Damian Łódź napisał/a: |
A powiedzcie jak wygladala frekwencja w d. Żubrze? |
Damian Łódź napisał/a: |
let_it_be, dzieki za podanie frekwencji, no fakt moze duzy szynobus dużo przyspieszon by zarobił bez dotacji.
Ale w jednym nie masz racji, podlaskie ma wagony nawet przedziałowe nie liczac kilku pietrusów jak i lokomotywy ale tylko spalinowe. pozdrawiam |
Skalnica napisał/a: |
A KOLEJE MAZOWIECKIE?? |
Skalnica napisał/a: |
dobrym rozwiązaniem byłoby również wpuszczenie do Hajnówki / Białowieży Kolei Mazowieckich oni jak coś uruchomią to nie uwalaja tak prędko i zrobienie taktu np. co 2 godziny - przecież KM mają swoje szynobusy |
Skalnica napisał/a: |
no to co za problem się go pozbyć ja z miłą chęcią pomogę - jeśli to ma pomóc komunikacji w Białowieży i Hajnówce... |
Skalnica napisał/a: |
ludzie tylko piszą na forum i na tym koniec |
let_it_be napisał/a: | ||
KMy nie mają lokomotyw spalinowych, a piętrusy są potrzebne na bardziej zapełnionych trasach. Można by było np. puszczać dwa wagony z Łukowianką i odpinać w Siedlcach, ale dalej problemem jest brak lokomotywy. Skład wagonowy generuje naprawdę duże koszty, dużo większe, niż SZT. A co do SZT z Hajnówki (Białowieży) do W-wy Wschodniej, to nie ma to sensu. |
Damian Łódź napisał/a: |
let_it_be, kilka wagonów nalezacych do PR stoi w B-ku. OIDP jeszcze w Suwałkach coś stoi. Maja jeszcze SM42 orocz SU45 |