Zwrotnicowy napisał/a: |
Impulsy bedą jeździć na trasie Ostrowiec-Kielce-Czestochowa , Ostrowiec-Kielce-Kraków i tak czy siak "wpiszą sie w plan" transportowy.Przecież to logiczne że nie pojadą do Staszowa |
Zwrotnicowy napisał/a: |
Po pierwsze.Budowa linii Kielce-Końskie ma swój projekt,który już kiedyś powstał a manowicie Tumlin-Stąporków,a nie jak teraz się proponuje Kostomłoty-Wąsosz Konecki. |
Zwrotnicowy napisał/a: |
Po drugie.Nielogiczne jest twierdzenie że elektryfikacja 25 na odcinku Skarżysko-Tomaszów to wyrzucenie kasy w błoto,ponieważ powstał by ciąg pod drutem co pozwoliłby na uruchomienie pociągów dalekobieżnych linią25. |
Zwrotnicowy napisał/a: |
Po trzecie.Uważasz,że Kielce,Rzeszów,Łódż to nie są miasta strategiczne??? |
Zwrotnicowy napisał/a: |
A co Twoim zdaniem jest dobrym projektem kolejowym w woj. swiętokrzyskim???.Bo jak narazie Twoje wypowiedzi negują wszystko co jest proponowane. |
Lord W napisał/a: |
Maruda chce chyba powiedzieć, że najlepiej nie inwestować w kolej bo to jest zbyt kosztowne. |
Lord W napisał/a: |
Odnośnie łącznic to większy sens dla mieszkańców województwa świętokrzyskiego miałaby łącznia z Opoczna na Idzikowice niż ta w Czarncy. |
Zwrotnicowy napisał/a: |
Linia 22 to nie świętokrzyskie, a temat dotyczy tego województwa ( jazda przez Radom??dobre sobie z całym szacunkiem ) |
Zwrotnicowy napisał/a: |
Skoro wszystkie propozycję są idiotyczne-to podpowiedz nam jaką masz wizję i pomysł na uzdrowienie transportu kolejowego na liniach D29-25,D29-70.D29-73,D29-8,D29-61 + łącznice leżące w granicach województwa.Skoro tylu ludzi ma złe pomysły,może Ty wprowadzisz coś świeżego.Pan Jarubas i Pan Malepszak beda Ci niezmiernie wdzięczni.Oczekujemy merytorycznych i ciekawych pomysłów. |
ET05 napisał/a: |
Wystarczą staroużyteczne słupy i sieć i zaczynać od Tomaszowa (do Opoczna nocą, żeby nie było KaKA), i potem spokojnie do Skarżyska. Po zadrutowaniu i przywróceniu mijanek od razu zrobić 2 pary Sandomierz - Łódź, ze 2 pary Skarżysko - Łódź i szczytową parę Końskie - Łódź. Oczywiście do Łodzi jakieś PwDC (jak do Częstochowy) bo inaczej nie ma szans. Do kompletu warto rozważyć budowę dodatkowego przystanku w Końskich.Przy 4 parach Sko - Łódź, 1-2 par Końskie - Łódź, 2-3 parach Opoczno - Łódź/Koluszki i 2-3 parach dalekobieżnych (Łódź - Rzeszów, w sezonie Gdynia - Zagórz, może np. Bydgoszcz - Przemyśl, wszyskie z zatrzymaniem w Czarnieckiej Górze i Stąporkowie) ta linia będzie miała sens. |
ET05 napisał/a: |
Północna część region będzie w końcu solidnie skomunikowana i może prestanie płakać na plany łącznicy w Gosiewie |
Cytat: |
Zwrotnicowy napisał/a:
Skoro wszystkie propozycję są idiotyczne-to podpowiedz nam jaką masz wizję i pomysł na uzdrowienie transportu kolejowego na liniach D29-25,D29-70.D29-73,D29-8,D29-61 + łącznice leżące w granicach województwa.Skoro tylu ludzi ma złe pomysły,może Ty wprowadzisz coś świeżego.Pan Jarubas i Pan Malepszak beda Ci niezmiernie wdzięczni.Oczekujemy merytorycznych i ciekawych pomysłów. Smile Niech wymienione przez ciebie osoby skontaktują się ze mną to podyskutujemy o rozwoju kolei na ziemi świętokrzyskiej,istotnie,podrzucę im pomysły za free:) |
Lord W napisał/a: |
Marudo. Póki co nie wskazałeś projektów kolejowych na terenie województwa świętokrzyskiego, jako inwestycji słusznych poza łącznicą we Włoszczowie. |
ET05 napisał/a: |
Obwodnice dla ruchu towarowego jak najbardziej istnieją - Piaski k.Kielc - Kielce Herbskie oraz Sitkówka Nowiny - Szczukowice. |
ET05 napisał/a: |
Jedyne co się zgodzę, to budowa solidnych peronów Kielce Czarnów i zatrzymanie tam TLK i iR, bo są tam duże osiedla, a koreczki w tym pięknym mieście są coraz dłuższe. |
ET05 napisał/a: |
Lord W ma rację. Linia 25 jest wygaszona dokładnie. Plany elektryfikacji były, nawet przebudowano 2-3 perony od strony Tomaszowa i powieszono nieco sieci. |
Lord W napisał/a: |
Akurat partyjnych aparatczyków bym do tego nie mieszał. |
Lord W napisał/a: |
Widać też, że część mieszkańców - zwłaszcza w północnej części jest za lepszym połączeniem kolejowym Kielc z Łodzią, bo właśnie jest potrzeba dojazdu z Końskich do Kielc i z Końskich do Łodzi (jak i z pozostałych mniejszych miejscowości takich jak Stąporków). |
Lord W napisał/a: |
Ogólnie władze województwa będą realizowały właśnie wskazane przez Marudę inwestycje, czyli remont linii Herbskiej i remont LK 8 jako, że są to ciągi podstawowe do Kielc. |
Cytat: |
Remont linii nr 70 i 73 ogólnie nie jest chyba brany pod uwagę i wymagałby on także sporych nakładów finansowych. Jednakże, jeżeli obie linie można przystosować do znacznie wyższej prędkości, to wydaje się, że sama idea zła nie jest. |
Cytat: |
Co do obwodnicy towarowej Kielc to nie wiem którędy miałaby biec, ale raczej byłaby to bardzo duża i droga inwestycja |
Zwrotnicowy napisał/a: |
Podsumowując:
Rewitalizacja LK 61 do Czarncy + budowa łącznicy do CMK (wszystkie znaki na niebie wskazują że inwestycja dojdzie do skutku) |
Cytat: |
dokończenie remontów na LK 8 Skarżysko-Sędziszów |
Cytat: |
Dodam tylko że sąsiadujące ze świętokrzyskim - podkarpackie przeprowadzi m.in. rewitalizację LK 74,78 i 25 Ocice-Dębica .Na pierszy ogień idzie 25 co cieszy bo od Mielca do Dębicy jest aż 20km/h |
Cytat: |
Pozostałe linie wciągu 2-3 lat.Jeśli nie zrobimy nic w tym czasie z LK 73 i 70 to za parę lat te linie zostaną zamknięte na amen,czy się to komuś bedzie podobało czy nie. |
Cytat: |
Jeśli nie zrobimy nic w tym czasie z LK 73 i 70 to za parę lat te linie zostaną zamknięte na amen,czy się to komuś bedzie podobało czy nie. |
ET05 napisał/a: |
Ponownie zalecam lekturę rozkładów jazdy sprzed kilkunastu lat - nie wszystko z czasów PRL było złe.. |