Cytat: |
9. i ostatni - victory is mine!
„Przewozy Regionalne” (...) uprzejmie informuje, że po przeanalizowaniu całości dostępnego materiału oraz w celu zakończenia ciągnącego się sporu, podjęło decyzję o pozytywnym sposobie rozpatrzenia reklamacji. W związku z powyższym należności wskazane w sporządzonym wezwaniu serii X nr xxxxxx zostały umorzone. Sprawę uważamy za załatwioną. |
Cytat: |
"(...) akcja miała miejsce w ostatnim wagonie pociągu, (...) maszynista siedzi w kabinie, a kierowniczka sprawdzała bilety od czoła (...)" |
Cytat: |
Pismo e i f wysłałem do Przewozów Regionalnych, (...) Zasadnicze punkty:
1. Szczegółowy, okraszony bogato cytatami opis sytuacji. |
Cytat: |
Bardzo żałuję, że "dyskusji" z konduktorem nie nagrałem... |
aanniiaa napisał/a: | ||
Wytłumaczcie mi LOGICZNIE jedno, skoro już wydaliście wyrok... Jeżeli znajduję się na samym końcu pociągu to: 1) jest pusto - siedzę jak Pan Bóg przykazał (nie wymyślajcie, że stoję, bo biletu normalnego za 22 złote nie kupuje się na 5 minut jazdy) i nie widzę przodu pociągu 2) jest pełno ludzi - nawet jeśli nie siedzę, to przez tłok również nie widzę przodu pociągu. W obu sytuacjach nasz rzekomo "pokrzywdzony" widział oczywiście przez ściany kierowniczkę pociągu sprawdzającą bilety co najmniej (zakładam pojedyncze EN57) 50 metrów dalej... A może jednak "pokrzywdzony" się plącze w zeznaniach i jednak był z przodu składu? Kierowniczka wszystko widziała, maszynista miał otwarte drzwi do kabiny jak to zwykle bywa i wszystko słyszał... Jedne z podstawowych zasad logiki mówią, że nie da się jednoznacznie udowodnić spełnienia pewnego warunku, natomiast jednoznacznym będzie znalezienie przykładu jego niespełnienia. Przykład dla humanistów: Nigdy nie udowodnię na 100%, że nie piję piwa; mogę nie pić przez 90 lat i może sie tak tylko wydawać, a dzień później mogę wypić. Natomiast wystarczy mnie tylko raz "złapać" na piciu i już udowadniamy, że piję. Zastosowanie do powyższego? Udowodniłem, że "pokrzywdzony" kłamie. Szkoda, że PR-om zabrakło jaj do pełnego wyjaśnienia sprawy. |
Cytat: |
"(...) pokrzywdzony będąc w ostatnim wagonie nie musiał widzieć maszynisty ani kierownika pociągu (...)" |
Cytat: |
"(...) w sytuacjach konfliktowych często się wstaje dla lepszego wyperswadowania rozmówcy swoich argumentów (...)" |
Cytat: |
"(...) W tym momencie moża byłoby bez problemu dostrzec przód pociągu (...)" |
aanniiaa napisał/a: |
jeśli zaistnieje konieczność wylegitymowania danej osoby i nie masz stosownego dokumentu to obligatoryjnie zawiadamia się policję. Machanie RegioKartą nic by nie dało. |
aanniiaa napisał/a: |
- przypominam, że był z przodu składu, a nie jak twierdzi z tyłu. |
Cytat: |
od kiedy nagrywam i informuję niesfornych pasażerów o tym, klienci jakby stają się mniej "władczy". Każdy (...) może nagrywać |
Modliszka napisał/a: |
(...) Na jakiej podstawie twierdzisz, że pasażer kłamie? Byłaś tam? |
Cytat: |
(...) Pasażer wygrał z PR (...) |
snajper napisał/a: |
Najlepszym rozwiązaniem są chyba takie karty na które się ładuje bilet jakie występują u przewoźników miejskich. Mogli by takie coś wprowadzić. Kondi by sobie przyłożył do czytnika i już, a nie taki wyświetlacz, siaki wyświetlacz, link, nie link, zasięg, brak zasięgu, pomieszanie z poplątaniem. |
alf1923 napisał/a: |
No ale dobra w szkoleniach których uczestniczymy uczyli nas (tych proklienckich) że każdy jest klientem nawet pijak bez biletu a co z resztą pasażerow? Czy jeśli kierownik dobił by szmaciarza to byłby ciągany po sądach? bo ja panowie znam hardych kierpociów i kondziów którzy by nie dali się, ja sam biłbym się do zdechu, i co wtedy? czemu reszty nawet nie uczą samoobrony. Niestety tu nie tylko jeżdżą menadżerowie...
Co się dzieje z kierownikiem czy ktoś coś słyszał ? |
alf1923 napisał/a: |
...czemu reszty nawet nie uczą samoobrony. |
Cytat: |
Gdyby u nas było normalnie to IC zatrudniło by ochroniarzy byli zresztą kiedyś i byli skuteczni. Państwo mogło by dać pienądze i zmniejszyć bezrobocie a także dopomudz młodym bezrobotnym rozpocząć kariere zawodową bo często nikt nie chce im dac szansy wiem że taka praca nie jest mażeniem ale lepsze to niż nic. |
Cytat: |
Kierowników i konduktorów na szkoleniach handlowych uczą prawidłowej obsługi klientów a nie sztuk walki czy samoobrony. Pracownik drużyny ma umieć radzić sobie z trudnymi i stresującymi sytuacjami, umieć je w miarę możliwości rozwiązywać i co ważne unikać eskalacji konfliktu. Moim zdaniem tego ostatniego elementu tu zabrakło... w tym konflikcie. |
alf1923 napisał/a: |
I co byś zrobił? |
Cytat: |
Widzę czasem jak tak robią ci starzy i doświadczeni, łba nie nadstawiają |
Cytat: |
Pytanie jaki związek ma ewidentna pomyłka kasjera (ww. przypadek) z przypadkiem pasażerki pociągu, która po prostu skłamała akceptując formułkę o zapoznaniu się z Regulaminem e-IC... Gdyby przeczytała to by wiedziała, że podaje się imię tylko jednego podróżnego. |