woj. wielkopolskie - Leszno - Zielona Góra DawidCzerwiensk - 10-12-2009, 21:29 Temat postu: Leszno - Zielona Góra
Czy przywrócenie tego połączenia jest jakimś wielkim problemem?
Tyle lat jeździły tam bezpośrednie pociągi, a teraz gdy słyszy sie o kategoriach pociągów Regio, spokojnie można było by takie utworzyć na tej trasie.
[ Dodano: 17-12-2009, 20:00 ]
Zapraszam do ankiety rob21 - 19-12-2009, 00:29 Temat postu:
Jasne i oczywiste że ten pociąg powinien wrucić, sa132 ,który na początku kursował był idealny, a np. kurs Zielona Góra - Ostrów Wlkp. był by idealny. Oczywiście jestem za nawet jeśli miało by to być na wagonowym to su42 i bohun. DawidCzerwiensk - 20-12-2009, 16:47 Temat postu:
No o to chodzi. .Zielona - Ostrów... Achh suka jakas i bonanzy albo bohuny ;p ale cóż, mają to w dupie. Może za rok coś z tym zrobią. Trzeba jakąś petycje napisać ;D rob21 - 21-12-2009, 14:42 Temat postu:
no tak su45 niestety nie sadze zeby puscili suke glogow leszno suka pokonywala by w 90 minut zadlugo!!!
[ Dodano: 21-12-2009, 14:43 ]
sorki fiata DawidCzerwiensk - 21-12-2009, 19:47 Temat postu:
To co, ale trasa czeka na ożywienie;d rob21 - 22-12-2009, 13:11 Temat postu:
Oczywiście że czekam na ożywienie i sądze ,że w ciągu kilku lat dojdzie do remontu tej nili jasne że bardzo chce widzieć np.su45 jako skład np.tlk nawet Zielona Góra - Lódź Kaliska ruch towarowy zwiększył sie możemy życzyć sobie aby ten pociąg jak najszybciej wrócił na tory. DawidCzerwiensk - 22-12-2009, 14:33 Temat postu:
Oczywiście że TLK by się nadawał. Może być też do Ostrowa i łącznik do Łodzi. Tam jest duża frekwencja. Nie wiem czemu z dnia na dzień zlikwidowali to połączenie. rob21 - 22-12-2009, 16:10 Temat postu:
Tylko że mało forumowiczów niestety jest za tym pociągiem. W końcu nie jedzie on ,przez Wrocław ,czy Zgorzelec!!! Niestety Głogów jest takim marginesem województwa ,ja chce do Lubuskiego!!! DawidCzerwiensk - 22-12-2009, 18:20 Temat postu:
No a po co przez Wrocław. On ma dużo pociągów bezposrednich do Leszna, a Zielona gówno ma.. ;/ sebol71 - 22-12-2009, 20:50 Temat postu:
Zgadzam się z Panami w całej zupełności. W innym wątku pisałem o frekwencji w pociągu Zielona Góra - Leszno, jak jeszcze takie połączenie było. Mogłoby być one obsługiwane przez SU45 + "bohun", albo 2 "bonanzy", jednakże na przeszkodzie stoi czas przejazdu, który trwałby prawie 3 godziny! Zauważmy przecież, że pociąg z Zielonej Góry jedzie do Głogowa 1h 30 min! To jest strasznie długo, zważywszy na to, że 10 lat temu czas ten nie przekraczał 1 godziny!
Jeśli chodzi o TLK, to na pewno znalazłoby się wielu chętnych mimo długiego czasu przejazdu na tym odcinku. Dużo ludzi jeździ do Leszna, aby przesiąść się tam na pociąg bezpośredni do Warszawy, albo do Warszawy przez Poznań. Jeśli lud miałby możliwość bezpośredniego połączenia z Warszawą (tak jak kiedyś) albo przynajmniej z Łodzią, naprawdę wiele osób chętnie korzystałoby z tego połączenia. Pamiętam z opowieści rodziców, że jak jeździł ten pociąg do Warszawy Wschodniej, to znajdowały się osoby, które jechały do Zielonej Góry aby zająć miejsce, bo w Głogowie było ciężko je znaleźć!
