| Jedrek napisał/a: |
| to lokomotywownia JASŁO podsyła skład a na odcinku Jasło- Biecz kursuje jako "S" |
| Jedrek napisał/a: |
| Ja bym zapytał dlaczego nie do Jasła skoro i tak to lokomotywownia JASŁO podsyła skład a na odcinku Jasło- Biecz kursuje jako "S" |
| Cytat: |
| Swiat nie kończy się na Krakowie, ale to właśnie w stolicy Małopolski będą zapadać decyzje jak racjonalnie wydać publiczne pieniążki. |
| Cytat: |
| Popatrz jak wygląda dworzec na stacji Kraków Płaszów, a jak w Stróżach. |
| Cytat: |
| EX Pogórze |
| Cytat: |
| Kiedyś końcówki tras pociągów pospiesznych były obsługiwane jako pociągi osobowe. |
| Cytat: |
| Poza tym R+ do Gorlic też miałoby dobrą frekwę. |
| kris123 napisał/a: |
| Tak ale po to jesteśmy , aby wytykać błędy i unaoczniać głupotę panującą w PKPPR K. Odniosę się poszczególnie do kwestii poruszanych przez Ciebie |
| Cytat: |
| Po pierwsze wjazd do Rabki to około 15 minut, czasem fakt 20, ale to najmniejszy problem. Jest to miejscowość uzdrowiskowa, w której ludzie wsiadają i wysiadają. Aczkolwiek mało kto wie, że linia Kraków-Zakopane w naturalny sposób nie przejeżdża przez Rabkę |
| Cytat: |
| zawsze te kilkanaście osób by było. Ewentualnie alternatywą byłby wjazd pociągu relacji biecz-Stróże do Gorlic, lub wspomniany R+. |
| Cytat: |
| Frekwencja do Biecza to 40% średnio, więc z Gorlicami mogłaby mieć nawet z 60%. |
| Cytat: |
| Teraz uruchomili nowy pociąg w D 66129 z Kraka do Sącza idealnie skomunikowany na kibel do Biecza. Więc będzie czym jeździć rano. |
| Cytat: |
| gdzie macie wielkie możliwości transportowe |
| Cytat: |
| Frekwencja wzrośnie znacząco. |
| Cytat: |
| Nie widzę potrzeby walczenia o Balice, czy wieliczkę, ponieważ tam dużo ludzi jeździ i te linie zagrożone nie ą. |
| Cytat: |
| Tak , ponieważ nie wiesz co to znaczy. |
| Cytat: |
| Zamiast pluć jadem na osobę która coś robi zajmij się Drogi Kolego jak linie ratować, jak ułożyć rozkład jazdy. |
| Cytat: |
| Ponieważ PKP stosuje ulgi ustawowe, natomiast busy nie. |
| Cytat: |
| Tak samo obrażasz mnie i podobnie senatora Koguta. |
| Cytat: |
| A na marginesie nie wydaję Twoich pieniędzy ponieważ nie mam nic z tego. |
| Cytat: |
| To , że Ty nie jeździsz nie oznacza , że nikt nie jeździ. |
| Cytat: |
| To , że Ty nie jeździsz nie oznacza , że nikt nie jeździ.
Wiadomo. Frekwencja w Kogut Express sięga 200% |
| kris123 napisał/a: |
| a sama msc. na EX to 21 do tego droższe bilety i musisz mieć 2 bilety dwóch przewoźników. . |
| kris123 napisał/a: |
| Jest na to metoda Zawias. Mianowicie użyczyć miastu Gorlice szynobus na stałe. I stamtąd można wykonywać kursy . Nocowanie szynobusu może odbywać się albo w Stróżach, albo Zagórzanach. Mi się wydaje, że skoro można było wyratować Wieliczkę można i linię Stróże-Jasło. Potrzeba chęci. |
| lukasz92 napisał/a: |
| konieczne jest wyspecjalizowane zaplecze techniczne na miejscu, a takiego w Stróżach czy innych Bieczach po prostu nie ma. |
| Pułtuś napisał/a: |
| Kris, masz jakies dowody na to, ze pociąg Stróże-Biecz nocuje w Jaśle ? Bo z moich informacji wynika, że stoi normalnie w Bieczu. |
| kris123 napisał/a: |
| ,amy gwarancję frekwencji na odc Sącz-Grybów-Stróże |
| mozambikpl napisał/a: |
| dlatego mówie jeżeli cos mają zrobić z Jasłem związane to tylko Jasło Tarnów żadna inna relacja nie wchodzi w gre. |
| Cytat: |
| Jeździ sporo ludzi do pracy. |
| Cytat: |
| Siedzisz w Krakowie |
| Cytat: |
| bo przejechałeś się raz czy dwa do Biecza w sobotę. |
| Cytat: |
| między innymi przez Ciebie się tu zalogowałem bo w bebechach mi się przewraca jak Ciebie czytam! |
| Cytat: |
| te pociągi jeżdżą za podatki nie tylko twoje ale też pozostałych mieszkańców małopolski |
| Cytat: |
