Cytat: |
Tak sobie patrzę w rozkład i tak np. pierwszy pociąg 920,odjazd z
Krościenka 9.14, przyjazd do Hirova 11.51. Czy to błąd w rozkładzie |
Cytat: |
Tak sobie myślę, co szkodzily pociągi do Chyrowa |
Pułtuś napisał/a: |
Tylko szynobusy obecnie. |
MK_Rabka napisał/a: |
Niech się wymienią z PR, kilka suk za kilka siódemek -.-
Niemniej dobrze, że jeszcze pamiętają o Bieszczadach. |
Brawurka napisał/a: |
^^
Nigdy. Pociagi regionalne dojeżdżały z Przemyśla do Malhowic, a więc kończyły bieg przed granicą. Kiedy jeździła tą trasą "Solina" jeździł też codziennie całoroczny pociąg rel. Zagórz - Przemyśl. Połączenia te zlikwidowano jednocześnie, ale nie pamiętam w którym roku... |
sebek napisał/a: |
Kiedyś "Solina" jeżdziła od Przemyśla do Zagórza przez Chyrów. Ale to dawne czasy. Wtedy stan torów był kiepski na ukraińskim odcinku, jak pamiętam ze 20-30km/h. Czy po likwidacji tego połączenia, był kiedykolwiek prowadzony ruch regionalny na trasie Przemyśl - Chyrów? |
Cytat: |
Można przecież normalnie wprowadzić kontrolę graniczną |
Cytat: |
po stronie ukrainskiej?? |
Cytat: |
Plastikowi przemytnicy nic nie zrobią., ale warunek - po tej modernizacji, |
pospieszny napisał/a: |
Tak niespodzianka, szkoda tylko że nie wiadomo którego roku.
Zaraz po PLK najlepsze w snuciu planów i bajdurzeniu bajek jest IC |
Turysta napisał/a: |
jest prawdopodobieństwo, ze PIC uszykuje niespodziankę na lato w postaci kilku wagonów do Zagórza, które prowadziłby właśnie ten pociąg Wrocław - Przemyśl. Z Wrocławia do Zagórza, mmm, byłoby nieźle Tylko wagony do Zagórza powinni odczepić w Tarnowie, bo jazda przez Rzeszów byłaby bez sensu.
|
Cytat: |
Od dnia 7.03.2012r. odwołuje się kursowanie zastępczej komunikacji autobusowej na odcinku Jasło - Zagórz. |
Maykin napisał/a: |
Będzie dobrze po remoncie tras za rok znowu będziemy śmigać po torach bieszczadzkich |
Cytat: |
W pozostałe dni tj. od 2 kwietnia do 31 maja 2012 roku.... |
Cytat: |
zastępcza komunikacja autobusowa będzie kursowała do 31 maja.
|
patryk92 napisał/a: |
Ja wiem tylko tyle, że na Zagórz - Łupków są dwie opcje: lok+wagon lub komunikacja zastępcza. Jak lokomotywownia w Zagórzu jest tylko zamknięta z całym wyposażeniem i jest możliwość do jej ponownego otwarcia to powinni dać polsata z wagonem, bo trzeba będzie jakoś tankować. A jaką decyzję podejmą PR to sie okaże. Tyle dowiedziałem się od pracownika kolei. |
pospieszny napisał/a: |
modernizacja zakłada przebudowanie układu torowego 7 stacji lub mijanek oraz 5 przystanków osobowych |
Bardi78 napisał/a: |
Rzeszów-Jasło (jak to remont po remoncie???) |
LukE83 napisał/a: |
W Bieszczadach kursy autobusów dosyć poograniczane co do ilości i terminów kursowania.
W rejonie Ustrzyk Górnych i Wetliny jedynie kilka kursów autobusów, a tak od rana do popołudnia to jeżdżą busy. |
Kod: |
jubikej napisał/a: |
ma co ciagac :] szkoda tam tych lokow, a na Hel w sezonie po 7 pudel SMkami będziemy ciagac ech |
Rozkładowiec napisał/a: |
Kuba Wie-Wiór, nie chcę być złym prorokiem, ale plany planami, tylko droga do ich realizacji kręta jak pętla bieszczadzka. Co do wschodniej części, to sporym sukcesem by było, gdyby się udało reaktywować odcinek Zagórz - Krościenko z w miarę przyzwoitą szlakową. |
Groźny Fanatyk napisał/a: |
No proszę! Da się? Da się! |
robertrush napisał/a: |
W słowackim rozkładzie jazdy pokazały się wakacyjne pociągi przez przejście kolejowe w Łupkowie |
Cytat: |
Obecnie trwają uzgodnienia w zakresie dopuszczenia do ruchu po stronie słowackiej taboru polskiego. Przewozy mają być bowiem wykonywane przez podkarpacki oddział Przewozów Regionalnych. W założeniach na Słowację kierowane mają być pojazdy serii SA134 lub zamiennie SA135.
Podróże za granicę mają być niedrogie, bo na polskim odcinku trasy obowiązywać ma wojewódzka taryfa podkarpacka niższa niż podstawowa taryfa PR, zaś na odcinku Łupków – Medzilaborce funkcjonować mają tzw. przejściówki. a przejazd od granicy państwa do Medzilaborzec pasażer zapłaci dodatkowo równowartość jednego euro. Na razie są to ustalenia wstępne. W założeniach taryfa ma być atrakcyjna zarówno dla osób planujących podróże w Bieszczady, jak i jadących dalej na Słowację. |
Maykin napisał/a: |
..dzisiaj widziałem na szlaku Jasło-Rzeszów lokomotywę ciągnącą kilka motoraków SKPL.Czy to koniec pracy na liniach zagórskich taboru SKPL? |
Groźny Fanatyk napisał/a: |
Tak się zastanawiam... Podkarpackie czy warmińsko-mazurskie ma najbardziej antykolejowe władze?
Chyba jednak na Podkarpaciu są bardziej wprost bezczelni. |
kruczek napisał/a: |
Tak się podkarpackie z warmińsko-mazurskim ścigali w antykolejowości, że przyszedł taki Całbecki i rozwalił cały bank ich zabawy - ten to dopiero bezczelnie zniszczył kolej w swoim województwie... |
Cytat: |
Przejazd wąskotorową kolejką w Bieszczadach, to dla przyjezdnych spora atrakcja. W sezonie turystycznym w bieszczadzkim Majdanie ustawiają się całkiem spore kolejki do wagoników. Bilety dostępne są na miejscu jak i przez Internet. Dzieci do lat 3 korzystają za darmo. |