Jedrek napisał/a: |
to lokomotywownia JASŁO podsyła skład a na odcinku Jasło- Biecz kursuje jako "S" |
Jedrek napisał/a: |
Ja bym zapytał dlaczego nie do Jasła skoro i tak to lokomotywownia JASŁO podsyła skład a na odcinku Jasło- Biecz kursuje jako "S" |
Cytat: |
Swiat nie kończy się na Krakowie, ale to właśnie w stolicy Małopolski będą zapadać decyzje jak racjonalnie wydać publiczne pieniążki. |
Cytat: |
Popatrz jak wygląda dworzec na stacji Kraków Płaszów, a jak w Stróżach. |
Cytat: |
EX Pogórze |
Cytat: |
Kiedyś końcówki tras pociągów pospiesznych były obsługiwane jako pociągi osobowe. |
Cytat: |
Poza tym R+ do Gorlic też miałoby dobrą frekwę. |
kris123 napisał/a: |
Tak ale po to jesteśmy , aby wytykać błędy i unaoczniać głupotę panującą w PKPPR K. Odniosę się poszczególnie do kwestii poruszanych przez Ciebie |
Cytat: |
Po pierwsze wjazd do Rabki to około 15 minut, czasem fakt 20, ale to najmniejszy problem. Jest to miejscowość uzdrowiskowa, w której ludzie wsiadają i wysiadają. Aczkolwiek mało kto wie, że linia Kraków-Zakopane w naturalny sposób nie przejeżdża przez Rabkę |
Cytat: |
zawsze te kilkanaście osób by było. Ewentualnie alternatywą byłby wjazd pociągu relacji biecz-Stróże do Gorlic, lub wspomniany R+. |
Cytat: |
Frekwencja do Biecza to 40% średnio, więc z Gorlicami mogłaby mieć nawet z 60%. |
Cytat: |
Teraz uruchomili nowy pociąg w D 66129 z Kraka do Sącza idealnie skomunikowany na kibel do Biecza. Więc będzie czym jeździć rano. |
Cytat: |
gdzie macie wielkie możliwości transportowe |
Cytat: |
Frekwencja wzrośnie znacząco. |
Cytat: |
Nie widzę potrzeby walczenia o Balice, czy wieliczkę, ponieważ tam dużo ludzi jeździ i te linie zagrożone nie ą. |
Cytat: |
Tak , ponieważ nie wiesz co to znaczy. |
Cytat: |
Zamiast pluć jadem na osobę która coś robi zajmij się Drogi Kolego jak linie ratować, jak ułożyć rozkład jazdy. |
Cytat: |
Ponieważ PKP stosuje ulgi ustawowe, natomiast busy nie. |
Cytat: |
Tak samo obrażasz mnie i podobnie senatora Koguta. |
Cytat: |
A na marginesie nie wydaję Twoich pieniędzy ponieważ nie mam nic z tego. |
Cytat: |
To , że Ty nie jeździsz nie oznacza , że nikt nie jeździ. |
Cytat: |
To , że Ty nie jeździsz nie oznacza , że nikt nie jeździ.
Wiadomo. Frekwencja w Kogut Express sięga 200% . Dane przedstawiłeś . Szkoda tylko, że sam za swoje pomysły nie płacisz , tylko wszyscy podatnicy. |
kris123 napisał/a: |
a sama msc. na EX to 21 do tego droższe bilety i musisz mieć 2 bilety dwóch przewoźników. . |
kris123 napisał/a: |
Jest na to metoda Zawias. Mianowicie użyczyć miastu Gorlice szynobus na stałe. I stamtąd można wykonywać kursy . Nocowanie szynobusu może odbywać się albo w Stróżach, albo Zagórzanach. Mi się wydaje, że skoro można było wyratować Wieliczkę można i linię Stróże-Jasło. Potrzeba chęci. |
lukasz92 napisał/a: |
konieczne jest wyspecjalizowane zaplecze techniczne na miejscu, a takiego w Stróżach czy innych Bieczach po prostu nie ma. |
Pułtuś napisał/a: |
Kris, masz jakies dowody na to, ze pociąg Stróże-Biecz nocuje w Jaśle ? Bo z moich informacji wynika, że stoi normalnie w Bieczu. |
kris123 napisał/a: |
,amy gwarancję frekwencji na odc Sącz-Grybów-Stróże |
mozambikpl napisał/a: |
dlatego mówie jeżeli cos mają zrobić z Jasłem związane to tylko Jasło Tarnów żadna inna relacja nie wchodzi w gre. |
Cytat: |
Jeździ sporo ludzi do pracy. |
Cytat: |
Siedzisz w Krakowie |
Cytat: |
bo przejechałeś się raz czy dwa do Biecza w sobotę. |
Cytat: |
między innymi przez Ciebie się tu zalogowałem bo w bebechach mi się przewraca jak Ciebie czytam! |
Cytat: |
te pociągi jeżdżą za podatki nie tylko twoje ale też pozostałych mieszkańców małopolski |
Cytat: |
a z twoimi poglądami możesz na Białorusi świat doganiać... Evil or Very Mad