| a z twoimi poglądami możesz na Białorusi świat doganiać... Evil or Very Mad
|
| Cytat: |
| Skarbie |
| Cytat: |
| Frekwencję widziałem |
| Cytat: |
| I była naprawdę zadowalająca! |
| Cytat: |
| Małopolanie powinni zabiegać o to by od grudnia Biecze pojechały do i z Jasła to na początek wystarczy. |
| Cytat: |
| A żeby pociągi pojechały z Jasła nie trzeba dużo. |
| Cytat: |
| tylko fragmenty wypowiedzi i nadajesz im swój kosmiczny sens. |
| Cytat: |
| Twoje wypociny |
| Cytat: |
| do likwidacji a nie do rewitalizacji |
| Cytat: |
| Przez lata pociągi jeździły z Jasła do wsi Stróże gdzie ludzie mieli możliwość przesiadki na pociągi do N. Sącza i Krakowa i ludzie jeździli. |
| Cytat: |
| Czasami mam wrażenie że jesteś z jakiejś firmy busiarskiej i radochę Ci sprawia bycie mąciwodą tego forum! |
| sheva17 napisał/a: |
| ... powinniśmy zastanowić się co z tym fantem zrobić. Naprawdę rozmawiajmy rzetelnie, wtedy i odbiór tego tematu będzie inny. |
| Cytat: |
|
A teraz pytanie do zorientowanych, czy byłaby szansa na przedłużenie relacji chociaż do Grybowa? |
| kris123 napisał/a: |
| ... 720 jest dobrze skomunikowana z Dunajcem i umożliwia mieszkańcom wiosek dostanie się na zajęcia do Tarnowa, czy Krakowa. |
| kemi73 napisał/a: |
| Za to z Dunajca w kierunku Gorlic jest dobre połączenie w Bobowej na busa. |
| sheva17 napisał/a: |
| Kris, uważam że relacja Stróże- Biecz powinna być zlikwlidowana, bo nie ma większego sensu. Relacja, nie linia Kris, ale co ma forum do czasu oczekiwania |
| sheva17 napisał/a: |
| Janosik, nie zgodzę się. Kto np. pojedzie takim pociągiem z Grybowa skoro ma bezpośredni autobus? Trzeba przygotować ofertę naprawdę dobrą dla pasażera. |
| kris123 napisał/a: |
| Mnie się osobiście wydaje, że powinno się powrócić do tego cio było, czyli relacji Nowy Sącz przez Stróże, Gorlice Zagórzany wjazd do Gorlic i dalej do Jasła. Oczywiście bezwzględna jest synchronizacja komunikacji w węźle sądeckim na pociągi do Krynicy/Muszyny a na węźle jaselskim na pociągi do Zagórza, tylko cxzy jeszcze pociągi skoro tam nagminnie jeździ ZKA. Pozostaje kwestia dublowania relacji. Jest jeszcze inna opcja zostawić skomunikowane kible Jasło-Biecz, ale w tym wypadku szczelić odpowiednie skomunikowania do 10 minut w Stróżach na pociągi Tarnów/Sącz a w Jaślena Zagórz. Oczywiście w tej opcji obowiązkowy jest wjazd pociągów do Gorlic. W każdym razie nawet zmiana czoła w Gorlicach nie powinna być problemem , poniewważ jak pokazuje przykład Rabki takie rozwiązanie sprawdza się na gruncie. Zresztą wiecie co mnie dziwi, że tak łatwo zrezygnowano z wjazdów do Sącza miasta. Tyle ludzi chciało pociągi do Marcinkowic. Warunki były linia zelektryfikowana jest. Ale po co mają myśleć. Mamy na przykład idiotyzm w postaci kuriozalnego pociągu Sącz-Stróże, który jest nie do ruszenia, ponieważ zapewnia dojazd dla kolejarzy. |
| Cytat: |
| Zresztą wg mnie chore jest aby z Sącza do Chabówki jechac przez Kraków |
| Cytat: |
| Pociąg typu regio+ ale z Krakowa do Gorlic i z powrotem. Bodaj funkcjonowało i cieszylo się spora ofertą do Stróż. |
| Cytat: |
| Co do Maliniaka owszem mógłby prowadzic wagony do Zagórza, ale raczej w sezonie, no może w wekendy. Co do szlakowej wynosi 30/40 km. |
| Cytat: |
| A co do pociągu Sącz-Stróże , czy on nie może jechac dalej? To juz lepiej niech podąża do Tarnowa. |
| sheva17 napisał/a: |
|
Do Gorlic jak sam mówiłeś wjazdu nie ma, więc nie ma i tematu. |
| kris123 napisał/a: |
| Co do szlakowej wynosi 30/40 km. |
| kris123 napisał/a: |
| A jak ma nie być jak są pociągi w których jadą 3 drużyny konduktorskie... |
| Cytat: |
| stały by sie bardziej rentowne. |
| sheva17 napisał/a: |
