| rysio napisał/a: |
| ciekawie, jakby miala taka wspolpraca wygladac, jak ok 95 %kasy na tym odcinku zbiera iC? |
| rysio napisał/a: |
| ciekawie, jakby miala taka wspolpraca wygladac, jak ok 95 %kasy na tym odcinku zbiera iC? |
| Cytat: |
| To jakieś oficjalne dane, czy tak sobie strzelasz? |
| Cytat: |
| Nie rozumiem czemu bilet miałby drożeć
Po prostu wpływy z miesięcznych (razem na IR i TLK) wpadałyby do jednego wora, jako że bilet byłby jeden ! Potem rodzielano by to między spółki, wg |
| Cytat: |
| Za taką forsę chyba każdy by się zeszmacił.
|
| Cytat: |
| A czy byłbym zainteresowany połączeniem TLK z IR na jednym bilecie okresowym. Pewnie, że tak. I raczej doskonale rozumiałbym, iż musiałby być droższy. Wszak zyskuje jakąś wartość dodaną (IR). Ani IC nie jest spółka dobroczynną ani PR. |
| Noema napisał/a: |
| a dlaczego wspólny bilet ma być droższy? |
| Victoria napisał/a: |
| Bardzo brakuje połączenia ze Zgorzelca do Warszawy, które uwalił beton PKP IC i tu PR mają pole do popisu. |
| sheva17 napisał/a: |
| Jakieś rozwiązanie PR-y wypracować muszą. W tej relacji z pociągów korzystają głównie pracownicy, więc na studentów zapychających IR z Łodzi do Krakowa liczyć nie można. Dla tych każdy grosz się liczy i tu sytuacja wygląda odwrotnie. TLK-i sa puste, a IR pękają w szwach. |