voyager1231 napisał/a: |
Naprawdę niedobrze mi się robi, kiedy widzę co z całą tą sprawą robi TVN24. Na tym przykładzie idealnie widać zgniliznę polskich mediów, które niczym szakale rozszarpią leżące na ziemi ścierwo w poszukiwaniu taniej sensacji. Z relacji portalu wynika że mamy ogólnokrajowy paraliż, ludzie marzną i umierają z głodu w ciemnych i zimnych pociągach... Oczywiście są wypowiedzi pourywane i wybrane tylko te najbardziej nieprzychylne. Jak zwykle wykształceniu panowie i panie redaktorzy wypowiadają się na tematy, w których nie mają jakiejkolwiek wiedzy. Ogólnie wyłania się obraz totalnego pandemonium.
Potem dziw, że w Polsce ludzie odwracają się od kolei... |
Cytat: |
Bo to jest anomalia. Deszcz padający przy temperaturze grubo poniżej zera, który natychmiast zamarza na wszystkim czego dotknie nie jest czymś normalnym, prawda? |
voyager1231 napisał/a: |
Beatrycze ...
...rozumiem, że masz swój własny sposób na szybkie skuwanie lodu z sieci trakcyjnej? ....Bo jeżeli nie masz, to wiedz, że to praca bardzo mozolna i ciężka, zwłaszcza, że deszcz ciągle pada i niweczy to, co do tej pory się już skuło. |
voyager1231 napisał/a: |
Naprawdę niedobrze mi się robi, kiedy widzę co z całą tą sprawą robi TVN24. |
buballo napisał/a: |
Dwa: w tym całym medialnym zamieszaniu, chciałbym zwrócić uwagę na tysiące prostych szarych 'kolejowych' ludków, którzy dzień i noc pracują nad tym, aby dało się prowadzić ruch po polskiej sieci kolejowej. Oni nie występują w mediach, ale jeżdżą 24h w pociągach sieciowych, pracują na podstacjach, na lokomotywach ... to im należy się wielki szacun ! |
Bunia napisał/a: |
Pasażer zniesie wszystko ale nie zniesie arogancji, taką jaką prezentuje Pani minister.
Oczywiście wszystko można przekuć w sukces, nawet to, że tylko 2 albo 30 pociągów jest opóźnionych a reszta jedzie planowo. |
Modliszka napisał/a: | ||
No przecież to jest telewizja (pro)rządowa, tuba propagandowa PO. Cała prawda całą dobę. |
Cytat: |
ak usłyszeliśmy, w planach jest zmiana przepisów, która ma ułatwić PLK zawieszanie połączeń w sytuacjach awaryjnych tak, aby pociągi z pasażerami nie stawały w polu. |