Liczę również na remont linii 14 i elektryfikację. Byłoby znakomicie (i jest to świetny pomysł) jakby stała się ta linia ważną trasą z zachodu na wschód Polski, takie uzupełnienie istniejącej linii przez Poznań. Miasta leżące nad linią 14 na to w pełni zasługują. DawidCzerwiensk - 22-12-2009, 20:54 Temat postu:
Tak kiedyś był pospieszny Zielona Góra - Warszawa przez Leszno i Ostrów, połączenie cieszyło się frekwencją i czasem przejazdu. A do Leszna wiele osób jezdzi, ostatnio w Głogowie na pociąg do Leszna czekała dosyć spora grupa osób (ludzie przyjechali osobowym z Zielonej) rob21 - 22-12-2009, 21:50 Temat postu:
Potwierdzam zauważam takie przypadki ,że i nawet 10 osób rzesiada się i z Leszna do Zielonej Góry jak i na odwrót, przez te remonty drogowe i potężne korki przy wyjeździe w strone Leszna frekwencja w pociągu skoczyła. DawidCzerwiensk - 22-12-2009, 23:18 Temat postu:
Dokładnie, teraz takie "zimowe" Regio Zielona -Leszno i mają zysk;d dyżurny - 22-12-2009, 23:35 Temat postu:
Jeszcze jak jezdził osobowy Leszno - Zielona Góra, bardzo często korzystałem z niego na odc. Głogówko - Niedoradz Frekwencja była bardzo zadowalająca Piękny był również widok, kiedy ze względu na Woodstok wydłużono skład z SU45+Bmnopux na SU45+Bmnopux+2Bh Ehhh rob21 - 22-12-2009, 23:46 Temat postu:
Oj tak było tak kilka dni jeden dzien widzialem go w takim zestawieniu, póżniej jechał jako su45 220 + bohun+1Bh. Mam zdjęcia z ostatnich dni kursowania su45 174+1+2Bh czy su45 220 +3Bh. Można by powiedzieć pepe wróć. Jeszcze ostatniego dnia kursowania miałem nadzieje że go zostawią. Ale niestety pojawił sie peso bus legnica-leszno ale w marcu dopiero i to wieczne kka. Szkoda mówić. DawidCzerwiensk - 23-12-2009, 08:38 Temat postu:
Mógłbyś mi wysłać te zdjęcia?? Miejmy nadzieję że go przywrócą wraz z nowym RJ. pitagoras23 - 23-12-2009, 10:21 Temat postu:
Ja również popieram Wasz pomysł dotyczący tego połączenia. Jednak, aby przekonać którąkolwiek ze spółek to trzeba by było zebrać argumenty, za modernizacją szlaku Ostrów - Leszno (elektryfikacja). Raczej wątpię, żeby PR czy IC puściły coś na SU, ale jeśli dostaliby jakieś rzeczowe argumenty to może by się zgodzili.
Ta linia ma bardzo ważne znaczenie, bo dochodzi nawet do naszej zachodniej granicy i gdyby tak sensownie to zrobić to i pociągi do Niemiec, mogłyby odjeżdżać z Ostrowa, Leszna czy Zielonej Góry. DawidCzerwiensk - 23-12-2009, 11:32 Temat postu:
Nic tylko złożyć argumenty na tak, i jedziemy do Ostrowa;D rob21 - 23-12-2009, 13:47 Temat postu:
Oczywiście że moge wysłać zdjęcia podawać maile. Nie są to może zdjęcia wspaniałej jakości ale są. A jeżeli chodzi o przywrócenie można przecież puścić pociąg w luce. Zobaczcie jedzie pociąg z głogowa o 7 45 a następny dopiero 11 45 z dostaniem się do Głogowa jest jeszcze gorzej. Naprawde bardzo dobre obłożenie by miał gdyby do ziuelonej przyjeżdzał około 9 może 10 i o 11 wracał w Głogowie byłby 11 30 czyli skomunikowany z wrocławiem leszno 13 w godzinie szczytu i z leszna na ostrow 14 30. DawidCzerwiensk - 23-12-2009, 16:06 Temat postu: dawidzyx@tlen.pl na ten mail możesz wysyłac zdjecia sebol71 - 23-12-2009, 22:00 Temat postu:
Ja również poproszę, jeśli można: sebol71@wp.plrob21 - 24-12-2009, 10:52 Temat postu:
ok w swieta dostaniecie zdjęcia.
