marko80 napisał/a: |
Ale zgadzam się . IR powinno zniknąć. PKP PR ma być spółką samorzadowa która ma realizowac połączenia na zlecenie marszałków poszczególnych województw max miedzy dwoma województwami. |
marko80 napisał/a: |
...spółka PKP IC która przejeła pociągi pospieszne rok temu do PRów. Choć jestem tego wielkim przeciwnikiem. |
szomiz napisał/a: |
No to przynajmniej pekapiści zdementowali oficjalnie kwestię szantażu. |
Lady Makbet napisał/a: |
Beton PKP przegiął pałę! Czuję się jak za komuny! |
Cytat: |
Czy władze PR ulegną szantażom Grupy PKP i zlikwidują interREGIO |
Rodriges napisał/a: |
To co zrobiło PR wobec pozostałych przewoźników pasażerskich (nie tylko IC) ale także KM, KD, SKM, Arriva to tak jakby kogoś zaprosić do mieszkania a ten zamiast załatwić potrzebę fizjologiczną w toalecie zrobiłby to w kuchni na podłodze. Zasady obowiązują wszystkich. |
Cytat: |
Groźby i szantaże betonu PKP wobec władz PR może i odniosą jakiś skutek |
Cytat: |
nawąchałeś się czegoś? Bo pieprzysz bez sensu! |
Rodriges napisał/a: |
IR nie bilansowały się! Sam prezes PR o tym mówił. |
Rodriges napisał/a: |
Niestety PKP IC nie może zalegać ze spłatami. Jedynie może odroczyć płatność wobec spółek z Grupy PKP. Spółka o mylącej nazwie PKP Przewozy Regionalne nie jest w Grupie PKP. Nie kłam. |
Cytat: |
Gdzie mówił? Wskaż źródło. |
Cytat: |
toż jak by sie nie bilansowały to by chyba kolejnych pociągów nie uruchamiali? czy sie myle? |
Rodriges napisał/a: |
Nie nagrywałem i nie notowałem prezesa. |
Cytat: |
PR-y nie chcą darowania (zresztą zrobionego przez tych co dziś chcą jego zwrotu) długu, tylko takiego samego traktowania jak PKP IC, a PLK łaski nie robi i musi traktować wszystkie podmioty identycznie. |
Cytat: |
Władze PKP mają mentalność aparatczyków PZPR i stosują metody rodem z SB. Kilku prezesów spółek PKP czerpie profity z kapitalizmu, ale mentalnie tkwią w głębokiej komunie, czego najlepszym dowodem są szantaże i groźby wymierzone w pociągi IR. |
Cytat: |
IR nie bilansowały się! Sam prezes PR o tym mówił. |
Cytat: |
Do PKP Intercity nikt z samorządu niedopłaci i dlatego muszą występować do sądu a w następstwie do komornika. |
Cytat: |
Los PR będzie podobny do PGR. |
Cytat: |
Mówienie o płytkim rynku kolejowym w Polsce to jest dopiero kłamstwo i wierutna bzdura |
Cytat: |
PKP IC zamiast walczyć o pasażera promocjami woli stare metody betonu, czyli intrygi i zabiegi administracyjne |
Cytat: |
Jeśli PKP IC tanie połączenia się nie opłacają, to niech zwalnia biurokratów z Grójeckiej. |
Cytat: |
Z samorządu nie, ale z rządu jak najbardziej. Dotację należy PKP IC zabrać skoro konkurent PKP PR robi to lepiej i za darmo. Za tyle kasy ile IC wyciąga na pospiechy od podatników mielibyśmy IR do wszystkich krańców Polski. Człowieku, czy Ty przypadkiem zatrzymałeś się w czasach komuny? Czy to PKP IC, jak dawniej partia ma decydować co mamy robić i czym jeździć? |
Cytat: |
Łapczywi poltycy samorządowi |
Cytat: |
To ty piszesz uparcie bzdury jak tępy zawzięty prosty związkowiec. |
Cytat: |
Strajku nie zrobią bo wstydzą się przed potencjalnymi inwestorami. |
Cytat: |
W PR administracja centrali spółki miesci się aż w 4 miastach! |
Cytat: |
Czemu to Panowie od pędzących literek w ramach retorsji nie weszli na rynek połączeń lokalnych |
Cytat: |
Kto garnął się do pozbycia tej Spółki? Samorządom jakoś na tym nie zależało |
Cytat: |
Pasażerowie już wybrali i ze Spółki PKP IC korzystać nie chcą. |
Cytat: |
Komunistą to ty jesteś ponieważ chcesz aby dotowano kolej przerośnietą biurokracją i układami. |
Cytat: |
eśli pojawi się nowy kolejowy przewoźnik pasażerski od 2010r. i będzie miał w ofercie dla podróżnych wagony drewniane klasy 3 i 4 (lub wagony bydlęce) to w Polsce napewno wygra tą rywalizację bo wszyscy chcą jechać jak najtaniej. |
Cytat: |
Idąc dalej twoim tokiem rozumowania to dlaczego nie ma w Polsce dotacji do benzyny - do samochodów. |
Cytat: |
