| Cytat: |
| Początkiem września wprowadzono zmiany w rozkładach jazdy autobusów i ogłoszono wielki powrót tramwajów nocnych. |
| Cytat: |
| Zlikwidowany miałby zostać bilet miesięczny na jedną linię. |
| Cytat: |
| Z nieoficjalnych informacji wynika, że [od połowy listopada - mój przypis] linia 17 pojedzie z Ruczaju przez Łagiewniki do Nowego Bieżanowa. 11 będzie kursować z Czerwonych Maków na Mały Płaszów. 10 zacznie wyjedzie z nowej pętli na Ruczaju, pojedzie przez Dietla, a później starą trasą na os. Piastów. 18 kursować będzie ul. Krakowską do Krowodrzy Górki. Linia nr 15 z Pleszowa pojedzie natomiast do Łagiewnik. |
| Cytat: |
| Z informacji portalu lovekrakow.pl wynika też, że likwidowana zostanie linia 51. Częściej ma za to jeździć oblegany przez krakowian tramwaj nr 50. Nowa trasą, przez ul. Starowiślną, Westerplatte i Pawią do Krowodrzy Górki podąży linia 3, a 13 przez Koronę i plac Wszystkich Świętych dotrze do Bronowic. 8 z Borku Fałęckiego docelowo kursować będzie na Cichy Kącik, linia 7 natomiast z Kurdwanowa przez Starowiślną i Basztową pojedzie do Bronowic. |
| Cytat: |
| Jak ktoś korzysta z takiego biletu to będzie mieć dwie opcje: nie ma pieniędzy na miesięczną sieciówkę (lub kartę na 2 linie) => wybiera np: rower albo np: podróż autem z kimś innym (zysk MPK - mniej o prawie 50 zł) albo druga opcja: kupuje dwumiesięczny bilet na jedną linię, który jest tańszy o parę złotych niż dwa bilety miesięczne (zysk MPK - mniej o kilka złotych). |
| Cytat: |
| 50 - debilizm nr 2... "Oblegany przez krakowian"?! Chyba w godzinach szczytu na odcinku Kurdwanów-Mogilskie... Poza tym muchowóz jak nic, |
| Cytat: |
| Pokaz mi linie ktora o godzinie 11:30-12:30 nie jest pustawa na pierwszym przystanku |
| Cytat: |
| To tak apropo, ja jestem za likwidacją biletu na jedną linię(okresowego) |
| Cytat: |
| jeśli bilet na dwie linie będzie kosztował tyle co dotychczas bilet na jedną linię. |
| Cytat: |
| . Nie musisz odpowiadać na to pytanie jak nie chcesz, możesz też na PW. |
| Cytat: |
| Co do linii 50: widzę ją bardzo często w różnych dniach, porach, miejscach i w obu kierunkach na odcinku Krowodrza Górka - Rondo Mogilskie i - za wyjątkiem szczytów przewozowych - frekwencja nie osiąga w niej nawet przeciętnego zapełnienia tramwajów wyruszających chociażby z Bronowic Małych... Inaczej - jeszcze nigdy w życiu nie widziałem, żeby ktoś nie miał miejsca siedzącego w 50 Zg |
| Cytat: |
| 50 to jedna z najpopularniejszych linii w mieście, ze strony Kurdwanowa zawsze wypełniona po brzegi |
| Cytat: |
| Cytat:
Pokaz mi linie ktora o godzinie 11:30-12:30 nie jest pustawa na pierwszym przystanku 4, 8 i 13 (76) Zg |
| Cytat: |
| 11 będzie kursować z Czerwonych Maków na Mały Płaszów. |
| MK_PŁASZÓW napisał/a: |
| Tutaj się nasuwa pytanie jaką trasą. Jeśli "11" przetrasują od przystanku Starowiślna na Rondo Grunwaldzkie i Kapelankę to będzie miało jakiś sens, ale jak pozostawią ją na obecnej trasie przez Kalwaryjską z przedłużeniem do Czerwonych Maków, to gratuluję poczucia humoru urzędasom z ZIKiTu. |
| MK_PŁASZÓW napisał/a: |
| Jeśli chodzi o "50" to zgodzę się z opinią, że ta linia obok "4", "8" i "13" ma największe obłożenie w mieście. |
| Pułtuś napisał/a: |
| Ze jak ? Przeciez 8ka to jedyny tramwaj z Bronowic, skrecajacy na Bagateli w prawo, nie w lewo, stad panuje w nim scisk, to jedna z najbardziej frekwencyjnych linii (...) |
| Pułtuś napisał/a: |
