rysio napisał/a: |
ciekawie, jakby miala taka wspolpraca wygladac, jak ok 95 %kasy na tym odcinku zbiera iC? |
rysio napisał/a: |
ciekawie, jakby miala taka wspolpraca wygladac, jak ok 95 %kasy na tym odcinku zbiera iC? |
Cytat: |
To jakieś oficjalne dane, czy tak sobie strzelasz? |
Cytat: |
Nie rozumiem czemu bilet miałby drożeć
Po prostu wpływy z miesięcznych (razem na IR i TLK) wpadałyby do jednego wora, jako że bilet byłby jeden ! Potem rodzielano by to między spółki, wg |
Cytat: |
Za taką forsę chyba każdy by się zeszmacił.
|
Cytat: |
A czy byłbym zainteresowany połączeniem TLK z IR na jednym bilecie okresowym. Pewnie, że tak. I raczej doskonale rozumiałbym, iż musiałby być droższy. Wszak zyskuje jakąś wartość dodaną (IR). Ani IC nie jest spółka dobroczynną ani PR. |
Noema napisał/a: |
a dlaczego wspólny bilet ma być droższy? |
Victoria napisał/a: |
Bardzo brakuje połączenia ze Zgorzelca do Warszawy, które uwalił beton PKP IC i tu PR mają pole do popisu. |
sheva17 napisał/a: |
Jakieś rozwiązanie PR-y wypracować muszą. W tej relacji z pociągów korzystają głównie pracownicy, więc na studentów zapychających IR z Łodzi do Krakowa liczyć nie można. Dla tych każdy grosz się liczy i tu sytuacja wygląda odwrotnie. TLK-i sa puste, a IR pękają w szwach. |