[ Dodano: 29-12-2009, 18:57 ]
Przepraszam za niedostarczenie fotek mam jakieś spore problemy z komputerami. Obiecuje wam jak i innym że zdjęcia dojdą. DawidCzerwiensk - 03-01-2010, 10:03 Temat postu:
Nic sie nie stalo przeciez;p sebol71 - 03-01-2010, 21:26 Temat postu:
Nic nie szkodzi.
W temacie http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=5950&start=45 (ostatnia wiadomość , część dopisana dzisiaj) opisałem sytuację, jaka miała miejsce dzisiaj na linii Głogów - Leszno. pp - 04-01-2010, 09:28 Temat postu:
Moim skromnym zdaniem to powinna istnieć także relacja z Forst do Łodzi/ Wawy. Przecież po drodze do Głogowa taki pociąg łapie jeszcze Żary i Żagań, które nie mają żadnego połączenia w tamtą stronę. Te "ogryzki" do Niegosławic to jest tylko portret samorządowej głupoty.
Ale na początek to może być za trudne dla pekapu, zatem wydaje się rozsądniejsze lobbowanie za połączeniem ZG-Leszno DawidCzerwiensk - 04-01-2010, 16:34 Temat postu:
80% za utworzeniem, miejmy nadzieję że PR przywrócą to połączenie z nowym RJ a Forst- Wawa by mogło być ale jako jakiś EC tylko że stan torów daje wiele do życzenia. Elektryfikacja Głogów - Leszno, Leszno - Ostrów, predkosc tam jest 80kmh, ale Głogów - Leszno chyba 20 teraz. Więc elektryfikacja i remont. Narazie o ZG - Leszno można myśleć. pp - 05-01-2010, 08:10 Temat postu:
A po co EC? Zwyczajny pośpiech jak np. z Drezna do Wrocka. Dobre, sprawdzone rozwiązanie.
Po co ludzi ceną odstraszać. Chodzi właśnie o to żeby przyciagnąć ofertą ludzi z takich miast jak Żary, Żagań, Głogów, itp. rob21 - 05-01-2010, 16:11 Temat postu:
Najpierw niech przywrócą połączenie Zielona Góra - Leszno, wtedy będziemy mogli myśleć o innych połączeniach, przeszłem sie ostatnio od Głogowa po torze do Grodźca małego, ludzie to jest rozpacz, tragedia, że coś tam jeździ to cud!!!! Zbyt duże przerwy miedzy szynami uzupełniają kawałkami toru, tragedia. DawidCzerwiensk - 07-01-2010, 15:32 Temat postu:
przerwa między torami min 3 cm. też to zauważyłem. rob21 - 21-03-2010, 17:13 Temat postu:
Czy ktoś wysłał pismo do Urzędów Marszałkowskich wsprawie tego połączenia? DawidCzerwiensk - 04-05-2010, 09:00 Temat postu:
Mam w planie wysłać. zaqwsx321 - 23-08-2010, 16:05 Temat postu:
Rowniez jestem za wprowadzeniem tego połączenia kolejowego (szkoda, że ankieta jest już off). Wystarczy spojrzec jakie tłumy są zawsze w autobusie z ZG do Leszna. Ludzie często muszą stać! Jakby czas podróży nie przekroczył więcej niż 2:40, co jest spokojnie do zrobienia (ZG-Głogów 1:30, Głogów Leszno bodajże 0:58), to połączenia byłoby udane;) No i żeby nie było, że kursuje raz czy 2 razy w ciągu dnia, tylko trochę częściej Myślę, że to byłby bardzo dobry pomysł
Poza tym - czy pismo do UM zostało już wysłane?
[ Dodano: 30-08-2010, 17:15 ]
Sory za double post, ale:
Czyzby juz nikt się nie interesował tym połączeniem kolejowym? Wydaje się, że łączy ono 2 może nienajwiększe miasta ale napewno frekwencja byłaby wystarczająco zadowalająca!