| Zatem trzeba podjąć rozmowy z miejskim przewoźnikiem w Gorlicach. |
| Cytat: |
| Takich ''reliktow'' w rozkladzie jazdy na Kryniczance jest sporo. |
| MK_Rabka napisał/a: |
| Teraz mówimy o autobusie KKA. |
| MK_Rabka napisał/a: |
| Teraz mówimy o autobusie KKA. |
| Woojtek napisał/a: |
| 2. Połączenie do Gorlic ma szansę przywrócenia (...). |
| peregrinus napisał/a: |
| nie zapominaj o jednym: dawniej pociag bez. do gorlic (77121 z 16:23 z Krakowa Glownego) jechal prawie cztery godziny. |
| peregrinus napisał/a: |
| jak chcesz konkurowac z autobusem ktory jedzie 2:30? |
| peregrinus napisał/a: |
| a z tym staniem w korkach bym nie demonizowal - tyle samo czasu potencjalny pasazer stracilby muszac dojechac z Krakowa Glownego np. na miasteczko studenckie. |
| peregrinus napisał/a: |
| co do Twojej pp propozycji, opieranie sie tylko i wylacznie na pasazerach z Gorlic i tych kilku wiekszych stacji polączenia nie wyżywi. nie mowie o zapewnieniu rentownosci, bo jak wiemy na polskiej kolei to niemozliwe, ale o przynajmniej przyzwoitym zwrocie kosztow. jezeli mialoby cos racje bytu, to R+ do Tarnowa, pozniej moznaby odpuscic sobie kilka przystankow (np. Kłokowa, Lubaszowa, Jankowa), ale od Stroz pociag powinien jechac jako zwykłe regio. |
| peregrinus napisał/a: |
| zastanawiajace dla mnie jest to, ze z Tarnowem Gorlice maja tylko dwa polaczenia dziennie, a jakby nie patrzec są to stolice dwoch sasiadujacych ze soba powiatow (fakt istnienia Tarnowa grodzkiego pomijam). mysle ze gdyby poszly ze strony miasta i powiatu pewne ruchy, dotyczace budowy infrastruktury turystycznej, takie polaczenie moznaby dobrze rozreklamowac w Tarnowie wsrod milosnikow rowerow w lecie, a narciarzy w zimie. i skorzystali by na tym wszyscy, i region gorlic i kolej. |
| peregrinus napisał/a: |
| a po remoncie 106, bezposredni pociag z Krynicy lub Nowego Sącza do Rzeszowa przez Gorlice, spalinowym szynobusem |
| peregrinus napisał/a: |
| nie wiem czy z Biecza jest jakikolwiek autobus do Tarnowa, do Krakowa sa dwa Veolii, obydwa rano. |
| peregrinus napisał/a: |
| zastanawiajace dla mnie jest to, ze z Tarnowem Gorlice maja tylko dwa polaczenia dziennie |
| peregrinus napisał/a: |
| poza tym wspomnianego przez Ciebie przewoznika nie lubie i nie korzystam, w podzięce za to ze swego czasu traktowal pasażerów jak bydło upychając w autobusie ile sie da. |
| peregrinus napisał/a: |
| pp - na jakiej zasadzie korespondujesz z UMWM, wymuszasz na nich infomacje ich na podstawie uoddp? |
| Cytat: |
| pociągi powinny jeździć na trasie Tarnów-Jasło i Sącz-Jasło skomuikowane w Jaśle z Zagórzem i Rzeszowem |
| Cytat: |
| sęk w tym żeby w końcu sąsiadujące ze sobą województwa zaczęły się dogadywa |
| Cytat: |
| Tarnów-Jasło |
| Cytat: |
| bo nie każdy ma ochotę gnieść się w ciasnych busach. |
| Cytat: |
| O atrakcyjności Kraków - Tarnów na najbliższe 3 lata zapomnijcie, |
| Cytat: |
| tu nie nadrobicie nic, bo może wylecieć z rozkładu nawet 30% pociągów, |
| Cytat: |
| Od 2015 roku trzeba będzie odbudowywać kolej w Małopolsce od zera, |
| hurricane napisał/a: |
| W każdym razie wtedy jak będzie modernizacja E30, połączenia autobusowe Kraków - Tarnów wyrosną jak grzyby po deszczu w ciepłą noc... |
| kryniczanin napisał/a: |
| Kraków - Brzesko 2015 to źle bo pociągi Kraków - Tarnów są najbardziej pełne głównie na tym odcinku. Na Tarnów - Brzesko jest już dużo gorzej. |
| pp napisał/a: |
| Bieszczady ZAWSZE będzie najkrócej i najszybciej łącznicą Stróż |
| Cytat: |
| 19-23 minuty |
| Cytat: |
| kryniczanin, mała porcja matematyki. |
| kemi73 napisał/a: |
| Co do czasu to jak na razie przejazd samochodem jak dla mnie jest najszybszy bo bez problemu wyrabiam się w 2:15 i to bez jazdy czwóreczką. |