PolRol82 napisał/a: |
http://www.westernpomerania.com.pl/?id=1766
Znalezione w sieci. Dla ludzi o mocnych nerwach. |
Droznik napisał/a: |
1. Towary na linii Połczyn - Świdwin? Czego?? Masz tam jakieś ważne firmy, punkty itp?
Do końca jeździły towary od strony Grzmiącej, bo masz Barwice i Kołacz (tartak). A teraz co byś woził?? Bydło?? Do Smardzka linia jest czynna, bo tam masz paliwo, ale dalej?? |
Droznik napisał/a: |
1. Towary na linii Połczyn - Świdwin? Czego?? Masz tam jakieś ważne firmy, punkty itp?
Do końca jeździły towary od strony Grzmiącej, bo masz Barwice i Kołacz (tartak). A teraz co byś woził?? Bydło?? Do Smardzka linia jest czynna, bo tam masz paliwo, ale dalej?? 2. Kto by robił przewozy tą drezyną? Ty? PR? CTL? Każdy kto chce poruszać się po linii musi mieć odpowiednie zezwolenia. 3. Linia musiała by przejść z rąk PLK na utrzymanie powiatu Świdiwńskiego, a tu jak widać przy 20% bezrobociu wyrzucanie kasy w błoto. 4. Za to jeszcze jest sporo innych linii spalinowych czynnych w zachpomie |
Droznik napisał/a: |
Wąskie w Koszalinie mają już swoje zadanie i sporo pracy, a myślisz że by chcieli jeszcze pilnować linii Połczyn - Świdiwn?? Owszem żal jest że linia jest kasowana, ale no ludzie bez przesady, trzymać to dla może 1 pociągu w ciągu 3 msc?? No proszę Cię.
Co do budowy autostrady, obowodnicy, czy innego czegoś? Czy ty w ogóle wiesz jak ta linia przebiega?? Gdzie są jakie miasta, jakie są warunki drogowe? Zrozum tam nigdy nic nie będzie dla nikogo. Nawet samo miasto Połczyn Zdrój ( a jest piękne) wyludnia się. Brak tam jakichkolwiek perspektyw, pracy, miejsc dla młodych. |
Cytat: |
I to niestety jest prawda. Lepiej przeboleć jedną czy 2 linie lokalne, gdzie kursowałyby 2,3 no może 4 pary i woziły średnio po 30 osób, kosztem uruchomienia czegoś bardziej potrzebnego. |
Droznik napisał/a: |
"4. No naprawdę, istne zatrzęsienie! Pomijając te główne, non-stop czynne dla ruchu pasażerskiego, mamy:
-Stargard-Pyrzyce-Głazów - już były plany jej udupienia, chwilowo uratowana " V = 0km/h od 15.12.2013 Czyli zamknęli linię mimo tego że znalazła się na liście tras uratowanych od rzezi? Na rynku-kolejowym był taki news, nie mam teraz czasu szukać. "-Sławno-Darłowo (rachityczny ruch towarowy, wielką chęć udupienia przez PLK)" V = 0km/h od 15.12.2013 To już zbrodnia. Teraz tylko czekać na pierwsze ubytki i decyzję o rozbiórce. "-Płoty-Wysoka Kamieńska - z map już zniknęła, tory jeszcze leżą, ale jak długo?" Od święta przejedzie coś. Ja np. zaliczyłem planowym SA110 tą linie No to zazdroszczę i zarazem cieszę się że linia wciąż żyje Wąskie w Koszalinie mają już swoje zadanie i sporo pracy, a myślisz że by chcieli jeszcze pilnować linii Połczyn - Świdiwn?? Owszem żal jest że linia jest kasowana, ale no ludzie bez przesady, trzymać to dla może 1 pociągu w ciągu 3 msc?? No proszę Cię. Co do budowy autostrady, obowodnicy, czy innego czegoś? Czy ty w ogóle wiesz jak ta linia przebiega?? Gdzie są jakie miasta, jakie są warunki drogowe? Zrozum tam nigdy nic nie będzie dla nikogo. Nawet samo miasto Połczyn Zdrój ( a jest piękne) wyludnia się. Brak tam jakichkolwiek perspektyw, pracy, miejsc dla młodych. |