A nie wstydzą się skandalicznych warunków podróży w pociągach sezonowych |
Cytat: |
W obecnej sytuacji upadek PR spowoduje niewyobrazalne wprost straty społeczne. |
Cytat: |
W awatarze masz logo Przewozy Regionalne,a ujadasz na nie jak ostatni beton z Centrali PKP SA.Ciekaw jestem dlaczego? |
Cytat: |
O jakich zyskach społecznych mówisz?O busach w ktorych na 20 miejscach bedziesz upychał 40 osób?Za cos takiego dziękuje |
Cytat: |
Zaraz po odzyskaniu wagonów PKP PR |
Cytat: |
Twoja kochana spółeczka jest powszechnie nienawidzona. |
Cytat: |
pędzące literki |
Cytat: |
Mam świadomość swojej wartości jako pracownik. |
Cytat: |
Mimo tego nie jestem na wysokim stołku a raczej należę do grupy słabo opłacanych |
Cytat: |
Moim marzeniem jest zaistnienie w Polsce prawdziwej konkurencji w pasażerskich kolejach. |
Cytat: |
Samorządowe koleje to nie konkurencja... |
Cytat: |
Szczęśliwie znacznie bliżej upadku wbrew pozorom jest PKP IC. |
Cytat: |
nic innego (jak większość kolejowych biurw) nie potrafisz |
Cytat: |
Za takie wypowiedzi powinieneś zostać dyscyplinarnie zwolniony |
Cytat: |
Ja wolałbym by ludzie Tobie podobni jednak trzymali się z daleka od zajęć, które wymagają czegoś więcej niż powtarzania liberalnego bełkotu. |
Cytat: |
I może coś z klasyka: ,,Zły to ptak, co włąsne gniazdo kala'' |
Cytat: |
Wiem natomiast jedno, że ktoś taki jak Ty to nie pracownik, ale zwykły konfident. Wstydź się... |
Cytat: |
a uważam, że jeżeli PR są winne pieniadze IC, to powinni je oddać, czy im sie to podoba czy nie. |
Cytat: |
rysio, weźmy tylko lokomotywy (budynie). Zostały one wyciągnięte z krzaków i zakupione od PKP Cargo, a następnie wyremontowane częściowo za środki własne Przewozów Regionalnych, częściowo za unijne. PKP IC dostało wszystkie te lokomotywy całkowicie za friko! A więc PR ograbiono z majątku, uszczuplono kapitał zakładowy spółki, narażono na duże straty. Coś za co zapłaciły PR dziś służy PKP IC. Uważasz, że wszystko jest OK? |
pawelW napisał/a: |
QbaOSW . Nie sądze żeby IC było panem w takiej sytuacji .Nie zapominaj że na nasze tory mają wjechcac pociągi z zagranicy a własciwie mogą wjechac od stycznia jak ktoś już tu pisał wiec IC wie o tym że raczej nie było by panem.
Pozdrawiam |
Krzysztof21 napisał/a: |
Jeszcze w tym roku jesteśmy gotowi wnieść aportem do Przewozów Regionalnych nieruchomości o wartości 161 mln zł. |
Cytat: |
Ceną za odblokowanie kont Przewozów Regionalnych i ratunek przed upadłością ma być likwidacja 60 połączeń tej spółki |
Cytat: |
Zapytam w prost, czy to jest zgodne z prawem? |
Cytat: |
Nie, ale rozłożenie długu na raty, czy umorzenie to dobra wola wierzyciela. Jak wiadomo taka wola się pojawi, gdy pociągi IR znikną........ |
Cytat: |
To co PKP PR chciało zrobić dobrze ze składami IR teraz musi je wycofać, a w to miejsce IC nie da żadnego nowego składu. To co mamy teraz czekać na cud i łaską ze strony Intercity Twisted Evil Evil or Very Mad |
Cytat: |
Sheva, z punktu widzenia IC korzystniej jest zeby klient jechal za darmo, niz dotowac konkurencje, a póki co na to wychodzi. |
lidl napisał/a: |
istnieje rozwiazanie - sprzedac Polskie Linie Kolejowe DB i CD. |
Victoria napisał/a: |
Jako pełniąca tymczasowo obowiązki administratora forum podjęłam decyzję: interREGIO ma u nas na forum darmową reklamę. Od PR nie weźmiemy ani grosza. Robimy to sami z siebie, na przekór wrogom konkurencji na torach, którzy chcą likwidacji tych pociągów. |
Victoria napisał/a: |
Jako pełniąca tymczasowo obowiązki administratora forum podjęłam decyzję: interREGIO ma u nas na forum darmową reklamę. Od PR nie weźmiemy ani grosza. Robimy to sami z siebie, na przekór wrogom konkurencji na torach, którzy chcą likwidacji tych pociągów. |
rysio napisał/a: |
Jakie niewymagalne zadluzenie za bilety rozliczaja sie raz w roku, watpie,Nie sadze zeby sad wydal wyrok, jezeli zadluzenie byloby nie wymagalne , to bylby jakis absurd . |
Cytat: |
Ciekaw jestem, czy prezes PR-ów, Tomasz Moraczewski czyta nasze forum?