|
Cytat: |
Skarbie |
Cytat: |
Frekwencję widziałem |
Cytat: |
I była naprawdę zadowalająca! |
Cytat: |
Małopolanie powinni zabiegać o to by od grudnia Biecze pojechały do i z Jasła to na początek wystarczy. |
Cytat: |
A żeby pociągi pojechały z Jasła nie trzeba dużo. |
Cytat: |
tylko fragmenty wypowiedzi i nadajesz im swój kosmiczny sens. |
Cytat: |
Twoje wypociny |
Cytat: |
do likwidacji a nie do rewitalizacji |
Cytat: |
Przez lata pociągi jeździły z Jasła do wsi Stróże gdzie ludzie mieli możliwość przesiadki na pociągi do N. Sącza i Krakowa i ludzie jeździli. |
Cytat: |
Czasami mam wrażenie że jesteś z jakiejś firmy busiarskiej i radochę Ci sprawia bycie mąciwodą tego forum! |
sheva17 napisał/a: |
... powinniśmy zastanowić się co z tym fantem zrobić. Naprawdę rozmawiajmy rzetelnie, wtedy i odbiór tego tematu będzie inny. |
Cytat: |
A teraz pytanie do zorientowanych, czy byłaby szansa na przedłużenie relacji chociaż do Grybowa? |
kris123 napisał/a: |
... 720 jest dobrze skomunikowana z Dunajcem i umożliwia mieszkańcom wiosek dostanie się na zajęcia do Tarnowa, czy Krakowa. |
kemi73 napisał/a: |
Za to z Dunajca w kierunku Gorlic jest dobre połączenie w Bobowej na busa. |
sheva17 napisał/a: |
Kris, uważam że relacja Stróże- Biecz powinna być zlikwlidowana, bo nie ma większego sensu. Relacja, nie linia . Natomiast kursy w relacji Nowy Sącz/Grybów- Gorlice/Jasło byłyby dobrą ofertą dla pasażerów. Jazda do takich ośrodków jak Stróże, czy Biecz to jakaś kpina. Nawet wydłużenie pociągu do Grybowa mogłoby poprawić sytuację.
Kris, ale co ma forum do czasu oczekiwania ? Czy ten nie ma charakteru uniwersalnego ? |
sheva17 napisał/a: |
Janosik, nie zgodzę się. Kto np. pojedzie takim pociągiem z Grybowa skoro ma bezpośredni autobus? Trzeba przygotować ofertę naprawdę dobrą dla pasażera. |
kris123 napisał/a: |
Mnie się osobiście wydaje, że powinno się powrócić do tego cio było, czyli relacji Nowy Sącz przez Stróże, Gorlice Zagórzany wjazd do Gorlic i dalej do Jasła. Oczywiście bezwzględna jest synchronizacja komunikacji w węźle sądeckim na pociągi do Krynicy/Muszyny a na węźle jaselskim na pociągi do Zagórza, tylko cxzy jeszcze pociągi skoro tam nagminnie jeździ ZKA. Pozostaje kwestia dublowania relacji. Jest jeszcze inna opcja zostawić skomunikowane kible Jasło-Biecz, ale w tym wypadku szczelić odpowiednie skomunikowania do 10 minut w Stróżach na pociągi Tarnów/Sącz a w Jaślena Zagórz. Oczywiście w tej opcji obowiązkowy jest wjazd pociągów do Gorlic. W każdym razie nawet zmiana czoła w Gorlicach nie powinna być problemem , poniewważ jak pokazuje przykład Rabki takie rozwiązanie sprawdza się na gruncie. Zresztą wiecie co mnie dziwi, że tak łatwo zrezygnowano z wjazdów do Sącza miasta. Tyle ludzi chciało pociągi do Marcinkowic. Warunki były linia zelektryfikowana jest. Ale po co mają myśleć. Mamy na przykład idiotyzm w postaci kuriozalnego pociągu Sącz-Stróże, który jest nie do ruszenia, ponieważ zapewnia dojazd dla kolejarzy. |
Cytat: |
Zresztą wg mnie chore jest aby z Sącza do Chabówki jechac przez Kraków |
Cytat: |
Pociąg typu regio+ ale z Krakowa do Gorlic i z powrotem. Bodaj funkcjonowało i cieszylo się spora ofertą do Stróż. |
Cytat: |
Co do Maliniaka owszem mógłby prowadzic wagony do Zagórza, ale raczej w sezonie, no może w wekendy. Co do szlakowej wynosi 30/40 km. |
Cytat: |
A co do pociągu Sącz-Stróże , czy on nie może jechac dalej? To juz lepiej niech podąża do Tarnowa. |
sheva17 napisał/a: |
Do Gorlic jak sam mówiłeś wjazdu nie ma, więc nie ma i tematu. |
kris123 napisał/a: |
Co do szlakowej wynosi 30/40 km. |
kris123 napisał/a: |
A jak ma nie być jak są pociągi w których jadą 3 drużyny konduktorskie... |