[ Dodano: 30-08-2010, 17:15 ]
dsaasdsda rob21 - 01-09-2010, 14:37 Temat postu:
Leszno oganeły szynobusy i tak mają ich sporo jak na polskie warunki, a zobaczcie przykład jarocina jak by mieli szynobus leciał by do Jarocina a ze wzgłędu na braki taborowe dojeżdża tylko do Gostynia i kka a Wolsztyn Głogów Ostrów to największe potoki podróżnych i tam jadą szynobusy a propo ile maja w końcu szynobusów w Lesznie wiem że SA105 001, 002 SA108 001, 002 ,008 010 coś jeszcze???? Do zielonki musi jechać SA132 lub 134 a takiego Leszno oprócz wakacji niema. zaqwsx321 - 02-09-2010, 16:17 Temat postu:
Dlaczego te niższe modele szynobusów nie mogłyby kursować na tej trasie? Poza tym, może UM ma coś na zbyciu? Warto próbować, bo trasa napewno zapewniłaby dużą frekwencję! rob21 - 03-09-2010, 20:37 Temat postu:
Chodzi o dużą frekwencje może Leszno Głogów nie aż tak bardzo ale juz Głogów- Zielona Góra byłby dla SA108 tłok niemiłosierny. zaqwsx321 - 06-09-2010, 20:39 Temat postu:
Faktycznie, mogłoby brakować miejsc na trasie Głogów-ZG. Ale mimo wszystko - chyba lepiej wprowadzić dodatkowe połączenie niż go nie wprowadzać? Zawsze to dodatkowe pieniądze, a ponadto znacznie większy komfort dla podróżnych, że jest połącznie bezpośrednie.
I teraz mam pytanie - czy dzieje się coś już bardziej oficjalnego? Ktoś wcześniej wspominał że wysłać chce pismo do UM. Jak wygląda sprawa tego pisma? Czy może są też inne środki, dzięki którym możemy dać jasno znać że połączenie leszno-zg jest jak najbardziej potrzebne i mile widziane? audrin - 12-09-2010, 22:29 Temat postu: @rob21, w Lesznie są jeszcze SA108-003 i 005. Mógłby jeździć ewentualnie 2xSA108, ale ciężko je będzie odpowiednio rozdysponować, muszą przecież jeździć też na innych liniach. Mnie to by się marzyła SUczka z Bipami (które Leszno posiada). zaqwsx321 - 13-09-2010, 13:44 Temat postu:
No niechby jechała nawet lokomotywa (bo zwana tu przez większość Suczka to chyba jakas lokomotywa su42 czy coś takiego?) z bipami (co to za wagony?). Wkońcu połączenie to generowałoby raczej dochody a nie straty.
Czy taka suka straciłaby czasowo względem szynobusów?
W sumie to i tak nie ma dużego znaczenia bo najważniejsze żeby wrócioł samo połączenie. Poza tym słyszałem, że w następnym roku będzie modernizacja torów na trasie ZG-Nowa Sól co mogłoby się przełożyć na kilka(naście) minut szybszego przejazdu.
Co możemy zrobić my, użytkownicy tego forum, aby dać chociaż znać że takie połączenie byłoby bardzo mile widziane? Bo osobiście nie jestem jakimś wielkim fanem kolei i słabo się orientuję w tych sprawach. rob21 - 14-09-2010, 18:26 Temat postu:
Połączenie suczki z bipami(wagony piętrowe) nie ma racji bytu na odcinku Głogów-Leszno jedzie 30 minut dłużej niż szynobus ,ale napewno nie straciło by na frekwencji, ale jak już coś takiego to Zielona Góra - Ostró Wlkp, ale podkreślam że jakby miał to być skład wagonowy z otwartymi ramionami i wielką radością oglądałbym go w Głogowie. I podróżował nim... Ale SA134 był by idealny czy sa108 niech jkeżdzą nawet od jutra. audrin - 14-09-2010, 21:59 Temat postu: zaqwsx321, Bipy to te wagoniki :
http://www.wagony.net/index.php?url=Bipa
