Cytat: |
Ja mam rozwiązanie dla PKP. Niech sobie zakupią samochody i przerobią koła tak, żeby po szynach jeździły (tak jak w Back to the future 3) i powinno być rentowne. Rolling Eyes Śmiech |
Cytat: |
E tam nie mówiąc. Dzieciaki nie mówią, dorośli ludzie i o tym rozmawiają Rolling Eyes |
Cytat: |
Ja bym poszedł dalej - zlikwidować IR. |
Cytat: |
Poza tym wiele IR świeci pustkami |
Cytat: |
Do tego dochodzą koszty wynajmu lokomotyw elektrycznych od PKP Cargo i PKP IC plus zakupy "złomów" z PKP IC, które należy doprowadzić do stanu używalności (dodatkowe koszty). |
Cytat: |
Wiele z IR dostaje dofinansowanie z UM kosztem Regio, które wylatują z rozkładu przy okazji "poprawki w rozkładzie''. |
Cytat: |
Poza tym z całym szacunkiem EN57 full plastic jadący w "Polskę" nie jest dobrą ofertą dla pasażera. |
Cytat: |
Jeżeli zapełnione IR przynoszą straty to Regio i TLKi tym bardziej. Dziwi mnie to wszystko. |
grzesik56 napisał/a: |
od 1 czerwca znów podwyzka na Interregio wprzedziałach 281-320 km,41-60.81-100,jakby tego było mało wszystkie Interregio jeżdżące po CMK,oprócz IR Bolko,zostaje wprowadzona opłata dodadtkowa do biletów N i z ulgą handlową 5 zł,do ustawowych 3 zł,tylko w poprawce która to wprowadza nie ma nic co to za dopłata .Oprócz tego za wystawienie biletu zamiast 5 zł,będzie aż 8 zł.na pocieszenie obniżka cen na IR pomiędzy KAtowicami a Gliwicami i Zabrzem na 4 zł i dalej na Wrocław też nowe mniejsze ceny.Także jeśli chodzi o IR to jest gol do własnej bramki.Niestety. |
grzesik56 napisał/a: |
od 1 czerwca znów podwyzka na Interregio wprzedziałach 281-320 km,41-60.81-100,jakby tego było mało wszystkie Interregio jeżdżące po CMK,oprócz IR Bolko,zostaje wprowadzona opłata dodadtkowa do biletów N i z ulgą handlową 5 zł,do ustawowych 3 zł,tylko w poprawce która to wprowadza nie ma nic co to za dopłata |
audrin napisał/a: |
Na krótkich dystansach podróż IRem przestanie się wtedy opłacać. Przykładowo na odc. Leszno-Wrocław za IRa zapłacimy 14zł, a za TLK 11. A standard... no sami wiecie, jak bywa. |