|
Cytat: |
Janusz Piechociński, wieceszef sejmowej Komisji Infrastruktury, mówi wprost, że to szantaż.
|
rysio napisał/a: |
Ale dlaczego nikt mi nie chce pokazac konkretnego przykladu podobnej konkurencji.Chesz mi wmówic ze jesliby Niemcy mieli mozliwosc podrózowania 3 razy taniej to by na pewno nie chieli, albo Wlosi, Rumuni, Serbowie, Dunczycy itp.Jezeli chcesz mi wmówic ze wszedzie jest dobrobyt tylko u nas ludzie biedni, to w to nie uwierze |
Cytat: |
U dzikusów |
Cytat: |
W Polsce powinno być miejsce na pociągi osobowe, przyspieszone (tu może być IR), pospieszne i expresowe (EX, IC, EC). |
Cytat: |
A jak coś chcesz prywatnie to na PW. |
Cytat: |
Czy krezusi amerykańskiej giełdy to dzikusi? Niestety Twoja argumentacja poległa na całej linii. Nie ma powodu by płacić więcej za coś co można mieć znacznie taniej. |
Cytat: |
Bzdury. Im mniej kategorii tym lepiej. TLK to bardziej logiczne rozwiązanie niż EX. |
Cytat: |
Wstępem do walki musi być konkurencja cenowa, a nie podpalanie owego sklepu. |
Cytat: |
Ja mam natomiast wątpliwości co do bytu tak beznadziejnej Spółki jak PKP IC. W normalnym kraju już dawno coś co spotyka się z takim brakiem akceptacji ze strony pasażerów powinno upaść. Panie i Panowie z PKP SA nie są wstanie niczego zbudować i im szybciej ktoś przejmie tą Spółkę tym lepiej dla niej i dla nas pasażerów. |
Cytat: |
Jak cytujesz kogoś to cytuj z głową i dokładnie co ten ktoś napisał. |
Cytat: |
Podział na osobowe, przyspieszone (tu zakwalifikowałbym IR), pospieszne i expresy jest bardzo czytelny. |
Cytat: |
Nie zrozumiałeś jednak tego opowiadania, bo chciałeś podpailć sklep, którego miałeś być właścicielem.... |
Cytat: |
Tu niestety się okazujesz brak logicznego rozumowania. |
Cytat: |
Za to Ty masz go w nadmiarze. Przykro mi, ale Ty nie będziesz oceniał stanu Mojego intelektu, podobnie Ja Twojego, o który jestem jednak zatroskany |
Cytat: |
po co te złośliwości...
widzę, że się trochę zdenerwowałeś Embarassed to juz nie będę Ci dalej odpisywał... |
Cytat: |
Nikt nie ma monopolu na wiedzę. |
Cytat: |
Nie dziwię się także, że IC ma wątpliwości, bo w tym roku w Olsztynie jechał pociąg pospieszny Mikołajki - Poznań, a zaraz zanim IR na Poznań. |
Areczek napisał/a: |
W jaki sposób zostanie zaspokojone zapotrzebowanie na pozostałe okaże się w najbliższej przyszłości. Spółka może wziąć w leasing kolejne Traxxy, których obecnie jest dostępnych około 100 maszyn lub też obsługiwać niektóre pociągi o wolniejszej prędkości za pomocą posiadanych lokomotyw spalinowych. Paradoksalnie taka opcja jest tańsza, niż wynajmowanie maszyn z PKP Cargo. |
sheva17 napisał/a: |
W każdym razie kiedyś w PKP IC z obsługą było znacznie lepiej. Dzisiaj to PR-y mogą dawać lekcję. Koledze kierpoć z EIC Górnik odmówił zgłoszenia w Katowicach skomunikowania, ,,bo i tak składu nie zatrzymają''. |