nikomu nie przeszkadzać .

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group