| (...) Obecna siatka jest ogolnie akceptowana i jej "poprawianie" prowadzic bedzie do niezadowolenia wsrod podroznych |
| kamil_krk napisał/a: |
| Zza wygodnego biurka na ul. Centralnej nie widać niestety przystanku pod "Bagatelą"... |
| kamil_krk napisał/a: |
| Poza tym zauważyłem, że najbardziej się chyba dostanie Bronowicom... Zabierają jedną linię magistralną-8, z 13 zrobią totalny muchowóz (patrz niewypał sprzed kilku lat w postaci linii nr 38), na dodatek jeżdżący co 10', a 24 będzie kursować "normalnie" (poza szczytem) jedynie co 20'. |
| kamil_krk napisał/a: |
| PS: tramwaje skręcają POD Bagatelą, nie "na Bagateli". |
| Cytat: |
| Radni dzielnicowi uważają, że do Cichego Kącika powinna jeździć "24" na trasie Kurdwanów - Wielicka - Starowiślna - Basztowa - Piłsudskiego - Cichy Kącik. |
| Tomasz napisał/a: |
| A ja się pytam po co tramwaj z Krowodrzy do Czerwonych Maków jak jest autobus 194 który jedzie na Ruczaj a 2 przystanki dalej jest Kampus UJ gdzie kończy bieg po co autobus i tramwaj co często jeździ z Krowodrzy praktycznie w to samo miejsce? No może dlatego że 194 stoi w korku... |
| Tomasz napisał/a: |
| Dlaczego na Ruczaj mają kończyć bieg i rozpoczynać 4 tramwaje a w Małym Płaszowie tylko 2 ? Na Ruczaj owszem jeździ dużo ludzi, ale są też autobusy w różne części Krakowa. A z Płaszowa nie ma tyle autobusów, za to są jakieś muchowozy których jest kilka i jeżdżą po za Kraków. |
| Tomasz napisał/a: |
| Ja nie mówię że 20 jest niepotrzebna, tylko nie rozumiem dlaczego na Ruczaj gdzie jedzie dużo napchanych autobusów puszczają na nową pętlę 4 tramwaje, a na Mały Płaszów który ma mało dochodowych autobusów malo tramwajów o idiotycznych trasach jak też jest dużo bloków a potem tramwaj jedzie przez miasto więc raczej pustawy nie będzie. |
| Cytat: |
| Dlaczego na Ruczaj mają kończyć bieg i rozpoczynać 4 tramwaje a w Małym Płaszowie tylko 2 ? |
| Cytat: |
| Pułtuś - ale idzie niż demograficzny - studentów będzie coraz mniej. |
| Cytat: |
| @Sheva17 - miasto jest w fatalnej sytuacji finansowej, grozi mu zarząd komisaryczny, nic nie słyszałeś? Inwestycje zostaly zamrożone na czas nieokreslony. Prace raczej predko nie ruszą. Kryzys.
|
| Cytat: |
| Błagam Cie... Nie porownuj jednego z najwiekszych osiedli wraz z kampusem UJ do jak sama nazwa wskazuje - Małego, Płaszowa. Znaj proporcje, mocium panie Razz |
| Cytat: |
| Pułtuś - ale idzie niż demograficzny - studentów będzie coraz mniej. |
| Cytat: |
| Uczelnia przyjmie tyle samo, tylko obniży progi. |
| Cytat: |
| (...) Linie 4 i 24 będą obsługiwać pociągi tramwajowe składające się z trzech wagonów typu 105Na. Do obsługi linii 13 będą kierowane wagony typu Bombardier, na linii 14 kursować będą najnowsze, 32 metrowe Bombardiery NGT8 (dotychczas linię 14 obsługiwały wieloletnie wagony E1 + C3), natomiast na linii 20 wagony EU8N oraz najnowsze Bombardiery NGT8 (...) |
| Cytat: |
| (...) Ponadto informujemy, że obecne przepisy taryfowe dopuszczają możliwość podróżowania na „starej” jak i zmienionej trasie danej linii komunikacyjnej, ale tylko w przypadku tymczasowych zmian marszrut wynikających np. z prowadzonych remontów (...) |
| Cytat: |
| Są już znane ostateczne trasy linii autobusowych i tramwajowych w Krakowie które będą obowiązywały od 17 listopada. |
| Pułtuś napisał/a: |
| Bogu dzieki ze nie zabrali biletu na 1 linię, czego próba jest totalnym zdemaskowaniem rzeczywistych intencji ZiKiTu. |
| MK_PŁASZÓW napisał/a: | ||
A to już jest pewne? |
| Pułtuś napisał/a: |
| ZiKiT to gorszy beton niż PKP ... |