Możemy pisać do Urzędów Marszałkowskich, które są odpowiedzialne za zamawianie pociągów w Przewozach Regionalnych. Można też napisać do wojewódzkich zakładów PR, chociaż ci z reguły odsyłają do UM. Obawiam się, że może być jednak zbyt późno, nowy rozkład jest już wstępnie ułożony, chociaż kto wie... Anonymous - 15-09-2010, 10:53 Temat postu:
Kriger ma na stanie tylko jedną Bipę, raczej półbipie (jeździ do Wolsztyna). Jeśli chodzi o Bohuny, to stoi ich trochę w Pile. Gdyby wysłać ich trochę na rewizję, tak jak Bht z Poznania i Zbąszynka, można by się pokusić o uruchomienie takiego pociągu. Lepiej jednak jeśli kursowałby do Ostrowa (połączenie obiegów) Damian Łódź - 15-09-2010, 11:05 Temat postu: Virakocha, tylko jedna Bipa jest na stanie wielkopolskiego ZPR? To gdzie są pozostałe które były,właściwie mnóstwo było Anonymous - 15-09-2010, 11:06 Temat postu:
Pojechały do Chojny na złom o ile pamiętam Chyba że chodzi ci o Bmnopux
[ Dodano: 15-09-2010, 15:31 ]
Poszły na złom z powodu korozji ramy i problemów z harmoniami (a nie da się ich rozłączać w warunkach polowych, jeno warsztatowych) audrin - 15-09-2010, 18:43 Temat postu:
Tego to nie wiedziałem. W Lesznie stoi sporo Bhp, z czego jeden "zestaw" jest w całkiem niezłym stanie. No cóż, pozostaje nam marzyć SA132/134. Anonymous - 15-09-2010, 19:41 Temat postu:
A jeśli można spytać, do kiedy mają rev I czy są to Bhp a nie Bdhpumn rob21 - 22-09-2010, 22:45 Temat postu:
Rewizje Bhp powinny mieć w 2004 roku czego nie uczyniono o ile dobrze pamiętam i stoją na torach odstawczych, i to w 2004 roku juz ich za dużo nie jeździło zostało troche bonanz i azetów wtedy ale też nie na długo i również większość odpoczywa od 2006-2008 roku i rewizje również już powinny mieć ,ale przydał by się ktoś dobrze zorientowany z Leszna. Tak to są Bipy Bhp ,a nie Bohuny ale Bdhpumn również stoja odstawione ale w Leszznie stoi ich tylko kilka, te co jeździły w 2008 roku Zg- Głogów - Leszno i Głogów Leszno pojechały chyba do Poznania ale na 100% nie jestem pewny te co stoją są w nieciekawym stanie. sebol71 - 23-09-2010, 18:33 Temat postu:
Będąc w Lesznie 4 września zauważyłem dwa czteroczłonowe składy typu Bhp tam, gdzie stoją szynobusy, jeśli mogę to tak określić, czyli przy ulicy za peronem 7. Jadąc do Poznania nie zauważyłem ich w miejscu, gdzie zawsze je widziałem, czyli tam, gdzie stoi bardzo dużo, widocznie niepotrzebnych, wagonów (wszyscy zapewne wiedzą o jakie miejsca chodzi).
A więc były to następujące składy (dzisiaj, tj. 23.09.2010r. już ich nie ma):
1. 50 51 26-19 925-4, 926-2, 927-0, 928-8. St. Bydgoszcz, rewizja: 26.05.2007
2. 50 51 25-18 021-4, 022-2, 023-0, 024-8. St. Bydgoszcz, rewizja: 30.10.2006 DawidCzerwiensk - 07-11-2010, 21:34 Temat postu:
Nie pozostaje nam nic innego jak pisanie ponowne pism do Urzędów Marszałkowskich.
Może coś z tego wyjdzie.
SU42 i BIPY to coś pięknego na tej trasie, coś co gwarantuje frekwencję 50-70%, a gdyby tak do Ostrowa Wielkopolskiego jeździły jeszcze to całkiem dobrze. zaqwsx321 - 02-12-2010, 18:28 Temat postu:
DawidCzerwiensk, a wysyłałes poprzednie pismo/a? Jeśli tak, to czy dostałeś odpowiedzi?
I do jakich Um pisales? Lubuskiego czy Wielkopolskiego?
Myślę, że warto próbować, bo takie połączenie jest ewidentnie potrzebne i wydaje się być opłacalne (nawet bardzo). DawidCzerwiensk - 17-12-2010, 13:27 Temat postu:
Niestety lipa jak widać na ten rozkład.
Teraz pytanie do zainteresowanych, składamy petycję?