Cytat: |
stały by sie bardziej rentowne. |
sheva17 napisał/a: |
Zatem trzeba podjąć rozmowy z miejskim przewoźnikiem w Gorlicach. |
Cytat: |
Takich ''reliktow'' w rozkladzie jazdy na Kryniczance jest sporo. |
MK_Rabka napisał/a: |
Teraz mówimy o autobusie KKA. |
MK_Rabka napisał/a: |
Teraz mówimy o autobusie KKA. |
Woojtek napisał/a: |
2. Połączenie do Gorlic ma szansę przywrócenia (...). |
peregrinus napisał/a: |
nie zapominaj o jednym: dawniej pociag bez. do gorlic (77121 z 16:23 z Krakowa Glownego) jechal prawie cztery godziny. |
peregrinus napisał/a: |
jak chcesz konkurowac z autobusem ktory jedzie 2:30? |
peregrinus napisał/a: |
a z tym staniem w korkach bym nie demonizowal - tyle samo czasu potencjalny pasazer stracilby muszac dojechac z Krakowa Glownego np. na miasteczko studenckie. |
peregrinus napisał/a: |
co do Twojej pp propozycji, opieranie sie tylko i wylacznie na pasazerach z Gorlic i tych kilku wiekszych stacji polączenia nie wyżywi. nie mowie o zapewnieniu rentownosci, bo jak wiemy na polskiej kolei to niemozliwe, ale o przynajmniej przyzwoitym zwrocie kosztow. jezeli mialoby cos racje bytu, to R+ do Tarnowa, pozniej moznaby odpuscic sobie kilka przystankow (np. Kłokowa, Lubaszowa, Jankowa), ale od Stroz pociag powinien jechac jako zwykłe regio. |
peregrinus napisał/a: |
zastanawiajace dla mnie jest to, ze z Tarnowem Gorlice maja tylko dwa polaczenia dziennie, a jakby nie patrzec są to stolice dwoch sasiadujacych ze soba powiatow (fakt istnienia Tarnowa grodzkiego pomijam). mysle ze gdyby poszly ze strony miasta i powiatu pewne ruchy, dotyczace budowy infrastruktury turystycznej, takie polaczenie moznaby dobrze rozreklamowac w Tarnowie wsrod milosnikow rowerow w lecie, a narciarzy w zimie. i skorzystali by na tym wszyscy, i region gorlic i kolej. |
peregrinus napisał/a: |
a po remoncie 106, bezposredni pociag z Krynicy lub Nowego Sącza do Rzeszowa przez Gorlice, spalinowym szynobusem , a co |
peregrinus napisał/a: |
nie wiem czy z Biecza jest jakikolwiek autobus do Tarnowa, do Krakowa sa dwa Veolii, obydwa rano. |
peregrinus napisał/a: |
zastanawiajace dla mnie jest to, ze z Tarnowem Gorlice maja tylko dwa polaczenia dziennie |
peregrinus napisał/a: |
poza tym wspomnianego przez Ciebie przewoznika nie lubie i nie korzystam, w podzięce za to ze swego czasu traktowal pasażerów jak bydło upychając w autobusie ile sie da. |
peregrinus napisał/a: |
pp - na jakiej zasadzie korespondujesz z UMWM, wymuszasz na nich infomacje ich na podstawie uoddp? |
Cytat: |
pociągi powinny jeździć na trasie Tarnów-Jasło i Sącz-Jasło skomuikowane w Jaśle z Zagórzem i Rzeszowem |
Cytat: |
sęk w tym żeby w końcu sąsiadujące ze sobą województwa zaczęły się dogadywa |
Cytat: |
Tarnów-Jasło |
Cytat: |
bo nie każdy ma ochotę gnieść się w ciasnych busach. |
Cytat: |
O atrakcyjności Kraków - Tarnów na najbliższe 3 lata zapomnijcie, |
Cytat: |
tu nie nadrobicie nic, bo może wylecieć z rozkładu nawet 30% pociągów, |
Cytat: |
Od 2015 roku trzeba będzie odbudowywać kolej w Małopolsce od zera, |
hurricane napisał/a: |
W każdym razie wtedy jak będzie modernizacja E30, połączenia autobusowe Kraków - Tarnów wyrosną jak grzyby po deszczu w ciepłą noc... |
kryniczanin napisał/a: |
Kraków - Brzesko 2015 to źle bo pociągi Kraków - Tarnów są najbardziej pełne głównie na tym odcinku. Na Tarnów - Brzesko jest już dużo gorzej. |
pp napisał/a: |
Bieszczady ZAWSZE będzie najkrócej i najszybciej łącznicą Stróż |
Cytat: |
19-23 minuty |
Cytat: |
kryniczanin, mała porcja matematyki. |
kemi73 napisał/a: |
Co do czasu to jak na razie przejazd samochodem jak dla mnie jest najszybszy bo bez problemu wyrabiam się w 2:15 i to bez jazdy czwóreczką. |