szofer napisał/a: |
których jeden chyba został przeznaczony na części zamienne. |
woland napisał/a: |
Tu jest adres mailowy do rekrutacji :
koleje.rekrutacja@gmail.com. |
Cytat: |
będą zatrudniać wykwalifikowanych pracowników na stanowiska: maszynista, kierownik pociągu, konduktor, pomocnik maszynisty, rewident taboru kolejowego, ustawiacz, manewrowy, a także elektromechanik i elektromonter taboru kolejowego oraz dyspozytor. |
Noema napisał/a: |
Doświadczenie kolejowe ma zerowe, dlatego bez problemu zostanie ograna przez cwanych związkowców z PR Katowice. |
Beatrycze napisał/a: |
W PR Katowice jest nawet plaga łapówkarstwa |
Cytat: |
Nie wiedzialem ze PR nie chca jezdzic miedzy Gliwicami a Czestochowa. |
Cytat: |
Czy Wam to nie przypomina handlu niewolnikami? |
Cytat: |
Jako właściciel 1/16 części udziałów w PR-ach, jest nie tylko za spółkę, ale i za pracowników ŚŻPR odpowiedzialny. |
Cytat: |
Tu sobie pojadę, tam sobie później dobiorę ludzi. Co to jest? |
Cytat: |
Dlaczego Pan marszałek nie weźmie w obsługę np. linii Oświęcim - Czechowice Dziedzice, ale bardzo mu pasuje Gliwice - Częstochowa. |
Cytat: |
Odpowiedź jest prosta. KASA. |
Ralny napisał/a: |
naginasz fakty. Żaden marszałek nie jest właścicielem PR. Jest jedynie współwłaścicielem, a to zasadnicza różnica. Posiadając kilkuprocentowy udział w PR nie ma się praktycznie żadnego wpływu na spółkę. I to jest największy minus tego całego usamorządowienia. W związku z tym marszałkowie nie czują się odpowiedzialni za PR, nie czują się z PR związani. |
Cytat: |
Każdy z nich ma 1/16 udziałów. I w tej części jest właścicielem. |
Cytat: |
Jeśli tak dalej pójdzie, co zresztą już się dzieje, to granica województwa będzie trudniejszą granicą do pokonania niż granica między np. Polską a Białorusią. |