Im nas więcej tym lepiej. rob21 - 28-12-2010, 10:41 Temat postu:
Masz moje poparcie. Emillex - 28-12-2010, 15:35 Temat postu:
Zasypmy Krigera i cały betoniarski departament petycjami! Niech wiedzą że kolej regionalna w Wlkp. nie ma się za dobrze. Będzie to już 3 petycja w sprawie kolei, po zorganizowanej przez sasho333 mającej na celu wywalczenie dodatkowego, wieczornego pociągu, oraz dot. przedłużenia ostatnich pociągów regio z Poznania i Bydgoszczy do Piły ( http://www.petycje.pl/petycjePodglad.php?petycjeid=6156 ) sebol71 - 11-12-2011, 18:13 Temat postu:
Ze względu na duże zainteresowanie połączeniami Leszno - Zielona Góra, firma busiarska "Markobus" z Głogowa zamierza uruchomić kursy w tej relacji.
Zawsze wiedziałem, że takie połączenie będzie się cieszyć dużą popularnością - tak w końcu było jeszcze w 2008 roku. Kolej znów zmarnowała swoją szansę. xzielak - 11-12-2011, 18:25 Temat postu:
W tym przypadku lubuskie mogłoby się starać o jakiś szynobus. Cały czas wielkopolska, albo dolnośląskie obsługuje Głogów- Leszno.
Jeżeli to taka krzywda, to faktycznie można pomyśleć o połączeniu Zielona Góra - Leszno z wydłużeniem w weekend do Ostrowa Wlkp.
Tu trzeba ruszyć Panią Marszałek......jak widać, że poprzedniemu udało się. A obecna Pani woli lotnicho...:/ pospieszny - 11-12-2011, 19:54 Temat postu:
Cytat:
Cały czas wielkopolska, albo dolnośląskie obsługuje Głogów- Leszno.
Obsługiwała.... do wczoraj xzielak - 11-12-2011, 21:21 Temat postu:
Więc właśnie, a gdzie ten lubuski szynobus? Lubuskie tym razem zawaliło sprawę, zeszłego roku dolnośląskie.
Piszcie do Pani Marszałek petycje, może odwidzi się jej lotnicho Babimost.
[ Dodano: 12-12-2011, 18:57 ]
Dobra wiadomość!!
Od 1 stycznia rusza Leszno - Głogów będzie 6 par. sympatyk - 17-06-2014, 18:30 Temat postu:
PROSZĘ ADMINISTRACJĘ O POŁĄCZENIE DWÓCH SĄSIADUJĄCYCH TU WĄTKÓW O PRAWIE TAKIEJ SAMEJ TEMATYCE a następnie o stosowną modyfikację mojego postu. Dziękuję.
Głogów-Leszno: Wyrwać się z błędnego koła.
Wojciech Zubowski, poseł PiS z Głogowa, powiedział w rozmowie z „Rynkiem Kolejowym”, że przywrócenie połączeń pasażerskich pomiędzy Lesznem i Głogowem są niezmiernie ważne dla rozwoju regionu. Polityk zapowiedział, że będzie dążył do reaktywacji pociągów pasażerskich zarówno na trasach Głogów – Leszno, jak i Głogów – Żagań.
Wielokrotnie w ostatnim czasie zwracaliśmy uwagę, że ponowne uruchomienie przewozów pasażerskich na trasie Głogów – Leszno – Żagań to jeden z ważniejszych postulatów dotyczących rozwoju transportu kolejowego w ujęciu regionalnym w skali całego kraju. Przypominaliśmy już, że odcinek pomiędzy Lesznem i Żaganiem ma 105 km, a na tej trasie, oprócz Leszna (65 tys. mieszkańców) i Żagania (27 tys., plus 39 tys. w sąsiednich Żarach) położone są także m.in. Głogów (70 tys.) i Wschowa (14 tys.). Oznacza to, że popyt na przewozy pasażerskie na tej trasie potencjalnie mógłby być duży, a wznowienie przewozów miałoby szansę znacząco zwiększyć wzajemne oddziaływanie tych miast na siebie.
PKP PLK zamierzają w ramach unijnej perspektywy finansowej 2014-20 zmodernizować fragment linii kolejowej nr 14 pomiędzy Ostrowem Wielkopolskim, Lesznem i Głogowem. Przewiduje się wykonanie dokumentacji przedprojektowej dla modernizacji tego odcinka. Sporządzenie dokumentacji pozwoli odpowiedzieć na kolejne pytania dotyczące zakresu robót, kosztów i terminu realizacji. W przypadku decyzji pozytywnej, prace byłyby wykonane w perspektywie 2014-20.